Suhde poikki rintojen koon takia

IhateT

Eräs kivan tuntuinen mies pyysi minua treffeille noin vuosi sitten. Ekoilla treffeillä hän osoittautui oikeaksi unelmaprinssiksi ja oli huomaavainen kuin mikä. Siinä tapailtiin jne. Tuli tietenkin aika, jolloin vaatteet heivataan makuuhuoneen lattialle ja tutustutaan toiseen hiukan paremmin. Minulla tämä rituaali jäi kesken. Mies ei halunnutkaan enää, kun näki, kuinka pienet rinnat minulla on. (75C) Keskustelimme aiheesta ja mies sanoi, että hänelle tulee ajan myötä ongelma rintojeni pienuudesta. Eli se siitä: suhde poikki. Mietin vain, kun on tässä ollut vuoden verran hiljaista, eikä yhtäkään kumppania tämän kyseisen herra Taliaivon jälkeen, että onkohan asia nyt niin, että pienillä rinnoilla ei parisuhdetta saada. Mieleen on väkisinkin tullut jos jonkinlaista muistoa mm. siitä kuneräs kaverikin hieman tuumaili, että minun voi olla vaikeaa saada ketään miestä kiinnostumaan itsestäni, kun omistan niin olemattomat rinnat.
Että jippii, tässäkö se elämä sitte on: ikuisesti sinkkuna?

31

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rdehfgjn

Mihinkäs tolloihin olet mahtanut törmätä, jos väittävät 75C-rintoja "olemattomiksi"..???
      Nehän ovat hyvinkin keskikokoiset! No tietenkään ei voi satavarmasti kokonaisuutta näkemättä sanoa, mutta ilmeisesti et ole mikään kovin vankkarakenteinen nuori nainen - joten kyllä sanoisin, että outoihin tyyppeihin olet törmännyt!

• Hyvät tissit sulla!

Minä olen aina pitänyt pienirintaisista naisista ja syykin on selvä!
      En tiedä mitään kamalampaa kuin suurien tissien hikiset tissinalukset!!! Aivan iljettävää!! Hiki valuu..:(
      Pienet pysyy terhakkaasti törröllään, joten olet vain törmännyt vääriin miehiin..
      Se on vähän niinkuin jotkut muijat haluu sen ison jortikan haaroihinsa...toisille ei taas se koko oo pääasia, vaan miten sitä kalua käyttää!! ;)
      Oo huoleti! Tisseissäs ei oo mitään vikaa!!
      Mulle kelpais!! :D

• Tissipätissi

Olet vissiin aika nuori neito..? Miullakin oli pienet tissit, pienempi koko kuin sulla..Mut 2 lapsen jälkeen (imetin heitä yhteensä yli 2 vuotta) tissit kasvoikin sitten reilusti!! Lääkäri sanoikin, että pienistä tisseistä tulee hyvin maitoa ja hyvin tuli!! Pelkäsin sit, et imetyksen jälkeen jää vain tyhjät pussit, mut turhaa pelkoa!!
      Isommaksi ovat jääneet,pehmeet tietenkin ovat, mut mies sanoo niitä ihaniksi ja hyvät ne on munkin mielestä,kun peilistä katson! Joten, turha huoli pois!
      Tapaat vielä miehen, joka ei tissien koon perusteella kumppaniaan valitse! :)

• lea4

Ja nunohda koko juttu.

• miehilläonvaintissit

No hei, mulla on 70B niin kukahan se tässä sinkkuna ikuisesti on?

• hih ja heh

Mullakin on 75C. Olen sirorakenteinen, joten C-kupin tissit itse asiassa näyttävät suht kookkailta muuten pienikokoisella. Voisin haluta B-kupin kokoiset:) Ja aina on miehiä riittänyt.

• Miees_

Todellakin. A-kupin tissejä voi sanoa pienehköiksi, mutta ei (minun mielestä ainakaan) kyllä huonoiksi, just ihanan käteensopivat.

• ytdytdc

on 75b, mutta miehet on aina sanoneet että ne on aivan täydellisen muotoiset

• ..o..

Taisi kaverilla olla päässä tai jossain muualla vikaa, ainakin taliaivolla oli kanttia kertoa tuokin heti alkuun ettei se tullut sitten yllätyksenä myöhemmin.

Jos joku oikeasti on sinusta kiinnostunut ei suhteen jatkuminen ainakaan rintojesi koosta ole kiinni, uskoisitko että suurimmalla osalla miehistä ei rintojen koko ole pääasia eikä edes tärkeä kumppania valitessa.
      Makuja on monenlaisia ja pieni osa ihmisistä kiinnittää liikaa huomiota tuollaisiin merkityksettömiin pinnallisiin seikkoihin, parempi onni seuraavalla kerralla.

• oppeliini

miehiä EI voi olla olemassa!!!!!!!!!

