Jämerästä huussi

Infoa kaipaava

Näin mökkikauden pikkuhiljaa alkaessa tiedustelisin voiko Jämerästä rakentaa ulkohuussin?

20

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infoisti

      Eikös Jämerä aloittanut juuri huussin valmistuksella ja siirtyi siitä taloihin? Mikä ettei voisi tehdä.. Saa ainakin helpolla vessapaperitelineen seinään kiinni ja hajut pysymään sisällä.

      • 2314

        En usko,että jämerällä olisi nykyisin siihen tarvittavaa ammattitaitoista henkilökuntaa.


      • Infoa kaipaava

        Entäs ala- ja yläpohja. Kannattaako tehdä siporex elementeistä ja pitääkö hajun loitolla.


      • inffoa antava
        Infoa kaipaava kirjoitti:

        Entäs ala- ja yläpohja. Kannattaako tehdä siporex elementeistä ja pitääkö hajun loitolla.

        ala ja yläpohjan kannattaisi ostaa virosta saisi puolet halvemmalla.


    • 22

      t*mollakaan taida olla lääkitys kohdallaan :-) yksin puhelu taas menneillään..

      • 2223

        Katsohan ensin oma porukkasi.
        Kaikki ei nuole.


    • paskatanko

      Et voi.

      Syy:

      Perse jäätyy kiinni reikälaattaan kun se johtaa niin hyvin kylmää.

      • Lammihuussi

        No helevetti, teen huussin Lammin lämpökivestä niin ei perse jäädy kiinni paskalla ollessa.


    • Sipo ei edes vessaks

      Jämerästä ei voi rakentaa edes ulkohuussia kun u-arvo ei riitä.

    • 25

      tämän ketjun Lammin, Lakan ja Wabe-talojen myyjältä talosi?

      • olen v-ceessä

        Kaikki muut käy kunhan ei ole sipoa MUISTA HEIKOIN U-ARVO.
        Mutta en huolisi sipoa edes siihen vessaan.


      • U-arvosi

      • Homesipo
        U-arvosi kirjoitti:

        Siinä sinulle kultaseni u-arvoa.

        http://www.jamera.fi/upload/brochure/brochure_file_22.pdf

        Mä haluan yksiaineisen sipovessan, mutta kun u-arvo ei riitä. Siposandwich on todellinen riskirakenne joka homehtuu varmasti. Mutta eihän sitä kukaan edes osta, ONNEKSI.


      • yksiaineinen ruostuu
        Homesipo kirjoitti:

        Mä haluan yksiaineisen sipovessan, mutta kun u-arvo ei riitä. Siposandwich on todellinen riskirakenne joka homehtuu varmasti. Mutta eihän sitä kukaan edes osta, ONNEKSI.

        Olen täysin samaa mieltä.


      • jihuko
        olen v-ceessä kirjoitti:

        Kaikki muut käy kunhan ei ole sipoa MUISTA HEIKOIN U-ARVO.
        Mutta en huolisi sipoa edes siihen vessaan.

        sitten mitoituksessa INVA-wc:n vaatimukset...


    • En pasko sipohuussii

      Eikö keneltäkään löytyisi mitään jämerä vitsiä näin pääsiäisen kunniaksi. Eikä sitten mitään aprillipiloja.

      • Poispotkitut ry

        Ei kai se noin paljon lyö tyhjää?

        Katkeraa =)))


      • Spede-P
        Poispotkitut ry kirjoitti:

        Ei kai se noin paljon lyö tyhjää?

        Katkeraa =)))

        Oliko tuo sitten huono? Höh. Pyydän anteeksi ja luvallanne kerron uuden.

        Miksi epävarmat valuharkkorakentajat pönkittävät itsetuntoaan mollaamalla Siporexia?

        No siksi, että...

        En mä muista miten se meni. Mut hauska se oli


      • Siporexsissi

        Meni taas kirjallisuuden palkinto väärään paikkaan kun annettiin Sofi Oksaselle. Olis nimittäin pitänyt antaa siporexinvastaiselle sissiliikkeelle, on meinaan sana hallussa.


      • Vamo-toliharkko-man
        Siporexsissi kirjoitti:

        Meni taas kirjallisuuden palkinto väärään paikkaan kun annettiin Sofi Oksaselle. Olis nimittäin pitänyt antaa siporexinvastaiselle sissiliikkeelle, on meinaan sana hallussa.

        ... on kaunis, mutta valitettavasti kuulemma Aeroc-naisia.

        Kiitän kaunista sanoistanne ja poistun viettämään pääsiäistä velkaiseen (kiinteä korko) Älvsby-talooni (Lohetar).

        Antakaa kaikkien harkkojen kukkia, mutta maalämpömiehille toivon kyllä oikein pätkäkäyntistä kevättä.

        T: Terio


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe