Ripsienpidennykset edullisesti??

räps räps

Heippa! Laittaako joku Riihimäki/Hyvinkää/lähi seudulla ripsien pidennyksiä edullisesti ja ammattitaidolla?

16

3809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

..etsintään mutta edullinen/halpa ja ammattitaito/laatu harvemmin kulkee käsi kädessä.
      Edes se että on hintavampi ja (muka) ammattilainen ei aina takaa hyvää lopputulosta.
      Suosittelisin siis kyselemään taitavaa tekijää :)

• kiitoss

Osaisitko arvioida kauanko laittamasi ripset pysyvät ja kuinka useasti niitä täytyy huoltaa? :)

• triinu-80..
        kiitoss kirjoitti:

Osaisitko arvioida kauanko laittamasi ripset pysyvät ja kuinka useasti niitä täytyy huoltaa? :)

uusimmassa vantaan sanomassa oli mainos,että 50e ripsipidennykset. Nyt en vain muista firmaa,voin katsoa illalla,jos lehti on meillä vielä tallella.

• triinu-80..
        triinu-80.. kirjoitti:

uusimmassa vantaan sanomassa oli mainos,että 50e ripsipidennykset. Nyt en vain muista firmaa,voin katsoa illalla,jos lehti on meillä vielä tallella.

eli mainos olikin lokakuulle ja tikkurilassa sijaitsee. www.beautyroom.fi
        en tiedä paikasta mitään,mutta itse päätin nyt pidennykset hankkia,enkä enää niistä vain haaveilla :)

• salonki_kivaa
        triinu-80.. kirjoitti:

eli mainos olikin lokakuulle ja tikkurilassa sijaitsee. www.beautyroom.fi
        en tiedä paikasta mitään,mutta itse päätin nyt pidennykset hankkia,enkä enää niistä vain haaveilla :)

Kannattaa testata tätä systeemiä http://bit.ly/oman-kaupungin-tarjoukset
        Tuolla olen saanut tietoon oman kaupunkini kaunessalonkien tarjoukset tietoon saman tien, minkä avulla olen säästänyt pitkän pennin laadusta tinkimättä.

• mimmmii

hyvinkäällä laitetaan ripsien pidennyksiä parturi-kampaamo leassa hintaan 95e. on kyllä hintansa arvoista,itse kävin laitattamassa 5 viikkoa sitten ja todella hyvin ovat pysyneet. suossittelen!

• ripsitytsi

samaa mieltä!

• jokelaaa

vasta aloitin, mut teen tosi huoliseesti, 3 tuntia menee ihan varmaasti.
      rakastan tätä homma!

• heidiivain

Moi

Vieläkö teet ripsiä? Ja missä päin teet? En löytänyt ylempää ketjusta

• Neiti vain

Hyvinkäällä Happy Nail Heaven Nimisessä liikkeessä tehdään hyviä ripsienpidennyksiä 88e. Oman kokemuksen mukaan ovat olleet kestävämpiä kuin muualla missä olen ottanut. Suosittelen!!
      http://happynailheaven.nettisivu.org/

• diamond-
    • Maritta

hyvinkäällä kaikista paikoista olen eniten positiivista palautetta kuullut jennasta joka työskentelee parturi kampaamo leassa, nytkin joku tarjous meneillään muistaakseni. willan hairlekiinista järkyttäviä ripsiä

• Hyvinkää_

Itse olen käynyt laittamassa ripseni Saaralla ja aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen www.saaralaitala.fi

• Hyvinkää_

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe