13 hyvää ja 5 huonoa syytä erota!

......ffff..

Listasin tässä kaiken ahdistuksen,itkun ja vitutuksen päätteeksi kaikki huonot ja hyvät puolet poikaystävästäni ja huonoja puolia tuli reilusti enemmän ja painavempia kuin hyviä puolia. Miksi siis olen vielä poikaystäväni kanssa puolen vuoden jälkeen ja väitän rakastavani vaikka mitään hyvää syytä siihen ei ole??? Olen ollut liian ymmärtäväinen ja katsonut kaiken läpi sormien. Aina kun kuulen Irinan "Näe minut tässä"-biisin, tulee meidän suhde mieleen! Tiedän, että olen nuori,naiivi ja välitän liikaa muiden mielipiteistä, mutta tuntuu jotenkin lopulliselta ja kauhealta jättää hänet. Tunnen olevani parempi ihminen hänen kanssaan, toisaalta taas olen jotenkin hukannut itseni eikä mulla ole mitään arvoa. Totuus on, että olemme yhdessä koska molemmat paikkaavat vain huonoa itsetuntoaan.

Nyt kun kirjoitin tämän näen kaiken jotenkin paljon selkeämmin. Ei silti kyllä auttanut yhtään tekemään päätöstä..

4

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Mieti ensin millaisen miehen haluat ja etsi sitten hänet ! :) Elämä jatkuu ja huonoon suhteeseen ei tarvitse jäädä roikkumaan. Löydät varmasti elämääsi vielä monta muuta miestä tais itten yhden juuri oikean.
      Ovathan 20 vuoden avioliiton jälkeen eronneetkin päässeet elämässä jaloilleen mikset siis sinäkin :)

Onko sinulla muuta elämää tai siis ystäviä ja harrastuksia tuon suhteen päättymisen tuomaa tyhjää tunnetta paikkaamaan?

Tsemppiä sulle

• --..--..----..--...-

Se on hyvä keino, kun suhde ahdistaa!!
        Silloin pitää ottaa aikaa itselle ja olla muittenkin kavereiden kanssa menossa!
        Oot nuori, vielä ei oo pariutumisen aika niin vakavasti!
        Kun hommaat välillä muutakin ja muualla,huomaat sen kaipaatko poikaystävääsi sen kummemmin, vai riittääkö pelkkä kaveruus..?

• ......ffff..
        --..--..----..--...- kirjoitti:

Se on hyvä keino, kun suhde ahdistaa!!
        Silloin pitää ottaa aikaa itselle ja olla muittenkin kavereiden kanssa menossa!
        Oot nuori, vielä ei oo pariutumisen aika niin vakavasti!
        Kun hommaat välillä muutakin ja muualla,huomaat sen kaipaatko poikaystävääsi sen kummemmin, vai riittääkö pelkkä kaveruus..?

Tauon jälkeen seurustelusuhde on tuhoon tuomittu, en usko että sen jälkeen enää suhde kestää ainakaan sen parempana. Mutta oikeessa olette että omaa aikaan tarvitsen, sen olen huomannut jo kauan aikaa sitten ja poikaystävällekin siitä sanonut, mutta hän roikkuu silti mukanani koko ajan. Pitää vain opetella olemaan tiukka ja varma oma itseni.

Nyt aion ihan oikeasti olla näkemättä häntä seuraavaan kolmeen päivään,sitten aion sanoa hänelle kaikki asiat ihan suoraan. Jos ei miellytä eikä parannusta näy niin tämä taitaa olla tässä.

Pelottaa vain sillä olen erkaantunut ihanista,rakkaimmista kavereistani uhkaavasti seurustelun alettua eikä minulla ole mitään varsinaista harrastusta. Poikaystävän sukulaisten ja läheisten seurassa tulen olemaan vielä tiiviisti opiskelun ja kesätyöpaikan suhteen,se ahdistaa varsinkin. Pitää vain alkaa taas pitämään enemmän yhteyttä ystäviin ja pahoitella. Opiskelut vievät mukavasti aikaa ajatuksille ja liikuntaharrastuksia voi kehitellä itsekin. kiitoksia tsemppauksesta! Katsotaan miten asiat etenevät...

• Jo aika vanha...
        ......ffff.. kirjoitti:

Tauon jälkeen seurustelusuhde on tuhoon tuomittu, en usko että sen jälkeen enää suhde kestää ainakaan sen parempana. Mutta oikeessa olette että omaa aikaan tarvitsen, sen olen huomannut jo kauan aikaa sitten ja poikaystävällekin siitä sanonut, mutta hän roikkuu silti mukanani koko ajan. Pitää vain opetella olemaan tiukka ja varma oma itseni.

Nyt aion ihan oikeasti olla näkemättä häntä seuraavaan kolmeen päivään,sitten aion sanoa hänelle kaikki asiat ihan suoraan. Jos ei miellytä eikä parannusta näy niin tämä taitaa olla tässä.

Pelottaa vain sillä olen erkaantunut ihanista,rakkaimmista kavereistani uhkaavasti seurustelun alettua eikä minulla ole mitään varsinaista harrastusta. Poikaystävän sukulaisten ja läheisten seurassa tulen olemaan vielä tiiviisti opiskelun ja kesätyöpaikan suhteen,se ahdistaa varsinkin. Pitää vain alkaa taas pitämään enemmän yhteyttä ystäviin ja pahoitella. Opiskelut vievät mukavasti aikaa ajatuksille ja liikuntaharrastuksia voi kehitellä itsekin. kiitoksia tsemppauksesta! Katsotaan miten asiat etenevät...

juu..järkevältä kuulostaa suunnitelmas! Ja muista, että nuoruus on vain kerran!
        Elä se! Vanhana ehtii sit asettua aloilleen.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      47
      3078
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      42
      2290
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      62
      2189
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      95
      2077
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      63
      1794
    6. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      18
      1734
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      77
      1547
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      46
      1328
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      137
      1277
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1064
    Aihe