Oletteko löytäneet ystäviä tältä palstalta

ihmissuhde

Voiko ystäviä löytää internetin välityksellä?

31

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytää ystäviä

täältä, eikä muutakaan.

• ap.

Syy?

• vänksy

se tuntuis melko mahdottomalta ajatukselta, koska oon niin huono tutustumaan vieraisiin ihmisiin, enkä muutenkaan oo enää näin vanhemmalla iällä yhtään ystävää saanut (internetmaailman ulkopuoleltakaan).

Myöskin mä haluan aistia sen ihmisen ihan livessä, tuleeks siitä hyvät vai huonot vibat mulle kun ollaan yhdessä.

• ee

aviopuolisonkin.

• nuuhh

Millä aistilla?

• maqf
        ee kirjoitti:

aviopuolisonkin.

vänksylle yhtään mitään.

• vänksy
        ee kirjoitti:

aviopuolisonkin.

on.

Itse en oo netistä koskaan hakenut seuraa, enkä oo hakemassakaan. Musta nää nettideittailijat on enemmänkin sellaisia tapaseurustelijoita (eivät osaa olla sinkkuna) ja asenne on vähän sellanen, et ihan sama kenet ottaa kunhan vain edes jonkun saa. Tai sellainen kuva mulle on tuosta touhusta ainakin muodostunut.

Mä en oo sellanen.

• vänksy
        nuuhh kirjoitti:

Millä aistilla?

miltä sydämessä tuntuu..

• nuuhh
        vänksy kirjoitti:

miltä sydämessä tuntuu..

Kysyin millä aisteilla.

• ?????
        vänksy kirjoitti:

on.

Itse en oo netistä koskaan hakenut seuraa, enkä oo hakemassakaan. Musta nää nettideittailijat on enemmänkin sellaisia tapaseurustelijoita (eivät osaa olla sinkkuna) ja asenne on vähän sellanen, et ihan sama kenet ottaa kunhan vain edes jonkun saa. Tai sellainen kuva mulle on tuosta touhusta ainakin muodostunut.

Mä en oo sellanen.

nettideittailijatkaan samanlaisia ole. Osa on hyvinkin fiksuja ihmisiä kaikinpuolin, verbaalisesti kuin toimintatavoiltaankin.

• Fr.Fionatar

Tutustuin erääseen mieheen täällä Suomi 24 _ssä ja hän tuli kuukausi sitten luonamme vierailemaan ja oli kokonaisen viikon kylässä.
      Hän tuli junalla toiselta paikkakunnalta ja olimme olleet yhteydessä puhelimitese ja webbi-kamerankin kautta.

• Urbaani uskomus

Aikani skeptisesti tähän palstaan suhtauduttuani päätin koettaa löytää ystävän. Löysinkin ja Hyvän sellaisen, ihmisen jota tuskin muualta olisin löytänyt. Ihan yhtä hyvä tai huono taitaa osumaprosentti täälä olla kuin baaritiskillä notkuessa. Toki sen verran kallistun nettitreffien puoleen, ettei ole ainakaan lompakko tyhjä eikä päätäkään jomota joka kierroksen jälkeisenä aamuna.
      Etsivä löytää, ihan kuin viisikko-kirjoissa aikoinaan. Itsestä ja asenteesta kiinni koo touhu.

• Nuupisto

ja vapaita naisia panoiksi, osasta on jopa ystäväksi. Kysyntä ja tarjonta kun kohtaavat syntyy kaupat.

luulin löytäneeni,mutta olinkin vain ajanvietettä heille.

• va

joten en ole löytänytkään.

Mutta internetin välityksellä voi ihan varmasti löytää ystäviä ja monet samanhenkiset ovat näin todistetusti tehneetkin.

• BlueNightSatin

olen ja toivottavasti jotain pysyvää laatua. Voi löytää todellakin. :)

• alright

löytänyt

• olen.

• Löytänyt tältä palstalta semmoisia. Olen myös kokenut uskomattoman hienoja juttuja tuntemattomien/nettikamun toimesta. Multa kun joskus hajosi tietokone, niin apuun tuli Cranky_geek. Hän kasasi mulle uuden tietsikan ja lähetti meille kotiin ovelle toimitettuna. Ei voi kuin olla kiitollinen ja ihmetellä kuinka hienoja ihmisiä voikaan kuitenkin jotkut yksilöt olla. Cranky

• Muistan vieläkin sen tunteen, kun Cranky kertoi että sillä on pöydän kulmalla kone minkä askarteli mua varten.. ja sitten kun se posteljooni seisoi laatikon kanssa oven takana.

Yksi ehdottomasti parhaimpia hetkiä/tunteita mun surkeen elämän aikana.

• kirpela

mukavaa ihmistä, tai mukavan ja ihanan, miten vaan :)

• Crocuta

En ole netistä mistään. Löytänyt ystäviä netin ulkopuolelle. Yhden ihmisen olen kerran tavannut, siinä se.

• kirpela

oikeestaan aika kumma.

• Laskisit kamut

• Crocuta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Laskisit kamut

No laskin nyt vaan niitä joita olen netin ulkopuolella tavannut.

Vaikka aina kaverilistalla olevilla on tietenkin tärkeä paikka mun sydämessäni.

• Crocuta kirjoitti:

No laskin nyt vaan niitä joita olen netin ulkopuolella tavannut.

Vaikka aina kaverilistalla olevilla on tietenkin tärkeä paikka mun sydämessäni.

Nyt kuulostaa paremmalta

• voi löytää. - Netti on erityisen hyvä tutustumisväline vähän ujommille ihmisille, joiden voi olla vaikea lähestyä muuten kiinnostavaa ihmistä. - Oikeasta ystävyydestä voi alkaa mielestäni puhua kuitenkin vasta siinä vaiheessa, kun ollaan yhteyksissä muutenkin kuin vain netin välityksellä.

• voi löytää. Tosin on helpompaa saada netistä pimppiä kuin ystäviä, joten ei se ihan helppoa ole.

• saada missä tahansa, myös netistä.

Tältä palstalta yksi ja hänen kuvansa löytyy galleriasta. Minä kun olen niin kranttu ja itse harvoin pyydän ketään ystäväksi.

• Marjelie

enimmäkseen.

Hyvää Yötä Ystävät!

Kauniita unia ja nukkukaa hyyvin.

• hjölhihåj

Kiitoksia sinulle tästä aloituksestasi: oli erittäin kuvaava ja sai osin myös kylmät väreet juoksemaan selkäpiitäni pitkin...

Ei: en ole hakenut, enkä löytänyt ystäviä tältä palstalta ja en erityisesti edes ole netti-ihminen, eli ystävyyssuhteeni ovat livessä ja siellä myös syntyneet.:) Aivan varmasti netin kautta voi löytää ystäviä ja uskon, että netti on perustoiltaan oiva ja hieno väline myös ystävyyssuhteiden luomiseen, mutta esimerkiksi tältä palstalta ainakaan ujot ja arat tuskin saavat mitään muuta kuin pahaa mieltä, enkä itse ainakaan ikinä tällaiselta mitään ystävyyssuhteita lähtisi hakemaan. Kun kerran jo mun kaltaiseni sosiaalinen, melko sanavalmis ja monenlaisiin ihmisiin helposti livessä tutustuva ja ihmisten kanssa tyypillisesti hyvin toimeen tuleva ihminenkin on pahoittanut mielensä tästä palstasta ja keskustelutyylistä tällä, niin voin vain surullisena kuvitella, että mitä tämä nimenomainen palsta saattaisi pahimmillaan tehdä yksinäisille ihmisille, jotka kaipaavat aitoa kontaktia uusiin ihmisiin... Useatkin rekisteröityneistä palstavakkareista ovat ainoastaan alentuvia ja korostuneen töykeitä puhutteluissaan niitä (mun kaltaisiani) kirjoittajia kohtaan, jotka eivät ole S24:n jäseniä ja ainakin hörhöileville sitten taas on ihan turhaa edes yrittää selittää, etten ole mitään sellaista tai kukaan niistä, miksi he minua kuvittelevat palstalle kirjoitellessani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3545
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      32
      2315
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      18
      1445
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    8. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      48
      945
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      823
    Aihe