Mamupoikien etuoikeudet

päiväkodissa.

Aamulehdestä:

"Tämä on tositarina suomalaisesta arjesta: Isä tuo itkevän pikkupoikansa päiväkodin johtajan puheille. �Poikani kunniaa on loukattu hänen sukunsa edessä�, isä sanoo. Poika on kertonut isälleen päiväkodin arjesta.

�Poikaani ei saa nukuttaa kerrossängyssä, jonka yläpetillä tai viereisessä vuoteessa on tyttö�. Isä vaatii uskontoonsa ja kulttuuriinsa vedoten, että suomalaistytöt on eristettävä oikeauskoisista pojista.

Koska tarina on Suomesta, päiväkodin henkilökunta eristää suomalaistytöt maahanmuuttajapojista.

Koska tarina on Suomesta, päiväkodinohjaajat hyväksyvät maahanmuuttajien erioikeudet. Oikeauskoisia poikia kohdellaan päiväkodeissa jo pienestä pitäen etuoikeutettuina.

Joukko kantaväestöön kuuluvia vanhempia valmistelee kantelua tasa-arvovaltuutetulle lastensa laittomasta kohtelusta päiväkodissa. Jos tuomioita joskus jaetaan, rangaistuksen saavat päiväkodin työntekijät, eivät oikeauskoisten isät.

Maahanmuuttoministeri Astrid Thors, oikeusministeri Tuija Brax ja tasa-arvoministeri Stefan Wallin ovat tietoisia tapahtumista suomalaisissa päiväkodeissa."
Lähettäjä: menee liian pitkälle | ke 10.3 klo 15:50

202

2190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt saa loppua

uskontoonsa ja kulttuurinsa vedoten..............

Menkööt sinne omaan kulttuurinsa, kyllä on suomalaiset melkoisia
      pehmoja kun suostuvat näiden vouhotuksiin,mutta se joka osaa vaatia,
      saa tietenkin tahtonsa läpi.

Onko meistä tullut jotain helvatin orjia ja uhreja, jotka väistelevät mamuja
      ja toteuttavat heidän hulluimmatkin vaatimuksensa.

• ihari

ei mikään mielipuolinen ulkomaalaissontiaisten etuoikeus hämmästytä! Se kai on tarkoituskin, että ihmiset väsytetään sairailla tempauksilla niin pahasti, ettei arvostelua enään kuulu....

• ihari

sairasta, helvetin sairasta, äskeinen vähän lyhyemmin...

• murhat

Lisäisin viellä murhat

• vituttaa noi hyysäri

Todella törkeää, missä on se Suomenkansan tasa-arvo miesten ja naisten välillä. Tässä on rikottu Suomen lakeja. Menkööt muslimit sinne omaan maahansan nyt ja heti!

• ASIASTA!

http://mediaseuranta.blogspot.com/2010/03/vantaan-sanomata-p-pietila-tyttojen.html

• Sisu Suomalainen

samainen kohtelu oman lapsen osalta, nostaisin niin helvetinmoisen metelin että
        koko Suomen kansa sen tietäisi. Ilmoittaisin asiasta jokaiseen lehteen, ottaisin yhteyttä tasa-arvovaltuutettuun ja tekisin rikosilmoituksen lain rikkomisesta syrjinnän perusteella.

Jos nämäkään eivät herättäisi tai asiaa auttaisi,ryhtyisin nälkälakkoon tai
        menisin kerrostalon katolle ja kutsuin jälleen lehdistön paikalle.

Meidän lapsillemme tätä ei tehdä. Me maksamme verot ja lasten päivähoidon omasta pussistamme,
        perkele!

• alistu.
        Sisu Suomalainen kirjoitti:

koko Suomen kansa sen tietäisi. Ilmoittaisin asiasta jokaiseen lehteen, ottaisin yhteyttä tasa-arvovaltuutettuun ja tekisin rikosilmoituksen lain rikkomisesta syrjinnän perusteella.

Meidän lapsillemme tätä ei tehdä. Me maksamme verot ja lasten päivähoidon omasta pussistamme,
        perkele!

Meidän on nyt syytä opetella alistumaan islamin tahtoon ja alettava elää maassa muslimimaan tavalla. Ei ole mahdollista, että voisimme vaatia itsellemme joitain etuoikeuksia muslimien kustannuksella.

• Tosi on

Tai maasta POIS. Emme mekään mene heidän maihinsa vaatimaan muutoksi valtaväestön oikeuksiin tai tapoihin.
        Niin , että mitä läällyjä me Suomalaiset oikein olemme, kun emme osaa pitää oikeuksistamme tai tavoistamme kiinni ja vaatia niitä noudatettaviksi.

• 12+7
        Tosi on kirjoitti:

Tai maasta POIS. Emme mekään mene heidän maihinsa vaatimaan muutoksi valtaväestön oikeuksiin tai tapoihin.
        Niin , että mitä läällyjä me Suomalaiset oikein olemme, kun emme osaa pitää oikeuksistamme tai tavoistamme kiinni ja vaatia niitä noudatettaviksi.

heilahtaa välittömästi , mikäli joku suomalainen haluaa pitää suomalaiseen kulttuuriin liittyvistä tavoista kiinni.

• Tosi on
        12+7 kirjoitti:

heilahtaa välittömästi , mikäli joku suomalainen haluaa pitää suomalaiseen kulttuuriin liittyvistä tavoista kiinni.

Ihan mitä vaan, kun ei tule liian lähelle heiluttelemaan.

• Ateisti
        Tosi on kirjoitti:

Sehän oli suomalainen nainen joka nosti haloon italiassa niistä krusifikseistä.
        Hän pyysi poistamaan krusifiksit italialaissista kouluista koska ei halunnut poikaa viedä sellaiseen kouluun
        jossa on sellainen seinällä.Että tällaista ne suomalaiset haluaa maailmalla.

• kiitäjä
        Tosi on kirjoitti:

Tämä mumu keskustelu. Mutta sen kyllä ymmärtää. Hän ei liiku tavallisen kansan keskuudessa.
        Hän bulvanoisoi vain korkeita henkilöitä Saariselällä.

• lapsenuskoinen
        Sisu Suomalainen kirjoitti:

perkele!

että arvelet suomalaisen lehdistön tulevan seurailemaan touhujasi kerrostalojen katoilla?
        Joku ulkomainen voisi tullakkin, voisi.
        Tai naapuri kännykameroineen, jonka sitten laittaisi, ehkä, juutupeen.

• #¤¤%&/(

"kirveelle töitä".

• erkki.T

ei muuta voi todeta että kyllä hävettää olla suomalainen!
        on meille siunaantunu erinomaiset päättäjät...koska tää kansa viisastuu??

• ho-mo
        erkki.T kirjoitti:

voltti!

• mei...
        erkki.T kirjoitti:

Olla tyhmin kansa vaan on valittu tosityhmät pomot, nääs siinä pomo porukassa tosiaan tyhmyys tiivistyy .

• Jussuf

... jos puhutaan tositarinasta, täytyisi jättää pois kaikenlainen spekulointi, mielipiteet, väittämät, kiihotus ja muu joka ei kuulu "tosi"tarinaan.

Nuo pari ensimmäistä kirjoittajamme kappaletta voi mennä ihan tuohon "tosi"-kategoriaan, mutta sitten kun ruvetaan puhumaan siitä että "Koska tarina on Suomesta...", mennään sitten jo tuohon demagogia-kategoriaan.

Mitähän kirjoittaja tarkoittaa sillä että "henkilökunta eristää suomalaistytöt maahanmuuttajapojista"? Todellisuudessa ei ainakaan tavallisessa kaupungin tai kunnan päiväkodissa tuollaiseen ole mitään mahdollisuutta. Tästä kohdasta siis lennämme toiseen todellisuuteen joka on todellista vain tämän tarinamme kirjoittajalle.

Suomalaisessa päiväkodissa (jota kirjoittaja tuskin tuntee) on hyvin vähän henkilökuntaa, ja yleensä vain yksi leikkialue. Täydellistä eristämistä on mahdoton tehdä, eikä siihen ole mitään tarvettakaan. Huomaamme tietenkin, ettei kirjoittajamme anna mitään yksityiskohtaisia tietoja esim. siitä missä tällainen olisi tapahtunut (mikä onkin tyypillistä demagogisille vouhotuskirjoituksille...).

Sitten kirjoittajamme vie meidät uudelle tasolle, jossa henkilökunnalla on jopa valtuutus ylemmältä johdolta "hyväksyä maahanmuuttajien erityisoikeudet". Outo lause, semminkin kuin maahanmuuttajat ovat yleisimmin Virosta, Venäjältä tai Ruotsista. En tunne noiden maiden erityisoikeuksia mutta ihmettelen päivähoitopaikkaa jossa voitaisiin hyväksyä kaikkien maahanmuuttajien kenties haluamat erityisolosuhteet.

En tiedä tuosta "oikeauskoisuudesta"... kirjoittaja on luultavasti juutalainen. Mutta selvästi tietämätön suomalaisista päiväkotiolosuhteista...

Omaan lapseeni ei koskaan, KOSKAAN, ole sovellettu mitään "erityisoikeuksia". Pikemminkin päinvastoin: pelkkää päällesylkemistä, ivaa, pilkkaa, haukkumista ja oikeuksien poistamista.

Revi siitä, nimiimerkki "päiväkodissa.".

• jussef paskanpuhuja

pelle paska!!

• Jussuf
        jussef paskanpuhuja kirjoitti:

pelle paska!!

Nimimerkki "jussef paskanpuhuja" taitaa olla juuri noita samoja kuvittelijoita nimimerkin "päiväkodissa." kanssa. Ei mitään asiaa, eikä myöskään argumentteja joita voisi kommentoida.

