ongelmat tänäpäivänä on se miksi niin paljon eroja kun ei osata elää. Ensin tulee rakastuminen.Kestää ehkä parisen vuotta kun arki tulee kuvioihin.Toisen virheet tulevat esiin viimeistään tuolloin.Kaikki se ihana mihin rakastuin kaatuu päälle.Mihin sitten rakastuin tuossa? Erotaan ei tota kestä kukaan.Juuri silloin erotaan kun sanonta kivi kiveä hioo joka mahtava kehitys prosenssi olisi.Oppia todellista rakkautta. Etsitään uusi kumppani ja kaikki taas ihanaa,kunnes,ei muuta kun taas uutta kehiin..Vaihtamalla ei parane,samat ongelmat edessä ja vielä tuplaten jos lapsi edellisestä suhteesta.Miksi me ihmiset etsimme vain elämyksiä.Miksi meillä ei ole halua kohdata vaikeuksia parisuhteessa.Miksi me revitään lapsia siksi et meillä vanhemmilla täytyy olla kivaa.Pienenä vinkiä et joskus kannattais olla aikuinen.Välillä tuntuu et lapset on enempi sitä.Lapsia riepotellaan edestakas vanhempien onnen etsinnän takia.Kumpaneita tulee ja menee.Lapsen on hyväksyttävä koska noihan on vanhempia ja tietää kaikesta kaiken.Jos lapselta kysyttäisiin niin sanois varmaan et olisitteko nyt vähänaikaa hiljaa ja hyväksyisitte toisenne ettekä aina tappelis. Siinä vanhenpien onnen etsinnässä sitten lapsille etitään hoitopaikkaa sieltä ja täältä.Täytyyhän isän ja äidin saada ahaaelämyksiä.Vaadin et valta lapsille niin mailma on kaunis asua.
parisuhteen
2
130
Vastaukset
- uiyiuu
luulen et viestisi ei oiken nappaa kun kaikki potee huonoa omaatuntoa....
- lköjl
asiaa.Minä erosin ja rakastuin.Kummallakin kaks lasta. Nyt sitten asumme yhdessä ja alku huuma mennyt.Lapset 5 9 10 ja 15.Nyt eletään usioperheen arkea. Ex vittuilee kun lapset meillä.Kumpikin periaatteessa ymmärtää vain omaa lastaan ja rakastaa.Toki pidän näistä lapsista.Nyt ongelma 15v. Isä jossain määrin välinpitämätön,tyyliin pitäähän nuoren kokeilla rajoja.15v. tullut useasti ympäripäissään kotio josta ottanut myös yhteyttä äitiin.Samallaisessa tilassa ja haukkuu mua kuinka puutun asiaan. Puutun asiaan koska olen huolissani lapsesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929