Suomi24:n deiteillä liikkuu monenkinlaisia naisia, suuri osa ovat olleet yllättävänkin positiivisia tapauksia, mutta joukkoon mahtuu muutamia joihin ei halua törmätä. Jos juttelee skypen tai messengerin välityksellä voi pian huomata että itse on kuluttanut kauhean määrän aikaa ja ollut aktiivinen luomaan keskuskustelua kyseisten tyyppisten naisten kanssa. Huomaa kun asiat jäävät junnaamaan ja tavallaan sinulta viedään aikaa ja voimia hukkaan. Voi olla että joutuu itse uhraamaan itseänsä ja yrittää viihdyttää naista. Kaiken huippu kyseiset naiset tekevät "sitä" samalla!! Eli monet tyydyttävät jollain ihmeellisellä tavalla omia seksuaalisia tarpeitaan. Mies toisessa päässä tulee hyväksikäytetyksi ja voi olla että nainen antaa toivoa. Yksi kaveri oli huomannut saman ja aika nopeasti oli ottanut etäisyyttä vastaavanlaiseen naiseen, ku oli kyseisen puuhan sattunut aavistamaan. Toinen naistyyppi on sellainen että he saattavat jutella muutamankin miehen kanssa yhtaikaa hyvinkin itsekeskeisesti ja voi olla että jäät pian kuvioista pois. Kannattaa olla varautunut naisten suhteen netissä.
Varokaa naisia! Suomi24palstalla
26
1468
Vastaukset
- ::::::::::::::::::
No on näköjään monenlaista viheltäjää noissa miespuolisissakin nettideittailijoissa. Mitä sinä sitten niitä naisia siellä vonkaat jos se kerran on niin kauhean vaivalloista ja aikaa kuluttavaa?
Voi poikaparka, vai että joku on muka masturboinut sinun kanssasi jutellessaan ja tämä on sitten hyväksikäyttöä? On sinulla vaikea elämä. :-D :-D - dfghjhgf
seksuaalista hyväksikäytöä.Kannattaa harkita ilmoituksenn tekemistä.
Näin tasa-arvokin toteutuu paremmin kun ruttuv**utkin saadaan vastuuseen kieroontuneesta käytöksestäään. - peurna
Naiset vie nykyään miehiä ko kuoriämpäriä.
- xtujdop
Kyllä on tämä elämäkin jo näyttänyt ilman mitään nettideittailuija, että suomalaisissa naisissa on täysin perverssejä yksilöitä yllin kyllin.
Ei tuossa silleen mitää uutta ole. En tosin ihmettelisi jos netissä heitä olisi jopa enemmän kuin miehiä. - ei herkille
-Mitä yhteistä on miehellä ja siittiöllä?
-Kummankin todennäköisyys kasvaa aikuiseksi on 1/1.000.000. - sikamaista
Mikä erottaa naisen siasta?
- Avioero. - varokaaaa
Varoitus miespuolisille neittideittailijoille
En tiedä kuinka moni teistä mesettää kameran kanssa, mutta ajattelin varoittaa teitä jostakin mitä
tapahtui minulle. Olen joutunut nimittäin havaitsemaan, että monet naiset tyydyttävät jollain ihmeellisellä tavalla omia seksuaalisia tarpeitaan.
Kerron teille mitä tapahtui:
Chattailin naisen kanssa, ja ehdotin juttelun jatkoa mesessä, mihin tämä suostuikin. Kesken keskustelun
paikalle tuli hänen kaverinsa ja he ryhtyivät puhdistamaan jotain kameran vierssä olevaa. Heidän
rintansa näyttivät minä hetkenä tahansa pursuavan ulos ylipienistä T-paidoista.
Oli täysin mahdotonta olla katsomatta tai kieltää heitä puhdistamasta sitä jotain, mitä nyt
putsasivatkaan. Kun sitten sanoin heille, että kyllä linssi ainakin on ihan puhdas ja näkymät hyvät, he
alkoivat harrastaa seksiä keskenään. Hetken kuluttua toinen heistä pyysi minua soittamaan heille johonkin numeroon ja masturboimaan heidän seuranaan. Seuraavan päivänä tarkastin puhelinlaskun ja saldoa oli tullut 500 euroa.
Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin puhelinlaskuni karttui maanantaina,
tiistaina, kahdesti keskiviikkona, eilen ja todennäköisesti tulee kasvamaan myös tänään.
Joten olkaa varovaisia naisten suhteen netissä.- hahhahahahhhhhhaaaaa
ja sinä soitit!!!
- ...........
Kyllä sieltä löytyy vaikka mitä.
Ja miehetkin laittaa alastonkuviaan sähköpostiin ja lähettelee törkyviestejä ihan vaikka ei oltais koskaan tutustuttu. Huono laatuisia kuvia vielä ja kaljamaha näkyy. - Kevät tuli:)
........... kirjoitti:
Kyllä sieltä löytyy vaikka mitä.
Ja miehetkin laittaa alastonkuviaan sähköpostiin ja lähettelee törkyviestejä ihan vaikka ei oltais koskaan tutustuttu. Huono laatuisia kuvia vielä ja kaljamaha näkyy.Hyvin tavallista, että miehet lähettävät kuvia elimestään mesekeskustelun yhteydessä...sitä sit nolona katselemaan...näppäävät kameran päälle ja tyydyttävät itseään sitten siinä "niitä näitä" jutellen..pyytävät näyttämään tissiä ja muuta....joo joo..kovasti livenä kiinnostaa enää tavata sellaista tyyppiä.......että se siitä.
Kaikilla ei oo ees kaljamahaa...pari tyyppiä on lähettämyt sivu profiilikuvaa kovin laihan oloisesta selästä ja kuopalle painuneesta vatsastaan...:D Yksikin oikeen veti vatsaa sisään...eli oli kuin nainen.Ja peppuaan kuvaavat mielellään...ettei vaan olis kaapin ovi raollaan sit kumminki...??.
Toisaalta säälittää niin pirusti ja toisaalta tekee mieli sanoa että kato ittees mies...(ikää noin 40-47v.)
Mä oon ainaki täysin kyllästynyt tähän touhuun...kävin eilen yhdes kahvila-ravintolassa ja aikas mukavan näköisiä miehiä tuli vastaan..silmät hymyillen...eli ei kuin kevättä rintoihin siskot ja häikäisyä silmiin..jos se Oikea vaan vastaan kävelis..:) - kauhiat lätäköt
Kevät tuli:) kirjoitti:
Hyvin tavallista, että miehet lähettävät kuvia elimestään mesekeskustelun yhteydessä...sitä sit nolona katselemaan...näppäävät kameran päälle ja tyydyttävät itseään sitten siinä "niitä näitä" jutellen..pyytävät näyttämään tissiä ja muuta....joo joo..kovasti livenä kiinnostaa enää tavata sellaista tyyppiä.......että se siitä.
Kaikilla ei oo ees kaljamahaa...pari tyyppiä on lähettämyt sivu profiilikuvaa kovin laihan oloisesta selästä ja kuopalle painuneesta vatsastaan...:D Yksikin oikeen veti vatsaa sisään...eli oli kuin nainen.Ja peppuaan kuvaavat mielellään...ettei vaan olis kaapin ovi raollaan sit kumminki...??.
Toisaalta säälittää niin pirusti ja toisaalta tekee mieli sanoa että kato ittees mies...(ikää noin 40-47v.)
Mä oon ainaki täysin kyllästynyt tähän touhuun...kävin eilen yhdes kahvila-ravintolassa ja aikas mukavan näköisiä miehiä tuli vastaan..silmät hymyillen...eli ei kuin kevättä rintoihin siskot ja häikäisyä silmiin..jos se Oikea vaan vastaan kävelis..:)Nii'in, olis mukavaa jos live-elämästä löytyis joku asiallinen tyyppi. Toivottavasti se ei kotona paljastele itteään mesessä :)
Kevättä vaan, aurinko paistaa ja lumet sulaa :) - pirustako...
