onks kellää tääl hajuu paljo tatuoinnit noi suurin piirtein maksaa? ja saako alaikäinen ottaa? ja missä olis hyvii/edullisii paikkoi? onks jollai kokemust tulehduksist/vanhemmilta salailusta? kaikkee infoo vaa, kiitos!!
tatuoinneista?
4
265
Vastaukset
- jenhjetnebn
tatuoinnit maksaa yleensä noin 60e ja siitä ylöspäin. Isosta kuvasta saa pulittaa useita satoja. Usein alaikäisen mukaan tarvitaan vanhempi, tai ainakin joku lupalappu(ei, älä ala väärentelemään, ei mee läpi)
itelläni on yks tatska, eikä mitää tulehuksia tms oo ollu. enkä oo kuullu että tutuillakaan olis ollu. en suosittele vanhemmilta salailua, kyllä se niille ennen pitkää selviää.
suosittelen odottamaan että oot täysi-ikänen, niin ei tarvi vanhemmilta salata ja oot sitten varmasti miettiny sitä loppuun asti. se kuva on meinaa siinä sitte loppuelämäs.- tatuointitantta
kyseessä ei ole mikään teinikapinointi, joten en tarvitse ketään moralisoimaan tekemisiäni. mistä tiedät että väärennys ei mene läpi?
- hfkysyjk
tatuointitantta kirjoitti:
kyseessä ei ole mikään teinikapinointi, joten en tarvitse ketään moralisoimaan tekemisiäni. mistä tiedät että väärennys ei mene läpi?
no se vaa väittää nii, menee ne läpi. ainaski mulla meni
- mhg7
hfkysyjk kirjoitti:
no se vaa väittää nii, menee ne läpi. ainaski mulla meni
Odota suosiolla täysi-ikään asti.
Itselläni yläselän kokoinen itämainen kuva. Maksoi tonnin luokkaa. Ei väliä onko värillinen vai musta-valkoinen, ainakin missä minä kävin olisi musta-valkoinen maksanut saman verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743787On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382393Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä612238Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.332004Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40939