öööö en tiiä mihin mä tän viesti laittaisin niin heivaan sen sitten tänne :D
eli mä löysin naamakirjasta yhen mun vanhan kaverin, jonka kaa ei tosin olla oltu yhteyksissä noin vuoteen. mentiin eri kouluihin ja sillein, eikä me koskaan oltu mitään "bestiksiä" et oltaisi soiteltu tai mesetetty joka päivä, mutta ei meillä koskaan mitään riitoja ollut, hyvin tultiin aina toimeen :D
oon nyt lähettänyt hälle kaveripyyntöjä ja viestejä, mutta hän hylkää ne aina, eikä ees sano miks! mä kirjoitan ihan asiallisesti, että "mitäs sulle kuuluu? ei olla pitkään aikaan nähty, asutko vielä siellä ja ootko siellä koulussa" jne, mutta neiti ei vaan vastaa. Sanois edes "hyvää kuuluu, lopeta se viestittely!" mutta kun ei sitäkään... Kyllähän siellä fb:ssa käy, kun kuvat vaihtuu ja kavereita tulee lisää, mutta mua ei vaan hyväksytä. katoin hänen ystävälistaa ja siellä oli monia randomeita, joille hän puhui ehkä pari kertaa koko koulun aikana, joten se ei voi olla siitä kiinni, että hä haluaa lisätä kamuiks vaan läheisimpiä tyyppejä.
Mäkin on luoteeltani semmoinen rauhallinen perustyyppi, en todellakaan ole voinut suututtaa/ärsyttää häntä niin paljon ettei voi edes vastata?! o__O
En mä tiiä kehtaanko soittaa hälle, jos hänellä on joku ongelma mun suhteen...
mut olis oikeesti kivaa tietää mitää kuuluu, kun sentään oltiin ihan hyviä lavereita silloin :/
kamu ei hyväksy kaveripyyntöä
10
769
Vastaukset
- hfgjhkjlkölä
siis onpas aika hurja ongelma sulla. yks kaveri vähemmän facebookissa, nyt et kyllä voi enää jatkaa elämää normaalisti... voi jumalauta, kysy siltä sun frendiltä ni varmaan saat vastauksen, en usko että kukaan suomi24 ssä osaa kertoa sulle miksi sun kaveripyyntöjä ei hyväksytä..
- fakebuukissa
no mulle on ihan sama hyväksyiskö se sitä kaveripyyntöä vai ei, mutta ihmetyttää vaan toi käytös. ennen oltiin kavereita ja nyt ei minkäänlaista vastausta...
luulin, että muilla olis voinut olla samoja ongelmia, mutta tää kaveri taitaa olla ihan omaa luokkaansa :D fakebuukissa kirjoitti:
no mulle on ihan sama hyväksyiskö se sitä kaveripyyntöä vai ei, mutta ihmetyttää vaan toi käytös. ennen oltiin kavereita ja nyt ei minkäänlaista vastausta...
luulin, että muilla olis voinut olla samoja ongelmia, mutta tää kaveri taitaa olla ihan omaa luokkaansa :D"ennen oltiin kavereita"
- No katos saatana, ehkä tuo ENNEN on ratkaiseva tekijä tässä ongelmassa.
Vitun huomionkipeät idiootit.
- Jillnn
en tiiä mitä ite tekisin,kai ajattelisin vaan silleen " ei sit, en ny pakota puhumaan"
jos se ei vaan haluu jutella ? jos vaikka se on kuullu susta jotain juoruja että sä olisit haukkunu sitä vaikka oikeesti et oo? Mun yhelle kaverille kerran sanottiin että mä olisin mukamas haukkunu sitä huoraks ja ämmäks vaikka en todellakaan ole ja sen jälkeen se ei enää kuunnellu mua eikä puhunu mulle eikä halunnu olla mun kaveri. se ei kuunnellu mun selityksiä että en oo haukkunu.
Voisko siinä olla jtn tommosta??- fakubuuk
Ite oon myös ajatellut, että se on varmaan kuullut jotain perättömiä juoruja. Mutta toisaalta se on outoa, sillä hän on aina ollut semmoinen fiksu tyyppi, joka ei todellakaan usko mitään roskapuheita. hän on semmoinen sovittelija, joka ratkoo muiden riitoja ja on muutenkin semmoinen puolueton tyyppi.
