Mistäs teidät "kunnon" miehet löytäis??

kaunis vaalee 42

Kun näilläkin sivustoilla vierailee, huomaa täällä olevan paljon miehiä, jotka olette pettyneet puolisoonne, jolla on ollut alkoholi, lääkeriippuvuus,huorissa kulkeminen tai muita "narsun" oireita..
Mistäs teidät löytää, jos itse kärsinyt samoista ongelmista, mutta miehen puolelta?
Eli mistä "kunnon" nainen löytää samanlaisen kumppanin, kun ei tuo ravintola viinoineen kiinnosta pätkääkään..? Keskustelutaito ilman piikittelyä olis kans nannaa..ja seksi kyllä maistuu vielä. :)

27

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XYZ.fi

... niitä kunnon miehiä ole olemassakaan, mikäli näiden palstojen naisia on uskominen, siis "kunnon mies" on taruolento, josta naiset vain unelmoivat.

• 56hg

Minulle miehenä on lievää ongelmaa tuottanut tapani purkaa pelkoa mainitsemallasi piikittelyllä. En haluaisi niin toimia, mutta kai se keskustelutaito ja itsehillintä on meille joillekin kaksilahkeisille hitaampaa oppia.

• Yksi nainen.
        56hg kirjoitti:

Minulle miehenä on lievää ongelmaa tuottanut tapani purkaa pelkoa mainitsemallasi piikittelyllä. En haluaisi niin toimia, mutta kai se keskustelutaito ja itsehillintä on meille joillekin kaksilahkeisille hitaampaa oppia.

Piikittely johtaa välittömästi suhteen päättymiseen. Mulla on nykyisin tiukka linja asian suhteen. Nälviminen,ivaaminen, piikittely vähättely. Samantien poistun paikalta enkä ikinä enää asioi ko. miehen kanssa.

Ainoastaan mukavat miehet kelpaavat.

• eräskin nainen 33

Toivonpa todella että "kunnon miehiä" on olemassa muuallakin kuin unelmissa. Täydellinen ei kenenkään tarvitse olla, mutta kohdella toista niin kuin tahtoisi itseään kohdeltavan, sen tahtoisin miehen osaavan.

Mullakin on ollut pettymyksiä ja paljon isoja kysymyksiä miesten suhteen on jäänyt auki.

- Miksi mies ei tee mitään suhteen eteen, kun turvallinen ihana nainen on omana. Mutta kun nainen sitten yritettyään hyvällä, pahalla ja millä tahansa lopulta ilmoittaa ottavansa hatkat niin sitten mies olisi yhtäkkiä valmis noutamaan tälle vaikka kuun taivaalta. Vaan kun se on jo myöhäistä, aaaaargh! (ominaisuudesta useita kokemuksia)

- Miksi mies ottaa naisen, jonka tietää haluavan lapsia ja perheen ja antaa tämän ymmärtää, että itsekin haluaa, mutta ei tee mitään, että perheen perustaminen olisi käytännössä mahdollista? Ei pyri eteenpäin, hanki työtä, kotia jne. sekä toivo jossain vaiheessa ehkäisyn lopettamista tai muutoin suunnittele tulevaisuutta siten, että naisenkin unelmat voisivat toteutua?? (tästäkin kaksi kokemusta)

- Miksi mies on naisesta niin mustasukkainen, että tukahduttaa tällä tavoin naisen vapauden tehdä asioita omin päin luottamuksesta käsin siten, että nainen joutuu lopulta kuin häkkiin? Tämän jälkeen mies saa alkaa ajatella, että onpahan tuo nainen tylsää seuraa, kun se ei tee mitään ja alkaa vähätellä tätä.

Tässä nyt joitain ajatuksia erinäistenkin suhteiden jälkimainingeista. Harva mies on kypsä -vielä harvempi ei ole katkera pettymysten seurauksena. Aniharva on myöntänyt yhtään virhettään saati oppinut siitä mitään. Voisin kirjoittaa toisen samanlaisen pätkän miesten ihanista puolista, mutta tämä topic nyt oli tällainen :)

• nainen.

Itsekin olen tullut tulokseen että onko "kunnon miehiä" olemassakaan, en ole ainakaan kohdannut. Toivossa voi toki elää. Minulle ei tule mieleen kuin yhdistys, kerho, harrastus.. joku tapahtuma, jos baari ja netti lasketaan pois. Itseänikään baarit eivät jaksa kiinnostaa koska tuntuu ettei kohtaa ja on melua/hälyä, lienen aina väärässä paikassa väärään aikaan ollut aikanani, ja netissä on melko vähän lähellä olevia eikä kohtaa muutenkaan toiveet.

Ilmasto on kylmä ja monesti ei houkuta lähtö ulkoilmaan, ellei ole lenkille menossa tai kesä. Ehkä se vähentää kohtaamisia osaltani. Autottomuus vie pois ne paikat johon autolla menisi, miehet taas omaavat auton melko usein ja sillä liikkuvat paikasta a paikkaan b. Olipa tämäkin analyysi. :)

• Työ ja asuntolaina
        eräskin nainen 33 kirjoitti:

Toivonpa todella että "kunnon miehiä" on olemassa muuallakin kuin unelmissa. Täydellinen ei kenenkään tarvitse olla, mutta kohdella toista niin kuin tahtoisi itseään kohdeltavan, sen tahtoisin miehen osaavan.

Mullakin on ollut pettymyksiä ja paljon isoja kysymyksiä miesten suhteen on jäänyt auki.

- Miksi mies ei tee mitään suhteen eteen, kun turvallinen ihana nainen on omana. Mutta kun nainen sitten yritettyään hyvällä, pahalla ja millä tahansa lopulta ilmoittaa ottavansa hatkat niin sitten mies olisi yhtäkkiä valmis noutamaan tälle vaikka kuun taivaalta. Vaan kun se on jo myöhäistä, aaaaargh! (ominaisuudesta useita kokemuksia)

- Miksi mies ottaa naisen, jonka tietää haluavan lapsia ja perheen ja antaa tämän ymmärtää, että itsekin haluaa, mutta ei tee mitään, että perheen perustaminen olisi käytännössä mahdollista? Ei pyri eteenpäin, hanki työtä, kotia jne. sekä toivo jossain vaiheessa ehkäisyn lopettamista tai muutoin suunnittele tulevaisuutta siten, että naisenkin unelmat voisivat toteutua?? (tästäkin kaksi kokemusta)

- Miksi mies on naisesta niin mustasukkainen, että tukahduttaa tällä tavoin naisen vapauden tehdä asioita omin päin luottamuksesta käsin siten, että nainen joutuu lopulta kuin häkkiin? Tämän jälkeen mies saa alkaa ajatella, että onpahan tuo nainen tylsää seuraa, kun se ei tee mitään ja alkaa vähätellä tätä.

Tässä nyt joitain ajatuksia erinäistenkin suhteiden jälkimainingeista. Harva mies on kypsä -vielä harvempi ei ole katkera pettymysten seurauksena. Aniharva on myöntänyt yhtään virhettään saati oppinut siitä mitään. Voisin kirjoittaa toisen samanlaisen pätkän miesten ihanista puolista, mutta tämä topic nyt oli tällainen :)

"Miksi mies ottaa naisen, jonka tietää haluavan lapsia ja perheen ja antaa tämän ymmärtää, että itsekin haluaa, mutta ei tee mitään, että perheen perustaminen olisi käytännössä mahdollista? Ei pyri eteenpäin, hanki työtä, kotia jne. sekä toivo jossain vaiheessa ehkäisyn lopettamista tai muutoin suunnittele tulevaisuutta siten, että naisenkin unelmat voisivat toteutua?? (tästäkin kaksi kokemusta)"

Tuo oma tekstisi on vastaus kysymykseesi. Miksi ihmeessä sellainen, jolla on se työ ja ja jopa "oma" (pankin) kotikin, ei kelpaa? Ei sellainen on nössö. Nainen haluaa "seikkailijan" kesytettäväkseen. Ja kuinka siinä sitten käy...?

