ennalta antanut tiedoksi että hän ottaa vaurautta pois, lakkoilun kauttako?
Vaurautta pois!
37
837
Vastaukset
- Santaana
Kyllä kuuluu kummia Jumala menee lakkoon,ei mikään ihme poika ollut jo 2000v.
- Yakov 0
sen joutuu aina maksamaan takaisin.
- Jumalan nimi
Jumala onkin sama kuin vapaa markkinatalous. Kiitos tiedosta, olen itsekin epäillyt samaa.
- Doulos II
Sitähän on valtionvelkaakin Suomella paljon. En muista tarkalleen, miten monta kymppitonnia sitä on asukasta kohden laskettuna, mutta kuitenkin hirveä summa se on.
Nyt on sitten alkanut tulla tietoja siitä, miten jo alle 30-vuotiaitakin olisi ruvennut valumaan eläkkeelle suurin joukoin masennuksen vuoksi.
Jotta Suomi voisi ruveta pienentämään tätä valtionvelkaansa, pitäisi tapahtua talouskasvua, työttömyyden vähentymistä ym. Sen varaan tämä velanotto on laskettu, mutta miten siihen voidaan päästä, kun perusta horjuu näin pahasti?
Työtahti on vedetty niin tiukaksi, ettei nuorten terveys kestä sitä. Lisäksi ylipainoisuus ja sen seurauksena myös diabetes ovat lisääntymässä. Näistäkin vielä valtavat terveydenhoidon lisäkustannukset.
No nyt on kulunut suunnilleen kaksi vuotta siitä, kun nimimerkki K.D:n profetiat rupesivat toteutumaan. Taloudessa on sen jälkeen menty hiljalleen alaspäin. Nyt näyttäisi olevan ilmassa ratkaisun makua. Jotkut ekonomistit ovat jo alkaneet nähdä merkkejä talouden kääntymisestä nousuun. Toisaalta parhaillaan on menossa satamalakko ja sen seurauksena taas varmaankin mm lopetetaan lisää paperitehtaita.
Ehkä jo kevään kuluessa nähdään, riittääkö tässä orastavassa talouden vahvistumisessa voimaa vai rupeaako se "sakkaamaan" ja talouden selkäranka taittumaan näden edellä mainittujen syiden vuoksi.
Tätä taloustilannetta selvitti asiantuntevasti myös mm muuan erittäin tyylikäs, niminerkkiä Yakov käyttävä kirjoittaja Pelkkää sattumaako vain! -viestiketjussa.- ei mene läpi omakehu
.
- alistukaaaaa
winclubilla/wincapitalla jumala otti varallisuutta pois.
- tunnen oikean
A.L: uni tammikuussa 1986 on minunkin mielestäni oikea, tunnen niin syvästi. Meille on tulossa todella huonot ajat.
- muutama123
Profetia
A.L:n uni tammikuussa 1986
Näin uneni muistaakseni tammikuussa 1986. Olin tullut uskoon muutamaa kuukautta aiemmin ja koin selvästi, että tämä uni oli Herrasta. Kun heräsin unesta minut valtasi valtava Herran pelko ja taisinpa itkeäkin. Opiskelin tuolloin Tampereen Yliopistolla kansantaloustiedettä ja siis ymmärsin ne asiat ( taulukot ym. ) mitä unessa näytettiin, tai ainakin tiesin mistä oli kyse.
Uni oli hyvin monitasoinen ja nopeatempoinen, siinä oli paljon asiaa ja päällekkäisyyksiä. Mutta keskeisimpänä elementtinä siitä nousi esille kaksi ajankohtaa, jotka olivat sidottu minun omaan ikääni. Näin käyriä, taulukoita ja kaikkea muita talouden mittareina käytettäviä elementtejä. Käyrät menivät alaspäin ja selkeästi ne kuvasivat huonompia aikoja jotka olivat tulossa. Sanoisinpa jopa dramaattisesti heikompia aikoja. Ensimmäinen ajankohta tulisi olemaan silloin kun olisin 28 ja 1/2 -vuotias. Vuonna 1991 helmikuun 1. päivänä olin tuon ikäinen ja kuten kaikki muistamme, noihin aikoihin alkoi Suomessa lamakausi, jota kesti lähes 90-luvun loppuun asti.
Seuraava ajankohta tulisi olemaan silloin kun olisin 45 ja 1/2 -vuotias. Tuosta toisesta ajankohdasta muistan sen, että jotkut käyrät menivät hyvin alas; paljon taulukoistakin ohi ja lattiaan oli sahattava reikä, jotta käyrä mahtuisi kulkemaan. Kaikkihan me tiedämme, että taulukkoa voidaan kalibroida eikä käyriä tarvitse piirtää taulukon ohi, mutta koin, että taulukon ohi meneminen kuvasti sitä valtavaa pudotusta mikä talouteemme oli tulossa. Minä olen 45 ja 1/2 -vuotias tarkalleen ottaen helmikuun 1. päivänä. Aikamääre "1/2" on kuitenkin hieman epätarkka ja mielestäni voi se tarkoittaa jopa paria kuukautta ennen tai paria kuukautta jälkeenkin ko. ajankohtaa.
Tauno Rantalan profetia 17.11.2007
Suomen kansalle!
Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta.
Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.
Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää.
Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja
samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan.
Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.
Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.
Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.
Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1. Moos. 19:15-29.
Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. Hes. 18:23.
Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia,
synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi.
Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.
Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen
henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.
Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.
Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.- 3!!!
Tässä vielä yksi profetia
Bryan Huppertsin näky 3.11.1997 talouden kuolemasta
Herra näytti minulle sairaalan vuoteella makaavan potilaan, jonka nimi oli Talous.
Jalkopäässä oli hänen potilaskorttinsa, jossa erilaiset käyrät ja viivat menivät terävästi ylös- ja alaspäin.
Potilas eli keinotekoisen hengityksen avulla, josta hän oli täysin riippuvainen. Monet asiantuntijat olivat ympärillä tekemässä monia asioita pitääkseen potilaan hengissä Juuri silloin ylilääkäri astui sisään, katsoi potilasta ja julisti:"Tämä potilas on kuollut.
Antaa sen mikä on kuollut, kuolla." Ylilääkäri katkaisi oman sormensa liikkeellä kytkimestä elintoimintoja ylläpitävät toiminnot.
Talous oli oksentamaisillaan, haukkoi henkeään ja kuoli hirveän kuoleman.
Loppu.
Uskon, että me olemme menossa kohti maailman talouden globaalia hajoamista.
Tämä tuho tuo kaaosta ja raunioita.
Samalla se irrottaa ihmiset väärän rahanjumalan palvelemisesta. Monet ihmiset tulevat Kristuksen luo.
Jos me elämme Herralle tottelevaisina, meillä ei ole mitään pelättävää. Pyydä Herralta viisautta saadaksesi taloutesi kuntoon. Etsi ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä (aineelliset tarpeet) sinulle annetaan.
Tässä vielä yksi linkki aiheeseen liittyen!
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=150110&tstart=75 - 4!!
Markku Koivusen profetia 22.12.2009
Profetia Suomelle saatu 22.12.2009 n. klo. 05.00 aamulla Salossa
Profetia Suomelle
Näin sanoo Herra, Herra: ”Älkää pelätkö, nyt on pimein hetki yöstä. Paholainen on jo päästetty valloilleen, mutta älkää te nukkuko. Herätkää Suomen uskovat ja huutakaa Herran puoleen, sillä nyt se tulee. Kaaos tulee teidän maahanne, sillä te ette ole kuulleet minun profeettojani, vaan olette hylänneet heidät, ettekä ole nöyrtyneet parannukseen. Mutta on vielä joitakin uskollisia veljiä ja sisaria, joiden alttarilla palaa tuli. Teidän ihana maanne on tullut tiensä päähän ja armoa ei enää anneta tälle kansalle, vaan teidän täytyy kulkea koettelemuksien läpi kunnes te ymmärrätte, että Korkein Jumala hallitsee ihmisten valtakuntaa. Ja Hän antaa vallan sille kenelle Hän hyväksi näkee. Minä olen antanut teille monta hyvää vuotta, sanoo Herra, siunaukset tälle maalle. Älkää enää kehuko olevanne viisaita Suomen päättäjät, sillä pian, aivan pian, kohtaa viha ja häpeä teidän päätänne, sillä te olette häpäisseet köyhän, ettekä ole armoa tunteneet. Niin en minäkään armoa tunne teitä kohtaan, vaan te tulette niittämään sitä hedelmää, jonka te olette kylväneet. Tuomion aika on tullut.
Mutta minun kansani, valittuni, nostakaa päänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat vaalenneet leikattaviksi. Saarnatkaa Sanaa ja kootkaa minun kallis viljani aittoihin. Pimeyden keskelläkin Minä teitä suojelen, ja Minun Henkeni valo murtautuu esiin teissä ja teidän kauttanne, siksi älkää pelätkö. Sillä teidän rukouksiinne vastataan ja te saatte tuntea, kokea ja elää todeksi, että Hän, joka valtaistuimella istuu, huolehtii teistä ja teidän tarpeistanne eikä teitä hylkää. Siksi nöyrtykää Herran, Herran edessä, että Hän teidät ajallansa korottaisi. Ja olkaa valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen tien perustusta, joka pantu on. Ja ottakaa vastaan Hengen miekka ja pelastuksen kypärä tehdäksenne sen, mihin Jumala teitä kutsuu taistellen uskon kilpi vasemmassa kädessä ja puettuina Kristuksen lahjavanhurskauteen, jaloissanne alttius rauhan evankeliumille ja vyötettyinä Jumalan Sanan totuudella. Tämä on teidän tehtävänne minun lampaani, minun karitsani. Rakastakaa toinen toistanne minun rakkaudellani ja puhtaasta sydämestä, niin Minä tulen ja sytytän tuleni. Ja niin te taas tulette näkemään, että Minä totisesti elän, ettekä te joudu häpeään minun kansani ja minun valittuni. - 5!!
3!!! kirjoitti:
Herra näytti minulle sairaalan vuoteella makaavan potilaan, jonka nimi oli Talous.
Jalkopäässä oli hänen potilaskorttinsa, jossa erilaiset käyrät ja viivat menivät terävästi ylös- ja alaspäin.
Potilas eli keinotekoisen hengityksen avulla, josta hän oli täysin riippuvainen. Monet asiantuntijat olivat ympärillä tekemässä monia asioita pitääkseen potilaan hengissä Juuri silloin ylilääkäri astui sisään, katsoi potilasta ja julisti:"Tämä potilas on kuollut.
Antaa sen mikä on kuollut, kuolla." Ylilääkäri katkaisi oman sormensa liikkeellä kytkimestä elintoimintoja ylläpitävät toiminnot.
Loppu.
Samalla se irrottaa ihmiset väärän rahanjumalan palvelemisesta. Monet ihmiset tulevat Kristuksen luo.
Jos me elämme Herralle tottelevaisina, meillä ei ole mitään pelättävää. Pyydä Herralta viisautta saadaksesi taloutesi kuntoon. Etsi ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä (aineelliset tarpeet) sinulle annetaan.
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=150110&tstart=75Jarmon näky maailmantaloudesta 23.10.2008
Näky potilas maailmantaloudesta ja sen jatkosta
Näin aluksi valtavan lihavan ja muodottoman potilaan, jolla oli kasvoissa paiseita, hänellä oli sian kärsä ja kissan korvat, kaula oli yhtä läskiä rinnasta leuan yli saakka ja paksua ihraa. Potilaalla oli toinen käsi aivan surkastunut ja toinen oli suht normaali, maha oli epäkesko ja siinä koko torsossa oli paljon haavoja ja mustelmia. Potilaan jalat olivat vain osin näkyvillä ja näin niissäkin epämuodostumia. Tuosta potilaasta näkyi ihmisen muodot mutta se oli aivan selkärankaa myöden vinossa, jalat vasemmalle ja pää oikealle hieman yläviistoon. Potilas hikoili koko ajan ja näin hänen sänkynsä alle laitetun punaisen altaan, jonne kirkas punaisen lilavärinen neste tippui. Lääkäreitä oli valtavasti ympärillä ja potilas vääntelehti. Ovi avautui takaseinällä ja sieltä tuli lääkäri valkoisessa takissa, eikä paljon puhunut, vaan nykäisi yhdellä kädellä piuhat irti potilaasta. Muut lääkärit poistuivat heti paikalta. Potilas alkoi tehdä kuolemaa ja laihtui ohueksi luurangon näköiseksi hyvin nopeasti ja lopulta näin potilaan nousevan istumaan kouristuksesta ja sitten hän ravisteli itseään, kuin olisi ravistanut itsestään pois jotain. Siihen potilas kuoli ja hän oli todellakin enää vain luuranko.
Näky jatkui, koska en voinut keskittyä, koska häirintää ympärilläni oli valtavasti. Välillä näin kummia hirviöitä ja paljon erilaisia kasvoja kuin filminauhalta. Kuulin välillä itkua. Sitten sain taas näyn takaisin ja potilas palasi kuvaan, kun hän makasi kuolleena viitan alla. Alla olevaan altaaseen ei enää tihkunut mitään, koska potilas oli jo ilmeisesti kuihtunut kokonaan. Ylilääkärikin oli poistunut ja kaikki oli hiljaista.
Sitten näin matelijan, joka oli kooltaan pienen alligaattorin kokoinen, ulkomuodoltaan kuin Varaani ja sillä oli kuin lohikäärmeen pää. Tuo peto tuli määrätietoisesti, mutta varovaisesti, aivan kuin se ei haluisi kenenkään huomata itseään ja veti hitaasti tuon vadin potilaan alta ja lähti raahaamaan vatia pois. Tähän näky katkesi pitkäksi aikaa ja en saanut enää lankaa takaisin. Pyörin sängyssä ja tuntui ettei tässä ole järkeä ja yritin taas nukkua. Uni ei tullut.
Kesti entistäkin kauemmin saada näyn lanka kiinni. Näin jopa jäätyneiden ihmisten ruumiita, joiden päälle oli satanut lunta. Mutta sitten näky kumminkin jatkui selvänä, koska siinä oli se sama allas.
Altaassa oli nestettä, sitä samaa kirkasta nestettä, johon alkoi ilmestyä selviä kolikoita ja ne muodostuivat altaan nesteestä pinnalle ja siinä hetken kelluttuaan, ne nousivat nesteestä ylös. Yksitellen hitaasi ne tulivat yhteen rivistöön. Tunnistin monen kolikon valuuttasymbolin ja osaa en taas tuntenut. Huomasin myös ettei sieltä noussut läheskään kaikkia tuntemiani valuuttoja ja kun niitä pikkuhiljaa nousi riviin, ne muodostivat tasaisen rintaman, yhtä suurina ja niiden valuuttatunnukset ikään kuin häipyivät ja menettivät merkityksensä. Ne olivat siinä näkyvissä mutta ei niin selvästi ja ne kaikki olivat tasapäistetty. Sitten yhtäkkiä huomasin että jokaiseen kolikkoon tuli numero valuuttatunnuksen yläpuolelle ja kun katsoin numeroita, niin melkein kaikissa oli nolla ensin ja pilkku sen jälkeen, jota seurasi ainakin viisinumeroinen epämääräinen luku. Kolmessa kolikossa oli etunumerona jokin suurempi, eli yksi tai sitäkin suurempi. Niidenkään pilkku ei ollut sitä yhtä numeroa kauempana, vaan kaikissa pilkku oli ensimmäisen numeron perässä ja sitten pitkä rivi epämääräisiä desimaalilukuja.
Hetken kuluttua tapahtui niin, että kolme suurinta meni ihan vähän oikealle ja loput myös hieman vasemmalle ja niiden väliin ilmestyi katkoviivajana, kuin piirtyen kolikoiden välistä ylöspäin, jonne muodostui suurempi kolikko, mutta se ei ollut kolikko, vaan jotain muuta, joten en osannut kuvata, koska se näytti myös seteliltä, mutta ei ollut sitäkään. Rahaksi sen silti tunnistin ja sen yhdenmukaisuus muiden kolikkojen kanssa oli sama. Sitten siihen uuteen rahaan tuli myös luku ja se oli 666 mutta valuuttamerkintä puuttui kokonaan. Lopuksi näin tekstin joka kuvaan piirroksessa. Pedon luku on 666 ja sille annetaan nimi. Sekä janan, jossa on numeroita 1-1000 alkaen vasemmalta oikealle. - Yakov.
4!! kirjoitti:
Profetia Suomelle
Näin sanoo Herra, Herra: ”Älkää pelätkö, nyt on pimein hetki yöstä. Paholainen on jo päästetty valloilleen, mutta älkää te nukkuko. Herätkää Suomen uskovat ja huutakaa Herran puoleen, sillä nyt se tulee. Kaaos tulee teidän maahanne, sillä te ette ole kuulleet minun profeettojani, vaan olette hylänneet heidät, ettekä ole nöyrtyneet parannukseen. Mutta on vielä joitakin uskollisia veljiä ja sisaria, joiden alttarilla palaa tuli. Teidän ihana maanne on tullut tiensä päähän ja armoa ei enää anneta tälle kansalle, vaan teidän täytyy kulkea koettelemuksien läpi kunnes te ymmärrätte, että Korkein Jumala hallitsee ihmisten valtakuntaa. Ja Hän antaa vallan sille kenelle Hän hyväksi näkee. Minä olen antanut teille monta hyvää vuotta, sanoo Herra, siunaukset tälle maalle. Älkää enää kehuko olevanne viisaita Suomen päättäjät, sillä pian, aivan pian, kohtaa viha ja häpeä teidän päätänne, sillä te olette häpäisseet köyhän, ettekä ole armoa tunteneet. Niin en minäkään armoa tunne teitä kohtaan, vaan te tulette niittämään sitä hedelmää, jonka te olette kylväneet. Tuomion aika on tullut.
Mutta minun kansani, valittuni, nostakaa päänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat vaalenneet leikattaviksi. Saarnatkaa Sanaa ja kootkaa minun kallis viljani aittoihin. Pimeyden keskelläkin Minä teitä suojelen, ja Minun Henkeni valo murtautuu esiin teissä ja teidän kauttanne, siksi älkää pelätkö. Sillä teidän rukouksiinne vastataan ja te saatte tuntea, kokea ja elää todeksi, että Hän, joka valtaistuimella istuu, huolehtii teistä ja teidän tarpeistanne eikä teitä hylkää. Siksi nöyrtykää Herran, Herran edessä, että Hän teidät ajallansa korottaisi. Ja olkaa valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen tien perustusta, joka pantu on. Ja ottakaa vastaan Hengen miekka ja pelastuksen kypärä tehdäksenne sen, mihin Jumala teitä kutsuu taistellen uskon kilpi vasemmassa kädessä ja puettuina Kristuksen lahjavanhurskauteen, jaloissanne alttius rauhan evankeliumille ja vyötettyinä Jumalan Sanan totuudella. Tämä on teidän tehtävänne minun lampaani, minun karitsani. Rakastakaa toinen toistanne minun rakkaudellani ja puhtaasta sydämestä, niin Minä tulen ja sytytän tuleni. Ja niin te taas tulette näkemään, että Minä totisesti elän, ettekä te joudu häpeään minun kansani ja minun valittuni..
- Doulos II
4!! kirjoitti:
Profetia Suomelle
Mutta minun kansani, valittuni, nostakaa päänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat vaalenneet leikattaviksi. Saarnatkaa Sanaa ja kootkaa minun kallis viljani aittoihin. Pimeyden keskelläkin Minä teitä suojelen, ja Minun Henkeni valo murtautuu esiin teissä ja teidän kauttanne, siksi älkää pelätkö. Sillä teidän rukouksiinne vastataan ja te saatte tuntea, kokea ja elää todeksi, että Hän, joka valtaistuimella istuu, huolehtii teistä ja teidän tarpeistanne eikä teitä hylkää. Siksi nöyrtykää Herran, Herran edessä, että Hän teidät ajallansa korottaisi. Ja olkaa valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen tien perustusta, joka pantu on. Ja ottakaa vastaan Hengen miekka ja pelastuksen kypärä tehdäksenne sen, mihin Jumala teitä kutsuu taistellen uskon kilpi vasemmassa kädessä ja puettuina Kristuksen lahjavanhurskauteen, jaloissanne alttius rauhan evankeliumille ja vyötettyinä Jumalan Sanan totuudella. Tämä on teidän tehtävänne minun lampaani, minun karitsani. Rakastakaa toinen toistanne minun rakkaudellani ja puhtaasta sydämestä, niin Minä tulen ja sytytän tuleni. Ja niin te taas tulette näkemään, että Minä totisesti elän, ettekä te joudu häpeään minun kansani ja minun valittuni.No niin, nyt näissä uusimmissa profetioissa ei enää luvata armonaikoja parannuksen tekoon, vaan tuomiot ovat jo tulossa nyt, hetimiten. Korvenraivaajien profetiassa huomasin saman asian, eli siinäkin puhuttiin tuomioiden pikaisesta tapahtumisesta.
Tässä on kyllä tapahtunut selvä muutos aikaisempaan. Esim. Tauno Rantalan profetioissahan oli yleensä luvattu aikaa parannuksen tekoon. Nytköhän se Suomen etsikkoaika alkaisi olla jo sitten lopussa? Siltähän se kyllä vähän näyttää myös viimeaikaisten uutistenkin valossa.
Koivusen profetia on sikälikin merkittävä, että myös Jarmo on lisännyt sen www. pelastussanoma.fi-sivustolleen. Sinullahan onkin eräs tämän kyseisen Jarmon saamista profetioista edellisessa kirjoituksessasi. - 6!!
3!!! kirjoitti:
Loppu.
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=150110&tstart=75Thomas Gibsonin profetia 16.3.2002
Nämä päivät ovat yltäkylläisyyden päiviä.
Tulossa ovat päivät, jolloin runsasta yltäkylläisyyttä ei enää ole. Suuri taloudellinen romahdus, johon
monetkaan eivät usko, on ovella.
Kun romahdus on täysin tullut, monet kieltävät sen vieläkin sanoen, että talous palaa kyllä normaaliksi, me rakennamme kaiken uudestaan.
Mutta joka kerta kun taloutta yritetään elvyttää, se tulee epäonnistumaan, sillä minun käteni on talouden päällä.
Rakkaus rahaan on noussut minun eteeni, ja minä tulen tuhoamaan rahanhimon. - jatkuu123
Satamalakon sovittelu keskeytettiin,
Viime viikon torstaina alkaneen ahtaajien lakon sovittelu keskeytettiin iltapäivällä perjantaina.
Lue!
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2010/03/12/satamalakon-sovittelu-keskeytettiin/20103752/139 - uutinen
jatkuu123 kirjoitti:
Satamalakon sovittelu keskeytettiin,
Viime viikon torstaina alkaneen ahtaajien lakon sovittelu keskeytettiin iltapäivällä perjantaina.
Lue!
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2010/03/12/satamalakon-sovittelu-keskeytettiin/20103752/139Lue!
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/03/31560 - mielenkiintoinen!!
uutinen tähän liittyen
6.1.2009
Tiina Nenosen näky muutaman vuoden takaa
Olen saanut hengessä kehotuksen laittaa juuri nyt esille erään näyn, joka näytettiin muutama vuosi sitten.
Näyssä Suomen presidenttinä oli Sauli Niinistö. Hän ilmoitti tiedotusvälineissä - jotenkin sivumennen, vähätellen ettei syntyisi mitään kohua - että Raamatun merkityksen tulisi olla sama kuin muidenkin TARUKIRJOJEN.
Niinistön mielestä oli VANHANAIKAISTA, että Raamattua tulkittiin Jumalan Sanana.
Hän painotti, ettei Raamattuja takavarikoitaisi, mutta se olisi vain "kirja kirjojen joukossa".
Niinistö siis kielsi Raamatun PYHYYDEN ja JUMALISUUDEN.
Koetelkaa tämäkin näky hengessänne.
Terveisin Tiina Nenonen Espoosta
_ _ _ _ _ _ _
Jouko Pihon kommentti 6.1.2009
On hyvin mahdollista, että Sauli Niinistö on Suomen seuraava presidentti. Tällä hetkellä Niinistö on
presidentti-gallupeissa ylivoimainen ykkönen.
On myös mahdollista, että seuraavan presidentin aikana eli 2012-2018 tilanne maailmassa ja myös Suomessa menee
yhä antikristillisempään suuntaan niin, että Jeesukselle, Raamatulle ja kristinuskon sanomalle uskollisia uskovia aletaan vainota tai ainakin painostaa voimakkaasti. Kun suunta on kohti yhtä maailmanuskontoa, niin sellaisessa henkisessä ilmapiirissä pyritään saamaan kaikki uskonnot, profeetat ja pyhät kirjat samanarvoisiksi.
Jeesukselle ja Jumalan Sanalle uskollinen uskova ei voi kuitenkaan mennä sellaiseen yleismaailmalliseen uskonnollisuuteen mukaan, vaikka se harrastaisikin hyviä asioita, kuten rauhaa ja nälkäisten ruokkimista, koska uskovalle Jeesuksen
jumaluus ja Raamatun ainutlaatuinen arvo kaikkien muiden kirjojen yläpuolella ovat luovuttamattomia arvoja. Mieluummin vaikka marttyyrikuolema kuin mukaanmeno antikristilliseen yhden maailmanuskonnon valheverkostoon.
aiheeseen liittyvä uutinen!
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/87078-voisiko-tama-nainen-haastaa-sauli-niiniston
aiheeseen liittyvä toinen uutinen
Lue!
http://www.sro.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=964:markku-ruotsila-viharikoksia-vastaan-suunnattu-lainsaeaedaent - vielä!!
6!! kirjoitti:
Thomas Gibsonin profetia 16.3.2002
Nämä päivät ovat yltäkylläisyyden päiviä.
Tulossa ovat päivät, jolloin runsasta yltäkylläisyyttä ei enää ole. Suuri taloudellinen romahdus, johon
monetkaan eivät usko, on ovella.
Kun romahdus on täysin tullut, monet kieltävät sen vieläkin sanoen, että talous palaa kyllä normaaliksi, me rakennamme kaiken uudestaan.
Mutta joka kerta kun taloutta yritetään elvyttää, se tulee epäonnistumaan, sillä minun käteni on talouden päällä.
Rakkaus rahaan on noussut minun eteeni, ja minä tulen tuhoamaan rahanhimon.yksi uutinen
lue!
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/03/31576 - uutista...
3!!! kirjoitti:
Loppu.
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=150110&tstart=75lue!
1.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/05/33481
2.
http://www.taloussanomat.fi/ajatukset/2010/03/03/soros-on-nyt-euron-kimpussa/20103133/145
- 7!!
Enkelin sanoma Urho Kyllöselle syyskuussa 1992
Helsingin Siion-seurakunnan saarnaaja Urho Kyllönen sai vakavan sanoman enkelin kautta: Urho oli palaamassa puhujamatkalta Pohjanmaalta syyskuisena iltana 1992 kotiinsa Helsinkiin, kun ennen Hämeenlinnaa, Kalvolan tienhaaran kohdalla, välähti kirkas valo taivaalla. Valo lähestyi Urhon autoa, ja pian hän huomasi, että hyvin kookas, useita metrejä korkea, kirkas enkeli laskeutui paljastettu miekka kädessään aivan auton viereen. Urho pysäköi pelokkaana tien laitaan.
Enkelillä oli viesti, joka kuului seuraavasti: ”Tuomiot, tuomiot, tuomiot ovat tulossa; aikaa ei enää anneta.
Minä olen tuhlaamalla tuhlannut armoa Suomen kansan kohdalla, mutta sen sijaan, että Suomen kansa olisi tehnyt parannuksen, se on häväissyt ja pilkannut minun pyhää nimeäni. Sen synnin ja jumalattomuuden tähden, mikä rehottaa jopa seurakunnan keskellä, tuomiot ovat tulossa.
Minä tulen, ja minä tulen pian.”
Enkeli poistui, ja Urho istui pitkään pelokkaana autossaan ennen kuin sai jatketuksi matkaa Helsinkiin.
Hanna H:n näky 26.9.2007
Taivaalla näkyi suuri enkeli kädessään vaaka (vrt.Dan.5:25) ja
Jumalan kello oli 11.59:30.
4.10.2007 kello oli jo 11.59:38.
13.10.2007 Jumalan ääni sanoi: "ELLEIVÄT SUOMEN USKOVAT NYT HERÄÄ TOSISSAAN
RUKOILEMAAN TÄMÄN MAAN JA KANSAN PUOLESTA, NIIN JUMALAN TIIMALASI EI ENÄÄ
KÄÄNNY VALUMAAN 30.11.2007 JÄLKEEN! SIIHEN ASTI ON VIELÄ SUOMELLA LISÄTTYÄ
ETSIKKOAIKAA!"
Ja tosi lähellä on maailmanlaaja pörssiromahdus!
Ja sitten näytettiin Jumalan kello, joka oli 11.59:41.
6.4.2008
Paulan, nuoren ruotsalaisnaisen, profeetallinen sana huhtikuussa 2008
Näin kotisivusi ja rukouksessa ollessani seuraavat sanat tulivat mieleeni: "Suomi, Suomi, minä tulen liikuttamaan Suomen", sanoo Sotajoukkojen Herra.
Tauno Rantalan profetia 23.10.2007 Järvenpäässä
Suomi, tuomiot tulevat, koska kansa ei ole kääntynyt Herran puoleen tässä maassa. Yhdessä yössä nykyinen hyvinvointi ajetaan alas. Entiseen ei ole paluuta, vaikka ihmiset toivovat, että entinen hyvä aika palaisi, mutta se ei ole mahdollista.
Mutta Jumala alkaa tehdä voimallisia ihmeitä: vaikeavammaisia parantuu ja ihmisille tulee hätä Herran puoleen, niin että ihmisiä tulee uskoon kaduilla ja kirkot täyttyvät.
Tämä aika ei ole kaukana. Ihmiset sanovat, että onhan sitä puhuttu samoin ennenkin, mutta kaikki on pysynyt ennallaan.
Tämän ilmoituksen toteutuminen on kuitenkin pian käsillä. - 8!!
Maria Tommerupin sanoma 9.8.2007 Muhoksella
Sanoma Suomen kansalle
Hebr.13:8, 20-21 Jer.31:15
Ilm.1:17-18 Jooel.1:14, 2:15-18
Hebr.4: 16 Ester.4:14-16
Room.4:16–17 Jooel.2:13
”Oi Suomi, sinä, joka olet kulkenut oman tahdon tietäsi, sinä tulet niittämään sitä, mitä sinä olet kylvänyt.
Katso, sinä olet sotiesi aikaan huutanut minun puoleeni taistelussa ollessasi. Sinä, joka käännyit kansakuntana etsimään minun kasvojani, polvistuit minun eteeni ja katso, kuinka minä vastasin sinulle ja pidin huolen sinusta. Kuinka minä annoin sinulle voiton vihollisistasi.
Suomi, sinä, joka sanot: ”Minä olen omavoimainen ja kyvykäs. Minä en tarvitse enää Kaikkivaltiaan suojelevaa kättä”
Katso, minä olen kutsunut omiani tämän kansan keskellä, totiseen rukoukseen ja paastoon kansakunnan puolesta, mutta minun omani eivät ole halunneet ojentautua. Minun omani keräävät maan päälle rikkauksia, ikään kuin rakentaen valtakuntaa maan päälle. Kerätkää taivaallisiin, missä ei koi eikä ruoste raiskaa. Älkää kootko maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaavat ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
Minä olen kutsunut omiani totiseen rukoukseen ja paastoon tämän kansan puolesta, mutta te ette ole halunneet ottaa todesta sitä sanaa, jonka minä olen teille puhunut.
Vaikeat ajat ovat tulossa Suomen maalle.
Oi Suomi, Oi suomi miksi sinä et halunnut aikanasi nöyrtyä ja kääntyä minun puoleeni.
Suomi, sinä, joka olet kulkemassa etsikkoaikasi ohi.
Sinä, joka olet kysynyt neuvoa valheprofeetoilta ja taikurinaisilta. He ovat ennustaneet menestystä sinun kansakunnallesi ja katso, sinun kansakuntaasi on kohtaava tuho, turmio, riisto ja ryöstö.
Sinä olet kulkemassa etsikkoaikasi ohi. Tämä ahdinko on suurempi kuin sinä ymmärtää taidat.
Sinä olet luottanut lihasi käsivarteen ja sanonut: ”Minä olen omavoimainen ja kaikkiriittäväinen ja minä en tarvitse Jumalan suojaavaa kättä.”
Katso, minä kutsun sinua parannukseen ja kääntymykseen edessäni. Suomen kansa, minä kutsun sinua kääntymykseen ja parannukseen minun kasvojeni edessä.
Sinä, joka ryöstät köyhiltä, etkä anna niille, jotka apua tarvitsevat. Sinä, joka tahdot rikastua ja ruokkia itseäsi.
Sinä, joka mässäilet ja turmelet viljan ja viinin. Katso, se tullaan ottamaan sinulta ajaksi pois, jos sinä et käänny teiltäsi.
Näky: Puu, josta lehdet varisevat maahan. Ei ole monta lehteä jäljellä. Kuvaa Suomen kansaa.
Sana: ”-päiväsi ovat lopussa”.
Myöhemmin tuli joku, joka ravisteli loputkin lehdet pois, loppu nopeutettiin. Saha, joka kaatoi ja kanto jäi.
Olenko minä ilmoittanut itseni ainoastaan tuomion Jumalana? Ei, vaan minä olen anteeksiantava, armahtava, Israelin Jumala, joka vapautin kansani Israelin Egyptin orjuudesta. Vaikka he vastustelivat ja niskoittelivat, mutta he halusivat totella ja seurata valitsemaani kansanjohtajaa. He halusivat seurata häntä, joka johdatti minun käskystäni kansani pois orjuuttajan vallasta.
Katsokaa, minä olen sama Jumala eilen, tänään ja iankaikkisesti.
Enkä minä olisi tänä päivänä voimallinen vapauttamaan kansani orjuuttajain otteesta.
Katso Suomi, sinä vaikeroit syntitaakkasi alla. Ja sinä itket tuskassasi. Mutta se itku, jota sinä nyt itket,on vähäistä itkua siihen paruntaan nähden, jota sinä tulet huutamaan minun edessäni, jos sinä et nöyrry vielä kun aikaa on.
Minä kutsun omiani totiseen rukoukseen ja paastoon kansakunnan puolesta. Jättäkää se, mitä teillä on ja antautukaa kaikesta sydämestänne rukoukseen ja paastoon. Katsokaa, minä pidän huolen kaikista teidän tarpeistanne. Teidän tulee etsiä koko sydämestänne minun kasvojani.
Te ette ymmärrä kuinka vakavat ajat ovat edessä.
Tämä sanani, on minun sanani teille, että te ymmärtäisitte, kuinka vakavasta asiasta on kysymys ja mihin suuntaan kansakuntana te olette menossa.
Katsokaa, ne sanat, jotka minä teille puhun, ovat henki ja ovat elämä, eikä niihin ole pois ottamista, eikä lisäämistä.
Minä olen teidän keskellänne se sama Jumala, joka olin kansani Israelin keskellä,heidän vaeltaessaan erämaassa 40 vuotta.
Minä olen se sama Jumala, joka vapautin kansani Israelin. Minä olen se sama Jumala, joka olin Iisakin kanssa, kun hänet lähetettiin kulkemaan kohti sitä mikä oli luvattu. Iisak oli lupauksen lapsi, joka kulki kohti päämäärää, joka hänelle oli säädetty. Iisakin syntymä oli koetus, mutta hän syntyi Jumalan voimasta ja Jumalan kyvyllä.
Lupauksen siemen on siemen, joka on istutettuna teidän sisimpäänne. Iankaikkisuussiemen, joka on istutettuna teidän sisimpäänne. Katsokaa, antakaa tämän siemenen kasvaa, että teidän elämänne ei olisi tätä aikaa varten, vaan tulevaa.”
Kun me yhdessä, yhdestä sydämestä janoamme Jumalan tahdon tapahtumista kansamme keskuudessa,
saamme uskoa, että rukouksemme kuullaan, kun Jeesuksen Nimessä rohkeasti anomme.
Sille joka uskoo,kaikki on mahdollista.
Kaiken tämän me itse kylvöllämme olemme aikaan saaneet!
Herra siunatkoon teitä jokaista ja antakoon kestäväisyyttä uskon taistoon!
Hebr.10:36, Ps.27:14 ”Odota Herraa, ole luja ja vahva olkoon sinun sydämesi.” - 9!!
Tauno Rantalan saama sanoma 2.4.2003
Te olette käyneet hitaaksi kuulemaan minun totuuteni sanomaa. Teidän tulisi ojentautua sen mukaan. Nyt sinä ikään kuin ilottelet sen loisteessa ottamatta siitä vaaria. Te etsitte tilaisuuksia, mitä erilaisempia, erikoisempia, lippujen heilutuksia ja monia muita ulkoisia muotoja. Kun sitä vastoin teidän tulisi pysähtyä kiireisessä elämänne juoksussa, tutkia minun sanaani, hiljentyen edessäni. Silloin Minä pääsisin teille puhumaan itse kullekin, ohjaamaan teitä pyhityselämään ja erottautumaan enemmän minulle.
Minulla, teidän Herrallanne on teille paljon asiaa ja monia tehtäviä!
Älkää luottako ja sydäntänne kiinnittäkö tähän näkyvään tavaraan, rahaan ja pörsseihin. Tällä kaikella te voitte asioida minun valtakuntani työn hyväksi. Mutta jos sydämemme kiinnittyy näihin, silloin ne tulevat teille ansaksi ja paulaksi. Niistä tulee teille kahle, te ette voi olla minun kädessäni ja käytössäni (1. Joh.kirje 2:15). Älkää rakastako maailmaa, älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Teidän tulee tehdä parannus kaikesta tällaisesta, sillä se todistaa teille sen, ettette rakasta minua, teidän Vapahtajaanne sellaisella rakkaudella kuin tulisi. Minä armahdan ja annan anteeksi kaiken rakkaudettomuutenne, kun nöyrrytte tuomiten ne poispantaviksi. Kun rakkauden tuli syttyy minua kohtaan, te annatte anteeksi kaiken toinen toisillenne, rakastaen toisianne.
Minulla on suuri huoli minun morsiusseurakunnastani ja yksilöistä, kun se on penseyden vallassa. Se ei ole kylmä eikä palava (Ilm. 3:15-16), vaikka Minä tahtoisin tuleni sytyttää palamaan!
Te minun omani, jotka ette ole vielä nähneet minun sanastani sitä totuutta, että kaikki uudestisyntyneet ihmiset ovat samaa Jumalan perhettä, kuninkaallista papistoa, pyhää heimoa ja omaisuuskansaa (1.Piet. 2:9). Teidän tulee nähdä tämä totuus sanastani. Teidän tulee se tunnustaa ja toimia sen mukaan. Minä en ole antanut uhriani vain muutamien puolesta, vaan sama uhri on annettu kaikkien edestä. Kun minun omani yhdistyvät, annan Minä seurakunnalleni suuren voiman ja pelottomuuden.