Kaverit sanoo, "että unohda jo koko tyyppi!!!!" tai "miks sä yrität olla ystävällinen, kun ei sitä kiinnosta pätkääkään sun tekstarit" , mutta mä oon vaan tämmöinen.... mun pitää selvittää kaikki riidat ja ongelmat, ennen kuin voin vaan olla, kuin ei oltaisi koskaan nähtykkään :D
Ajattelin lähettää hänelle kirjeen, vai onko se liian imelää?
Ku mä en oo todellakaan tehnyt mitään, niin miks mun pitäisi pyydellä anteeksi ja lähettää jotain sovintokirjeitä? Toisaalta kirje voisi kertoa enemmän kuin joku tekstari/puhelu joihin hän ei koskaan vastaa.
Hooo, tää on niin noloa setviä omia kaveriongelmia jollain Suomi24:sen sivulla, mutta kun kavereita ei kiinnosta pätkääkään tää mun suuri taistelu :DDD - fdsf
fakubuuk kirjoitti:
Ite oon myös ajatellut, että se on varmaan kuullut jotain perättömiä juoruja. Mutta toisaalta se on outoa, sillä hän on aina ollut semmoinen fiksu tyyppi, joka ei todellakaan usko mitään roskapuheita. hän on semmoinen sovittelija, joka ratkoo muiden riitoja ja on muutenkin semmoinen puolueton tyyppi.
Kaverit sanoo, "että unohda jo koko tyyppi!!!!" tai "miks sä yrität olla ystävällinen, kun ei sitä kiinnosta pätkääkään sun tekstarit" , mutta mä oon vaan tämmöinen.... mun pitää selvittää kaikki riidat ja ongelmat, ennen kuin voin vaan olla, kuin ei oltaisi koskaan nähtykkään :D
Ku mä en oo todellakaan tehnyt mitään, niin miks mun pitäisi pyydellä anteeksi ja lähettää jotain sovintokirjeitä? Toisaalta kirje voisi kertoa enemmän kuin joku tekstari/puhelu joihin hän ei koskaan vastaa.
Hooo, tää on niin noloa setviä omia kaveriongelmia jollain Suomi24:sen sivulla, mutta kun kavereita ei kiinnosta pätkääkään tää mun suuri taistelu :DDDKyllä tässä on nyt itsemurha ainoa mahdollinen pakotie.
- kkkko
fakubuuk kirjoitti:
Hooo, tää on niin noloa setviä omia kaveriongelmia jollain Suomi24:sen sivulla, mutta kun kavereita ei kiinnosta pätkääkään tää mun suuri taistelu :DDDVoi luoja et mene mitään kirjeitä väsäämään, onko sulla oikeesti joku ongelma päässä?? Kelaa nyt ku sua joku epämiellyttävä tyyppi ahistelis textareilla ja lähettäis jonku helvetin kirjeen vielä! Usko kavereitas ja anna sen olla.
- ...........
no mulla oli yks tuttu jonka kaa olisin joskus ala-asteella kaveri ja mun velipuoli tuntee sen se on hyväksyny sen ja koko mun velipuolen perheen kaverilistalle mut ei mua,en oo loukkaantunu siitä koska kummiskin ymmärrän ettei oo hyväksyny sillä en oo pitäny siihen ees yhteyttä tästä on nyt muutama vuosi kun ollaan viimeksi nähty joskus synttäreillä,mut olis ollu kyllä kiva jos olis hyväksyny mut en usko että on suuttunu tai mitään koska ei olis syytäkään kai ellei sit siitä etten mä pitäny hirveesti yhteyttä :D
joten älä ota mitäään stressii tosta,ehkä sillä on hyvä syy siihen. - kkkko
No vaikuttaa siltä että sillä on joku ongelma sun kanssa, jätä se rauhaan. :D
Kelaa nyt mitä se puhuu niille teiän yhteisille tutuille susta kun pommitat sitä koko ajan. Ehkä se ei tykännyt susta mutta pystyi samassa tilassa sun kanssa olemaan silti silloin joskus - -
MIkset esim. soita sille tai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916