• jigofjigfjgjij
        eräskin nainen 33 kirjoitti:

Ei se kuule ole helppoa näin asiansa hoitavana miehenäkään. On uusi ammatti, työ, oma (ei pankin) asunto ja muutenkin elämä mallissa, vaan kun ei sellaista kumppania jonka kanssa voisi elämää yhdessä tuumin rakentaa. En ole nirso, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että ensimmäiseen tai toiseen vastaantulijaan tyytyisin. Toki sekin on mahdollista, mutta siihen en oikein jaksa uskoa. Useimmat kun tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän toisella jos ei jo kolmannella kierroksella. Ei siinäkään vielä välttämättä ole ongelmaa, mutta jos tullaan vain siinä mielessä, että helppoa elämää etsitään, niin raja on aika selkeä.

Suhteeseen en siitä säälistä ryhdy, ettei minulla ketään ole, vaan suhde vaatii aina aitoa ja molemmin puolista tunnetta. Tuntuu välistä, että kiinnostuneita ovat vain ne, jotka ovat pettyneitä renttuun mieheen ja siksi hakevat lohtua tai itsetunnon kohotusta. Lopulta kun itsetunto on kohonnut niin taas alkaa renttu mies kiinnostamaan ja "tylsä" asiansa hoitava mies saa jäädä. Tästäkin on ikävä kyllä kokemusta.

Toivoani en ole menettänyt, enkä kirvestä kaivoon heittänyt, vaan olen iloinen siitä mitä minulla nyt on ja elän sen mukaan. Ehkä joku kaunis päivä sellainen henkilö tulee vastaan, joka täyttää ne vähät vaatimukset ja ottaa minutkin sellaisena kuin olen. Suhdetta ei helpolla synny, eikä tarvitsekaan, sen eteen olen valmis tekemään töitä ja paljon muutakin mm. muutto. Tämä jo ihan siitä syystä, että uudet työt ja isommat paikkakunnat kutsuvat.

t. mies 33v

• eräskin nainen 33
        Työ ja asuntolaina kirjoitti:

"Miksi mies ottaa naisen, jonka tietää haluavan lapsia ja perheen ja antaa tämän ymmärtää, että itsekin haluaa, mutta ei tee mitään, että perheen perustaminen olisi käytännössä mahdollista? Ei pyri eteenpäin, hanki työtä, kotia jne. sekä toivo jossain vaiheessa ehkäisyn lopettamista tai muutoin suunnittele tulevaisuutta siten, että naisenkin unelmat voisivat toteutua?? (tästäkin kaksi kokemusta)"

Tuo oma tekstisi on vastaus kysymykseesi. Miksi ihmeessä sellainen, jolla on se työ ja ja jopa "oma" (pankin) kotikin, ei kelpaa? Ei sellainen on nössö. Nainen haluaa "seikkailijan" kesytettäväkseen. Ja kuinka siinä sitten käy...?

Täytyy kyllä sanoa, etten ymmärtänyt kommenttiasi laisinkaan. Paitsi tietysti siltä osin, että halusit tölväistä jotain keskinkertaista ja epäonnistuit jopa siinä.
        Mistä sait sellaisen käsityksen, ettei hyvä mies olisi kelpaava?

• eräskin nainen 33
        jigofjigfjgjij kirjoitti:

Ei se kuule ole helppoa näin asiansa hoitavana miehenäkään. On uusi ammatti, työ, oma (ei pankin) asunto ja muutenkin elämä mallissa, vaan kun ei sellaista kumppania jonka kanssa voisi elämää yhdessä tuumin rakentaa. En ole nirso, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että ensimmäiseen tai toiseen vastaantulijaan tyytyisin. Toki sekin on mahdollista, mutta siihen en oikein jaksa uskoa. Useimmat kun tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän toisella jos ei jo kolmannella kierroksella. Ei siinäkään vielä välttämättä ole ongelmaa, mutta jos tullaan vain siinä mielessä, että helppoa elämää etsitään, niin raja on aika selkeä.

Suhteeseen en siitä säälistä ryhdy, ettei minulla ketään ole, vaan suhde vaatii aina aitoa ja molemmin puolista tunnetta. Tuntuu välistä, että kiinnostuneita ovat vain ne, jotka ovat pettyneitä renttuun mieheen ja siksi hakevat lohtua tai itsetunnon kohotusta. Lopulta kun itsetunto on kohonnut niin taas alkaa renttu mies kiinnostamaan ja "tylsä" asiansa hoitava mies saa jäädä. Tästäkin on ikävä kyllä kokemusta.

Toivoani en ole menettänyt, enkä kirvestä kaivoon heittänyt, vaan olen iloinen siitä mitä minulla nyt on ja elän sen mukaan. Ehkä joku kaunis päivä sellainen henkilö tulee vastaan, joka täyttää ne vähät vaatimukset ja ottaa minutkin sellaisena kuin olen. Suhdetta ei helpolla synny, eikä tarvitsekaan, sen eteen olen valmis tekemään töitä ja paljon muutakin mm. muutto. Tämä jo ihan siitä syystä, että uudet työt ja isommat paikkakunnat kutsuvat.

t. mies 33v

Siis mitä yritit sanoa, mikä tässä oli ongelmana? Jotenkin mulla on vissiin luetunymmärtämisessä vaikeutta...

Sulla on kaikki hyvin, joten mistä kiikastaa? Ei mistään, sano mun sanoneen. Ihan turha ajatella, että naiset olisi kiinnostuneita vain jostain rentuista, höphöp. Sussa on jokin seikka, minkä takia ei onnaa. Joko et itse halua tosissaan naista tai sitten syy on jokin muu seikka sussa itsessäsi. Itsestään huolehtivan, taloudellisesti omillaan tulevan, säällisen näköisen ja käytöksisen miehen ei OIKEESTI ole vaikea saada naista, jos todella tahtoo. Turha selittää, että "ei se ole niin helppoa". Sä et vielä tunnu edes tosissasi etsivän ketään -etsivä löytää kyllä.

• nöff,nöff

Nyt, kun tulee kevät ja kesä, niin ehdottomasti lavatansseihin! Siellä käy aivan erilaisia ihmisiä, kuin kapakoissa.

• näin se menee

Luulenpa että jokainen mies ajattelee olevansa "kunnollinen", myös ne sairaalloisen mustasukkaiset kontrollifriikit joilla ei koskaan omasta mielestään ole alko- tai mielenterveysongelmaa.

• Lisäys.

Tuohon lisäisin vielä nettiriippuvaiset jotka viettävät kaiken vapaa-aikansa koneella.
        Eipä sellaisista miehistä ole naiselle mitään iloa. Tylsimyksiä lähinnä. Mielestään ovat kunnollisia.

• . . .

...mutta eikö naiset ajattele ihan samoin? Kuka oikeasti ajattelisi muka olevansa huono nainen? Korkeintaan olosuhteiden uhri ja silloinhan se ei ole omaa syytä...

Ihmisillä sukupuoleen ja muihin ominaisuuksiin katsomatta on taipumus oikeuttaa omat tekonsa.

• Lisäys.
        . . . kirjoitti:

...mutta eikö naiset ajattele ihan samoin? Kuka oikeasti ajattelisi muka olevansa huono nainen? Korkeintaan olosuhteiden uhri ja silloinhan se ei ole omaa syytä...

Ihmisillä sukupuoleen ja muihin ominaisuuksiin katsomatta on taipumus oikeuttaa omat tekonsa.

No jos sanoo olevansa kunnollinen, mutta nälvii ja piikittelee naista niin eipä se nyt oikein täsmää.
        En minä tiedä mikä on huono nainen. Monen moralistin mielestä olen huono nainen, mutta eihän kaikkia voi miellyttää. Joidenkin moralistien mielestä naisen tulee mennä naimisiin 18-vuotiaana, tehdä vähintään 3 lasta ja elää ikuisesti saman miehen kanssa aviossa muuten on huono nainen. Eli tuon määritelmän mukaan olen huono nainen.

