Miten voi muka lopettaa ihastuksen tapailun, jos toivoa vielä on, mutta pelkää kuitenkin että satuttaa itsensä? Pystyykö kukaan siihen? Olen monta kertaa meinannut tehdä tästä lopun, mutta mieleen jäisi vain tunne että entä jos sittenkin. Olen rajoittanut tapailua ja pistänyt oman elämän ja omat menot etusijalle, mutta pitämällä kuitenkin yhteyttä häneen, olisiko tämä hyvä kompromissi?
Kannattaako tapailla enää?
7
579
Vastaukset
- ....
Mistä sä olet aatellut että satuttaisit itsesi? Onko se aiheellista vai aiheetonta. Oletko keskustellut toisen kanssa? Uskaltanut.
- gsdfasfdsfasf
Pelkään että palaa vielä exän kanssa yhteen (erosivat puoli vuotta sitten 6 vuoden yhdessäolon jälkeen ja nyt nainen haluaa takaisin ja mies on ollut tästä sekaisin), myös erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat perheen perustamisen suhteen (tämä voi muuttua? koska olemme nuoria). Emme seurustele noiden ongelmien takia. Exän kuvioihin paluun jälkeen olen ollut erittäin epäilevä enkä voi luottaa mitä hän sanoo, tapailumme pitää nykyään salata mikä on mielestäni epäilyttävää vaikkakin hänen mielestään normaalia ettei "huudella" sitä kaikille koska yhdessä emme ole. Kertoo kuitenkin olevansa minusta edelleen kiinnostunut ja on innokkaasti pitänyt yhteyttä eikä merkkejä exän kanssa ajanvietosta ole yhtään (viettää ajan töissä, harrastuksissa ja minun kanssa / soitellee minulle). Tuo "suhteemme" salailu ärsyttää eniten, pitäisikö vaan sanoa että jos ei voi ilman salailua tapailla niin antaa olla. En mitään muuta syytä keksi kuin sen että suhde exän kanssa ei ole vielä päättynyt. Syyksi itse sanoo vaan ettei halua pahoittaa toisen mieltä...
- pilliin
gsdfasfdsfasf kirjoitti:
Pelkään että palaa vielä exän kanssa yhteen (erosivat puoli vuotta sitten 6 vuoden yhdessäolon jälkeen ja nyt nainen haluaa takaisin ja mies on ollut tästä sekaisin), myös erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat perheen perustamisen suhteen (tämä voi muuttua? koska olemme nuoria). Emme seurustele noiden ongelmien takia. Exän kuvioihin paluun jälkeen olen ollut erittäin epäilevä enkä voi luottaa mitä hän sanoo, tapailumme pitää nykyään salata mikä on mielestäni epäilyttävää vaikkakin hänen mielestään normaalia ettei "huudella" sitä kaikille koska yhdessä emme ole. Kertoo kuitenkin olevansa minusta edelleen kiinnostunut ja on innokkaasti pitänyt yhteyttä eikä merkkejä exän kanssa ajanvietosta ole yhtään (viettää ajan töissä, harrastuksissa ja minun kanssa / soitellee minulle). Tuo "suhteemme" salailu ärsyttää eniten, pitäisikö vaan sanoa että jos ei voi ilman salailua tapailla niin antaa olla. En mitään muuta syytä keksi kuin sen että suhde exän kanssa ei ole vielä päättynyt. Syyksi itse sanoo vaan ettei halua pahoittaa toisen mieltä...
ja pistäisitte suhteen hyllylle, kunnes mies on selvittänyt tilanteen eksänsä kanssa. Olisi parasta, jos hän voisi miettiä ja tehdä itse päätöksen palavatko yhteen vai eivät. Ja sitten, vasta sitten kun hän on sinut oman päätöksensä kanssa, jos teitä molempia vielä kiinnostaa, voisitte aloittaa seurustelun puhtaalta pöydältä. Jos pysyt epämääräisessä salaisessa tapailusuhteesa, suhde lopulta syö sinua paljon enemmän kuin jättäminen.
- fgdgfdgh
pilliin kirjoitti:
ja pistäisitte suhteen hyllylle, kunnes mies on selvittänyt tilanteen eksänsä kanssa. Olisi parasta, jos hän voisi miettiä ja tehdä itse päätöksen palavatko yhteen vai eivät. Ja sitten, vasta sitten kun hän on sinut oman päätöksensä kanssa, jos teitä molempia vielä kiinnostaa, voisitte aloittaa seurustelun puhtaalta pöydältä. Jos pysyt epämääräisessä salaisessa tapailusuhteesa, suhde lopulta syö sinua paljon enemmän kuin jättäminen.
voi saada nainen aika paskan maineen, jos hän menee huutamaan, että nyt on minulla uus. Varasinki ku ero on ollu noin vasta.
Nainen saa tietyn leiman myös siitä, jos tuo näytille kaikille suhteen joka on kestänyt vasta vähän aikaa.
Näin se menee täällä julmassa maailmassa - ex
fgdgfdgh kirjoitti:
voi saada nainen aika paskan maineen, jos hän menee huutamaan, että nyt on minulla uus. Varasinki ku ero on ollu noin vasta.
Nainen saa tietyn leiman myös siitä, jos tuo näytille kaikille suhteen joka on kestänyt vasta vähän aikaa.
