Tyttöystävä vaatii maksua seksistä

mikkorin

Tänään pyysin, että tyttöystäväni hieroisi minua "sieltä", mutta hän pyysi maksua rahana! Mitä voin tehdä tyttöystävälle, joka käyttäytyy noin? Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun hän pyytää maksua, mutta en haluaisi enää maksaa seksistä... apua! Tyttöystäväni on lisäksi usein haluton, yleensä tosin se piristää häntä, jos ostan hänelle uusia vaatteita tai vien hänet ravintolaan...

12

1294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoimargariini

Vai että tyttöystävä? Taitaa olla vaan halpa horatsu. Jätä se tai etsi toinen h*

• fugg

maksat tietysti sen mitä tyttöystävä pyytää.
      Voihan sitä sopia kuukausimaksun, niin ei tarvi joka kerta erikseen maksaa. Tai kymmenen kerran lippu. Muista tinkiä.

• erygtdfh

ja laadusta ei sitten aleta tinkiä, sen teet heti kättelyssä vosulle selväksi! Et sinä kaupastakaan osta sekundaa, kun samalla rahalla saa priimaa!

• Fugg

ihan mielenkiinnosta piti vielä kysyä, että paljonko se hieronta sieltä maksaa?

• ikävää

>Vai pitäisi vielä maksaa pillusta..Ota kunnon nainen itsellesi,äläkä maksullista naista..Sanoit ,että
      naisesi on vielä haluton, olisiko syy se ,että hän käy muitten luona peräti maksusta????

• oppeliini

Miksi kutsut palkallista naista tyttoystäväksesi?

• muista tinkiä

No aika usein kuulee miesten sanovan että kaikki naiset on huoria, ja tavalla tai toisella mies maksaa seksistä kuitenkin. Eli kuulostaa ihan reilulta peliltä. Kaiva kuvetta ja maksa.

• 7

juu, täällä yksi rouva joka on hinnoitellut kaikki kotityöt: siivous, kaupassa käynti, päivällinen, kaikki maksaa, riippuu tietysti mitä mies haluaa ruuaksi, ja seksi se vasta maksaakin....:)

• hah hah

Toi on pakko olla provo. Kai mies huomaa, jos huora maksua pyytää :D

• Aloitteleva alalla;)

Ukko pihdannut viime aikoina, haluaa vain silloin kun hän tekee aloitteen (ties mikä madonna komplexsi).

Käynyt ennen minua maksullisilla, mikä ok, koska oli silloin sinkku.
      Hän halusi taannoin seksiä(niin minäkin, niinkuin aina), mutta ärsyttää hänen pihtaamisensa, sanoin että anna 50e, niin otan suihin ja panon saat satasella.....
      Hän kuulemma ei maksa.....ilmeisesti ne huorat sit oikeesti parempia sängyssä kun niille maksoi...

Ja tämä tapahtui vain kun hän itse pihtaa ja mun tarvis aina olla valmiina (niin kyllä oonkin, mutta silti).
      Silti ihmetyttää, että maksanut vieraalle jota vain käynyt panemassa, itse arvottomampi kuin huora:(....

Siis tällainen fiilis mulle jäi.....

• sexodus

Mielenkiintoista olisi tuolla logiikalla kuulla ajatuksiasi muilta elämänaloilta. Varsinainen tutkimuskohde moderneille perversioille. Onnea vaan matkaan näiden "fiilisten" pohjalta, en keksi mitään muutakaan sanottavaa.

• pikkuneiti21
        sexodus kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi tuolla logiikalla kuulla ajatuksiasi muilta elämänaloilta. Varsinainen tutkimuskohde moderneille perversioille. Onnea vaan matkaan näiden "fiilisten" pohjalta, en keksi mitään muutakaan sanottavaa.

Onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa? Hui kamala pitäisi "tyttöystävälle" seksistä maksaa ja joku kirjoitti, että kotityötkin maksaa.. Mihin ihmeeseen tämä kumma maailma on menossa.. Ja minä kun luulin olevani hankala ihminen ja nipottaja ja kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä! Lopetan miehelleni valittamisen tähän paikkaan, koska jos minun pitäisi vielä maksaa siitä, että se mies nostaa omat likaiset kalsarinsa keskeltä olohuoneen lattiaa ja kaiken muun mitä joudun pyytämään häntä tekemään niin minun pitäisi olla miljonääri jotta pystyisin nämä kaikki kustantamaan..

Kummallista porukkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3623
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      35
      2347
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2276
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      57
      2181
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1605
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1532
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1437
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      859
    Aihe