• hölöhölöhölö
        Jussuf kirjoitti:

Nimimerkki "jussef paskanpuhuja" taitaa olla juuri noita samoja kuvittelijoita nimimerkin "päiväkodissa." kanssa. Ei mitään asiaa, eikä myöskään argumentteja joita voisi kommentoida.

että sinä olet yksi kävelevä persereikä!

• Jussuf
        hölöhölöhölö kirjoitti:

että sinä olet yksi kävelevä persereikä!

... "argumetti"? Onko se joku "metin" kanssa riitautunut yksilö?

• Olen suomalainen

jussuffi, mihin tämä maahanmuuttopolitiikka ja ulkokulttuurien valtapyrkimykset johtavat? Suomalaisessa päiväkodissa vallitsee suomalainen kulttuuri, ja sillä sipuli. ...Ja jos ei tämän maan tavat kelpaa niin on parasta häipyä nopeasti sinne mistä on tullutkin. Se että alkaa täällä määräilemään vähän kaikesta, on aika kohtalokasta ja aiheuttaa lopulta vielä rumaa jälkeä. Eihän koko ajan kasvava röyhkeys ja ylimielisyys voi jatkua pitkään ilman isompia konflikteja. Mieti siis kahdesti, haluatko viedä asioita siihen suuntaan?

Aika monille suomalaisille jotka eivät periaatteessa ole mamuja vastaan, nousee kovakin vastustus juuri mamujen typerän käytöksen vuoksi. Itse kuulun heihin. Ja potkisin välittömästi päivkodista pois tuollaisen idiootin jälkikasvun.

• Jussuf
        Olen suomalainen kirjoitti:

jussuffi, mihin tämä maahanmuuttopolitiikka ja ulkokulttuurien valtapyrkimykset johtavat? Suomalaisessa päiväkodissa vallitsee suomalainen kulttuuri, ja sillä sipuli. ...Ja jos ei tämän maan tavat kelpaa niin on parasta häipyä nopeasti sinne mistä on tullutkin. Se että alkaa täällä määräilemään vähän kaikesta, on aika kohtalokasta ja aiheuttaa lopulta vielä rumaa jälkeä. Eihän koko ajan kasvava röyhkeys ja ylimielisyys voi jatkua pitkään ilman isompia konflikteja. Mieti siis kahdesti, haluatko viedä asioita siihen suuntaan?

Aika monille suomalaisille jotka eivät periaatteessa ole mamuja vastaan, nousee kovakin vastustus juuri mamujen typerän käytöksen vuoksi. Itse kuulun heihin. Ja potkisin välittömästi päivkodista pois tuollaisen idiootin jälkikasvun.

... millä tavoin suomalainen kulttuuri "ja sillä sipuli" on ollut uhattuna päiväkodeissa? En vain osta tuota avauksen satua vaikka kuinka tuputtaisit.

Muistan kun omat lapset olivat pieniä ja suomalaisessa päiväkodissa oli usein vaatimuksia milloin ateistien, milloin lestadiolaisten, milloin vegetaarien taholta jostain päiväkodin perinteestä ja niitä ei silloin sen kummemmin noteerattu. Kuten ei nykyisin myöskään muslimien vaatimuksia.

Röyhkeyttä ja ylimielisyyttä saavat maahanmuuttajat ihan tarpeeksi osakseen kantasuomalaisten taholta, joten sitä ei enää tarvitse päiväkodin lisätä.

Minä en henkilökohtaisesti haluaisi potkia ketään, kuten sinä. Esimerkiksi ranskan tai espanjan kielen puhuminen varmasti ärsyttää montaakin suomenkielistä, mutta potkiminen menee jo sen fyysisen rajan yli joka lienee Suomessakin rikos. Lapsi ei tiedä syyllistyvänsä suureen maahanmuuttorikokseen tai tuon "suomalaisen kulttuurin" polkemiseen puhuessaan kieltä jonka hän on oppinut. Oma englantia puhuva lapseni sai kyllä tuosta "suomalaisen kulttuurin" puolesta osansa, joten tiedän mistä puhun. Mutta potkimaan en rupea.

• Olen suomalainen
        Jussuf kirjoitti:

... millä tavoin suomalainen kulttuuri "ja sillä sipuli" on ollut uhattuna päiväkodeissa? En vain osta tuota avauksen satua vaikka kuinka tuputtaisit.

Muistan kun omat lapset olivat pieniä ja suomalaisessa päiväkodissa oli usein vaatimuksia milloin ateistien, milloin lestadiolaisten, milloin vegetaarien taholta jostain päiväkodin perinteestä ja niitä ei silloin sen kummemmin noteerattu. Kuten ei nykyisin myöskään muslimien vaatimuksia.

Röyhkeyttä ja ylimielisyyttä saavat maahanmuuttajat ihan tarpeeksi osakseen kantasuomalaisten taholta, joten sitä ei enää tarvitse päiväkodin lisätä.

Minä en henkilökohtaisesti haluaisi potkia ketään, kuten sinä. Esimerkiksi ranskan tai espanjan kielen puhuminen varmasti ärsyttää montaakin suomenkielistä, mutta potkiminen menee jo sen fyysisen rajan yli joka lienee Suomessakin rikos. Lapsi ei tiedä syyllistyvänsä suureen maahanmuuttorikokseen tai tuon "suomalaisen kulttuurin" polkemiseen puhuessaan kieltä jonka hän on oppinut. Oma englantia puhuva lapseni sai kyllä tuosta "suomalaisen kulttuurin" puolesta osansa, joten tiedän mistä puhun. Mutta potkimaan en rupea.

on aloitusjuttu. Lain mukaan lapsen vanhemmilla on valta päättää tässä kohtaa lapsensa asioista. Ja jos näille ei kelpaa päiväkodin säännöt niin se on heidän ongelmansa. Silloin lapsi on pakko erottaa päiväkodista(=potkia pois), että ei rikottaisi lakia vanhemman määräämisoikeudesta omaan lapseensa. päiväkodissa olo voi jatkua vain jos vanhemmat hyväksyvät sen säännöt, jotka ovat lain mukaisia ja noudatavat yleistä hyväksyttyä linjaa.

• Jussuf

on aloitusjuttu. Lain mukaan lapsen vanhemmilla on valta päättää tässä kohtaa lapsensa asioista. Ja jos näille ei kelpaa päiväkodin säännöt niin se on heidän ongelmansa. Silloin lapsi on pakko erottaa päiväkodista(=potkia pois), että ei rikottaisi lakia vanhemman määräämisoikeudesta omaan lapseensa. päiväkodissa olo voi jatkua vain jos vanhemmat hyväksyvät sen säännöt, jotka ovat lain mukaisia ja noudatavat yleistä hyväksyttyä linjaa.

... on vailla päätä ja häntää... Kyllähän tuollaisia juttuja voi kuka tahansa kehittää, ja tämä palsta on kovin otollista maaperää kaikkein pähkähulluimmille tarinoille.

Vanhemmille on (ainakin minulle) tärkeintä lapsensa turvallisuus, ja esimerkiksi kuvailemasi potkimisen uhatessa ei minulle ainakaan tulisi mieleen jättää lastani sellaisiin htoeisiin.

Pahaa jälkeä tekee kyllä myös kuvailemasi haukkuminen, syrjiminen, sylkeminen, nimittely ja muu häiritseminen. Mutta kun aletaan fyysisesti pahoinpitelemään, on kyllä raja ylitetty.

On teillä kyllä kummat käytännöt näissä suomalaisissa päiväkodeissa jos tuollaista pidetään normaalina...

• Olen suomalainen
        Jussuf kirjoitti:

... on vailla päätä ja häntää... Kyllähän tuollaisia juttuja voi kuka tahansa kehittää, ja tämä palsta on kovin otollista maaperää kaikkein pähkähulluimmille tarinoille.

Vanhemmille on (ainakin minulle) tärkeintä lapsensa turvallisuus, ja esimerkiksi kuvailemasi potkimisen uhatessa ei minulle ainakaan tulisi mieleen jättää lastani sellaisiin htoeisiin.

Pahaa jälkeä tekee kyllä myös kuvailemasi haukkuminen, syrjiminen, sylkeminen, nimittely ja muu häiritseminen. Mutta kun aletaan fyysisesti pahoinpitelemään, on kyllä raja ylitetty.

On teillä kyllä kummat käytännöt näissä suomalaisissa päiväkodeissa jos tuollaista pidetään normaalina...

tarkoittaa että erotetaan jostakin. Ei siinä ole kyse mistään pahoinpitelystä. Harva nyt ketään haluaa pahoinpidellä. En minä ainakaan. ...Tai kyllä raiskaajia ja törkeitä rikollisia ihonväriin katsomatta koska laki on aivan liian lepsu. Veronmaksajana minulle riittää, kun KAIKKI käytäytyvät asiallisesti toisia ja yhteiskuntaa kohtaan.

• Jussuf

tarkoittaa että erotetaan jostakin. Ei siinä ole kyse mistään pahoinpitelystä. Harva nyt ketään haluaa pahoinpidellä. En minä ainakaan. ...Tai kyllä raiskaajia ja törkeitä rikollisia ihonväriin katsomatta koska laki on aivan liian lepsu. Veronmaksajana minulle riittää, kun KAIKKI käytäytyvät asiallisesti toisia ja yhteiskuntaa kohtaan.

... itse aloitit tuon potkimisharjoittelun: "Ja potkisin välittömästi päivkodista pois tuollaisen ..." Kuulostaa aika väkivaltaiselta. Varsinkin kun se tapahtuu välittömästi, ja vain sillä perusteella että lapsiparka ei ole mielestäsi riittävän nopeasti oppinut kaikkea suomalaisesta kulttuurista. Jos vaikka ei satu puhumaan paikallista murretta juuri oikealla nuotilla siitä syystä että kotikieli on ranska, niin pois vain. Pois pois. Mitäpä tuommoisia mamuja päiväkodissa pitämään, kun niistä saattaa tarttua vaikka minkälaista ranskalaista kulttuuria suomalaisiin tenaviin.

Olen kyllä nähnyt tuon puolen suomalaista "isänmaallisuutta", ja tiedän varsin hyvin mistä puhun!

Veronmaksajana minulle riitäisi että lapseni jätettäisiin rauhaan vaikka ihan kaikkia sanoja ei osaakaan lausua juuri suomalaisella nuotilla. Mutta ei. Suomalaisena, Suomen kansalaisena, hän ei kuitenkaan tähän maahan kelpaa jos vain ei sinun mielestäsi ole riittävän suomalaista kulttuuria noudattava.

• JAUHOASUUHUNSULLE
        Jussuf kirjoitti:

... "argumetti"? Onko se joku "metin" kanssa riitautunut yksilö?

Kuuleppa Jussu, miten voi olla mahdollista että olet jokaisessa mamu asiassa niin helvetin suvereeni "suurvisiiri". Oletko kenties valtakunnallinen päiväkoti tarkastaja ? Itse työskentelen useassakin päiväkodissa (kunnallinen kiertävä ruokapalvelu työntekijä) ja väitän tuntevani useamman päiväkodin kuin sinä ja kaikissa tuntemissani eristäminen ON MAHDOLLISTA ERISTÄÄ TYTÖ, PÄIVÄKODIT ON NIMITTÄIN AINA JAETTU OSASTOIHIN. Haukut muita spekuloinnista ja teet sitä itse vielä pahemmin. SINULLA EI VOI OLLA FAKTUAALISTA TIETOA ASIASTA, mutta siitä huolimatta esiinnyt kuin sinulla olisi. Mamu poikien erityiskohtelu on faktaa ja pulinat pois.

• Jussuf
        JAUHOASUUHUNSULLE kirjoitti:

Kuuleppa Jussu, miten voi olla mahdollista että olet jokaisessa mamu asiassa niin helvetin suvereeni "suurvisiiri". Oletko kenties valtakunnallinen päiväkoti tarkastaja ? Itse työskentelen useassakin päiväkodissa (kunnallinen kiertävä ruokapalvelu työntekijä) ja väitän tuntevani useamman päiväkodin kuin sinä ja kaikissa tuntemissani eristäminen ON MAHDOLLISTA ERISTÄÄ TYTÖ, PÄIVÄKODIT ON NIMITTÄIN AINA JAETTU OSASTOIHIN. Haukut muita spekuloinnista ja teet sitä itse vielä pahemmin. SINULLA EI VOI OLLA FAKTUAALISTA TIETOA ASIASTA, mutta siitä huolimatta esiinnyt kuin sinulla olisi. Mamu poikien erityiskohtelu on faktaa ja pulinat pois.

Taidan tietää todellakin päiväkodeista sinua enemmän. Muslimeja ei kohdella sen kummemmin kuin muitakaan, mitä nyt haukutaan ja syrjitään samalla tavalla kuin ranskan- ja englanninkieltä puhuvia. Ei tosin henkilökunnan puolesta, vaan toisten lasten, ja erityisesti heidän vanhempiensa.

• Tepeskes

epäilet että kirjoittaja on juutalainen, onko sinulla joitain ennakkoluuloja juutalaisia kohtaan?
        Omituista kirjoittelua.

• Olen suomalainen
        Jussuf kirjoitti:

... itse aloitit tuon potkimisharjoittelun: "Ja potkisin välittömästi päivkodista pois tuollaisen ..." Kuulostaa aika väkivaltaiselta. Varsinkin kun se tapahtuu välittömästi, ja vain sillä perusteella että lapsiparka ei ole mielestäsi riittävän nopeasti oppinut kaikkea suomalaisesta kulttuurista. Jos vaikka ei satu puhumaan paikallista murretta juuri oikealla nuotilla siitä syystä että kotikieli on ranska, niin pois vain. Pois pois. Mitäpä tuommoisia mamuja päiväkodissa pitämään, kun niistä saattaa tarttua vaikka minkälaista ranskalaista kulttuuria suomalaisiin tenaviin.

Olen kyllä nähnyt tuon puolen suomalaista "isänmaallisuutta", ja tiedän varsin hyvin mistä puhun!

Veronmaksajana minulle riitäisi että lapseni jätettäisiin rauhaan vaikka ihan kaikkia sanoja ei osaakaan lausua juuri suomalaisella nuotilla. Mutta ei. Suomalaisena, Suomen kansalaisena, hän ei kuitenkaan tähän maahan kelpaa jos vain ei sinun mielestäsi ole riittävän suomalaista kulttuuria noudattava.

että kyse ei ole lapsen mielipiteestä tai mitä hän osaa. Kyse on ainoastaan hänen isänsä vähä-älyisyydestä. Tietenkin lapsi saisi minun puolestani olla päiväkodissa, ja hyvä niin, mutta kun idiootti isä itse yrittää estää sen hyökkäämällä päiväkodin toimintaa vastaan.

