http://www.iltalehti.fi/autot/2010030611240170_au.shtml
Uusi Maasturi 15 000! Kerrankin hinta kohdallaan.
Katumaasturi (lähes) kaikille
13
1077
Vastaukset
- duster 4x4
Hienon näköinen peli! Tuo dci 110 moottorilla ja 4-vedolla kiitos!
- Auto Masentaja 2
Yhtä järkyttävän näköinen möhkäle kuin muutkin. Maavaraa saman verran kuin 50-luvun Pobedassa.
- city auto
Juu kattoin heti et tos on auto joka kelpais mulekki ainaki ulkonäön perusteella. Mitenkähän luotettavia nuo on?
- kysymsmerkki
city auto kirjoitti:
Juu kattoin heti et tos on auto joka kelpais mulekki ainaki ulkonäön perusteella. Mitenkähän luotettavia nuo on?
No siitä tuskin kukaan voi sanoa mitään kun autoa ei ole vielä edes myynnissä. Mutta ylipäätään ranskalaisilla on vähän kyseenalainen maine ja hyvinhän tuo Rellu on sijoittunu katsastusten hylkytilastossakin eniten hylättyjen joukkoon. Joten odotusarvo ranskiksen halpaversiolle ei ole kovin suuri. Vaikka mistä sitä tietää jos vaikka vanhan tekniikan auto olisi uusia luotettavampi.
- Tietäjä.
Miksi kaikilla pitäisi olla cittari?
Ihan höpöä hommaa, ennemmin ostaa kunnollinen tavallinen auto kuin halpis "maasturi" etenkään jossei cittarille edes ole tarvetta.
Hinta taas ei ole sen paremmin kohdallaan kun missään muussakaan. Siinä saa juuri sen verran autoa mitä 15 tonnilla voi olettaa saavansa. Mopohan tuo on 30 tonnin cittariin verrattuna juuri kuten perus CR-V:kin on mopo 70 tonnin oikeaan maasturiin verrattuna. Kaikki on suhteellista.
Makuasioista jos vielä puhutaan, niin omasta mielestäni ylivoimaisesti rumin tämä kyllä on.- mävaantaijotai
Minä en kyllä uuteen autoo siota niin palioa, kerran oon laittanu 29 tonttuu ja mielestäni olin idiootti :) Mut jokainen päättää ite mihin rahat laittaa minä laitan ne muualle, kunha saan viimmeset erät tosta autosta maksettua. Tietenki jos on rahaa niin paljo et pystyy ostaan uusia autoja niin senku ostelee ja vaihtelee autoja nii toiset saa vähä ajettuja "halvalla". Ja nyt joku ajattelee et oon moottoriajoneuvon vastustaja nii se ei pidä paikkansa sillä mulla on noita harraste ajoneuvoja useampia mut mikään ei oo uusia vaan sen ikäsiä et niitten arvo on nousussa
- on siinä etuja
Korkeammasta autosta näkee paremmin, varsinkin näin lumisena talvena siitä on ollu todella paljon etua että silmät on 30cm ylempänä kuin "tavallisessa autossa".
Neliveto on myös päässty oikeuksiinsa jatkuvassa lumisateessa.
Nuo on siis sellaisia asioita jotka koskettaa kakkia. Itselleni katumaasturin valintaperuste oli se että sillä voi vetää ylli 2000kg jarrullista kärryä. - fgghf
Tarkoittikohan aloittaja nyt kuitenkin sitä, että tällä hinnalla Dacia Duster on lähes kaikkien (city)maasturia halajavien ulottumattomissa? Eikä suinkaan kehottanut kaikkia autoilijoita vaihtamaan maasturiin.
Mielestäni tarkoitti. - Tuntija
Ei kaikilla pidäkään olla cittari. Niillä vain jotka sellaisen haöluavta. Eivät kaikki halua 70 tonnin maasturia vaikka raha riittäisikin. Monille riittä halvempi. Kas autokin on käyttökapine, joka hankitaan tarkoituksen mukaan. Älyttömiä ei kannata maksaa.
- tarvitsekaan
Jos asuisin Helsingissä, olisi tuollainen aika ehddoton peli. Löytyisi parkkipaikka paljon helpommin, kun voisi käyttää myös paikkoja, joihin tavallisella perusautolla ei ole asiaa.
Onneksi asun kehyskunnassa, eikä meillä ole yleensä tarvetta maasturille. Paitssi, kun joskus talvella joutuu siellä Helsingin keskustassa käymään.
- vaimolle kauppakassi
http://www.renault.com/en/vehicules/pages/dacia-duster.aspx
Onkos tuo Nissanin neliveto siis sama kuin x-trailerissa? Eikös se ole ihan soiva peli vaikka olisi edellistä sukupolvea?
Moottori on melko pienitehoinen, mutta hinnaltaa on kyllä niin houkutteleva että koeajolla on käytävä.- kokeiltu juttu
turhaan mene koeajamaan. Osta vaikka vanhempi X-Trail. Pommin varmaa tekniikkaa. Runkokin senverran tuhtia tekoa et sillä ajelee pidempäänkin. Nää pitkät takuut (Kia) on pelkästään ostajien houkuttelemiseksi. Kun tiedetään että se kestää niin mitä järkeä on lupailla ihan mahdottomia. Tuoteturvalakikin on olemassa, mikä takaa sen että oletettua huonommat on korjattava myyjän vastuulla muutenkin.
- Pakko koeajaa
kokeiltu juttu kirjoitti:
turhaan mene koeajamaan. Osta vaikka vanhempi X-Trail. Pommin varmaa tekniikkaa. Runkokin senverran tuhtia tekoa et sillä ajelee pidempäänkin. Nää pitkät takuut (Kia) on pelkästään ostajien houkuttelemiseksi. Kun tiedetään että se kestää niin mitä järkeä on lupailla ihan mahdottomia. Tuoteturvalakikin on olemassa, mikä takaa sen että oletettua huonommat on korjattava myyjän vastuulla muutenkin.
Dusterin nelivetohan on juuri Nissanin tekniikkaa...
Hinta on kyllä niin edullinen että kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698