Huoltamon kassaneidille lapulla puhelinnumeron. Samalla kysyin että kahville joskus.
Hän hymyili veikeästi ja sanoi että "katsotaan"
Mitä tästä vois päätellä ? Ei oo vielä soittanu vaikka päivällä kävin. Koska mahtaa soittaa..
vai voinko mennä uudestaan sinne ostoksille ja kysell'ä?
Minäpäs annoin kassalle..
12
1476
Vastaukset
- ajatuksia täs
Jos päivällä kävit eikä oo soittanu, niin ei tarkoita mitään vielä. Älä panikoi. Ehkä hän on vasta päässyt myöhemmin illalla töistä jne. joten odota nyt aivan rauhassa muutama päivä. Ja ei, älä mene huomenna sinne kyseleen että "ootko jo päättäny" tms. se vain karkoittaa hänet varmuudella eikä ainakaan enää sitten lähde minnekään sun kaa. Vaikka nyt ootki "tulisilla hiilillä" niin malta mielesi...pallohan on nyt hänellä. Jos hän on kiinnostunut, kyllä hän soittaa sitten.
- aaaatattata
No joo tää odotus on piinaavaa.. mitä jos menee viikonlopulle asti ? Kuinka monen päivän päästä vois odottaa ??
Voihan se olla että heitti lapun roskiin vaan? Noh piinaavaa odottelua sitten vaan.. : p - ajatuksia täs
aaaatattata kirjoitti:
No joo tää odotus on piinaavaa.. mitä jos menee viikonlopulle asti ? Kuinka monen päivän päästä vois odottaa ??
Voihan se olla että heitti lapun roskiin vaan? Noh piinaavaa odottelua sitten vaan.. : pIte samantapaisen tehneenä voisin sanoa, että tuskin heitti lappua roskiin kuitenkaan. Uskon, että jonkinlaisen vastauksen saat varmasti loppuviikon aikana. Etenkin jos kerta hymyili eikä sanonu "ei" samantien. Ja eikö niin, että tuo odottelu on kuitenki niiin kutkuttavaa ja jännittävää myös positiivisella tavalla?
- atataaa
ajatuksia täs kirjoitti:
Ite samantapaisen tehneenä voisin sanoa, että tuskin heitti lappua roskiin kuitenkaan. Uskon, että jonkinlaisen vastauksen saat varmasti loppuviikon aikana. Etenkin jos kerta hymyili eikä sanonu "ei" samantien. Ja eikö niin, että tuo odottelu on kuitenki niiin kutkuttavaa ja jännittävää myös positiivisella tavalla?
Miksi toiset neuvoo muual että pallo on vielä minulla? Et pitäis mennä vaan kyselee vielä, et toi numeron anto ei merkkaa mitään??
Mitä tekis, onko naisia jotka osais sanoa? - Älä huolestu
atataaa kirjoitti:
Miksi toiset neuvoo muual että pallo on vielä minulla? Et pitäis mennä vaan kyselee vielä, et toi numeron anto ei merkkaa mitään??
Mitä tekis, onko naisia jotka osais sanoa?Ei se pallo ole sinulla vaan hänellä.
On täysin mahdoton sanoa mitä hän tarkoitti tuolla "katsotaan".
Odottele vain rauhassa. - afdfdfds
atataaa kirjoitti:
Mitä tekis, onko naisia jotka osais sanoa?nainen on kuulemma tyrkky, jos ottaisi yhteyttä. Pitää vielä jutella lisää.
- hanskikas
afdfdfds kirjoitti:
nainen on kuulemma tyrkky, jos ottaisi yhteyttä. Pitää vielä jutella lisää.
ny vaikka hanskaa isommat kiimat ekaksi, niin maltat odotella.
- saattoi olla
tavallaan humoristinen hätäheitto tilanteeseen. Siitä ei mielestäni pitäisi olla liian varma, että kyseinen henkilö olisi kiinnostunut.
- piis3
Uskalsit sentään yrittää toisin kuin minä:D
- P
Kokeilin ruokakaupassa kerran kassaneitiin samaa temppua, toimi! :). Kävimme kahvilla ja n. puolen vuoden seurustelusuhde siitä tuli, oli kuulemma katsellut minuakin sillä silmällä jo jonkin aikaa. Tosin elämäntilanteet olivat niin erilaiset niin mitään vakavampaa ei siitä seurannut, mutta ei kaduta :).
- Tällästä
P kirjoitti:
Kokeilin ruokakaupassa kerran kassaneitiin samaa temppua, toimi! :). Kävimme kahvilla ja n. puolen vuoden seurustelusuhde siitä tuli, oli kuulemma katsellut minuakin sillä silmällä jo jonkin aikaa. Tosin elämäntilanteet olivat niin erilaiset niin mitään vakavampaa ei siitä seurannut, mutta ei kaduta :).
Onko tämä tosissaan hyvä taktiikka? Yksi nätti ja mukavan oloinen tyttö on yhdessä paikassa työharjoittelussa jossa käyn tosi usein ja ajattelin, että olisi kiva pyytää tätä vaikka kahville, mutta olen kyllä aika ujo ja joka kerta kun siinä tiskillä käyn hänelle maksamassa, niin alkaa sydän siinä jo kovemmin hakkaamaan ja rupeaa katoamaan se rentous, jonka takia vähän pelkään, että jos rupean siinä jotain pidempiä sönkkäämään, niin menee ihan reisille...mutta tätä kai se ihastuminen vähän teettää, että tulee hieman jännittynyt/vaivautunut olo...Joten olisiko tälläiselle minun kaltaiselleni ujohkolle kaverille hyvä taktiikka mennä siihen tiskille, maksaa ostokseni ja siinä samassa antaa hänelle lappusen jossa on numeroni ja sanoa, että soittele jos haluaisit tavata vaikka kahvilla tjsp.??
- Yks sinkkumies
Ei pahalla, mutta mietipäs miten paljon nuo kassaneidit saavat kaiken maailman miekkosilta erilaisia "huomionosoituksia" yhdenkin viikon aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879