tullut asiallisia vastauksia:
Kyseessä siis Corolla (sedan) vm.-03. Ja jostain tuulilasin nurksta tai niiltä main tuli vesi sisään. Huomasin sattumalta katon verhoilussa olevan kosteusrajan, joka siinä vaiheessa oli vielä märkäkin. Molemmilta puolilta lähtee se raja aurinkolipan uloimmista reunoista, missä ruuveilla ovat kiinni ja jatkuu takamatkustajien pelkääjän kahvoihin saakka. Nyt olen seuraillut tilannetta parin viikon ajan eikä verhoilu tänä aikana ole ollut märkä enää. Tuulilasi on ehjä, olisko tiivisteet tai liimaus pettänyt tai sekä että...? Katossa olevat kaksi listaa on kai vain liimattu kiinni, ettei niiden alta varmaan pääse vesi tulemaan...
Onko muilla vastaavaa tullut vastaan?? Ja onkohan kyseessä joku lumi-vesi-jää -ilmiön aiheuttama one time wonder vai pitäisikö tuota peltikasasta vaihdattaa tuulilasi tiivisteineet ja liimauksineen...
Kysytään nyt täällä, kun ei oikein tuolla merkkipalstalla...
Auttakaa naista mäes
3
367
Vastaukset
- påöä
Jos autosi on ulkoparkissa niin epäilisin että kyseessä on kondesiovesi,Itsellä tullut ulkona olleeseen autoon katonreunoihin näkyvät kosteus rajat.
- dsssssssssss
Moi,
katon kastuminen ei todellakaan ole normaalia ja ongelman syntyyn on kaksi vaihtoehtoa:'
1; Tuulilasi vaihdettu ja tiivistystä ei ole tehty kunnolla
2; auto kolaroitu --> palkit kierossa- Auttakaa naista mäes
1. En tosiaan tiedä olisiko tuulilasia vaihdettu, tästä ei huoltokirjassa ole mitään merkintää. Itse olen toinen omistaja.
2. Kolaroitu ei ainakaan pitäisi olla.
Kiitos vastauksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708