otsikossa tulikin jo.
oma lista:
mauto (AIVAN.....!!! )
lol (niin teini)
ihq (niin teini)
daa (niin teini)
vittu (niin teini)
tupakki (se on tupakkA!)
sidukka (hirveä)
drinksu (hirveä)
muija (kuuolstaa halventavalta)
skopa (niin teini sana)
dösä (niin.. hesalainen. eli prkl ärsyttävä sana)
mutta mitään sanaa en vihaa enempää kuin MAUTO. Siis ihan oikeesti! ei kukaan voi käyttää tosissaan tota sanaa! Vuoden oksettavin. Niin teini. arg!! syön sukkani.
sanoja ja lausahduksia joita vihaat?
4
834
Vastaukset
- ghjklöäå
asdf
- Nappisilmä
En oo koskaan kuullut sanaa mauto...
Lol, ihan sairaan ärsyttävä
ihq, harva enää käyttää
daa, klisee
vittu, ensimmäisenä usein tulee suusta kun kiroilee
tupakki, ärsyttävä kyllä
sidukka, ei häiritse
drinksu, ei häiritte sitte ollenkaa.
muija, halventava, kyllä
dösä, ei siinä mitään.
Omg, ei nyt ihan hermoja raastava, kun sen verran harvoin kuulee, mut ei...
fyrkka, ei,ei..
massi,-------
taala--------
namuja, karkeista siis, en voi käsittää
Lissu - hydrocortison
Dissaus ynnä kaikki muut tenixxx-sanat/sanonnat.
- ARGH!
Poitsu, poikkis, tyttis, tytsy, tytteli, ja tällässet. Niin, IHQLissu sanoi, että ....!!!
Miks ei voi sanoo, poikaystävä, tyttöystävä yms??
Eiku POIKKIS, TYTTIS yms
"Hei, mä oon sun poikkis!"
ARGH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708