• Jussuf

että kyse ei ole lapsen mielipiteestä tai mitä hän osaa. Kyse on ainoastaan hänen isänsä vähä-älyisyydestä. Tietenkin lapsi saisi minun puolestani olla päiväkodissa, ja hyvä niin, mutta kun idiootti isä itse yrittää estää sen hyökkäämällä päiväkodin toimintaa vastaan.

... olivat kyllä potkimassa niitä lapsiakin. Jotkut pois päiväkodista, jotkut ihan muuten vain.

Kyllä tuo lapsien kimppuun käyminen näyttää suomalaisilta sujuvan, ja vaikka sinä "sallisitkin" jonkun Ruotsista paluumuuttajana tulleen lapsen käydä samaa päiväkotia kuin oma lapsesi, on täällä nähtävissä myös mielipiteitä ettei sitä olisi sallittava missään tapauksessa sillä siitä saattaa aiheutua kulttuurien sekaantumista.

Vanhemmat ne ovatkin yleensä niitä jotka päiväkotien toimintaa vasten hyökkäävät, kuten tällä palstalla on hyvin nähtävissä.

• tussuf

jussuf kaatuu omaan demagogiseen näppäryyteensä. Jussuf uskoo tietävänsä asioiden oikean laidan, muut spekuloivat. Jussuf ei spekuloi olettaessaan tietävänsä. Jussuf ihmettelee.

Lopussa Jussuf vetää ässän hihastaan... "Omaan lapseeni ei koskaan, KOSKAAN, ole sovellettu mitään "erityisoikeuksia". Pikemminkin päinvastoin: pelkkää päällesylkemistä, ivaa, pilkkaa, haukkumista ja oikeuksien poistamista." Jussuf tietää asioiden oikean laidan. Jussuf näkee sen kotoaan käsin.

Jussufin lasta on AINA kaltoin kohdeltu. Tietysti Suomalaisten toimesta. Jussuf haluaa uutta väriä Suomeen. Ulkomaalaiset ovat Jussufin mielesta oikeudenmukaisia. Jussuf lienee ulkomaalainen. Spekuloin.

• Jussuf
        Tepeskes kirjoitti:

epäilet että kirjoittaja on juutalainen, onko sinulla joitain ennakkoluuloja juutalaisia kohtaan?
        Omituista kirjoittelua.

... mutta tietenkin juutalaisesta näkökulmasta yleensä suomalaisissa päiväkodeissa ei riittävästi oteta huomioon uskontoasioita. Se sitten johtaa tuollaiseen pelkoon että jonkun muun uskonnon suhteen saa "enemmän" oikeuksia. Näinhän se menee...

• Jussuf

... sullekin. Mikä nyt noin rupesi kenkuttamaan?

• Jussuf
        tussuf kirjoitti:

jussuf kaatuu omaan demagogiseen näppäryyteensä. Jussuf uskoo tietävänsä asioiden oikean laidan, muut spekuloivat. Jussuf ei spekuloi olettaessaan tietävänsä. Jussuf ihmettelee.

Lopussa Jussuf vetää ässän hihastaan... "Omaan lapseeni ei koskaan, KOSKAAN, ole sovellettu mitään "erityisoikeuksia". Pikemminkin päinvastoin: pelkkää päällesylkemistä, ivaa, pilkkaa, haukkumista ja oikeuksien poistamista." Jussuf tietää asioiden oikean laidan. Jussuf näkee sen kotoaan käsin.

Jussufin lasta on AINA kaltoin kohdeltu. Tietysti Suomalaisten toimesta. Jussuf haluaa uutta väriä Suomeen. Ulkomaalaiset ovat Jussufin mielesta oikeudenmukaisia. Jussuf lienee ulkomaalainen. Spekuloin.

... jokin päähänpinttymä minuun liittyen? Mitä se minun repostelemiseni edistää tässä keskustelussa?

• voipyhäyksinkertaisu
        Jussuf kirjoitti:

... mutta tietenkin juutalaisesta näkökulmasta yleensä suomalaisissa päiväkodeissa ei riittävästi oteta huomioon uskontoasioita. Se sitten johtaa tuollaiseen pelkoon että jonkun muun uskonnon suhteen saa "enemmän" oikeuksia. Näinhän se menee...

satutko tietämää, että juutalaisten ja kristittyjen Jumala on sama; Abrahami, Isakin ja Jakobin Jumala!
        Teillä on Allah, joka on kuujumala ja sekin on vain puolikuu!

• Jussuf
        voipyhäyksinkertaisu kirjoitti:

satutko tietämää, että juutalaisten ja kristittyjen Jumala on sama; Abrahami, Isakin ja Jakobin Jumala!
        Teillä on Allah, joka on kuujumala ja sekin on vain puolikuu!

Millä "teillä" olet muka jonkun Allahin nähnyt? Turun moottoritiellä?

• Syötkö omaa leipää
        Jussuf kirjoitti:

Taidan tietää todellakin päiväkodeista sinua enemmän. Muslimeja ei kohdella sen kummemmin kuin muitakaan, mitä nyt haukutaan ja syrjitään samalla tavalla kuin ranskan- ja englanninkieltä puhuvia. Ei tosin henkilökunnan puolesta, vaan toisten lasten, ja erityisesti heidän vanhempiensa.

Sanoisin, ettei savua ilman tulta.
        En ole nähnyt enkä kuullut, että ketään haukuttaisiin syyttä. Olen kiertänyt Eurooppaa yli kaksikymmentä vuotta työni vuoksi, ja voin vain todeta, että yleensä musulmaanit ovat hyvin röyhkeitä ja etuilevia käytökseltään, kaikkialla. Toisaalta heitä opetetaan jo pienestä, että HE ovat se oikeaa uskontoa harjoittava lahko, ja käytös on meitä muita kohtaan halveksivaa.

Ellei syytä olisi, mikä olisi parempi kuin hyvä ystävyys! Mihin maahan tahansa tulette, harjoitatte suoranaista painetta kantakansaa kohtaan hyväksyä TEIDÄN tapanne elää. Koska meille muille on annettu mahdollisuus teidän valtioissanne edes harjoittaa rauhassa omaa uskontoamme? Puhumattakaan kaikesta muusta. Saan kuulla jatkuvasti suunpieksäntää siitä, kuinka suuri sivistyskansa olette. On ollut aikakausia, ja niistä on jäänyt todisteita jälkipolville. Mutta ette ole edes kaivaneet niitä hiekasta, vaan ne on kaivettu länsimaalaisten toimesta. Ja hyvä on, että on näin tehty tietenkin.

Rasismi ei ole nykyisin kiinni väristä, vaan toisen kansan hyväksikäytöstä. Niin kauan kun ette tee siihen muutosta, se tulee jatkumaan. Olen kaiken ikäni maksanut veroja ja lellit sun muut maksut. Ja nyt kun pitäisi päästä (olrn yli 65v.) eläkkeelle, tulee kylkeen elättejä. Vain noin 4%, tutkimusten mukaan on todellisia pakolaisia tällä maailmantilanteella. Italialaiset ovat jopa menettäneet ainoan kuuluisuutensa, mafian. Suuret kriminaalijohtajat ovat nykyisin EU:ssa kossovolaisia, venäläisiä ja kiinalaisia.

• 4+13
        Syötkö omaa leipää kirjoitti:

Sanoisin, ettei savua ilman tulta.
        En ole nähnyt enkä kuullut, että ketään haukuttaisiin syyttä. Olen kiertänyt Eurooppaa yli kaksikymmentä vuotta työni vuoksi, ja voin vain todeta, että yleensä musulmaanit ovat hyvin röyhkeitä ja etuilevia käytökseltään, kaikkialla. Toisaalta heitä opetetaan jo pienestä, että HE ovat se oikeaa uskontoa harjoittava lahko, ja käytös on meitä muita kohtaan halveksivaa.

Ellei syytä olisi, mikä olisi parempi kuin hyvä ystävyys! Mihin maahan tahansa tulette, harjoitatte suoranaista painetta kantakansaa kohtaan hyväksyä TEIDÄN tapanne elää. Koska meille muille on annettu mahdollisuus teidän valtioissanne edes harjoittaa rauhassa omaa uskontoamme? Puhumattakaan kaikesta muusta. Saan kuulla jatkuvasti suunpieksäntää siitä, kuinka suuri sivistyskansa olette. On ollut aikakausia, ja niistä on jäänyt todisteita jälkipolville. Mutta ette ole edes kaivaneet niitä hiekasta, vaan ne on kaivettu länsimaalaisten toimesta. Ja hyvä on, että on näin tehty tietenkin.

Rasismi ei ole nykyisin kiinni väristä, vaan toisen kansan hyväksikäytöstä. Niin kauan kun ette tee siihen muutosta, se tulee jatkumaan. Olen kaiken ikäni maksanut veroja ja lellit sun muut maksut. Ja nyt kun pitäisi päästä (olrn yli 65v.) eläkkeelle, tulee kylkeen elättejä. Vain noin 4%, tutkimusten mukaan on todellisia pakolaisia tällä maailmantilanteella. Italialaiset ovat jopa menettäneet ainoan kuuluisuutensa, mafian. Suuret kriminaalijohtajat ovat nykyisin EU:ssa kossovolaisia, venäläisiä ja kiinalaisia.

Et ole ainoa pallonkiertäjä ja sen voin sanoa että oma käytös vaikuttaa todella paljon. Jos menet maailmalle esittämään valkoisen herrakansan edustajaa niin kohtelusi on sen mukainen.

