Kaverini on tavannut miehen, jolla on lapsia kahdesta suhteesta. Lapset ovat melko pieniä. En jotenkaan oikein ymmärrä miksi ihmeessä joku alkaa suhteeseen, jossa lapsia on kahden naisen kanssa. Olenko ainoa mielipiteeni kanssa?
kaverini uusi mies
2
201
Vastaukset
- Tellu 38
Tänä päivänä syntyy paljon lapsia siten, että nainen jättää kertomatta ettei käytä ehkäisyä. Tiedän montakin tapausta, että mies on saatettu väkisin isäksi...Tekeekö tämä miehestä huonon,... ei minun mielestäni. Mies kantaa vastuunsa osallistumalla lasten elämään. Tämä on hieno ominaisuus miehessä. Jos ystävättäresi pitää miehestä lapsista huolimatta, ei tässä tietääkseni ole päänvaivaa kuin sinulle. Itse olen lapseton ja ongelmana on että tapaamani miehet ovat viikot kiireisiä töissään, lisäksi lasten harrastuksiin viemiset, ja viikonloputkin menevät yl lasten ehdoilla. Miten tässä sitten parisuhdetta kehittelemään....? Suhteen alussahan menee luonnollisesti kuukausia ennenkuin voi tutustua toisen lapsiin ja ehkä alkaa viettämään sitä yhteistä aikaa koko sakin kera. Siinä saa totuttautua viettamään monta yksinäistä iltaa...
- leevi3
tässä on taas jokin onnenongija joka ei kukaan ole kestänyt.Vois mun mielestä jo keskittyä lapsiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä342020Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471416- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56832Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734