• ota mut

Täysin hänen....mut ihmiset on erillaisia ja tykkää eriasioista..
      itselläni on nyt kierrossa(vakipano)hyvin pienirintainen nainen
      ja kuinka sexikäs tuo onkaan..mulle kaken aa ja oo on naisen
      nautinto ja jos pienirintainen kuten tässä tapauksessa nauttii
      rinnoille osoitetusta huomiosta(ja kaikelle muullekkin) on se
      minulle niin paljon antavaa..siinä vaiheessa aivan sama mikä koko..
      voin sanoa että tulet vielä viettämään tuon asian tiimoilta monia,niin
      monia antoisia hetkiä eli ei muuta ku uutta ukkoa kiertoon
      ja lakanat laulamaan..

• ihmettelijä...

Tais ex-kundikaverilla mennä vaan pupu pöksyyn, ja keksi olemattoman syyn... Tiedätkö sen nykyistä siviilisäätyä???

• IhateT

Taitaapa sillä taliaivolla joku naikkonen olla. Facebook-kyttäystä harrastaessani näytti siltä, että tällä naisella on vähintäänkin D-kupit.

• kateellinen

75C:n rinnat ovat jo isot! Jos on päässyt unohtumaan niin voin muistuttaa miten ne koot menivätkään. AA= erittäin pieni, A=pieni, B=keskikoko, C=SUURI, D=erittäin suuri...

Mulla itselläni on 85A:n rumat "lerputtimet" ja iso perse, joten mulle tuli kyl ihan oikeesti paha mieli sun tekstiä lukiessa...Se et toi äijä oli ihan täysi dunkku, niin ei myöskään sulla voi olla kaikki "ihan hyvin" jos tällaista soopaa täällä väität. Onkohan sulla nyt minäkuva ihan reerassa ja ajantasalla?

Vaikka itsekkin olen kärsinyt rintojeni pienuudesta koko ikäni, niin onpahan ainakin se hyvä puoli, että ne suodattavat juuri pois juuri tuollaiset idiootit tissimaakarit...

• kateellinen

juuri juuri...osaan jopa kirjottaakkin vielä =)

• Faktaa.
        kateellinen kirjoitti:

juuri juuri...osaan jopa kirjottaakkin vielä =)

Aniharvalla suomalaisissa missikisoissa sijoittuneella naisella on edes tuo 75 C. Malleista nyt puhumattakaan. Makuasioista ei voi kiistellä. Et sitten muuten ole hoikka. 75C on iso, jos on tosi hoikka.

• Miss Inc.
        Faktaa. kirjoitti:

Aniharvalla suomalaisissa missikisoissa sijoittuneella naisella on edes tuo 75 C. Malleista nyt puhumattakaan. Makuasioista ei voi kiistellä. Et sitten muuten ole hoikka. 75C on iso, jos on tosi hoikka.

Ohoh! Mulla on 80A, ja miehiä on riittänyt että ihan keskenään ovat tapelleet. Oli varmaan tosi hyvä että pääsit tuosta tyypistä noin nopeasti eroon, mutta se on sen miehen ongelma, sinussa ei varmasti ole mitään vikaa!

• Kuppikoko 80 G

Rintaliivien kuppikokoja on H:n asti. Kuppikoot menevät näin AA= erittäin pieni teinikoko, A ja B = pieni, C ja D =aikuisen naisen normi koot, E ja F =isot koot, G ja H erittäin isot koot.

• weksi

>Sanon miehenä ,että olet kuullut todella typerien miesten kommentteja..Itse ihailen pieni rintasia
      naisia..Täytyy arvostaa ihmistä mitä luoja on luonut ja ei ainakaan haukkua..Tsemppiä sinulle.
      toivottavasti tavataan joskus...

• gdgdg

nih.

• 70A

Omat tissini ovat kokoa 70A ja silti on vientiä ollut jopa enemmän kuin monilla isotissisillä kavereilla. Minun näkökulmastani sinun rintasi ovat valtavat! Luulenpa, että miehellä tuli pupu pöksyyn...

• tissityttö66

Olen pienirintainen. 70 B ja ikinä en ilman miestä ole ollut niiden takia jos en itse ole sitä halunnut olla.
      Ka olen halunnut olla kyllä ilman taliaivoja ja sellaista miestä jolle tissini ei olisikaan kelvannut.
      Saat anteeksi kun et heti äkännyt tätä miehen aivottomuutta. Taisit kiirehtiä petipuuhiin tuhan nopeasti sillä olisit varmaan oivaltanut tämän aivottomuuden pika puoliin muutenkin jo seuraavien treffien aikana.
      No sattuuhan sitä kun halut hyrrää sinullakin.
      Minun nykyinen mieheni muokkasi photoshopilla minulle yhteen valokuvaan muutaman kupin verran lisäpuskuria ja arvaas miltä näytin? Lihavalta lehmältä. Eli oltiin molemmat sitä mieltä että rintojen suurennus ei ole meidän ostoslistalla ihan kärkipäässä.