• JJ

Moi,
      Tässä on yksi kunnon nelikymppinen urheilullinen mies... :-D Mutta mistähän löytyisi kunnon nainen? Tuntuu että vaikka itse tekisi "työtä" parisuhteen eteen niin toista ei kiinnosta niin paljoa pitemmän päälle. Saati keskustella elämästä tai mistä vaan. Itseä taas ei lyhyet suhteet kiinnosta... mieluiten loppuelämäksi :-)
      Tuntuu että sellaiset ihmiset ei kohtaa ketkä täydentävät mukavasti toisiaan. Mieluummin olenkin yksin kuin huonossa parisuhteessa.

• Se vaalee hoikka..

Jospa sinut tapaan vaikka siellä lavatanssien karkeloissa! Tuo keskustelualttiutesi kuulostaa liikunnallisuuden lisäksi todella hyvältä! Näkyillään ensi kesänä! :D

• JJ
        Se vaalee hoikka.. kirjoitti:

Jospa sinut tapaan vaikka siellä lavatanssien karkeloissa! Tuo keskustelualttiutesi kuulostaa liikunnallisuuden lisäksi todella hyvältä! Näkyillään ensi kesänä! :D

Näkyillään vaan :-) Mä ihan aikuisten oikeesti käyn lavatansseissa kerran - kaksi kuussa. Tai sit muuten vaan lenkillä :-)

• 163sdf26

World of Warcraft

• Ei lähellekään niin typerä väite kuin päällepäin vois ajatella. Toki myös muista peleistä löytyy. Siel on varmasti paljon miehiä, jotka pysyy kiltisti kotona, eivät kulje vieraissa, eivät juo tai polta, joille seksi maistuis paremmin kuin hyvin jos sitä saisi jne. Ainoo varjopuoli voipi olla se et he viettävät koneen ääressä aika suuren osan vapaa-ajastaan ja osalle pelaaminen varmastikin on tärkeempää kuin muu yhdessäolo. Addiktio mikä addiktio mut siinä tapauksessa on helppo laittaa mies valitsemaan mikä oikeesti on tärkeintä ;)

Itsekin erääseen MMORPGiin olen "koukussa" ja yksikseni elelen. Mut mulle se on (enimmäkseen) pelkkää vapaan ajan hukkaamista kun ei tiedä miten muuten sen käyttäis. Sinänsä mielenkiintoista että aloin pelata sitä koska ensimmäinen tyttöystäväni pelasi sitä ja halusin viettää aikaa hänen kanssaan sillä tavoin (etäsuhde). Toinen tyttöystäväni taas ei voinut ymmärtää sitä et sitä lainkaan pelaan ja niinpä vähensin aikaani siellä huomattavasti enkä koskaan hänen läsnäollessaan pelannut. Ei ollut vaikea valinta hänen ja pelin välillä :) Kolmas tyttis taas hyväksyi pelaamiseni, vaikkei ymmärtänytkään miksi pitää pelata. Tuli sellainen olo ettei hän niin välitäkään vaikka pelaan hänen ollessaan paikalla. Mikä ei sekään ole hyvä, kyl naisen pitää itselleen huomiota osata vaatia.

• Kesä tulee..

..ja kesätapahtumat.. sieltä minut löytää.. katso kuntasi/kaupunkisi tapahtumakalenteri ja sieltä ilmaiset tai edulliset tapahtumat, jotka vähänkin kiinnostavat, niin mukavan ulkoilun lisäksi voit löytää myös mukavan miehen.

