Ei hitto et pelästyin yks ehtoo ku menin facebookin nii siellä joku random tyttö oli laittanut minulle viestiä missä hän kertoi löytäneensä minuun kohdistuvan ryhmän "Olisin valmis istumaan muutaman vuoden(nimeni)taposta!!" Siinä koreilee minun kuvani kaikenlisäksi. Ja siinä on tällä hetkellä 4jäsentä mutta ei ole ylläpitäjää enää.
Siinä oli ennen 5jäsentä mutta kyseinen on poistunut. Tunnen tai tiedän kyseistä ryhmästä 2tyyppiä ja ne loput onki ihan tuikki tuntemattomia joiden nimiä en ole edes ikinä kuullut !
Ja kaikki johtuu siitä et menin sanomaan mielipiteeni "Olisin valmis istumaan muutaman vuoden Astrid Thorssin taposta!!"- ryhmään. Omasta mielestä sanoin ihan tosiasiaan perustuva ja asiallinen mielipide ja tämmösen sain ! Eipä tainnut tyypit tykätä minun mielipiteestä,mutta ihmisillä ei ole oikeutta tehdä tuommosta !
Ihmisillä on oikeus sanoo mielipide(tosin mielipiteissäki menee joku raja!) ilman että heitä loukataan näin!
Itku kurkussa ja täristen soitin poliisille heti ku sain tietää ryhmästä.
Äitini ja siskoni tosin eivät ymmärtäneet ETTÄ MINÄ OIKEESTI PELÄSTYIN/JÄRKYTYIN!
Soitin äitille että tuommonen ryhmä tehty minusta, hän tokaisi että se on vaa vitsi vaikka oma tytär järkytty ja pelästy ja sanoi ettei kannata tedä poliisille ilmotusta."Ei ne sua tapa!" ei ehkä mut ku siin ryhmäs on pari tyyppiä en todellakaa tunne nii mistä äiti sen voi tietää(jos vaik ne näkis mut jossai) ei tappais mua ku et kerran heitä tunne?
Äiti ja sisko viel sitte sanos mulle ettei mun tartte aina mennä kommentoimaan jotai juttuja jos ei kestä palautetta,mut tuo ryhmä meni mun mielest yli,kyl olisin kestäny kaiken muun haukut mut toi ryhmä! Onko se nytte sit mun vika et sain tuommosen ryhmän kun menin kommentoimaan?
MIKS MUN ÄITI JA SISKO VOI OLLA HIEMAN YMMÄRTÄVÄISEMPIÄ?! Ja sitte he ihmettelevät miksen ikinä kerro heille mun sydänsuruja?!?! En kai kerrokkaa ku saan aina vaa haukkuja!
Avomieheni oli hieman ymmärtäväisempi ja hänki sanoi että hän pelästyi"Ei sitä tiedä kuka on puukon kans oven takana"
Nyt olen muutaman päivän aikana saanut 8:lta eri henkilöiltä viestin koskien tuohon ryhmää missä "uhataan"tappaa minut.
Mitäköhän syytteitä kyseiset tyypit saavat tuommoisesta,vai saavatko mitään?
Myönnän että minulla on suuri suu mutta onhan minulla oikeus sanoa mielipiteeni ilman että mua loukataan melko vakavalla jutulla !
Järkytyin
Facebook
2
364
Vastaukset
- Vastaa ensin
Oliko tuo viesti, jonka postasit Astrid Thors -ryhmään sitä ryhmää tukeva?
Jos sinun mielestäsi on hyvä juttu että on olemassa tuollainen "Olisin valmis istumaan muutaman vuoden Astrid Thorssin taposta!" niin miksi ei saa olla ryhmää jossa on sinun nimesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950