vastaan käytävässä! Miten voi olla niin, että olen sitten menossa tai tulossa ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, niin aina tulee se sama naapurin äijä vastaan rappukäytävässä tai pihalla? Juttelee aina mukavia ja tietää kaikki taloyhtiön asiat! Tunteeko kukaan tätä tapausta...!??
Naapuri tuli taas
7
1131
Vastaukset
- täälläkin
jotkut vaan tuntuu asuvan käytävässä. meilläpäin kun lähtee ulos, sama milloin ja miten usein niin AINA on samat tyypit tupakalla parvekkeella kyttäämässä muitten elämää. mahtaa keuhkosyöpä olla tuloillaan.
- Silmät auki!
Taloyhtiön asiat on syytä tietää; jos et itse tiedä, ota selvää. Vain tyhmät elävät ja kulkeva "silmät ummessa", eivätkä ole asioista tietoisia.
- yläkerran mies
Puhuimmekin juuri sinusta!
- hallituksen varajäse
Samaa mieltä... Tieto on valtaa ja valtaa tarvitaankin tyhmiä naapureita varten (kuten nimimerkki "yläkerran mies"). Ei kannata kulkea silmät ummessa, vaan tietää ja tiedostaa taloyhtiön asiat.
- b
Voisit ensi kerralla selittää jopa missä, Suomessa?, mikä kaupunki? ......
- piisamiturkki
asuu Suomen jokaisen kaupungin jokaisessa lähiössä ja jokaisessa kerros ja rivitaloyhtiössä!
- apuakin
>Kyrsii meidän kerrostalon asukas ,aina kun hän menee ulos ,niin piereskee niin kovasti ja pitkään
,että ihan laulunsanat saa selville siitä pieremisestä..Yhtenä päivänä toinen naapuri katseli minua ,luuli
minun pierevän, ,,menin heille illalla käymään ja sanoin,,,että piereskelijä on toinen naapuri...
Onneksi ymmäärsivät asian..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886