mua alko panettaa ihan hirveesti sitten mä menin mun huoneeseen ja luulin että ketään ei ollut kotona mutta sitten eköhän isäni ollt kotona ja se oli tulossa nun tuoneeseen mä olis just sillon kädellä se kattoi vähän mä yritin pilotella arvaa nolottks
isäni näki kun mä runkkasin
13
3705
Vastaukset
- 15v
jäin "kiinni" käteenvedosta. Mulla taas mutsi näki sen.Maailma kaatui päälleni.Siitä ei oo puhuttu, mutta MUA NOLOTTAAAAA.
- mies
oisit kahtonu paremman paikan!!menny vaikka vesaan oisit saanu olla rauhassa!!luusis vanhemmpien ymmärtävän!!
- Vastaaja
Itsetyydytyksessä ei ole mitään hävettävää; sitä harrastaa lähes jokainen. Jos joku sattuu näkemään sinut intiimissä puuhissasi, niin kyseinen henkilö varmasti käsittää asian, koska on mitä suuremmalla todennäköisyydellä itsekin harrastanut/harrastaa edelleenkin samaa asiaa!
- juu
Vastaaja kirjoitti:
Itsetyydytyksessä ei ole mitään hävettävää; sitä harrastaa lähes jokainen. Jos joku sattuu näkemään sinut intiimissä puuhissasi, niin kyseinen henkilö varmasti käsittää asian, koska on mitä suuremmalla todennäköisyydellä itsekin harrastanut/harrastaa edelleenkin samaa asiaa!
Oot ihan oikeassa. Kyllä se vaan kuitenkin aina hävettää... Onhan se nimenomaan intiimi asia. Eikä sitä nyt kannata lähtä minnekään vessaan harrastamaan. Mun mielestä siinä menee kaikki maku puuhata jossain vessassa.
- Isäsi
Kuule boyni ihan turhaan häpeilet sitä että mä näin kun sää runkkasit. Oon mää ennenkin nähny sun runkkailevan, nyt vain oli eka kerta kun huomasit sen. Musta on tosi ihanaa katsella kun sää runkkaat. Mulla alkaa aina seisoon ja on pakko mennä vessaa runkulle sen jälkeen kun olen nähnyt kuinka upeasti sulla sperma lentää. Voitas kuule harrastaa sitä runkkailua joskus yhdessäkin, kun muita ei oo kotona.
- primus inter pares
miks sä kirjotat noi sää ja mää tolleen...??
vahan hoono soomi? - mika88
primus inter pares kirjoitti:
vahan hoono soomi?no haloo????
ehkä se puhuu jotain murretta???!!
ootko vähän homo jätkä? - ~blondie~
vahan hoono soomi?Antakaa mun nyt kaikki kestää... Oottekte oikeesti noin lapsellisia...???
- ------
~blondie~ kirjoitti:
Antakaa mun nyt kaikki kestää... Oottekte oikeesti noin lapsellisia...???
nyt teillä on sitten yhteinen harrastus
- halemkebabmanneman
vahan hoono soomi?oisko vaikka tampereelta?
- isän poika
mun isäni katseli ovelta kun runkkasin 16-vuotiaana, kiihotti hänen katseensa, myöhemmin isä runkkas saunassa kulliani ja teki pirun hyvää. olen nähnyt myös isäni runkkaavan, tosin salaa, vertailin hänen komeaa kyrpäänsä omaani. spermat läks lentämään.
- Kukarunkkaaisänkans
Kivat päivä huvit teilläki....yh
- eividdu
hahahahahaha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708