Jotka olette johtajia ja vastuunkantajia seurakunnissa, teille Minä sanon, Herranne ja Vapahtajanne, teidän itsenne tulee käydä lauman edellä ollen esimerkkinä muille. Jättäkää pois maailmallisuus, tulkaa palaviksi, täyttykää Pyhän Henkeni voimalla, ottakaa vastaan armolahjojani ja antakaa niiden vapaasti vaikuttaa omassa palvelutehtävässänne. Nämä kaikki auttavat teitä palvelustyössänne niin, että itse ette väsy ettekä ole voimattomia.
Teidän tulee myös antaa tilaa seurakunnissanne toimia niiden, joita Minä suosittelen voiteluni ja armolahjojeni kautta.
Antakaa heille mahdollisuuksia tuoda esiin kaikkea sitä tervettä, Sanaani perustuvaa Pyhän Hengen toimintaa armolahjojen, todistusten ym. muodossa. Silloin teidän seurakuntanne alkaa elää ja minun Hengen hedelmäni alkaa tuottaa hedelmää taivasten valtakunnalle.
Tuokaa esiin tervettä Sanan opetusta, jättäkää vitsailut ja juttujen kertomiset pois. Älkää myöskään puhuko pahaa toisistanne nostaaksenne omaa asemaanne. Minä Herra lupaan Sanassani, jos sinä tuot esiin jaloa etkä arvotonta, saat sinä olla minun suunani (Jer. 15:19).
Ottakaa kaikessa ohjeet minulta, sillä Minä, teidän Vapahtajanne olen tullut teille viisaudeksi, vanhurskaudeksi ja
pyhitykseksi. Kunnioittakaa toisianne, pitäkää toista parempana kuin itseänne.
Tehkää myös parannus rahanahneudesta, jotka siihen olette kietoutuneet. Minä, Herra, joka olen teidät kutsunut, pidän teidän tarpeistanne huolen.
Pitkää kuria ja järjestystä seurakunnassani, älkääkä antako myöskään vieraiden oppien tunkeutua seurakuntaan missään muodossa!
Varoittakaa noituudesta, horoskoopeista ja spiritismistä!
Varoittakaa televisio-ohjelmista, videofilmeistä, pornokuvista ja älkääkä itsekään olko niihin osallisia!- Profetiaan!
Taistelkaa puhtaan opin ja Herralle erotetun elämän puolesta. Silloin te voitte rauhoittaa sydämenne minun edessäni ja saatte elää Jumalan tekojen keskellä. Sitten kun tulette minun ilmestymiseni päivänä kasvojeni eteen, te ette tarvitse häveten tulla ja saatte täyden palkan minun haavoitetusta kädestäni, sanoo seurakunnan Herra, Jeesus teille.
Vaikka Minä, teidän Herranne olen antanut nuhteen sanan, niin ei se kuitenkaan teihin kaikkiin sovellu, sillä teidän
joukossanne on tunnollisia työni tekijöitä, jotka olette kilvoitelleet Sanaani noudattaen. Mutta tämä nuhtelu on rakkauden sanoma minun rakastavalta sydämeltäni, että te ymmärtäisitte kääntyä parannuksessa minun puoleeni
ja pääsette suuremmista siunauksista osalliseksi tullessanne vapaiksi uudistavan armoni ja vereni puhdistavan voiman kautta.
Teidän tulee kääntyä minun puoleeni kokosydämisesti hyljäten tuomiten pois elämästänne kaikki paha meno ja syntielämä!
Minä annan siihen voiman, kun te käännytte minun puoleeni parannuksessa. Minä annan synnit ja pahat teot anteeksi puhdistaen verelläni. Samalla Minä annan voiman uuteen elämään. Älkää puhuko pahaa toisistanne, älkääkä myöskään kadehtiko toistanne.
Te, jotka tahdotte olla minun kädessäni ja käytössäni, tulkaa minun eteeni kodeissanne.
Kun te tulette kokosydämisesti, silloin Minä teidän Herranne valtaan teidät pyhyydelläni ja voimallani. Te viette kantaen astioissanne Minun voimaani myös tilaisuuksiin ja seurakuntiinne. Niistä paikoista tulee minulle pyhitettyjä tilaisuuksia.
Silloin Minä alan toimia ennen näkemättömällä ja kokemattomalla tavalla!
- 10!!!
David Wilkerson näky huhtikuussa vuonna 1973.
Tulee olemaan saastan tulva, Moraalinen romahdus!
himon demoninen henki pyyhkii yli monien kansojen tuoden mukanaan alastomuutta, turmeltuneisuutta ja saastan tulvaa. Alastomuus tulee lisääntyvän televisiossa, lehtikioskeilla, yms. informaateissa.
Tulee homoseksuaalinen epidemia, joka leviää. Sekä poikkeavat seksuaalirikokset tulevat yhä tavallisemmaksi ja paheellisemmiksi.
Lankeaminen lisääntyy!
Miehen ja vaimon vaihto lisääntyy ja suuret määrät nuoria elää yhdessä menemättä naimisiin. (vrt. tämän päivän avoliitot.)
Moraalittomuus tulee johtamaan rakkauden kylmenemisen.
Aistillisia nautintoja rakastavia on paljon enemmän kuin niitä, jotka rakastavat Jumalaa!
Useat papit lankeavan seksuaaliseen siveettömyyteen. Osa papeista "pehmenee" avioeroille. Pappien keskuudessa on paljolti kaksinaismoralismia.
Tulee juoruja, Vääriä Oppeja,Pyhän Hengen laiminlyöntiä, valheellinen Jeesus-liike sekä oikean Jeesus-liikkeen uudestisyntyminen.
Tulee olemaan nuoriso-ongelma nro yksi on se,että lapset vihaavat vanhempiaan ja nousevat vanhempiaan vastaan. Teini-ikäisten alkoholismi lisääntyy,kapinaa hengellistä tyhjyyttä vastaan,,,Miljoonat viattomat lapset tulevat kaltoin kohdelluiksi vanhempiensa avioerojen ja laiminlyöntien tähden. (uraihmiset ja ongelma-perheet)
Kirkot tulevat toivottamaan homoseksuaalit tervetulleiksi ja puolustavat homoseksuaalisuutta.
Vastapainoksi syntyy Jumalan seurakunta jonka muodostavat todelliset Jeesuksen Kristuksen seuraajat. Heitä liittää yhteen Pyhä Henki, luottamus Kristukseen ja Hänen sanaansa.
Lopun aikoina Raamatullinen kasvatus turmeltuu!
Paljon tulee tapahtumaan ja kristityn pitää seurata merkkejä, jotta olisi valmis kun Herra tulee!
Kaikenlaiset maalliset kiusaukset tulevat viettelemään kristittyjä siinä missä muitakin. Osa kristityistä tulee hengellisesti laiskoiksi, joka aiheutuu rikastumisesta. Jumalan sanan äärelle ei enää hakeuduta, vaan pikemminkin TELEVISION JA TIETOKONEEN ääreen tms. Välipitämättömyys lisääntyy joka asiassa.
Taisto Mäen näky v.1994
Jumalan armosta näin visuaalisen näyn, joka sisälsi myös profeetallisia sanomia. Sanomia, jotka koskettavat niin uskovaisia, kuin myös kaikkia muitakin ihmisiä.
Jumalalla on paljon sanottavaa tämän päivän ihmisille.
Tulee olemaan paljon penseyttä!
Kansakunta on penseä. Välinpitämätön ja penseä.
Niskoittelu Hänen (Jumalan) edessä.
Ulkokultaisuus, pintakristillisyys, tekopyhyys,
joka on vallannut hyvin pitkälle uskovat kristityt.
Kristillisiin seurakuntiin on pesiytynyt
paksu pöly, jonka on aiheuttanut kuivuus hengellisessä mielessä.
Kaikki kaavamaisuus ja kuollut kristillisyys
on estänyt Jumalan Pyhän Hengen ilmestymistä ja leviämistä.
Herra haluaa olla SUURI keskellämme.
Ei kukaan ihminen, vaan vain JEESUS KRISTUS!
Näin sanoo Herra!
Minä haluan puhdistaa seurakunnan, kaikki.
Voi teitä, joidenka silmät ovat sokeat tuon pölyn
tähden! Minä joudun särkemään teidät,
sanoo Herra!
Särkemään, että te näkisitte totuuden ja tekisitte parannuksen.
Sillä minä olen totuus!
Vapautus ja apu ei tule idästä, lännestä,
pohjoisesta tai etelästä, vaan korkeudesta
levitettyjen käsien kautta! Sanoo Herra.
Minä haluan omani itselleni. Keitä te olette,
jotka käytätte nimeäni;
mutta olette lihoneet kuin siat maallisella omaisuudella.
Te, jotka käytätte hyväksi puhtaita palvelijoita
ja rakennatte itsellenne epäjumalan omaisuudella.
Paljon on epäjumalia tullut teille.
Missä on rakkauteni? sanoo Herra.
Te ette ole auttaneet särjettyjä!
Te ette ole auttaneet köyhiä ja vähäisiä!
Te ette ole antaneet omastanne minun tahtoni mukaan! Sanoo Herra!
Katso, keskellänne on niitä,jotka apua tarvitsevat.
Tehkää parannus ja minä teen kaiken uudeksi.
Mutta jos ette, niin minä itken teitä!
Jumalan sanat pelottaville ajoille on, ettei kristityn tarvitse pelätä, sillä JUMALALALLA ON KAIKKI HALLINNASSA!
"Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröit minut pelastuksen reimulla." (Ps.32:7)- 14!
Jouko Niemisen Näky Kokkolan kirkossa v.1981
Istun etupenkillä. Olen käyttänyt puheenvuoron Sanan ja rukouksen illassa ja katselen alttarille päin. Samassa tapahtuu jotakin – minut siirretään näyssä jonnekin alttarin taakse, josta näen koko kirkkokansan edestä päin. Kirkko on täynnä ihmisiä, eletäänhän vielä herätyksen aikaa.
Keskikäytävällä jonottaa valtava ihmisjono kaksi rinnan, satoja ihmisiä, pääsyä rukoiltavaksi. Kuljen hiljaa eteenpäin ja katseeni kiintyy alttarin vasemmalla puolella, (saarnatuolin puolella) toimivaan rukousryhmän. Veljet rukoilevat kädet kohotettuina apua tarvitsevien tai Hengen kosketusta kaipaavien puolesta.
Mutta jään ihmetellen katsomaan, kun veljien pannessa kätensä ihmisten päälle, käsien yläpuolella oleva ilma alkaa pyöriä ja kieppua, ja näen kolmen erivärisen ilmavirtauksen ikään kuin taistelevan keskenään tilasta päästä "mukaan siunaukseen". Yksi virtaus on väriltään musta, toinen harmaa ja kolmas valkoinen. Ne sekoittuvat toisiinsa miten vain eri ihmisten kohdilla. Jostakin syystä minulle on selvää siinä, että valkoinen on Jumalasta, harmaa on sielullista, ja musta on perkeleestä.
Kuljen hiljaa eteenpäin ja ihmettelen. Äkkiä vierelläni on ääni (enkeli), joka kysyy: "Miksi ihmettelet? Katsohan tuota toista rukousjonoa". Silloin huomaan, että myös oikealla puolella on "rukousjono". Tosin … en näe mitään jonoa.
Mutta alttarin reunalla on jokin hahmo, joka on kumartunut hyvin alas. Hän on valkoisissa vaatteissa ja polvillaan pää käsien varassa ,niin kuin Jeesus Getsemanen ahdistuksissa.
Kuljen hämmästyneenä eteenpäin hahmon vierelle ja kurkistan. Siinä on Jeesus. Hän on murheellinen. Ihmettelen ??? En ymmärrä mitään.
Silloin enkeli sanoo: "Älä ihmettele. Sinä näet tuon toisen jonon, jossa on paljon ihmisiä. Siinä kutsuttiin ihmisiä kokemaan siunauksia… Mutta tässä toisessa jonossa – jossa ei ole ketään – KUTSUTTIIN IHMISIÄ SEURAAMAAN JEESUSTA RISTIN TIELLE."
Näky päättyy.
- 11!!
Norjalaisen naisen näky viimeisistä ajoista v. 1968
Näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta.
On rajuja säämuutoksia, maanjäristyksiä ja muita ilmiöitä!
juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle.
Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet.
Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut.
Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä!
Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle.
He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja
parannuksesta!
Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys.
Pitää menestyä ja päästä eteenpäin.
Kyseessä ovat aineelliset asiat: tavalla mitä Jumala ei koskaan ole luvannut.
Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän.
Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia!
Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.
Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa.
Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin.
Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti.
Myös synti luontoa vastaan suvaitaan!
Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet.
TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan.
Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta.
Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja.
Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa ja kansa pitää tätä viihteenään.
Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.
Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa.
Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen.
Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään
silmiemme edessä! - 12!!
Maurice Sklarin profetia 24.11.2005
MORSIAMEN VALMISTAMINEN
Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita (Ilm. 3:14-22): "Minä tiedän sinun tekosi, että et ole kylmä etkä palava; oi jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava, etkä kylmä, minä olen oksentava sinut suustani ulos.
Sillä sinä sanot: Minä olen rikastunut, enkä mitään tarvitse, etkä tiedä,
että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa,
tulessa puhdistettua, että rikastuisit ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit, eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
Katso minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan ja hän minun kanssani. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellansa.
Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo."
Lukiessani ja miettiessäni tätä kirjoitusta, Herra sanoi minulle:
"Lähetän puhdistavan tulen seurakuntaani!
Olen tänään erottamassa morsiantani Laodikean seurakunnasta.
Olen valmistamassa häntä!
Olen puhdistamassa häntä!
Hän tulee olemaan ilman tahraa ja ryppyä. Palaan hänen luoksensa keskiyön hetkellä.
Vain ne, jotka valvovat ja rukoilevat, vain ne jotka halajavat ristin sanomaa ja pyhyyttä, vain ne, jotka kulkevat Henkeni voimassa hetki hetkeltä hetkeltä tottelevaisina, vain ne, jotka ovat voittajia, tulevat olemaan minun morsiameni.
Useimmat kirkoissa eivät ole valmiina minun tulooni, kun minä tulen morsiamelleni.
Monet ajattelevat olevansa pelastettuja,
mutta eivät ole.
He palvelevat mielihalujaan ja rakastavat itseään. Tämä maailma itsekkäine
teineen kuluttaa heidät.
He ovat mieltyneitä rahaan, maineeseen ja menestykseen ja himoitsevat kuuluisuutta,
asemaa ja valtaa.
He eivät halua kieltää itseään, ottaa ristiään ja seurata minua.
He kieltäytyvät luopumasta kaikesta.
suuret tuomiot ovat tulossa maailmaan syntien takia!
Jäljellejäävien kansakuntien on armosta vielä kuultava evankeliumi!
Tämä tulee olemaan lopullinen ja suurin sadonkorjuu, minkä maailma on koskaan nähnyt!
Varoittakaa niitä, jotka ovat penseitä ja ovat hyljänneet ensirakkautensa minuun, sillä jos he
eivät tee parannusta, heitän heidät ulos seurakuntaruumistani!
Minä valmistan morsiantani.
Tämä on hänen kirkkauden hetkensä!
Puhdistan hänet!
Kruunaan hänet minun kruunuillani ja minun jalokivilläni ja minun kauniilla viitoillani olemaan tahraton ja virheetön.
Hänet puetaan minun vanhurskauteni pukuun - puhtaaseen ja valkoiseen.
Vielä ei ole liian myöhäistä!
Tehkää parannus ja palatkaa luokseni koko sydämestänne, ettette tuhoudu tämän pahan maailman mukana!
Te olette käyttäneet jokaisen tilanteen häväistäksenne itsenne korkeilla paikoilla ja epäjumalien alttareilla!
Te olette korvanneet Minun läsnäoloni uskonnolla. Te joudutte perikatoon,
Kun Minun vihani kohtaa Babylonin!
Tuli tulee polttamaan teitä!
Silti te syljette kasvoilleni ja
kovetatte sydämenne, te olette hyljänneet minut ja heittäneet minut ulos!
Vuosisatojen ajan te olette yllyttäneet minua vihaan!
Te halveksitte minun kansaani Israelia!
ja tapoitte heitä raivossanne, joka on
tavoittanut taivaan sen jälkeen kun ryöstitte juutalaiset ulos kansakunnistanne.
Teitte tämän jopa Minun nimessäni!
Kuinka voisitte paeta tulevaa vihaa?
Ette voi. Sen tähden tulette juomaan täyden vihani maljan!
Valmistautukaa kohtaamaan Jumalanne!
Tulettte saamaan "kuninkaan", jota haluatte palvella minun sijastani,
Hän on pian tuleva!
Ottaessanne vastaan hänen merkkinsä joudutte tuomituiksi!
Oi Babylon, sinä ajoit minun kansani kodeistaan Gazassa ja jatkatte Juudeassa ja Samariassa Israelin puolella.
Sen tähden minä ajan teidät pois kodeistanne!- tähän Profetiaan
Ravistelen kaikkia kansakuntia ja jokaisen onnettomuuden jälkeen vuodatan armoni tuodakseni
valtavan sielujen sadon valtakuntaani.
Kuten synnytystuskat kohtaavat raskaana olevan naisen, nämä tapahtumat seuraavat toisiaan nopeammin ja suurempina.
Kukin tulee olemaan edeltäjäänsä tuhoisampi ja
niitä tulee aina lyhenevin väliajoin.
Enkö ole sanonut sanassani juuri näin tapahtuvan?
Jokainen tuho tuomitsee ja murskaa epäjumalan, jota Babylonin maailmallinen järjestelmä on valvonut.
Siten osoitan olevani yksi ainoa
todellinen Jumala kaikkien niiden muiden yläpuolella!
Tulee uskonnollinen ja moraalinen herätys näiden onnettomuuksien seurauksena, mutta se on
suureksi osaksi väärää.
Jumalasta tulee kulttuurin suosima, mutta ei Raamatusta eikä minun nimestäni (Jeesus).
Se on väärää evankeliumia.
Montakaan ei tule todella uudestisyntymään.
Vain jäännös seurakunnastani tulee jäämään oikeaan suhteeseen minuun.
Kuten sanassani olen sanonut, ellei Isä lyhentäisi näitä päiviä, eivät edes valitut pelastuisi näistä!
"Kristillisen uskon" petos kasvaa niin suureksi, että on melkein mahdotonta erottaa oikeaa profeettaa ja opettajaa vääristä!
Väärennetyt ihmeteot ja väärät "ihmeet ja merkit" tulevat ja pettävät monia. Kirkot saarnaavat "menestyksen ja henkilökohtaisten saavutusten" evankeliumia.
Jopa väärällä pohjalla toimivat parantumiskokoukset aikaansaavat näkyviä ihmeitä, mutta eivät tuo ihmisiä minun luokseni.
Minun kaikkivaltiaan herruuteni, ristin, minun vereni,pyhyyden ja Herran pelon saarnaaminen käy yhä harvinaisemmaksi, jopa vielä harvinaisemmaksi kuin viimeisen 35 vuoden aikana.
Tästä kaikesta huolimatta minä yliluonnollisesti säilytän minun morsiameni, pidän puhtaana ja minulle uskollisena.
Jatkuvasti minä teen niin!
Suurin osa morsiamestani on piiloutunut rukouskammioonsa!
Heitä on vainottu ja ajettu ulos kirkoista väärien pastorien ja profeettojen,
johtavien pastoreiden sekä vastustavienhallituksien johtajien taholta.
Monet ovat vangittuina.
Monia kuolee päivittäin nälkään ja tauteihin.
Uskonnolliset lammasten vaatteissa olevat sudet ovat hakanneet suurinta osaa morsiamestani ja jättäneet tien varteen.
Heidät on unohdettu niiden taholta, jotka sokeassa ahneudessaan ovat kahmimassa rahoja ja rikkauksia.
Vain laupiaat samarialaiset voivat tavoittaa ja nähdä heitä.
Muut ovat sokeita.
Vain harvat todella rakastavat morsiantani minun tavallani.
Morsiantani puhdistetaan nyt monien vastoinkäymisten ja vainojen aiheuttamien koettelemusten tulessa.
Ne, jotka vaeltavat rakkaudessa ja syleilevät ristiä, Laodikean seurakunta erottaa joukostaan ja vainoaa.
Ne jotka ovat todella voideltuja ja tuovat puhtaan sananvaltaistuimeltani, heitetään ulos maan saarnatuoleista ja "kristillisistä" televisioista, koska he suosivat Laodikean seurakunnan tunnustusta: Olen rikastunut enkä mitään tarvitse.
Olen parantunut.
Olen siunattu.
Todellako??? Tekö???
Et näytä siltä minun taivaallisen valtaistuimeni
näkökulmasta!
Varo kaikkea tällaista itsekästä, haluihisi ja rahanhimoosi vetoavaa opetusta.
TUO opetus ei tule taivaasta.
Se ei ole minun ääneni.
Minun siunaukseni tulevat etsimällä ensin Jumalan valtakuntaa ja minun vanhurskauttani eivätkä keräämällä rikkauksia itsellesi muun maailman kärsiessä nälkää, kuollessa ja mennessä
helvettiin sinun itsekkyytesi ja ahneutesi vuoksi.
Tulet näkemään seisoessani minun edessäni, mitä ovat TODELLISET RIKKAUDET!
Kadotuksesta pelastetut sielut ovat jalokiviä minun morsiameni kruunussa!
Minun ylistäjäni ja muusikkoni, taiteilijat ja ne joilla on erityisiä voiteluja on melkein systemaattisesti poistettu palvelutehtävistä ja seurakuntien johdosta niiden hyväksi, jotka ovat suosittuja, jotka voivat tuoda eniten rahaa
tai miellyttää ihmisiä.
Minun näkökulmastani se on inhottavaa!
Valvo ja rukoile, että sinut katsottaisiin arvolliseksi pakenemaan maan päälle tulevia asioita!
Ota vastaan armoni Pyhän Hengen puhdistavan tulen kautta niin, että voisit olla osa tuossa kauniissa morsiamessa!
Minä valmistan häntä!
Vielä ei ole liian myöhäistä!
Tule hänen seuraansa ottamalla ristisi, kieltämällä itsesi ja seuraamalla Minua!
Tällä tavalla voit olla TODELLA siunattu ja parantunut, vapaa ja täynnä elämää.
Vain tällä tavalla minun ikuisen elämän lahjani voi loistaa ympärilläsi maailman pimeyteen.
Sen tähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko, niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra Kaikkivaltias. Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen
saastutuksesta pyrkien saattamaan pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa."
(2. Kor. 6:17-18, 7:1).
Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan:
"Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa."
(Ilm.18:4).
- 13
30.6.2008
William Boothin profetia lopunajoista 1900-luvun alussa
1. Politiikka ilman Jumalaa!
Tulee päivä, jolloin koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että
kukaan ei missään hallitsevissa tasoissa enää pelkää Jumalaa.
Uusi sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka ei pienessäkään määrässä pelkää enää Jumalaa.
2. On taivas ilman helvettiä.
Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää täyden totuuden evankeliumiksi.
Silloin Raamatun profetian mukaisesti
saarnataan korvasyyhyyn!
Kuulijat määräävät,mitä saarnatuoleista julistetaan.
Ja yleinen määräys saarnatuoleille on tämä: ”Puhukaa lempeitä, makeita sanoja.
Puhukaa taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.”
3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä.
Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että anteeksisaamista synnistä ei voi olla ilman, että tehdään parannusta synnistä.
4. Päivä ennen Jeesuksen tuloa on täynnä pelastusiloa ihmisillä, jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.
5. On paljon uskontoa, ilman Pyhää Henkeä
2.Tim. 3:5. Juuda 18,19.
6. Kristikunta ilman Kristusta. Kristus ei ole siellä, missä "VERI JA TULI" eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta. - Haapaluoman
Opetusta Raamatusta!
Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskauttaan, niin kaikki muu teille siinä ohessa annetaan.
Johannes Kastaja saarnasi erämaassa: Tehkää parannus sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle.
Jeesus saarnasi sen jälkeen, kun Johannes oli pantu vankeuteen: Tehkää parannus sillä Jumalan valtakunta on tullut lähelle.
Taivasten valtakunta oli tullut maan päälle. Tarkkaan otettuna ovi taivaaseen käveli ja liikkui ihmisten keskellä. Ovi myös puhui ja teki voimallisia tekoja todistukseksi siitä, että oli todellinen ja taivaasta asetettu. ”Minä olen ovi, joka minun kauttani tulee sisälle, sitä minä en hyljeksi.”
(tarkemmin Joh 10:7)
Ovi siis eli ihmisten keskellä. Näkyvästi Hän teki palvelusta. Ensiksi ja ensimmäisenä Hän teki palvelusta lähettäjälleen Isälleen. Isä oli Hänet lähettänyt. Isä oli kyllä lähettänyt muitakin, mutta ne eivät olleet itse ovia, vaan lähetetty todistamaan tästä nyt toimivasta ovesta. Johannes oli lähetetyistä viimeinen ennen kun tosi ja todellinen ovi alkoi julkisen, ”näkyvän” toiminnan.
Katsokaamme ovia hiukan ihmisen näkökulmasta.
Ovet vievät aina johonkin. Ovesta astutaan sisään, astutaan ulos, on ovia virastoihin ja toimistoihin, asuntoihin, hisseihin jne.
Se joka käy ovista, on matkalla johonkin.
Esim. MENEMME KIRJASTOON
Ensimmäiseksi meillä on tarve, halu, ajatus lainata kirja, koska minulla ei ole juuri sitä kirjaa. Käyn lainaamassa sen kirjastosta.
Lähdemme kotoa. Avaamme ensin makuuhuoneemme oven, jossa olimme ehkä pitkällämme. Avaamme seuraavaksi eteisen oven, jos meillä on omakotitalo, sitten avaamme ulko-oven ja varmaan näin nykypäivänä avaamme myös auton oven. Kirjaston pihassa avaamme auton oven jälleen, sitten kirjaston ulko-oven. Astumme eteishalliin josta varsinainen ovi kirjastoon avautuu.
Se että pääsemme kirjastoon, vaatii meiltä jotakin. Tahdon päätös: ”Menen kirjastoon”. Se että meille oli tullut tarve johonkin, mitä meillä ei ollut, oli alulle laittava voima.
Näin on myös ihmisen, jolle Jumala antaa taivaskaipuun. Tulee kaipuu johonkin, mitä meillä ei ole. Luonnostaan ihminen ei kaipaa taivaaseen. Ihmisen teot puhuvat ja todistavat sen. Ihminen tekee juuri päinvastaisia tekoja, mitkä pitävät hänet poissa taivaasta.
Ensinnäkin: Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa, niin kaikki muukin teille siinä ohessa annetaan.
Ihminen tekee juuri päinvastoin. Hän etsii ensin koulutusta, ammattia, seurustelua, työtä, vapaa-aikaa, rahaa, nautintoja, alkoholia, huumeita, seksiä, lisää rahaa, valtaa, mainetta jne. Lopulta hän etsii kuolemaa.
Kuinka moni tänä päivänä ”etsii kuolemaa”. Moni on niin pettynyt elämäänsä, että haluaisi tänä päivänä kuolla. On niin monia, jotka huokaavat taakkojensa raskauttamina: ”Kunpa kuolisi, niin päästäisiin tästä kaikesta pois”.
TÄMÄ MAAILMA tuottaa vain sitä, mitä se voi. Se tuottaa kuolemaa sieluille. Toisaalta se on uskollinen työmiestensä palkan maksussa.
Eikö ole niin, että työmies on palkkansa ansainnut. Synnin palkka on kuolema (Room 6:23). Jumala on oikeudenmukainen. Oikeudenmukaisuus on yksi Jumalan ominaisuuksista. Hän vastaa sanastaan täydellisesti. Myös niiltä osin, mikä koskee oikeudenmukaisuuttaan ja sitä, mitä Hän sanassaan on siitä ilmoittanut.
