huom!!jos joku sattuu näkemään/löytämään niin pe-la yönä rautionkylästä kadonnut narttu saksanpaimenkoira jolla oli tuolloin kuonokoppa päässä..
koiraa ei tarvitse pelätä, on luonteeltaan kiltti ja utelias..
ilmotelkaa jos sattuu löytymään!! :(
KOIRA KADONNUT!!
5
607
Vastaukset
- eläinystävä
Onx löytynt jo.
Kerro ihmees,ku oon itekkin entisen koiran ja nykyisen kissin omistaja.
Oon monta kadonnut/karant koiraa ettint ja ottant sit yhteyttä omistajiin,ootko kyselt sarkasilt niskalt.- janne kari
Sinne Sarkasille soittelu maksaa 2€ per minuutti. Sarkanen rahastaa ihimisiltä joilla hätä oman lemmikkien puolesta. Törkeetä toimintaa sanon minä. Eli siis tuntihinta on 120 € ppm eli silviisii.
Oikea juutalainen meininki. t janne hämäläinen imatra - koirat on
janne kari kirjoitti:
Sinne Sarkasille soittelu maksaa 2€ per minuutti. Sarkanen rahastaa ihimisiltä joilla hätä oman lemmikkien puolesta. Törkeetä toimintaa sanon minä. Eli siis tuntihinta on 120 € ppm eli silviisii.
Oikea juutalainen meininki. t janne hämäläinen imatrajuutalaiset keskitysleirille vai
- 3 koiran emäntä
ei tarvi pelätä, jos sillä koiruudella on kaiken kukkuraks kuonokoppa päässä...herää vaan kysymys, et miks sillä se koppa sit ylipäätään päässänsä on ollut katoamishetkellä? No, toivottavasti löytyy koiruus...
- Koiraemo2
oli irti Salosaaressa lauantaina iltapäivällä mutta en tiedä oliko sama koira... Oli kyllä kiltti, tuli luokse. Pannassa ei ollut mitään merkintöjä. Kuonokoppaa ei ollut. Toivottavasti on kotiutunut jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772578On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512560Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682513Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732422Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl381938Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051769Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271267Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve101267Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054