Huomioni kiinnittyi heti Audin korkeaan melutasoon Mersuun verrattuna. On myös sanottava, että kun istuin Mersun ohjauspyörän taakse huomasin heti olevani todellisessa premium-tason autossa. Niin suuri oli ero tyylikkyydessä ja materiaalivalinnoissa Mersun hyväksi. Audin ohjaamo on loppujen lopuksi jotenkin köyhän tuntuinen!
Koeajettuani kummatkin oli valinta helppo. Tämä vain tiedoksi vannoutuneille A6-kuskeille, käykää ihmeessä kokeilemassa Mersun uutta E-mallia!
Rahaa on luonnollisesti varattava vähän enemmän, jos haluaa siirtyä Audista Mersu-luokkaan. Samoilla varusteilla olisi Audin saanut 52000 € mutta Mersusta joutui maksamaan 64000 €.
Audista ei ole vastusta Mersulle!
12
341
Vastaukset
- Pölkkypää Juntti
Hyvästä valinnasta. Mistä olet saanut moiset rahat? Ihmetyttää, kun mulla on 2 korkeakoulututkintoa, mutta eivät penteleet maksa kuin vajaan 4ke kuukaudessa. Ajan Fordilla! Onneksi se on toiminut ilman ongelmia. Mutta kertokaa millä te rahanne teette niin mä teen sitten perässä ja ostan myöskin Mersun, kunhan olen maksanut tän lähiökaksion. Kaiken joudun repimään omasta persnahasta, ei ulkopuolisia apuja SAATANA!!!
- luunedy..
mut yks paha vika ruma perä oli..ja audia ei muista syistä ees harkita.No ootellaan uusia malleja.
- ...
Jokos mersussa kestää maalit helmoissa vai pitääkö niitä edelleen maalata kerran kahteen vuoteen? Siinä sulle reemiumia...
- Ex Audisti
Jokos audiskodan unkarilainen kone kestää yli 100tkm ja vaihteisto yli 30tkm?? Eipä kuulema kestää ei. Siinä sinulle unkarilaistsekkiläistä reemiumia.
- Taksiin harvoin
Mersut kelpaa taksiksi. Silloin ei kyydissä olijan tarvitse kärsiä mersun surkeista ajo-ominaisuuksista. Kuskiksi kelpaa juuri ala-asteen käynyt Virolainen. Audilla ajaa Suomen kerma ja älymystö. Jo A3 on hiljaisempi kuin mikään mersu, sorry vaan.
- kommentteja!
Alkoi aloittajaa oikeasti huvittamaan, kun jonkun mielestä A3 on hiljaisempi kuin mikään mersu.
Ajelin aikoinaan Volvo V70:llä ja koeajoin silloisen Audi A4:n. Audi oli itse asiassa ihan kiva ajettava, mutta se silloinenkin melutaso sai minut pysymään Volvossa. Auton ahtaus oli toinen tekijä, ihmettelin miksi se oli Volvon hintainen eli yli 40000 €, siihen aikaan.
Onnittelijalle sanoisin, että sijoittamisella vaurastutaan, esimerkiksi viimeisen vuoden aikana monien pörssiyhtiöiden osakekurssit ovat kaksin-, kolmin- ja jopa nelinkertaistuneet.
Jos sijoitit vuosi sitten esimerkiksi 150000 € niin sinulla on nyt 600000 €. Edellyttäen, että ostit oikean yhtiön osakkeita. Valitettavan moni suomalainen taisi laittaa samat rahat vuosi sitten asuntoon ja koki tehneensä hyvän kaupan......
- maniiiiii
Mersusta E-malli ei ole vastusta Audille.Käykää koeajamassa Audi A8 niin huomaatte eron.Rahaa tietysti vähän lisää.
- Pölkkypää Juntti
Mutta hyvä sulle. Pitäisi näemmä osata valita vielä rikas suku, mihin syntyä. Toisaalta voin olla pystypäin siitä, että tuon valintavirheen jälkeen olen tehnyt kaiken suht oikein. Omista lähtökohdista katsellen menee siis ihan ok. Ford ja omistusasunto (velaksi tottakai) Kehä1:n sisäpuolella, ja kaunis rouva. Saattaa olla, että ehdin ns. pikkuvarakkaasi ennen kuin delaan, jippajee SAATANA!
- mukinaa
Pölkkypää Juntti kirjoitti:
Mutta hyvä sulle. Pitäisi näemmä osata valita vielä rikas suku, mihin syntyä. Toisaalta voin olla pystypäin siitä, että tuon valintavirheen jälkeen olen tehnyt kaiken suht oikein. Omista lähtökohdista katsellen menee siis ihan ok. Ford ja omistusasunto (velaksi tottakai) Kehä1:n sisäpuolella, ja kaunis rouva. Saattaa olla, että ehdin ns. pikkuvarakkaasi ennen kuin delaan, jippajee SAATANA!
Ei mersussa muuta vikaa ole kuin ohjauksen tunnottomuus ja pappamainen tyyli
- Rosteri Rosty
mukinaa kirjoitti:
Ei mersussa muuta vikaa ole kuin ohjauksen tunnottomuus ja pappamainen tyyli
ja taipumus ruostumaan hyvin aikaisin
- laatuautoilija
Rosteri Rosty kirjoitti:
ja taipumus ruostumaan hyvin aikaisin
ruostu ei.ainakaan 2003 vuoden eemeli.
- Ruoste Mersu
laatuautoilija kirjoitti:
ruostu ei.ainakaan 2003 vuoden eemeli.
ruostuu ja pahasti!! Tuttavallani ainakin alkoi vuoden 2005 E Mersun ovien alareunat kukkimaan ruosteesta. Todella surkeaa Mersulta! Jopa Tojo ruostuu hitaammin kuin Mersu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772578On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512560Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682513Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732422Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl381938Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051769Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271267Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve101267Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054