laskun eräpv oli 7.1. sieltä tuli puhelimeen muutama muistutusviesti ja sen jälkee ei enää mitää. ei siis perintäfirmastakaa mitää! mitäs nyt? kysyin sp:lla, että kuka hoitaa perintää, ei vastausta! ei kai ne mitää mrkintää voi laittaa, kun ei ole tullut perintätoimistolta laskuakaan, eikä perhelainakaan vastaa posteihin. eikös se ole vaan se 60pv ja sit merkintä?
perhelainan eräpäivästä ja perinnästä
9
880
Vastaukset
- buy
tänää tuli vastaus: ensi viikolla tulee maksumuistutus..
- buy
tuli tosta vielä mieleen, että mitäs kun se muistutus tulee vasta ensi viikolla, ni johan siitä alkuperäsestä eräpäivästä on sitten yli 60 pv. Läväyttääköhän ne merkinnän nyt heti?? vai laittaskohan ne sen vielä maksamattomana perintää?
- ...
buy kirjoitti:
tuli tosta vielä mieleen, että mitäs kun se muistutus tulee vasta ensi viikolla, ni johan siitä alkuperäsestä eräpäivästä on sitten yli 60 pv. Läväyttääköhän ne merkinnän nyt heti?? vai laittaskohan ne sen vielä maksamattomana perintää?
Kiitoksia kaikille asiallisista vastauksista. Kyllä mä niin teen sitten että ulosottoon vaan kaikki. Ja ton ulosotto homman oonkin ajatellut juuri sen takia että velkaantuminen loppuu. Kyllähän sitä sitten opin elämään pikkurahalla niin sehän on kuin lottovoitto kun kaikki paskat maksettu. Semmonen tunne muutenkin että ihmiset pelkäävät turhaan koko lafkaa. En näe siinä tilanteessani muuta pahaa kuin tuon jos tieto menee työnantajalle. Mutta kuten joku tossa vastailikin niin senkin saa sitten sovittua. Loistavaa, aivan loistavaa.
- Vippisivusto
... kirjoitti:
Kiitoksia kaikille asiallisista vastauksista. Kyllä mä niin teen sitten että ulosottoon vaan kaikki. Ja ton ulosotto homman oonkin ajatellut juuri sen takia että velkaantuminen loppuu. Kyllähän sitä sitten opin elämään pikkurahalla niin sehän on kuin lottovoitto kun kaikki paskat maksettu. Semmonen tunne muutenkin että ihmiset pelkäävät turhaan koko lafkaa. En näe siinä tilanteessani muuta pahaa kuin tuon jos tieto menee työnantajalle. Mutta kuten joku tossa vastailikin niin senkin saa sitten sovittua. Loistavaa, aivan loistavaa.
Hitsin mielenkiintoista!
Aluksi voimme todeta yhteen ääneen, että
yksikään vippiyritys ei laita sinulle luottohäirio merkintää,
ellei firma itse hoida perintää! Eli käytännos joudut asioimaan
perinnän kanssa aluksi. Vaikka vippi firma vetäis velan perintään
70 päivän jälkeen eräpäivästä niin luottotietosi ei ole vaarassa
ellei asiasta ole ilmoitettu lain vaatimalla tavalla.
Perintä sitten ensimmäisenä ilmoittaa, että saatavasta tulee
merkintä ellei sitä hoida 21 päivän sisällä.
Jos saatava on suht tuore eli mennyt perintään kuukauden
jälkeen eräpäivästä niin eikun maksusuunnitelmaa tai eräpäivänsiirtoa
kehiin! Merkintää nykyisin ei anneta kovin helposti eikä oikeudellista
perintää aloiteta tuosta vain. Eli ei se 60pv ole mihinkään kattoon kirjoitettu
juttu! Vaikka menis 71 päivää ja sitten sopisit maksusta perinnän kanssa,
niin ei ole tietoakaan merkinnästä! Nykyisin merkinnän lähes poikkeuksetta
saa siinä vaiheessa kun asia siirtyy oikeudelliseen perintään!
Ei se niin vakavaa ole, Mutta maksetaan ne laskut sovitun mukaisella tavalla!
Pahoitteluni, ääkkoset eivät toimi täydellisesti.
Hega - buy
Vippisivusto kirjoitti:
Hitsin mielenkiintoista!
Aluksi voimme todeta yhteen ääneen, että
yksikään vippiyritys ei laita sinulle luottohäirio merkintää,
ellei firma itse hoida perintää! Eli käytännos joudut asioimaan
perinnän kanssa aluksi. Vaikka vippi firma vetäis velan perintään
70 päivän jälkeen eräpäivästä niin luottotietosi ei ole vaarassa
ellei asiasta ole ilmoitettu lain vaatimalla tavalla.
