Näin mökkikauden pikkuhiljaa alkaessa tiedustelisin voiko Jämerästä rakentaa ulkohuussin?
Jämerästä huussi
20
593
Vastaukset
- infoisti
Eikös Jämerä aloittanut juuri huussin valmistuksella ja siirtyi siitä taloihin? Mikä ettei voisi tehdä.. Saa ainakin helpolla vessapaperitelineen seinään kiinni ja hajut pysymään sisällä.
- 2314
En usko,että jämerällä olisi nykyisin siihen tarvittavaa ammattitaitoista henkilökuntaa.
- Infoa kaipaava
Entäs ala- ja yläpohja. Kannattaako tehdä siporex elementeistä ja pitääkö hajun loitolla.
- inffoa antava
Infoa kaipaava kirjoitti:
Entäs ala- ja yläpohja. Kannattaako tehdä siporex elementeistä ja pitääkö hajun loitolla.
ala ja yläpohjan kannattaisi ostaa virosta saisi puolet halvemmalla.
- 22
t*mollakaan taida olla lääkitys kohdallaan :-) yksin puhelu taas menneillään..
- 2223
Katsohan ensin oma porukkasi.
Kaikki ei nuole.
- paskatanko
Et voi.
Syy:
Perse jäätyy kiinni reikälaattaan kun se johtaa niin hyvin kylmää.- Lammihuussi
No helevetti, teen huussin Lammin lämpökivestä niin ei perse jäädy kiinni paskalla ollessa.
- Sipo ei edes vessaks
Jämerästä ei voi rakentaa edes ulkohuussia kun u-arvo ei riitä.
- 25
tämän ketjun Lammin, Lakan ja Wabe-talojen myyjältä talosi?
- olen v-ceessä
Kaikki muut käy kunhan ei ole sipoa MUISTA HEIKOIN U-ARVO.
Mutta en huolisi sipoa edes siihen vessaan. - U-arvosi
olen v-ceessä kirjoitti:
Mutta en huolisi sipoa edes siihen vessaan.Siinä sinulle kultaseni u-arvoa.
http://www.jamera.fi/upload/brochure/brochure_file_22.pdf - Homesipo
U-arvosi kirjoitti:
Siinä sinulle kultaseni u-arvoa.
http://www.jamera.fi/upload/brochure/brochure_file_22.pdfMä haluan yksiaineisen sipovessan, mutta kun u-arvo ei riitä. Siposandwich on todellinen riskirakenne joka homehtuu varmasti. Mutta eihän sitä kukaan edes osta, ONNEKSI.
- yksiaineinen ruostuu
Homesipo kirjoitti:
Mä haluan yksiaineisen sipovessan, mutta kun u-arvo ei riitä. Siposandwich on todellinen riskirakenne joka homehtuu varmasti. Mutta eihän sitä kukaan edes osta, ONNEKSI.
Olen täysin samaa mieltä.
- jihuko
olen v-ceessä kirjoitti:
Mutta en huolisi sipoa edes siihen vessaan.sitten mitoituksessa INVA-wc:n vaatimukset...
- En pasko sipohuussii
Eikö keneltäkään löytyisi mitään jämerä vitsiä näin pääsiäisen kunniaksi. Eikä sitten mitään aprillipiloja.
- Poispotkitut ry
Ei kai se noin paljon lyö tyhjää?
Katkeraa =))) - Spede-P
Poispotkitut ry kirjoitti:
Ei kai se noin paljon lyö tyhjää?
Katkeraa =)))Oliko tuo sitten huono? Höh. Pyydän anteeksi ja luvallanne kerron uuden.
Miksi epävarmat valuharkkorakentajat pönkittävät itsetuntoaan mollaamalla Siporexia?
No siksi, että...
En mä muista miten se meni. Mut hauska se oli - Siporexsissi
Meni taas kirjallisuuden palkinto väärään paikkaan kun annettiin Sofi Oksaselle. Olis nimittäin pitänyt antaa siporexinvastaiselle sissiliikkeelle, on meinaan sana hallussa.
- Vamo-toliharkko-man
Siporexsissi kirjoitti:
Meni taas kirjallisuuden palkinto väärään paikkaan kun annettiin Sofi Oksaselle. Olis nimittäin pitänyt antaa siporexinvastaiselle sissiliikkeelle, on meinaan sana hallussa.
... on kaunis, mutta valitettavasti kuulemma Aeroc-naisia.
Kiitän kaunista sanoistanne ja poistun viettämään pääsiäistä velkaiseen (kiinteä korko) Älvsby-talooni (Lohetar).
Antakaa kaikkien harkkojen kukkia, mutta maalämpömiehille toivon kyllä oikein pätkäkäyntistä kevättä.
T: Terio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483