• lollopollo

Ihminen vetää puoleensa just sellaisia tyyppejä kuin haluaakin. Eli jos sä keräät narkkareita huorissakävijöitä poikaystäviksi niin sellaisia sitten etsitkin. Minä en ole koko 44 vuoden ikääni menessä valinnut muita kuin kunnon miehiä. Kaksi pitkää parisuhdetta ja kumpikin mies on ollut hyvä mies minulle ja toinen on tässä minun kanssani edelleenkin. Baarista ja kaveriipiiristä olen löytänyt nämä sekä sinkkuaikojen poikaystävätkin nuorempana.
      Baareissa käy kyllä niitä hyviäkin miehiä että huonoja mutta ehkä minulla on ollut hyvä vaisto erottaa jyvät akanoista? Vedän puoleeni hyviä miehiä. Minulle sopivia.
      Olen avoin kuuntelemaan silti ihan kaikkia enkä tee enakko-oletuksia kenestäkään tuntematta paremmin.
      En ole tyrmännyt epätäydellisyyden takia enkä odota kenenkään olevankaan täydellinen. Mieheni on kyllä täydellisen epätäydellinen. Olut maistuu ja sohva kiinnostaa sekä urheilu eikä se haittaa minua eikä sekään että vessanpesu jää minun kontolle. On niin monta muuta asiaa jotka kompensoi tätä mitä
      ei joka miehestä varmaan löydy. Exässä oli taas erilaisia hyviä puolia. Toinen osaa remontoida ja hauskuuttaa ja toinen sytyttää nuotion metsään ja soittaa kitaraa sekä tarinoida. Kaikilta hyviltä miehiltä olen oppinut jotakin. Onko olemassa hunojakin?
      Muista kyllä jutelleeni jokusen taivaanrannanmaalarinkin kanssa (narkkarit, muusikot ja omien polkujen tallaajat) ja heiltäkin olen oppinut paljon.
      Riippuvuuksia on ihan kaikilla. Minä en käy enään baareissa. Nyt teen ristikoita lauantaisin.
      Muuten.....kunnon nainen löytää aina kunnon miehen. Vaikka lenkkipolulta.
      Tiedoksi myös että ne entiset ei kunnon miehet jotka on nuoruudessa olleet oikein veemäisiä casanova kusipäitä voi olla 40 jälkeen tosi kunnollisia. Erot kasvattaa ja opettaa ja kokemus..
      Kun tietää mihin se johtaa kun pettää vaimoa...tai kun on juonut sata tankkiautollista viinaa ja mennyt AAhan niin mahdollisuudet olla kunnon mies on jo olemassa.

• kapakasta

9. ja 10. huhtikuuta,kun akka lähtee lomalle.
        vaalea 43v kunnollinen mies.

• Hjyvä
        kapakasta kirjoitti:

9. ja 10. huhtikuuta,kun akka lähtee lomalle.
        vaalea 43v kunnollinen mies.

Kyllä sinne kapakkaan mahtuu teikäläisiä ja meikäläisiä. Samanlaisilla on taipumus ajautua yhteen. Mutta mikä tekee ihmisestä kunnollisen? Eli jos sinä petät vaimoa vaimo pettää siellä lomalla varmaan sinua? kumpikin on ihan yhtä kunnollinen eikä sillä loppujen lopuksi ole merkitystä mitä toinen tekee kun tietää mitä itse tekee.
        Sillä on vain merkitystä.

• "renttu"

Tunnustan olleeni se renttu jolla kuppikin kaatui tarvittaessa ihan pohjaa myöden ja siinä sivussa jokunen vieras nainenkin. Ex vaimo sai kyllä kokea niin hyvää kun pahaa. Sitä kun renttuna osasi antaa sitä hyvää jota naiset kaipaavat vaan kun ei tahtonut riittää yksi nainen jolle halusi sitä hyvää tarjota. Ja samalla piti pitää kiiinni omasta vapaudesta kynsin hampain. Jos teki mieli lähteä kavereiden kanssa kuppilaan niin sitä meni sen enempää kyselemättä. Ja kun kelpasi naisille niin helposti lipsahti väärään petiin niillä reissuilla.
        No perinteisestihän siinä kävi ero tuli yllätys yllätys. Se pysäytti tämän rentun. Nyt minulla on mitä upein nainen kainalossa ja aseella uhatenkaan minua ei saa vieraaseen sänkyyn. Silloin tällöin käyn yhä kavereiden kanssa ulkona mutta kuppia ei tyhjennetä kokonaan ja vaikka yhä huomaan naiset jotka katsovat "sillä silmällä" niin ei kiinnosta hiukkaakaan. Ja se lähteminenkin sovitaan yhdessä naiseni kanssa.
        Joka ei tosin koskaan ole tainnut estää menemistäni. Nyt tulee osallistuttua kotitöihinkin ihan toisella tavalla ja raha-asioidenkin hoito kiinnostaa. Ikävä puoli asiassa on oikeastaan vain se että ollaan jo siinä iässä että yhteisiä lapsia ei enää "viitsi" tehdä. Vaikka tavallaan jopa haluaisinkin hänen kanssaan hoitaa pienokaista. No onneksi alkaa noita lapsenlapsia tulla:). Niin että kyllä niistä rentuistakin voi joskus kuoriutua kunnon mies. Omalla kohdallani se ikävä kyllä vaati sen pysäytyksen eron kautta ja lisäksi sen että rakastuin oikeasti. Sillä täytyy myöntää että tälläista tunnetta en ole koskaan ennen tuntenut ketään kohtaan jota nyt tunnen rakkaintani kohtaan. Jo vuorokausi erossa hänestä tuntuu suoranaisen fyysisenä kipuna. Että jotta kyllä niitä kunnon miehiä on. Ainiin ja lopuksi täytyy kompata senverran jotakuta tuolla aiemmin kirjoittanutta kyllä teillä naisilla paljolti on se ongelma että se oikeasti kunnon mies ei tahdo kelvata tuolla liikenteessä kun se kunnon mies ei yleensä ole kovin "supliikki" mies. Eli ei osaa lähestyä naista luontevasti on vähän hiljaisempi ujompi ja ei monestikkaan mikään hunksi ulkonäöltäänkään.
        Ja jos se kunnon mies uskaltautuu teitä kömpelösti lähestymään niin se nauretaan tai tölvitään karkuun niin että se ei uskalla taas vuoteen vilkaistakkaan naista.
        Itsellänikin ollut useitakin kavereita niitä kunnon miehiä ja voin sanoa että ei ollut nuoruudessa heidän helppoa löytää sitä kumppania. Tosin ajan kanssa tainneet kaikki osua naisen kohdalle joka osannut sitä kunnollisuutta arvostaa ja taitaavatpa melkein kaikki olla yhä onnellisesti naimisissa paria poikkeusta lukuun ottamatta joissa se nainen olikin renttu.

• Perusinsinööri

Kunnon miehet yleensä pariutuvat hyvissä ajoin ja pitkiin suhteisiin.. Itsekin löysin nykyisen vaimoni nopeasti opiskeluaikoina ja yhtä on pidetty siitä lähtien. Lapset, omakotitalo ja perhefarmarit on hankittu ilman kummenpia ongelmia.. Tsemppiä vaan kaikille tavallisten, rehtien miesten etsijöille. Aikainen lintu madon nappaa. Ei kannata jäädä parikymppisenä odottelemaan sitä unelmien prinssiä, yleensä se tavallinen fiksu ja reipas naapurinpoika siellä luentosalin puolivälissä osoittautuu oivaksi valinnaksi pitkällä tähtäimellä, vaikka ei näytäkään George Clooneylta tai ole rikkaasta suvusta.

• yksPaavo

Ei vaadi kuin olet rehellinen ja teeskentelemätön.Usein naiset yrittävät olla jotain muuta ,kuin oikeasti ovat. Koviksia ym ja arvostavat liikaa ulkonäköä ja autoa tms ulospäin näkyviä asioita. Itsetunto ja -tuntemus kohdallaan naisessa on vetovoimaterkijä n:o 1. Samanlaiset asiat vievät yhteen ja rohkeneolla oma itsesi, kyllä se näillä eväillä kunnon mies on löydettävissä.

• yx nainen

juurikin näin on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3623
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2347
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2276
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      57
      2181
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1605
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1532
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      859
    Aihe