en tiedä mitään seksistä

tfydhgk

Olen yrittänyt etsiä netistä joitain neuvoja, ohjeita ja vastauksia kysymyksiini, mutta en ole löytänyt mitään... en myös uskalla kysyä näitä asioita äidiltäni tai keneltä muultakaan, joten päätin kysyä sitten täältä...erityisesti naiset, ymmärrätte varmaan paremmin mua, joten vastatkaa please... mut miehet kans kertokaa mielipiteenne myös.

Eli siis oon 18 vuotias tyttö ja en ole vielä koskaan harrastanut seksiä (Onko se muuten ihan normaalia, että tän ikäisenä on vielä neitsyt?)
Minulla on ollut lyhyitä suhteita, mutta ei sen vakavempia. Mutta tässä nyt ne kysymykset:

1. Kuinka kauan jätkän pitäisi antaa odottaa, ennen kuin mennä sänkyyn sen kanssa?
2. Pitäisikö alapäästä ajaa karvat pois, vai haittavatko ne seksiä?
3. Milloin oraaliseksiä pitäisi harrastaa? Saako sitä tehdä jätkän kanssa ennen ekaa kertaa, vai onko parempi vasta sitten sen jälkeen? Pitäisikö oraaliseksiä osata jotenkin erityisesti? (En edes tiedä millaista se on, joten ällöttää vähän kun ajattelen sitä, mutta se on varmaan ok aluksi?)
4. Saako seksiä harrastaa menkkojen aikana?
5. Tykkäävätkö miehet kun nainen voihkii ja ääntelee sängyssä? (Koska olen kuullut, että joitain se saattaa ärsyttää, niin parempi jos on vaan hiljaa).
6. Kauan seksi voi kestää? (15min, 1h, 5h??)
7. Miksi miehet muuten tykkäävät neitsyistä?

Mua vähän jännittää sit ku tulee se eka kerta. Psytynkö mä olemaan itsevarma ja nätinnäköinen?
Mut kaikki nää ajatukset ovat varmaan ihan normaalia?

Kiitos etukäteen!

4

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no nii

asiantuntijat (miehet enimmältään), pääsette loistamaan :)
      Ps. siltä varalta, että kysymys on aito, säästäkää lennokkaimmat jutut seksinovelleihin.

• ?

Oliko hauskaa kirjoittaa..

• n24

Taitaa olla provo mutta vastataan nyt kuitenkin asiallisesti naisnäkökulmasta.

1. Ihan ite voit päättää, sitten kun tuntuu siltä.
      2. Oman mielen mukaan myös. Monet miehet ehkä tykkää jos on ajeltu/siistitty, mutta ei karvat varsinaisesti seksiä haittaa. Tee niinkun parhaaksi näet.
      3.Ei kai sitä millonkaan täydy harrastaa, sitten jos mieli tekee. Ei sitä pidä eikä voi etukäteen osata, tekemällä oppii. tekee sitä mikä tuntuu hyvältä.
      4. Saa harrastaa. Monesti vaan ei viitti kun se olis aika likasta hommaa ja lakanat sotkeentuu. Ja miehetkään ei välttämättä sillon halua. Suihkussa sillon parempi.
      5. Tästä varmaan jokaisella oma mielipide. Musta sellanen teatterimainen ääntely on epämukavaa ja ylipäänsä suuri voihkiminen on musta aina näyteltyä. Mutta tottakai siitä jotain pientä huokailua voi ihan luonnostaan aiheutua;)
      6. Riippuu seksistä, tunti on musta jo aika pitkä aika, siihen sisältyy varmaan paljon sellasta esileikkiä sun muuta. Aika perus on varmaan sellai puol tuntia, jos laskee ihan siitä kun käy lämmittelee. Vartti on aika pikanen mut ihan yleinen sekin. Viittä tuntia en oo kyl koskaa harrastanu.
      7. Tähän varmaan miehet osaa paremmin vastata. Kai siksi että ne on jotenkin kireempiä plus sitten että saa olla sen naisen eka..

Niin ja olin ite 18 kun ekan kerran harrastin seksiä ja ihan hyvin olen ehtinyt. Eikä se vielä ole poikien mielestä outoa jos 18 vuotiaana on kokematon, voit ihan reilusti sen sanoa.

• Jorma reheväinen

1.Niin kauan, kuin sinusta tuntuu sille-ei ole mitään rajoja.
      2.No ei ne heinät oo kyntömiestä ennenkään pidätelleet
      3.Jos tätä kysytään minulta, ukkomieheltä, niin mieluiten urheiluruudun aikana, mutta muutoin: edelleen, miten katsot asian tarpeelliseksi-oraalijutut eivät toki ole välttämättömyys.
      4.Saa toki.
      5.Eiköhän ne äänet tuu luonnostaan, jos tulee. Feikkaaminen on pahasta, siinä missä sudokun täyttäminen seksin aikana.
      6.Riippuu vähän. Joskus vähemmän aikaa-joskus se on kuin tulpatonta mopoa polkis käyntiin(krapulassa)
      7.Naisten juttuja-miehet pitävät YLEENSÄKIN naisista, ja seksistä.

"Psytynkö mä olemaan itsevarma ja nätinnäköinen"...luultavasti, jos sinne seksi-asteelle päädyt nääs. Ei sitä oo ennenkään ruman akan kanssa sänkyyn menty-monesti tosin herätty vierestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2185
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe