Multa lähtee järki, tiedätkö.. en osaa tehdä nyt muuta kun täällä kirjoitella, epätoivoistako, ehkä..
sun silmät on piirtynyt osaksi mun mieltä, enkä pääse niistä eroon, vaikka kuinka yritän..ehkä en haluakkaan
en varmaan taas saa unta, kun sinua ajattelen.. mikään muu ei kiinnosta
en tiedä pitäisikö juoda itseni uneen, ei ole mun tapaista..
en tiennyt, että voin näin sulaa, menettää sydämmeni, olen kyllä menettänyt joskus, nyt kuitenkin tiedän mitä se oikeasti tarkoittaa, se tarkoittaa sinua
en voi päästää sua menemään.. ethän sitä halua
Nainen
58
2610
Vastaukset
- Nainen*
Ethän päästä minua menemään, jos noin ajattelet. Tee selväksi se minulle :)
Kauniita Unia. - kauniisti...
ja en kai voi sanoa muuta kuin, että eräs mies on "sekoittanut" minut samallalailla:)
Älä päästä häntä menemään, jos tunnet noin voimakkaasti..tsemppiä. - -------
jos sä sitä naista oikeasti haluaisit,sä tekisit asialle jotain......niin se vaan menee:)
- nainen etelästä
Yhdet vihreät silmät kovasti toivovat, että joku uskaltaisi tulla ja viedä. Omat suojamuurit ovat tulleet niin kamalan paksuiksi, että sydän menee mustaksi niiden sisällä. Tiedän kyllä, että vaikutan aika saavuttamattomalta, mutta en ole! Olen ihan yhtä urpo ja ujo kuin kaikki muutkin...
- Ikävä on
haluu ! Kerro MULLE !
- ?!
Millä kirjaimella sun nimi alkaa?
- ohikulkeva
ei mahdu kahta ämmää. Niin.. huomautin vaan ohikulkiessani.
- jos siis olet hän...
Jos oikeasti ajattelet näin kuin kirjoitat, niin älä päästä mua menemään. Haluaisin tutustua sinuun.
- muuan M
Ei ollut kuitenkaan mulle - kommentoin silti...
Ei taida maa päällään kantaa naista, joka ei tuota haluaisi kuulla. Lykkyä pyttyyn! :) - nainen 02-a
surulliset silmät? Jos on, olet ehkä kaipaamani mies, jolle välittäisin sellaista tietoa että yhteydenottoasi olen odotellut tässsä jo hetken aikaa..
- .....
sun lähelle on kova kaipuu.
- lisätietoja kaipaava
Aloittaja, oletko mies? Vai nainen, joka kaipaa naista?
Minnepäin Suomea viestisi lähetit?
Todella kaunis kirjoitus, jotenkin kosketti. Tuskinpa oli tarkoitettu 017-alueelle...? - kyllä miettimään
hetkeksi.. Toivottavasti hänkään ei halua. Tunteikasta tekstiä sille jollekulle...
Minäkin tiedän yhden (m), jota en vieläkään haluaisi unohtaa, eikä se taida edes olla mahdollista. Kun kävelee läheltä paikkaa, jossa yleensä näkee jonkun, ja siitä tulee kummallinen tunne, vaikkei edes ole menossa sinne. Tai kun katsoo leffaa kotona, ja tulee mieleen, että entä jos ei olisikaan siinä yksin. Joskus tekee mieli halata tyynyä. MInusta tuntui jo vähän aikaa sitten, että järkevä miettimiseni (jos sitä tässä edes oli) sen kuin laskee. - irti
näistä tunteista, mutta en häiritse sinua.
- tunnethan..
luovuta vielä? teen vielä jotain, ellet mahdollisesti tee ensin..
ahdistaa, jos liian pitkään odotan.. en halua todellakaan ajatella, että antaisin ajan kulua liikaa ja menettäisin mahdollisuuteni, mennettäisin sinut.. sitä en halua
kaikesta huolimatta silti pelkään, jos et tunnekkaan samoin, tunnethan...
mieheltä- tietenkinn
viesti ikinä...
monta kirjainta sun tai naisesi nimissä on.. tai joku alkukirjain? - Miehelle
tietenkinn kirjoitti:
viesti ikinä...
monta kirjainta sun tai naisesi nimissä on.. tai joku alkukirjain?jollekin onnelliseslle naiselle. Annas aloittaja nyt vähän enemmän tietoa kenelle tarkoitettu? Naiselle etelä-suomeen on aika laaja käsite ;)
Jos tämä olisi minulle, sanoisin sinulle että olet saattunut minut ihan yhtä kaaottiseen olotilaan, en saa tehtyä mitään järkevää, näen sinut koko ajan vaikken todellisuudessa näe, ajattelen sinua jokainen päivä. - IhanHöpö82
Miehelle kirjoitti:
jollekin onnelliseslle naiselle. Annas aloittaja nyt vähän enemmän tietoa kenelle tarkoitettu? Naiselle etelä-suomeen on aika laaja käsite ;)
Jos tämä olisi minulle, sanoisin sinulle että olet saattunut minut ihan yhtä kaaottiseen olotilaan, en saa tehtyä mitään järkevää, näen sinut koko ajan vaikken todellisuudessa näe, ajattelen sinua jokainen päivä.niin just anna mennä, et sä siihen kuole jos meet ite vastaan...!! Näissä asioissa pitää ryvettyä, se on loppujen lopuksi pelkästään kasvattavaa toimintaa..... Ota riski ja anna palaa...!!
- -time goes by-
On luovutettu. Unohda ja suuntaa askeleesi muualle.
Aurinkoista ja reipasta kevättä - white flag?
-time goes by- kirjoitti:
On luovutettu. Unohda ja suuntaa askeleesi muualle.
Aurinkoista ja reipasta kevättäMiksi olet luovuttanut??
Minne minun pitäisi suunnata??
- uskothan sen
työmatka sinulle jotain, edes vähän.. toivon todella
Millään muulla ei ole väliä, kuin sinulla..- ?*
Onko hänellä punainen tukka?
- olemme puhuneet
työmatkasta joskus..
kotimatkaa tehneet yhdessä..
mutta aika hataraa on tällaiseen tarrautuminen.. - Olisitko,,
?* kirjoitti:
Onko hänellä punainen tukka?
tosiaan.. kysy lisää?
- ?*
Olisitko,, kirjoitti:
tosiaan.. kysy lisää?
Onko hänellä ....siniset/ sinivihreät silmät? Musta takki? Farkut yleensä jalassa?
- mies sanoo
?* kirjoitti:
Onko hänellä ....siniset/ sinivihreät silmät? Musta takki? Farkut yleensä jalassa?
Aina farkut ja kaikki muukin on just niin kuin muuten ei voisi paremmin ollakaan,
- Olisitko,,
?* kirjoitti:
Pitää täysin paikkansa..
Tai lähes.. silmät, niistä en ole satavarma, ei ne ruskeat ainakaan ole..
Siis varmaankin siniset/sinivihreät, uskoisin - ??*
Olisitko,, kirjoitti:
Pitää täysin paikkansa..
Tai lähes.. silmät, niistä en ole satavarma, ei ne ruskeat ainakaan ole..
Siis varmaankin siniset/sinivihreät, uskoisinuskon, että ne on siniset/sinivihreät, joskus raja on vaan niin hämärä sinisten, sinivihreiden, siniharmaiden, harmaiden välillä
- ---
...todella kauniisti sanottu, kenelle se sitten on tarkoitettukin :) älä päästä menemään, en halua että lopetat yrittämästä.. ;)
Minultakin menee välillä"järki" yhden miehen takia,on koko olemusta niin p....leen ikävä,sanon..
...ja en tiedä onko tää pelkkää ikävääkään..
- jou man
Olet kylmä ja hirveä mies. Anna mun jo olla ja etsi joku kaltaisesi hirvitys. Älä kirjota tänne enää näitä katumusviestejä tai mitään muutakaan viestejä joita on suunnattu mulle
siltä varalta että olet sinä - eräs nainen
..mulla ihan samat tuntemukset. Tuntuu ettei tässä ole järkeä..sinua mietin vain kaiken aikaa. Kai yritän myös saada sinua mielestäni, koska emme voi yhdessä kerran olla, mutta se on vaikeaa.. Haluan sinua,kaipaan sinua, en todellakaan halua menettää sinua !!!
Kerrothan tuon myös minulle henkilökohtaisesti, mitä kirjoitit, jos todella tarkoitat sitä..- eräs m
voi? Tarkennusta??
- ne kahleet
eräs m kirjoitti:
voi? Tarkennusta??
Minulla elämässäni on samantyyppinen tilanne. Suren sitä etten voi saada erästä ihanaa miestä, ja siihen on tyytyminen. Esteitä on aivan liian monta-osa itsestä johtuvia ja osa muista johtuvia. En halua toimia salassa, ja jos suhteemme olisi julkinen, se saisi niin paljon paheksuntaa osakseen ettei sitä murtumatta kestäisi.
- eräs nainen
eräs m kirjoitti:
voi? Tarkennusta??
kun olemme varattuja..
- D
eräs nainen kirjoitti:
kun olemme varattuja..
Olen miettinyt ja olisin valmis murtamaan kaikki kahleet... olisitko sinä? Tiedän tasan tarkkaan että en tule enää olemaan onnellinen nykyisyydessä. Haluaisin vain yhden pienen pienen juttutuokion... mutta sekin taitaa olla liikaa.
- Nuori_mies...
D kirjoitti:
Olen miettinyt ja olisin valmis murtamaan kaikki kahleet... olisitko sinä? Tiedän tasan tarkkaan että en tule enää olemaan onnellinen nykyisyydessä. Haluaisin vain yhden pienen pienen juttutuokion... mutta sekin taitaa olla liikaa.
Minulla on samanlaiset tuntemukset Ap:n kanssa, ja täytyy kysyä teiltä naisilta että keneltä voisitte odottaa/toivoa tämänkaltaista viestiä ? Vaikka vain ensimmäinen kirjain nimestä.
- no/use/for/a/name
Nuori_mies... kirjoitti:
Minulla on samanlaiset tuntemukset Ap:n kanssa, ja täytyy kysyä teiltä naisilta että keneltä voisitte odottaa/toivoa tämänkaltaista viestiä ? Vaikka vain ensimmäinen kirjain nimestä.
No ainakin siltä M6:lta toivoisin mutta en odota
- eräs nainen
D kirjoitti:
Haluaisin tietää varmaksi, jos eräs mies on valmis heittämään sormuksensa pysyvästi pois ja katkaisemaan "kahleet" nykyiseensä. Sitten minäkin uskaltaisin. Elämä on liian lyhyt, mieluummin onnellinen elämä rakastamansa ihmisen kanssa kuin onneton vihaamansa ihmisen kanssa.
- Nuori_mies...
eräs nainen kirjoitti:
Haluaisin tietää varmaksi, jos eräs mies on valmis heittämään sormuksensa pysyvästi pois ja katkaisemaan "kahleet" nykyiseensä. Sitten minäkin uskaltaisin. Elämä on liian lyhyt, mieluummin onnellinen elämä rakastamansa ihmisen kanssa kuin onneton vihaamansa ihmisen kanssa.
"Elämä on liian lyhyt, mieluummin onnellinen elämä rakastamansa ihmisen kanssa kuin onneton vihaamansa ihmisen kanssa. " Ja vähät puolisoistanne...Jospa ottaisit vain suoraan miehestäsi eron, kerta et häntä edes rakasta. Ai niin, et halua olla yksin. "parempi vaihtaa suoraan lennosta...
- 09?!
Nuori_mies... kirjoitti:
"Elämä on liian lyhyt, mieluummin onnellinen elämä rakastamansa ihmisen kanssa kuin onneton vihaamansa ihmisen kanssa. " Ja vähät puolisoistanne...Jospa ottaisit vain suoraan miehestäsi eron, kerta et häntä edes rakasta. Ai niin, et halua olla yksin. "parempi vaihtaa suoraan lennosta...
osui nyt silmiini ;) ja mietin että oletko se Sinä joka olet kirjoittanut tänne aikasemminkin...
Luin että kaipaamallasi henkilöllä on punertavat hiukset, farkut ja musta takki... Minulla sattumoisin löytyy nuo kaikki :) - eräs nainen
Nuori_mies... kirjoitti:
ja silti onnettomia oltu jo monta vuotta. Ei siis ihan helposti ole luovutettu. Nyt tilanne on pelkkää tyytymistä olosuhteisiin ja toisiinsa. Mitä järkeä siinäkään???
Siinä silmät aukeaa ja huomaa toiset ihmiset. Ei ollut suunniteltua ihastua, niin vain kävi. - The End
09?! kirjoitti:
osui nyt silmiini ;) ja mietin että oletko se Sinä joka olet kirjoittanut tänne aikasemminkin...
Luin että kaipaamallasi henkilöllä on punertavat hiukset, farkut ja musta takki... Minulla sattumoisin löytyy nuo kaikki :)..aikaisemminkin. En enää kuitenkaan usko kyseisen naisen olevan kiinnostunut..
- 09?!
The End kirjoitti:
..aikaisemminkin. En enää kuitenkaan usko kyseisen naisen olevan kiinnostunut..
sä sellasta päättelet?
- The End
09?! kirjoitti:
sä sellasta päättelet?
asialle jotain, ja vaikuttaa yksipuoliselta. Tilanteen olisi voinut hoitaa mallikkaamminkin
- 09?!
The End kirjoitti:
asialle jotain, ja vaikuttaa yksipuoliselta. Tilanteen olisi voinut hoitaa mallikkaamminkin
teit asialle? Olisi mielenkiintoista tietää...
- 09?!
09?! kirjoitti:
teit asialle? Olisi mielenkiintoista tietää...
mun puolelta tää "juttu" on ollut jotenkin huteralla pohjalla koska en tiedä mitä oikein halusit musta ja oletko vapaa vai varattu...
Mutta olisi kiva olla ainakin sun ystävä :) - The End
09?! kirjoitti:
mun puolelta tää "juttu" on ollut jotenkin huteralla pohjalla koska en tiedä mitä oikein halusit musta ja oletko vapaa vai varattu...
Mutta olisi kiva olla ainakin sun ystävä :)halusin. Sinut tietenkin, ja jos olisin varattu, korkeintaan haaveilisin.
Kertoisitko jotain, mitä tein asialle, jos se sopii myös sun tilanteeseen?
En myös tiedä oletko vapaa vai varattu.. - The End
The End kirjoitti:
halusin. Sinut tietenkin, ja jos olisin varattu, korkeintaan haaveilisin.
En myös tiedä oletko vapaa vai varattu..viime perjantai sulle jotain?
- 09?!
The End kirjoitti:
halusin. Sinut tietenkin, ja jos olisin varattu, korkeintaan haaveilisin.
En myös tiedä oletko vapaa vai varattu..No ainakin olet tullut lähelleni seisomaan/istumaan ja iskenyt silmää (jos oli niin vai kuvittelenko vain)... Tuijottanut suoraan silmiini sanomatta mitään...
Olen tuntenut kuinka meidän välillä on "säkenöinyt" jotenkin kummalisella tavalla...
Niin ja olen vapaa. - 09?!
09?! kirjoitti:
No ainakin olet tullut lähelleni seisomaan/istumaan ja iskenyt silmää (jos oli niin vai kuvittelenko vain)... Tuijottanut suoraan silmiini sanomatta mitään...
Olen tuntenut kuinka meidän välillä on "säkenöinyt" jotenkin kummalisella tavalla...
Niin ja olen vapaa.perjantai? Öööö katsoit minua suoraan silmiin.
- Utelias"
09?! kirjoitti:
No ainakin olet tullut lähelleni seisomaan/istumaan ja iskenyt silmää (jos oli niin vai kuvittelenko vain)... Tuijottanut suoraan silmiini sanomatta mitään...
Niin ja olen vapaa.Minkä niminen olet ? =09?!
- 09?!
09?! kirjoitti:
perjantai? Öööö katsoit minua suoraan silmiin.
ja nyt perjantaina en edes nähnyt sinua vai kuvittelenko vaan (heh).
- 09?!
Utelias" kirjoitti:
Minkä niminen olet ? =09?!
Nimessäni on 4 kirjainta...
- The End
09?! kirjoitti:
Nimessäni on 4 kirjainta...
ole hän, olishan se ollut vähintäänki mielenkiintoista jos olist
- 09?!
The End kirjoitti:
ole hän, olishan se ollut vähintäänki mielenkiintoista jos olist
kirjaimella sun nimi alkaa?
- The End
09?! kirjoitti:
kirjaimella sun nimi alkaa?
viime perjantaina eli nyt perjantaina. Sinä et kai nähnyt, eri henkilöt siten kyseessä.
- 09?!
The End kirjoitti:
viime perjantaina eli nyt perjantaina. Sinä et kai nähnyt, eri henkilöt siten kyseessä.
no sitten en ole etsimäsi henkilö ja toivon että löytäisit etsimäsi henkilön vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782594On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512570Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682523Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742433Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl391947Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051769Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271287Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve121283Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r81069Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065