Ilmaantui nyt yhtäkkiä iltapäivällä3n aikaan.Mulla audi a 4.Ja vika sellainen että ajaessa tuntuu kuin hakis keula tietä.Eli ajaessa tuntuu kuin tarttuu eturenkaat kiinni johonkin ja vedättää oikealle puolelle.Sellaista nykimistä koko ajan.Vauhdista riippumatta.Itse naisena koitin ensin onko renkaat irti,ei ole ja sitten rengaspaineet.Ne oli ok.Korjaamoon kait vietävä mutta voiko esim.ohjaustehostimen nestevajaus aiheuttaa tollaista nykimistä?Ja ihan suoralla tiellä tekee sitä.Tänään en kerennyt vielä käyttää korjaamolla.Kiitollinen jos joku osaa neuvoa mikä vois olla vialla ja paljonko mahdollinen korjaus maksaa.Siis sen tuntee kuin edessä jokin jarraisi ajelua,välillä tuntuu että renkaat pyörähtäs melkein tyhjää tai jään päällä.Vaikka oli aivan sulat tiet jne.
Mistä tällainen voi johtua?
5
417
Vastaukset
- gireringi
Ei tässä äkkiseltään tuu mieleen kun vetonivel. Kuuluuko sieltä minkäänlaista rutinaa tai pauketta ?
- AudiMies c
käännät pyörät toiseen laitaan ja kokeilet onko vetari löysän tuntuinen.
- autoileva nina
kuskin puolelta ääri asennossa kuuluu sellainen kuin ilmat tusahtas pois,sitä samaa ääntä ei kuulu vänkärinpuolelta kuitenkaan.Ei naksu eikä sellaista mitään.Vasta ens viikolle sain ajan ja aktsovat onko jotain,vituttaa kun vielä asuu syrjässä yh äitinä,grr.Ei tosiaan kolise eikä muuta.Jotenkin tuntuu niinkuin renkaat ottais kiinni ja sitten pyörähtäs äkkiä hieman ns.tyhjää.,en paremmin osaa selittää.
- gireringi
mikä moisen aiheuttaa, kuulostaa tosi eriskummalliselta vialta. Onko tuolla turvallista nyt ajella jos renkaat välillä jumittaa. Tilanteesi on harmillinen. Jos on pakko ajella niin ole varovainen.
- suleimanni...
gireringi kirjoitti:
mikä moisen aiheuttaa, kuulostaa tosi eriskummalliselta vialta. Onko tuolla turvallista nyt ajella jos renkaat välillä jumittaa. Tilanteesi on harmillinen. Jos on pakko ajella niin ole varovainen.
saattaa pettää koko ohjaus mutta korjaamolle pikaseen aikaa,ei ota päälle mikään ja mitä siitä seuraa liikenteessä, vaikeahan täs on olla nettitohtori tai tietäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192156Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä221930Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56782Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52703
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688