kauhiat lätäköt kirjoitti:
Nii'in, olis mukavaa jos live-elämästä löytyis joku asiallinen tyyppi. Toivottavasti se ei kotona paljastele itteään mesessä :)
Kevättä vaan, aurinko paistaa ja lumet sulaa :)Sen tietää mitä kukainenkin puuhastelee kotonaan netissä.:)
- ikävä todellisuus
Kevät tuli:) kirjoitti:
Hyvin tavallista, että miehet lähettävät kuvia elimestään mesekeskustelun yhteydessä...sitä sit nolona katselemaan...näppäävät kameran päälle ja tyydyttävät itseään sitten siinä "niitä näitä" jutellen..pyytävät näyttämään tissiä ja muuta....joo joo..kovasti livenä kiinnostaa enää tavata sellaista tyyppiä.......että se siitä.
Mä oon ainaki täysin kyllästynyt tähän touhuun...kävin eilen yhdes kahvila-ravintolassa ja aikas mukavan näköisiä miehiä tuli vastaan..silmät hymyillen...eli ei kuin kevättä rintoihin siskot ja häikäisyä silmiin..jos se Oikea vaan vastaan kävelis..:)Mitä hyödyit niistä vastaan kävelleistä miehistä, tuskin sinulla on pokkaa mennnä pyytämään treffeille? Normaalit ihmiset kävelee oikeassa elämässä ohi, jos joku tulee sinulle ehdottelemaan jotakin, se on melko varmasti joku pervo.
- ikävä todellisuus
ikävä todellisuus kirjoitti:
Mitä hyödyit niistä vastaan kävelleistä miehistä, tuskin sinulla on pokkaa mennnä pyytämään treffeille? Normaalit ihmiset kävelee oikeassa elämässä ohi, jos joku tulee sinulle ehdottelemaan jotakin, se on melko varmasti joku pervo.
Peräreikääni kutittaa
- Aslan-setä tietää
ikävä todellisuus kirjoitti:
Peräreikääni kutittaa
En luulisi mihen hanuriaan naiselleen esittelevän, Ellei nainen ole sitten "NAINEN" eli "NEITI"eli kotoisin narnian takamailta eli homomies.
- Hulttio12334
Hyvä herja, vaikkakin pikkasen vanhaksi jo jäänyt.
Onkohan puhelinlasku kasvanut tänäänkin? ;) - ....................
Voi pojupieni, eihän ne naiset omia seksitarpeitaan tuolla tavoin tyydytä vaan tekevät töitä. Sinun kaltaisiltasi ääliöiltä saa näköjään tosi helposti rahaa, eikä seksipalvejuja tarvitse myydä edes livenä. Siistiä sisätyötä.
Jaa että oli puhelinlaskuun tullut saldoa. Ehkä sinun kannattaisi tutustua positiivisen ja negatiivisen käsitteisiin.
- japdapaduu
"Varokaa naisia! Suomi24palstalla"
"Suomi24:n deiteillä liikkuu monenkinlaisia naisia, suuri osa ovat olleet yllättävänkin positiivisia tapauksia, mutta joukkoon mahtuu muutamia joihin ei halua törmätä"
Siis mitä? Varokaa naisia, sillä vaikka enimmäkseen ovat yllättävän hyviä tapauksia, joukkoon mahtuu muutama huonokin. Fiksua, Sherlokkini... todella fiksua :) Ja tervetuloa reaalimaailmaan.- väsynyt...
Noh fiksua tai ei mutta täytyy aloittajaa myötäillen sanoa että täällä riittää porukkaa moneen lähtöön.
Olen keski-ikäinen mies ja mun kohdalle on osunut muutama nainen joille on kelvannut vain luurin päässä oleminen.Ei mitään tapaamisia vaan vain olla tarvittaessa saatavilla ja kuunnella naisen murheita.Tuo jos mikä on rasittavaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.Siinä mielessä että oma aika menee kun uskoo lupailuihin että nähdään mutta kun tuota rupeaa olemaan kuukausitolkulla niin rasittaahan se.
Jotkut naiset on sanoneet etteivät hae muuta kuin keskusteluseuraa mutta niille olen sanonut että haen jotain muutakin ja juttu on loppunut siihen.