Jos me palvelemme syntiä, saamme oikeutetusti siitä palkan: kuoleman. (Room 6:16) Kyllä sielujen vihollinen tietää tämän. Se vaatii myös ”oikeutta”. Ne jotka palvelevat syntiä, ovat sen työmiehiä ja hän on heidän palkan maksaja; kaikille niille, jotka ovat hänen vallassaan eli ”palkkalistalla”. Jos olemme nyt selvillä siitä, kuka on meidän palkanmaksaja ja saamme kokea jo ”ennakkona” halun kuolla, että pääsisi pois, on saatana kyllä ”lojaali” ja innokas maksamaan palkan jo ennen aikaansa, synnyttämällä itsetuhon ajatuksia mieleen ja tuntoomme. Paha antaa ”kottia” mielellään, jos olemme koko ikämme olleet saman palkanantajan alaisuudessa. Opimme ennemmin tai myöhemmin talon tavoille. Silloin vihollinen on kaiken toiminnan alulle panija talossaan ja mielivaltaisesti sieltä ohjataan ”työmiehiä” synnin tekijöitä syvemmälle talon tavoille. On sanonta, että työmies tunnetaan käsistään (”työmiehen kädet”).- opetukseen2
Saatanan teot myös näkyvät kaikkialla, missä hän ahkeroi työmiestensä kautta. Näemme tänään kaikkialla, ylhäältä alas, kaikissa sosiaaliluokissa, mitä isot edellä, sitä pienet perässä. On kiire. Kaikilla on toimeksiantoja: yksi pettää, toinen varastaa, kolmas tuhoaa, neljäs tappaa. Jos vähänkään katsoo ympärilleen, näkee että saatanan valtakunta voi hyvin. Ja miksei voisi, koska kaikki puhaltavat yhteen hiileen, joka loimuaa kadotuksen syövereistä, rikin katkuista huuruaan ja myrkyttää ihmissielut valheillaan, sitoen työmiehensä syvemmin talon tapoihin. Kaiken tämän keskellä on sielunvihollinen, solidaarinen: kaikki saavat saman palkan. Oli tehnyt enemmän syntiä tai vähemmän. Synnin palkka on kuolema. Tähän asti on sielunvihollinenkin mukana tupo neuvotteluissa, mutta se ei kerro sopimuksen loppuosaa. No kuinka se voisikaan, koska se on valehtelija valheen isä, niin se ei kerro loppuosaa työmiehilleen.
Synnin palkka on kuolema ja iankaikkinen ero Jumalasta!
Kun se on ensin saanut ihmisen omalta osaltaan toteuttamaan suunnitelmaansa (iankaikkista eroa Jumalasta), joka alkoi jo Aatamista (koska Adam ja Eeva lankesivat, kaikki tulevat ihmiset siitä eteenpäin heidän kauttaan lankesivat).
Tämäkin on melkein kaikilta työmiehiltä pimitetty totuus.
Mutta niihin sopimuksiin, mitä sielunvihollinen tekee, eivät sisälly totuudet. Ja silloinhan hän olisi riitautunut itsensä kanssa ja hänen valtakunnalleen tulisi loppu.
Jos havaitsit, sisälsivät edelliset lauseet ”siemenen”. Totuus tekee vapaaksi. Se on löydettävissä kaikkialla siellä, missä vilpittömästi etsitään tietä ulos saatanan valtakunnasta.
Sielunvihollinen pitää ihmisiä epätietoisen omasta tilastaan, niin että he voivat tehdä, mitä haluavat ja etteivät ole vastuussa teoistaan kenellekään tai millekään. Tässäkin se on pimittänyt tosiasian siitä, että maa ja kaikki mitä siinä on, on minun, sanoo Herra.
Ihmiset ja heidän katoamattomat sielunsa ovat Jumalan!
Onko asiassa jotain ristiriitaa?
Jumala sanoo, että maa ja kaikki mitä siinä on, on Hänen.
Toisaalta näemme, että saatana on kovaa vauhtia saavuttamassa valtansa huipun. ”Koko maa saastui asukkaidensa alla!” - opetukseen3
opetukseen2 kirjoitti:
Saatanan teot myös näkyvät kaikkialla, missä hän ahkeroi työmiestensä kautta. Näemme tänään kaikkialla, ylhäältä alas, kaikissa sosiaaliluokissa, mitä isot edellä, sitä pienet perässä. On kiire. Kaikilla on toimeksiantoja: yksi pettää, toinen varastaa, kolmas tuhoaa, neljäs tappaa. Jos vähänkään katsoo ympärilleen, näkee että saatanan valtakunta voi hyvin. Ja miksei voisi, koska kaikki puhaltavat yhteen hiileen, joka loimuaa kadotuksen syövereistä, rikin katkuista huuruaan ja myrkyttää ihmissielut valheillaan, sitoen työmiehensä syvemmin talon tapoihin. Kaiken tämän keskellä on sielunvihollinen, solidaarinen: kaikki saavat saman palkan. Oli tehnyt enemmän syntiä tai vähemmän. Synnin palkka on kuolema. Tähän asti on sielunvihollinenkin mukana tupo neuvotteluissa, mutta se ei kerro sopimuksen loppuosaa. No kuinka se voisikaan, koska se on valehtelija valheen isä, niin se ei kerro loppuosaa työmiehilleen.
Synnin palkka on kuolema ja iankaikkinen ero Jumalasta!
Kun se on ensin saanut ihmisen omalta osaltaan toteuttamaan suunnitelmaansa (iankaikkista eroa Jumalasta), joka alkoi jo Aatamista (koska Adam ja Eeva lankesivat, kaikki tulevat ihmiset siitä eteenpäin heidän kauttaan lankesivat).
Tämäkin on melkein kaikilta työmiehiltä pimitetty totuus.
Mutta niihin sopimuksiin, mitä sielunvihollinen tekee, eivät sisälly totuudet. Ja silloinhan hän olisi riitautunut itsensä kanssa ja hänen valtakunnalleen tulisi loppu.
Jos havaitsit, sisälsivät edelliset lauseet ”siemenen”. Totuus tekee vapaaksi. Se on löydettävissä kaikkialla siellä, missä vilpittömästi etsitään tietä ulos saatanan valtakunnasta.
Sielunvihollinen pitää ihmisiä epätietoisen omasta tilastaan, niin että he voivat tehdä, mitä haluavat ja etteivät ole vastuussa teoistaan kenellekään tai millekään. Tässäkin se on pimittänyt tosiasian siitä, että maa ja kaikki mitä siinä on, on minun, sanoo Herra.
Ihmiset ja heidän katoamattomat sielunsa ovat Jumalan!
Onko asiassa jotain ristiriitaa?
Jumala sanoo, että maa ja kaikki mitä siinä on, on Hänen.
Toisaalta näemme, että saatana on kovaa vauhtia saavuttamassa valtansa huipun. ”Koko maa saastui asukkaidensa alla!”Palatkaamme alkuun (hengellisissä asioissa joudumme aina palaamaan alkuun). Alussa oli sana. Palatkaamme totuuteen. Minä olen totuus, sanoo Jeesus. Palatkaamme Jeesukseen.
Alussa ihminen, Jumalan kuva hallitsi paratiisia. Vasta kun hän lankesi (Adam ja Eva), sai saatana vallan hallita maata. (Joh 4:6) Ja maa tuli täyteen väkivaltaa.
Siis alussa ihminen oli Jumalan työmies, Adam asetettiin paratiisiin vartijaksi ja hallitsijaksi. Tästä on jäänteenä jokaisessa meissä kaipuu Jumalan luo.
Ja joskus, kun koemme kaipuuta, on meidän otettava vaarin oikeasta hetkestä. Oikea hetki on, kun taivas asiat alkavat kiinnostaa. Eivät ne ”iankaiken” kiinnosta, ellet ota vaarin nyt hetkestä periäksesi iankaikkisen elämän!
Kuten alusta muistamme, päästäksemme kirjastoon, sen jälkeen, kun meille oli tullut tarve kirjaan, meidän piti lähteä toteuttamaan kirjastoon menoa.
Taivasten valtakuntaan on mentävä sisäpuolelle, jos mielii vapautua saatanan valtakunnasta. Voit olla vain siinä maassa, missä tällä hetkellä olet.
Allekirjoittanut on nyt Suomessa, kolme viikkoa sitten oli Puolassa. Jos olisin silloin siellä Puolassa alkanut ihmisille väittämään, että olen Suomessa, niin he olisivat pian sanoneet, etten ole Suomessa, vaan olen seonnut. Tämä on Puola.
Näin on. Me olemme joko taivastenvaltakunnassa tai kadotuksenvaltakunnassa, mutta näitä asioita saatana ei kerro meille. Kuten muistamme, hän ei kerro totuutta!
Olemme varmaan jo edenneet ovesta (jos vertaamme alun kirjastoon menoa). Olemme saaneet totuuden siemeniä, tiedämme suunnan taivaanvaltakuntaan.
Siellä missä Jumalan sanan totuutta tuodaan ihmiselle, hän pian etenee ovista.
Kun astumme ulos talosta, minkä luulimme hallitsevamme (omakotitalo) ja astumme autoomme (evankeliumin vaunuihin), evankeliumin vaunut etenevät Gasan autiolla tiellä.
Evankeliumin vaunuihin ei ole koskaan ollut tungosta. Älkäämme hätkähtäkö, jos huomaamme, että ihmisiä ei ole suurin joukoin tunkeilemassa taivaaseen.
On harvoja, jotka pääsevät sanoista tekoihin. Kirja pysyy kirjastossa, vaikka kuinka suunnittelisimme ja puhuisimme sen hakemisesta!
Ja vaikka evankeliumin vaunuihin astuisimmekin, niin ne vievät meidät (johdattavat) taivaan portille (kirjaston ovelle).
On mentävä Jeesus ovesta. On jätettävä eteiseen synnin palkka ja synnin sopimus saatanan kanssa. Kun käymme Jeesus ovesta, meidät vapautetaan kaikista saatanan valtakunnan taakoista ja valheista.
Pian tulemme huomaamaan, kun etsimme Jumalanvaltakuntaa ensiksi (ensimmäiseksi), niin muutkin asiat alkavat selviämään!
Aamen
- päättäjät myös
Voiko nää lakkoiliat olla enäää tyhmempiä?? Jos kaikkien pitää saada aina vaan enemmän ja enemmän palkkaa, se tietää vaan sitä että kaikkien tuotteiden ja tavaroiden hinnat nousee. Sitte ihmetellään kun ruuan yms hinta nousee... Tyhmät suomalaiset nostaa palkkojaan ja kärsivät kun firmoilla ei enää oo varaa pitää niin montaa työntekiää. Osa työttömäks ja osa saa tehdä niskalimas muidenkin töitä niin kauan kun pää kestää.... Tätä näytetään haluavan.
Ei taantumasta niin äkkiä tälläsellä menolla päästä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698