Kokeilehan sinäkin muokata kuvaasi niin ymmärrät ainakin itse olla kaipaamatta isompia tissejä.
      Mielestäni muutama julkkissilikonimimmikin näytti paremmalta ennen silikoneja. Tissimiehet tietenkin tykkää mutta minä valitsen niitä peppumiehiä mieluimmin itselleni. Fiksu mies tietää että pikkutissinaisesta riittää silmäniloa pitempään sillä isotissinaisilla on taipumus isontua vuosien saatossa muualtakin kohtaa kropasta ja pienet roikot on nätimmät kuin isot roikot. Makuasia tietenkin sekin.
      Kuitenkin sinulle tiedoksi ettei se miehen saanti ole tisseistä kiinni. Aivottomia saat herkemmin kyllä jos olet isotissinen. Pikkutissisenä tiedät ainakin että mies sitten tykkää sinusta eikä vain tisseistäsi.
      Tunnen yhden miehen joka meni naimisiinkin pelkkien tissien takia, et kai sinä sitä haluaisi kuitenkaan?

• Naimisissa89

A-kupin rinnoilla mennään kokoajan naimisiin.

Jokaisella miehellä on hieman oma maku.

C-kupin rinnat ON ISOT

Ei muuta.

• 2+6=?

Erilainen näkemys. Laiha ja A-kupin rinnat. Mitään kauniinpaa en keksi.

Tytöistä en puhunut :-)

• JH

Joku kirjoitti, että sinulla on keskikokoiset rinnat. Onkohan ihan noinkaan? A- ja B-kupit ovat hyvin yleiset, ja mutulla sanoisin, että C saattaa olla jopa keskimääräistä isommat. Jos C-kuppi on jollekin niin pieni, että sen takia suhde menee poikki, niin kyseisellä herralla viiraa päässä. Onnittelen, että pääsit moisesta runkkureinosta eroon ennen kuin suhde meni tuon pidemmälle.

• shdfxnbdfx

Siis anteeksi nyt, mutta 75C ja viestissäsi kerrot sen "pieniksi rinnoiksi"???
      C-kupin rinnat ovat normaalia suuremmat, itse käytän B-kuppikokoa ja rintani ovat ihan runsaat eivätkä pienet ja jos joku äijä heivää tissien koon perusteella, hän ei ole arvoisesi vaan hanurista ja sinne myös pitäisi työntää!!! Pelimies oli, koska ei normaalit miehet ole tuollaisia.

Tissit tötterölle tyttö ja baanalle, eteesi tulee varmasti arvoisesi mies :)

• öh höh

Minulla on 75B ollut aina eikä koskaan mitään ongelmaa. Aviomiehen mielestä olivat hyvät ja eron jälkeen ei ole ollut rinnoista kiinni ettei pysyvää kumppania ole löytynyt. Enkä ole rintojani hävennyt. Vauvoille niistä on runsaasti maitoa tullut ja siis täyttäneet tehtävänsä paremmin kuin hyvin.

• nannu25

jos mies ajattelee että nainen = tissit niin hyvä vaan että lähti. kyl maailmassa on paljon miehiä jotka haluavat seurustella naisen kanssa eikä tissien...

• niin,no,joo

Voihan olla, että mies oli vain rehellinen? Itse olen varmaan myös sika ja kieroutunut imbesilli, mutta en syty pienirintaisista naisista. Toki nättejä he ovat, mutta itse en heistä syty. Sitä en tiedä tekeekö tämä minusta "väärin ajattelijan"?

• mlkpo
        niin,no,joo kirjoitti:

Voihan olla, että mies oli vain rehellinen? Itse olen varmaan myös sika ja kieroutunut imbesilli, mutta en syty pienirintaisista naisista. Toki nättejä he ovat, mutta itse en heistä syty. Sitä en tiedä tekeekö tämä minusta "väärin ajattelijan"?

Et kuitenkaan varmastikaan ryhtyisi seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, jonka rinnat vaikuttaisivat vaatteet päällä arvioiden olevan juuri sillä rajalla, että voisit niitä sietää.

• EL

Aina pauhataan naisten pienistä rinnoista! "Voi ei! kiihottaako ne nyt miehiä? onko ne nyt pekalle tai jussille hyvät?" VOI LUOJA! Elämässä on niin paljon muutakin.

Olisit sanonut sille kusipäälle, että "voi ei en voi olla sun kanssa, kun sulla on niin pieni muna!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      74
      3787
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2393
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2348
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      61
      2238
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      33
      2004
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1594
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1497
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1071
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      1024
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      939
    Aihe