Siinähän oliskin ideaa että näille kylmille naisille ja impotenttimiehille olisi oma palstansa niin nekin tarpeet tulisivat kohtaamaan. - Suolellinen
väsynyt... kirjoitti:
Noh fiksua tai ei mutta täytyy aloittajaa myötäillen sanoa että täällä riittää porukkaa moneen lähtöön.
Olen keski-ikäinen mies ja mun kohdalle on osunut muutama nainen joille on kelvannut vain luurin päässä oleminen.Ei mitään tapaamisia vaan vain olla tarvittaessa saatavilla ja kuunnella naisen murheita.Tuo jos mikä on rasittavaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.Siinä mielessä että oma aika menee kun uskoo lupailuihin että nähdään mutta kun tuota rupeaa olemaan kuukausitolkulla niin rasittaahan se.
Jotkut naiset on sanoneet etteivät hae muuta kuin keskusteluseuraa mutta niille olen sanonut että haen jotain muutakin ja juttu on loppunut siihen.
Siinähän oliskin ideaa että näille kylmille naisille ja impotenttimiehille olisi oma palstansa niin nekin tarpeet tulisivat kohtaamaan.No miksi hakata päätä seinään Suolessa? :D
Hae jostain muualta seuraa joka kelpaa. - turhautunut..
Suolellinen kirjoitti:
No miksi hakata päätä seinään Suolessa? :D
Hae jostain muualta seuraa joka kelpaa.Enhän sanonut että kaikki ovat tuollaisia vaan teidät kurjat pitää jättää väliin.
- Suolellinen
turhautunut.. kirjoitti:
Enhän sanonut että kaikki ovat tuollaisia vaan teidät kurjat pitää jättää väliin.
Joo, mulla ei ole tosiaan ole ollut tapana antaa heti ensitapaamisella vaikka mies haluaakin. Sellaisten kuin sinun on vaikea hyväksyä sitä että eivät ole vastustamattomia.
- -eräs-
Miehissä on sitten aivan samanlaisia tarjolla. Täytyy vaan sanoa, että mua ei ainakaan kiinnosta!!!
- Sirja111
Ensin kannattaa ottaa selville mitä nainen haluaa ja varmistua, että se käy myös itselle. Sen jälkeen voi ystävällisesti pyytää niitä naisia jättämään rauhaan, joihin ei halua tutustua. Ja mitä miehet edellä sitä naiset perässä. Taitaa miehet kuitenkin enemmän haluavan tyydyttää itsensä kameran edessä tietäen samalla, että joku katsoo! Moneen otteeseen näin tapahtunut ja silloin yleensä ikkuna sulkeutuu mesessä. Ja monen kanssa yleensä jutellaan mesessä. Jopa seitsemän ikkunaa saattaa olla auki samanaikaisesti! Se ei ole vastoin mitään yleisiä sääntöjä, niin se vaan on; parhaat pitää osata viedä päältä. Ja voihan olla että naisena keskustelen myös naisten kanssa, sillä ystäviin on pidettävä yhteyttä. Ja moni ei ole treffipalstoilta, joita mesestä saattaa löytyä. Joten, herätkää todellisuuteen, elämä on muuttunut sitten viime vuosikymmenien, Pitää miettiä; voiko se unelmien prinssi kävellä vastaan vai voisinko kenties kokeilla jotain muuta, kuten nettideitin tapaamista?!
- smarre1
Sama pätee toisinkin päin...ihan vastaavia on miehissä joten ei pidä naisia syyttää pelkästään ... enkä puolustele kumpaakaan sukupuolta...itse törmännyt sellaiseen mieheen ja voin sanoa että tekee äärimmäisen varovaiseksi.
- Naisten puolia oon
juu niin on et ku meseossan antanu, nii jokaikinen haluu cami yhteyden.. Ja kaluhan siel käsittelyssä, ja odotukset et näytä tissis... Tosi sairasta myöski miehiltä, joten älä aliarvio naisia...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1083895On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402415Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722383Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732292Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.402048Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma781620- 761517
Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl101245Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711087Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581081