Näin se menee täällä julmassa maailmassahups kirjotin nainen vaikka sama pätee kyllä mieheenkin. Hän on kusipää ja valehtelia. Hän on muka selvästi pettänyt aijemmassa suhteessa, kun nyt on jo uus.
Ku tää mies tällätavoin antaa naisensa kokea eron rauhassa nii se ei tuu teidän välii enää myöhemmin. Exä ei tuu pyörii kuvioissa. Mut jos sitä exää nyt sattuu tosi paljon ku miehellä heti uus suhde ja kaikkee nii se voi masentua tosi pahasti. Vaikkei tunteita sitä miestä kohtaa oiskaa.
Ja sen jälkee se voi olla riippakivenä.
Mun mielestä sun käytös on nyt vähä itsekästä. Mieti pitkällä tähtäimellä. Se nainen ei tuu enää myöhemmin teidä väliin, jos se nyt saa kokea eron rauhassa.
Sillä on selvästi nyt se vaihe "ei oo ketään haluan jonku vaa iha sama vaikka exän laastaroimaan tätä yksinäisyyttä" Sen pitää päästä siitä yli, mut jos se saa taas nokillee sillä, et mies töksäyttää töykeesti "sori mul on toinen painu vittuu" sille tulee yksinäinen olo ja se saattaa alkaa mielessää kuvitella, et se mies on tehny sitä kohtaa väärin ja sit se tuntee kauheeta yksinäisyyttä.
-Oon edellisenki kirjottaja - fdsgsdgsdgdfg
ex kirjoitti:
hups kirjotin nainen vaikka sama pätee kyllä mieheenkin. Hän on kusipää ja valehtelia. Hän on muka selvästi pettänyt aijemmassa suhteessa, kun nyt on jo uus.
Ku tää mies tällätavoin antaa naisensa kokea eron rauhassa nii se ei tuu teidän välii enää myöhemmin. Exä ei tuu pyörii kuvioissa. Mut jos sitä exää nyt sattuu tosi paljon ku miehellä heti uus suhde ja kaikkee nii se voi masentua tosi pahasti. Vaikkei tunteita sitä miestä kohtaa oiskaa.
Mun mielestä sun käytös on nyt vähä itsekästä. Mieti pitkällä tähtäimellä. Se nainen ei tuu enää myöhemmin teidä väliin, jos se nyt saa kokea eron rauhassa.
Sillä on selvästi nyt se vaihe "ei oo ketään haluan jonku vaa iha sama vaikka exän laastaroimaan tätä yksinäisyyttä" Sen pitää päästä siitä yli, mut jos se saa taas nokillee sillä, et mies töksäyttää töykeesti "sori mul on toinen painu vittuu" sille tulee yksinäinen olo ja se saattaa alkaa mielessää kuvitella, et se mies on tehny sitä kohtaa väärin ja sit se tuntee kauheeta yksinäisyyttä.
-Oon edellisenki kirjottajaEn nyt oikein ymmärtänyt. Miten niin mies on kusipää ja valehtelija? "Hän on muka selvästi pettänyt aijemmassa suhteessa, kun nyt on jo uus." Ristiriitaista. Miten niin "muka"? Mitä nyt tarkoitat? On valehtelija vai ei?
Loput tekstistäsi ymmärsin.
Ymmärrän kyllä että eksästä tuntuu pahalta, mutta itsepähän jätti? Ja tuskin se oikeasti haluaa palata yhteen, haluaa vaan omistaa miehensä kun sai tietää että sillä on jotain juttua toisen kanssa. Eikö nykyisen suhteen pitäisi olla tärkeämpi kuin exän tunteet, minuahan tämä haittaa myös. Eikö pääsisi paremmin yli kun tietää että mies on jo jatkanut eteenpäin? Toisaalta, eihän tästäkään suhteesta välttämättä tule mitään erilaisten tulevaisuuden suunnitelmien takia, joten miksi pahoittaa exän mieltä turhaan.. Enpä nyt tiedä taas mitä pitäisi tehdä.
Valehtelijalta kyllä vähän vaikuttaa, kun kerta valehtelee eksällekin ettei nää minua enää. - kiitosss
ex kirjoitti:
hups kirjotin nainen vaikka sama pätee kyllä mieheenkin. Hän on kusipää ja valehtelia. Hän on muka selvästi pettänyt aijemmassa suhteessa, kun nyt on jo uus.
-Oon edellisenki kirjottajaon kiero ajatusmaailma sulla.Vitustako sinä tiedät,mitä näiden kahden nyt exänsä välillä on ollut ja vaikka se sulle kerrottaiski,niin yhä ja edelleen sä et oo sitä aikaa eläny,etkä tietenkää koskaa tuu elämäänkää.Hyvä vaan et tää FF forever että takasin et pysty kelaamaan ja muuttamaan asioita ikinä.Ja siitä että jos nainen tuntee itsensä yksinäiseksi ja jos ei saa kokea eroa rauhassa,niin tulee väliin.Vastaus:epäilenpä.Mutta niitä selvittelypuheluita joudutaan ehkä kuuntelemaan,koska pitkä suhde vaatii pitkän toipumisajan,mutta ei siinä mihinkään väliin olla tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744