Perintä sitten ensimmäisenä ilmoittaa, että saatavasta tulee
merkintä ellei sitä hoida 21 päivän sisällä.
Jos saatava on suht tuore eli mennyt perintään kuukauden
jälkeen eräpäivästä niin eikun maksusuunnitelmaa tai eräpäivänsiirtoa
kehiin! Merkintää nykyisin ei anneta kovin helposti eikä oikeudellista
perintää aloiteta tuosta vain. Eli ei se 60pv ole mihinkään kattoon kirjoitettu
juttu! Vaikka menis 71 päivää ja sitten sopisit maksusta perinnän kanssa,
niin ei ole tietoakaan merkinnästä! Nykyisin merkinnän lähes poikkeuksetta
saa siinä vaiheessa kun asia siirtyy oikeudelliseen perintään!
Ei se niin vakavaa ole, Mutta maksetaan ne laskut sovitun mukaisella tavalla!
Pahoitteluni, ääkkoset eivät toimi täydellisesti.
Hegayhtään muistutusta ei ole juu tullut, puhelimeen aluksi muutama. ei muuta. muistutuslaskua tässä odottelen..
- buy
buy kirjoitti:
yhtään muistutusta ei ole juu tullut, puhelimeen aluksi muutama. ei muuta. muistutuslaskua tässä odottelen..
tällä viikolla lupas lähettää muistutuksen, mutta ei tullut. ja yli 60 pv on menny jo alkup.eräpäivästä..
- totuusesiin55
buy kirjoitti:
tällä viikolla lupas lähettää muistutuksen, mutta ei tullut. ja yli 60 pv on menny jo alkup.eräpäivästä..
Mistä olet ammentanut tietosi? Koska kirjoituksesi ei pidä paikkaansa.Tiedän että olet 18 vuotias pojan nulikka joka esittää pikavippaus/perintä asiantuntiaa jokaisella keskustelupalstalla.
Mielestäni jos esittää asinatuntiaa niin silloin pitää olla varma mistä kirjoittaa.
Täällä sinä vaan harhautat ihmisiä jotka hädän hetkellä kysyy neuvoja.
Edellä kirjoittamasi 60 maksumerkintä asia voi jonkun yhtiön kohdalla olla noin mutta suurin osa yrityksistä siirtää sähköisesti (automaattisesti) maksumerkinntän 60 päivän jälkeen suomen asiakastiedolle. - buy
totuusesiin55 kirjoitti:
Mistä olet ammentanut tietosi? Koska kirjoituksesi ei pidä paikkaansa.Tiedän että olet 18 vuotias pojan nulikka joka esittää pikavippaus/perintä asiantuntiaa jokaisella keskustelupalstalla.
Mielestäni jos esittää asinatuntiaa niin silloin pitää olla varma mistä kirjoittaa.
Täällä sinä vaan harhautat ihmisiä jotka hädän hetkellä kysyy neuvoja.
Edellä kirjoittamasi 60 maksumerkintä asia voi jonkun yhtiön kohdalla olla noin mutta suurin osa yrityksistä siirtää sähköisesti (automaattisesti) maksumerkinntän 60 päivän jälkeen suomen asiakastiedolle.mutta voiko ne laittaa merkintää, kun olet kysynyt perhelainasta, että voiko tehdä maksusuunnitelmaa ja ne lupas lähettää muistutuksen, eikä sitä tullut tällä viikolla. mitää sieltä ei ole tullut, muuta kuin alkuper.lasku.
- hjolih
buy kirjoitti:
mutta voiko ne laittaa merkintää, kun olet kysynyt perhelainasta, että voiko tehdä maksusuunnitelmaa ja ne lupas lähettää muistutuksen, eikä sitä tullut tällä viikolla. mitää sieltä ei ole tullut, muuta kuin alkuper.lasku.
itse olin yhteydessä perhelainaan tässä parisen kuukautta sitten, koska he olivat perimässä minulta jo maksettua vippiä..soitin sinne ja he sanoivat, että ollut alkuvuodesta ongelmia tietokoneiden tms kanssa..jo tammikuun alussa oon maksanu vipin kuukauden myöhässä ja se taisi olla helmikuuta, kun yrittivät periä samaa lainaa. no nyt sitten olen odotellut viivästyskoroista laskua, jota ei ole kuulunut. se jätkä joka puhu mun kans puhelimessa sano sillon et kaikki on nyt ok. en mä sitten tiiä onko se lasku tulossa ja millon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483