Olen usein nähnyt seuraavanlaisen unen:Iso vihreä risti jossa palaa kynttilöitä ja loistaa kirkkaasti.Samalla ristin ylä osassa on eräänlainen valkoinen iso pallo tai kehä.Ristillä istuu joku mies ja samalla ristin ympärillä pyörii ihmiset piiriä ja pitävät kädestänsä kiinni.Laulavat jotain uskonnollista laulua ja veisaavat.ovat iloisia ja tämä ihmismäärä on aivan valtava,sinä on eri kansalaisia ja rotuisiakin ihmisiä.Muuten ympärillä on pimeää paitsi ristin ympärillä,ja taustalla vilkkuu tähtiä kaukana.Outo uni ja kun en itse ole millään tavalla uskonnollinen ihminen,onko tämä jotain profetiaa vai viesti ylhäältä minulle jollain tavalla??
Outo uni piinannut jo viikkoja
10
536
Vastaukset
- 6+16=22
En itse osaa sanoa, onko unesi Jumalalta, vai omaa sielullista tuotosta.
Palstalla on joskus kirjoittanut henkilö jolla on Jumalan antama lahja selittää unia, jos siis uni on alunperin Jumalan antama. Koeta saada tämä henkilö selittämään unesi.
Kyseinen henkilö ei käytä mitään rekisteröityä nimimerkkiä.
Laita uusi aloitu, jossa pyydät "unienselittäjää" vastaamaan.
Mielenkiintoinen uni jokatapauksessa. - luontua
Rom 1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
Rom 1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
Rom 1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
Rom 1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
Rom 1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Rom 1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
Rom 1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
Rom 1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
Rom 1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
Rom 1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
Rom 1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
Rom 1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
(ilm 6:7-8) Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
Ja minä näin, ja katso: Vihreä hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.- Potkupallo
On vain sinun päässäsi ja on potkinut aivosi hajalle. Ei sitä ainakann Raamatussa ole.
- alkutekstistä
Potkupallo kirjoitti:
On vain sinun päässäsi ja on potkinut aivosi hajalle. Ei sitä ainakann Raamatussa ole.
Tässä nuo neljä kohtaa, joissa on sanaa käytetty UT:ssa :
1) vihantaan ruohikkoon: King James Version (KJV): the green grass (Mar 6:39).
2) hallava hevonen: KJV: a pale horse (Ilm 6:8).
3) vihanta ruoho: KJV: green grass (Ilm 8:7).
4) ruohoa eikä mitään vihantaa: KJV: the grass of the earth, neither any green thing (Ilm 9:4).
Värinä todella nuo vihannaksi käännetyt ovat vihantaa, uutta esille työntyvää, tämä tulikin mieleeni eilen kun viestin luin, en kuitenkaan tarkastanut kuten tänään tuota alku sanaa. Värinä tuo hallava ei kerro mitään ainakaan minulle, muistan kuitenkin ajatelleeni, voisiko tarkoittaa vihreää: Jumalan esille työntävä on vihreää. Hizbollahilla pyhän sodansa lipussa on ainakin nuo myrkynvihreät tunnusvärit, muutoinkin tuon liikkeen hedelmät Israelia eli Jumalan valitua kansaa kohtaan osoittavat tuhoa ja turmiota ja valheita marttyyreilleen paratiisipaikkoja luvatessaan neitsytnaisien kanssa, sillä Jumala vihaa sitä, joka kuvikseen luomia ihmisiä tappaa ja tuhoaa, kuten Saatana on tehnyt alusta asti. - Jumalan seemiläinen
alkutekstistä kirjoitti:
Tässä nuo neljä kohtaa, joissa on sanaa käytetty UT:ssa :
1) vihantaan ruohikkoon: King James Version (KJV): the green grass (Mar 6:39).
2) hallava hevonen: KJV: a pale horse (Ilm 6:8).
3) vihanta ruoho: KJV: green grass (Ilm 8:7).
