Oli yksi julli tulossa kehä III liittymästä kehälle siis kolmion takaa, ei vilkkua ja ajelin itse vakionopeus päällä oikeata kaistaa. Kaveri ei millään saanut sitä 1,3 Golfia kiihdytettyä ohitseni ja joutui jarruttamaan, jonka jälkeen alkoi valojen vilkuttelu ja keskisormen näyttely. Minä olin, että HÄH? Näitä näkyy jatkuvasti ainakin Vantaalla päin. Mitä nämä älypankit mahtavat ajatella ja onko oikeasti edes ajorttia?
Ajokortti muropaketista
3
291
Vastaukset
- "hesalainen"
se on just savosta muuttanut helsinkiin ja vasta opettelee stadin tapoja anna sille aikaa kyllä se kotiutuu
- Cruisailija
ihan normaalia köyhän luuserin mielenosoittelua..näytä keskaria takas niin minä teen!
- 45657
Väärät lähtökohdat liittyä liikenteeseen, kannattaa enemmin pyrkiä taakse kuin eteen, tällöin ei tarvitse ajaa kilpaa. Onhan niitä liittymiä joissa ei saa kuin ns urheiluautolla tarpeeksi vauhtia että jos on paljon liikennettä niin voi joutua turhankin alhaisella nopeudella liikenteeseen liittymään mutta onko se omavika enää silloin. Päätietä/moottoritietä,/kehätietä ajavatkin ajaa usein liian lähellä edellä olevaa että niihin liian pieniin väleihin sitten kun joku sovittaa vaikka kuinka sopivalla nopeudella niin turvavälit menee uusiksi. Toiseksi liityntäkaistaa tulevat samallalailla ajavat toisinaan liian lähellä toisiaan ja kun tuo edellä mainittu tilanne on myös päätiellä niin siinä kyllä sekoaa koko pakka sitten ja sitten täällä foorumilla ihmetellään miksi motarilla liikenne vetää vain 50km/h vauhdilla.
Muistetaan kukin että vasta vähän aikaa ajokortin omaava (0-5 vuotta) ei ole kokenut kuljettaja ja opittaa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl261849Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma831681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864