4) ruohoa eikä mitään vihantaa: KJV: the grass of the earth, neither any green thing (Ilm 9:4).
Värinä todella nuo vihannaksi käännetyt ovat vihantaa, uutta esille työntyvää, tämä tulikin mieleeni eilen kun viestin luin, en kuitenkaan tarkastanut kuten tänään tuota alku sanaa. Värinä tuo hallava ei kerro mitään ainakaan minulle, muistan kuitenkin ajatelleeni, voisiko tarkoittaa vihreää: Jumalan esille työntävä on vihreää. Hizbollahilla pyhän sodansa lipussa on ainakin nuo myrkynvihreät tunnusvärit, muutoinkin tuon liikkeen hedelmät Israelia eli Jumalan valitua kansaa kohtaan osoittavat tuhoa ja turmiota ja valheita marttyyreilleen paratiisipaikkoja luvatessaan neitsytnaisien kanssa, sillä Jumala vihaa sitä, joka kuvikseen luomia ihmisiä tappaa ja tuhoaa, kuten Saatana on tehnyt alusta asti.Puuttumatta mihinkään muuhun selityksessäsi vihamielisyytesi Islamia edustavia tahoja ja varaukseton ihailusi valhejuutalaisia kohtaan löi pahasti silmille. Kristittyä pitäisi johtaa Jumalan Pyhä Henki ja Sana sekä Jumalan Totuus. Miten on mahdollista muuten kuin tästä johdatuksesta kieltäytymällä päätyä totuudenvastaiseen kannanottoosi, joka on erittäin yleinen ns. kristittyjen keskuudessa.
Löydät erittäin helposti todisteita esimerkiksi netistä siitä, ketkä ovat geneettisesti oikeita Israelin 12 heimon jälkeläisiä - suurin osa löytyy valkoisten kristittyjen joukosta - , ketkä valhejuutalaisia ja mitä hirvittävyyksiä tämä valhejuutalaisten pyörittämä ja valhekristittyjen tukema Jumalan Sanan vastainen Israelin valtio on saanut aikaan.
Suurin osa maailman ns. juutalaisista on Etelä-Venäjältä ja itä-Euroopasta lähtöisin olevia ns. Ashkenazi-juutalaisia (mukaan lukien ns. kasaari-, Khazars-juutalaiset) ja vähemmistö, Pohjois-Afrikan kautta tulleita ja etenkin Espajassa asuvia ns. Sephard-juutalaisia. Molemmat ovat enemmän taikka vähemmän sekoittuneita.
Ashkenazi-juutalaisten sukulinja isän puolelta johtaa lopulta Jaafetiin heidän vanhojen kuninkaidensa omien todistusten perusteella ja siihen on sekoittunut paljon Jumalan lain kieltämää kuten Kainin, Kanaanin, Edomin, mogolien ynnä muiden verta.
Heistä aniharva on siis seemiläinen eli Seemin jälkeläinen!!!
Sephard-juutalaiset ovat taasen sekoittuneet paljolti tummempi-ihoisiin, mutta heissä monessa näkyy seemiläisiä piirteitä. Heistä löytyy suhteellisesti paljon enemmän niitä, jotka ovat isän puolelta seemiläisiä eli Seemin jälkeläisiä!!!. He tunnustavat omissa teksteissään olevansa aivan eri porukkaa kuin Ashkenazi-juutalaiset, jotka ovatkin heitä kovasti vainonneet.
Nämä antisemitisti-taikasanaa aseenaan käyttävät Jaafetin sekoittuneet jälkeläiset ovat itse antisemitistejä ja seemiläisten vastustajia ja ovat menneet valhekristittyjen tuella valloittamaan Palestiinasta alueen, joka Jumalan säätämyksen mukaan kuuluu seemiläisillä. Hezbollahin kannattajat edustavat taasen pääosin seemiläistä sukujuurta ja asuvat Jumalan heille säätämillä asuinalueilla. Heillä lienee oikeus Jumalan säätämyksen puolustamiseen.
Olkaa varmat suomalaiset kristityt, että valhe ei pysy, vaikka tekin sitä tukisitte. Eivät edes ääriortodoksijuutalaiset tue tätä keinotekoista Israelin valtiota, vaan pyrkivät kaatamaan sen. Näissä ääriortodoksijuutalaisissa löytyy henkilöitä ja ryhmiä, jotka tukevat niin Iranin Ahmadinejadia kuin Hizbollahia ja osallistuvat jopa näiden tilaisuuksiin yhdessä kristittyjen ja islaminuskoisten kanssa. Kuinka selitätte tämän, tietämättömät ja eksytetyt suomalaiset kristityt? Vai onko syynä se, että teistä merkittävä osa on finno-ugreja, isän puolelta myöskin jaafetilaisia? Siksikö tuette toisten jaafetilaisten petosta? - selittää...
Jumalan seemiläinen kirjoitti:
Puuttumatta mihinkään muuhun selityksessäsi vihamielisyytesi Islamia edustavia tahoja ja varaukseton ihailusi valhejuutalaisia kohtaan löi pahasti silmille. Kristittyä pitäisi johtaa Jumalan Pyhä Henki ja Sana sekä Jumalan Totuus. Miten on mahdollista muuten kuin tästä johdatuksesta kieltäytymällä päätyä totuudenvastaiseen kannanottoosi, joka on erittäin yleinen ns. kristittyjen keskuudessa.
Löydät erittäin helposti todisteita esimerkiksi netistä siitä, ketkä ovat geneettisesti oikeita Israelin 12 heimon jälkeläisiä - suurin osa löytyy valkoisten kristittyjen joukosta - , ketkä valhejuutalaisia ja mitä hirvittävyyksiä tämä valhejuutalaisten pyörittämä ja valhekristittyjen tukema Jumalan Sanan vastainen Israelin valtio on saanut aikaan.
Suurin osa maailman ns. juutalaisista on Etelä-Venäjältä ja itä-Euroopasta lähtöisin olevia ns. Ashkenazi-juutalaisia (mukaan lukien ns. kasaari-, Khazars-juutalaiset) ja vähemmistö, Pohjois-Afrikan kautta tulleita ja etenkin Espajassa asuvia ns. Sephard-juutalaisia. Molemmat ovat enemmän taikka vähemmän sekoittuneita.
Ashkenazi-juutalaisten sukulinja isän puolelta johtaa lopulta Jaafetiin heidän vanhojen kuninkaidensa omien todistusten perusteella ja siihen on sekoittunut paljon Jumalan lain kieltämää kuten Kainin, Kanaanin, Edomin, mogolien ynnä muiden verta.
Heistä aniharva on siis seemiläinen eli Seemin jälkeläinen!!!
Sephard-juutalaiset ovat taasen sekoittuneet paljolti tummempi-ihoisiin, mutta heissä monessa näkyy seemiläisiä piirteitä. Heistä löytyy suhteellisesti paljon enemmän niitä, jotka ovat isän puolelta seemiläisiä eli Seemin jälkeläisiä!!!. He tunnustavat omissa teksteissään olevansa aivan eri porukkaa kuin Ashkenazi-juutalaiset, jotka ovatkin heitä kovasti vainonneet.
Nämä antisemitisti-taikasanaa aseenaan käyttävät Jaafetin sekoittuneet jälkeläiset ovat itse antisemitistejä ja seemiläisten vastustajia ja ovat menneet valhekristittyjen tuella valloittamaan Palestiinasta alueen, joka Jumalan säätämyksen mukaan kuuluu seemiläisillä. Hezbollahin kannattajat edustavat taasen pääosin seemiläistä sukujuurta ja asuvat Jumalan heille säätämillä asuinalueilla. Heillä lienee oikeus Jumalan säätämyksen puolustamiseen.
Olkaa varmat suomalaiset kristityt, että valhe ei pysy, vaikka tekin sitä tukisitte. Eivät edes ääriortodoksijuutalaiset tue tätä keinotekoista Israelin valtiota, vaan pyrkivät kaatamaan sen. Näissä ääriortodoksijuutalaisissa löytyy henkilöitä ja ryhmiä, jotka tukevat niin Iranin Ahmadinejadia kuin Hizbollahia ja osallistuvat jopa näiden tilaisuuksiin yhdessä kristittyjen ja islaminuskoisten kanssa. Kuinka selitätte tämän, tietämättömät ja eksytetyt suomalaiset kristityt? Vai onko syynä se, että teistä merkittävä osa on finno-ugreja, isän puolelta myöskin jaafetilaisia? Siksikö tuette toisten jaafetilaisten petosta?Kuinka selitän tämän? Samalla tavalla kuin selitän purkaukset Jumalan omaisuuskansaa kohtaan. Juutalaisten historia osoittaa, että he ovat Jumalan valittu kansa. Muiden seemiläisten kansojen vaellus ei niitä mittoja täytä. Saatana on alusta alkaen pyrkinyt hävittämään juutalaiset maailmasta estääkseen heitä täyttämästä heille kuuluvaa tehtävää jumalan pelastusjärjestyksessä.
Hizbollahin kannattajat eivät tunnusta todellista Jumalaa, joten heidän mainitseminen Jumalan säätämyksen puolustajina on irvokasta. Jos kysyisit heiltä itseltään, niin he eivät itsekään tunnustautuisi Iisakin perillisiksi...
- yksuskis
Näin samantapaisen unen vuosia sitten ja se enteili sitä kun olin tulossa uskoon. Unessani kiisin ylöspäin "kohti Jumalaa", sitten olin ylhäällä mukamas "maailman katolla" ja näin pimeydessä loistavia nuotioita siellä ja täällä kauempana ympärilläni, muuten oli aivan pimeä maailma.
En halunnut tulla vielä siinä vaiheessa uskoon. Uskoontulo on aivan ihana asia ja harmittaa kun en aikaisemmin suostunut ja pistin vielä vastaankin. Jos prosessisi on samantapainen, sinä olet heräämisvaiheessa, mutta se voi kestää pitempäänkin, riippuu sinusta itsestäsi. Päätös on sinun, Pyhä Kaikkivaltias Jumala ei pakota ketään. En tiedä onko sellainen viesti ylhäältä vai omasta itsestäsi - ihminen itsekin vaistoaa tulevaa, - mutta ihana tulevaisuus odottaa sinua jos liityt siihen joukkoon jonka näit unessasi! Tervetuloa joukkoon, olet niin tervetullut ja rakas veli!!!- Pelastui jäältä
Ilta pimeni ja minä olin heikolla kevätjäällä. Sitten jää tuli tosi heikoksi. Aloin palata ja pyrkiä rantaa kohden.
Mutta edessä olikin leveä railo. Polvistuin siihen jäälle ja rukoilin apua. Kuulin äänen sanovan: "Minä pelastan sinut". Samalla minut nostettiin siitä Kalliolle. (Kristus kallioLle) Sanottiin: "Katso nyt sinne jäälle josta sinut nostin pois". Katsoessani sinne näin, kuinka se jää oli tyhjän päällä, ilman alla olevaa vettä, ja kohta se jää romahti ja putosi tyhjyyteen. Tämä uni oli uskoontuloni aikoihin.
- ttkk
Netissä oli uutinen Ylösotosta 15.3.2010. Nyt kannattaisi valmistaa lamppu kuntoon, vaikka lasikupuimem hauatkynttilä ja polttaa sitä ensi yönä ulkona tai parvekkeellä, jos tulee Lontoon sumu eli omakotien savukaasuja liikaa, niin saa tulemaan raitista ilmaa jostain.
Lamppuasi hoida, älä nuku! Varakynttilät lisäksi. Yksi kynttilä palaa ehkä 3 tuntia.- ttkk
Kristityt olivat yhdessä:kynttilät pitäisi panna lähelle toisiaan, niin toimii paremmin.
Savua vaan pukkaa jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698