• PANNAAN

MAMUILLE HETI PÄIVÄKOTOKIELTO!!!!

SUOMESSA suojellaan rikollia joita on kaikki mamut

• Jussuf

Mikä mahtaa olla "rikollia joita on kaikki mamut"?

• tollo mamu
        Jussuf kirjoitti:

Mikä mahtaa olla "rikollia joita on kaikki mamut"?

Vielä liikkuu TYHMÄ MAMU palstallaaaa

• Jussuf
        tollo mamu kirjoitti:

Vielä liikkuu TYHMÄ MAMU palstallaaaa

Kenestä puhut?

• Holmlund

Mitä mieltä se merkonomi sisäministeri Anne Holmlund on tästä mamu poikien harjoittamasta syrjinnästä suomalaistyttöjä kohtaa. Ei taida olla mitään mieltä, se kun ei o muuta tehnyt elämässään ku luenut merkonomiksi (ha, ha ihan naurattaa) ja ollut isi-papalla firmassa töissä.

• mamut veke

Mamuilta pois tuet!
      Mamut painukoot sinne mistä tuliki

• A. T

Suomalainen on toisen luokan kansalainen omassa maassaan.

• Jussuf

... ja maahanmuuttaja on kolmannen luokan, eikä edes välttämättä kansalainen (vaikka monet ovat).

• näin on
        Jussuf kirjoitti:

... ja maahanmuuttaja on kolmannen luokan, eikä edes välttämättä kansalainen (vaikka monet ovat).

Jussuf on mamu, ihan selvästi!

• JussuF
        näin on kirjoitti:

Jussuf on mamu, ihan selvästi!

JussuF on namu, ja mamu. Muttei namusetä eikä mamusetä. Eikä myöskään meisselisetä eikä pensselisetä. Muslimisetä, ehkäpä. Suomi on hyvä maa asua, maahanmuuttajana. Harmi, että kantasuomalaiset yrittävät pilata sen minkä ministerit ja muut ystävämme ovat vaivalla saaneet aikaan, eli hyvän, helpon toimeentulomme täällä lumen ja pakkasen keskellä.

• Nyörit tiukalle
        Jussuf kirjoitti:

Lienetkö Suomen kansalainen, maksanetko veroja, en tiedä. Kovin paljon näyt ehtivän olla koneellasi. Oletko ottanut sairaslomaa?
        Mutta kyllä Suomen kansalaisuus on Sinussa aivan hukassa! Eikä ainoastaa Sinussa, vaan sadoissa muissa mamuissa. Niitä kasalaisuuksia onkin jaeltu kuin karamelleja aivan kaikille ilman mitään "kansalaisuustestiä". Kyllä Suomessa osataan! Tulos on sen mukainen.

• Jussuf

jo pitkään että Suomalaisia syrjitään omassa maassa mamujen ja etenkin somalien toimesta.

• .

Nyt on kyllä feikki-Jussuf asialla. Oikea jussuf on rasistinen suomalaisia kohtaan.

• riittää lepsuilut

ens vaaleissa tulen äänestämään Muutos 2011 puoluetta. Perkele!

• ???

Mikä hel**tti se semmoinen on?

• Järkeä, kiitos

Mikä on oikeauskoinen kolmevuotias, tuskin siinä iässä on koraania kahlannut alusta loppuun eikä raamattuakaan, annetaan lapsien olla lapsia eikä tuputeta mitään uskontoja siinä iässä, kas kun ei poliitiikkaa se se olisi kanssa jotain, oletko kokkare vai kommari vai jotain siltä väliltä, iljettävää.

• ei rasistiminä

nukkumisen järjestää siten ett on poika yläpetillä. Ei tosta nyt tartte tollasta älämölöä pitää!
      Täss se nähdään ett Suomessa on ollut vain vähän aikaa vierasmaalaisia! - Me juntit oomme
      heti puukot ja puntarit kaivamassa, kun tulee puhe ulkomaalaisista tai vieras.uskoisista.
      Ollaa sisäsiitoista kansaa! Tänne tarvitaan lisää väkeä, koska meidän lapsipolitiikkamme vinksahti
      pahasti ja nyt on valtaosa kansasta vanhuksia! Olisi avattu rajat jo aiemmin, niin ei oltaisi tässä tilassa!
      Sitäpaitsi: ulkomaalaiset hoitavat vanhuksensa, mutt meidän 'sivistynyt kansamme' jättää ne oman onnensa nojaan tupaten täynnä oleviin vanhaikoteihin, josta aina vaan vähennetään henkilökuntaa! Menkää itseenne ja avartukaa muita kohtaan! Jumalan luomia me kaikki olemme!

• Jussuf

... eikä vierasta kieltä puhuvien lasten potkiminen tosiaan kuulu asiaan!

• Abdullah Guli Mullah
        Jussuf kirjoitti:

... eikä vierasta kieltä puhuvien lasten potkiminen tosiaan kuulu asiaan!

Ollaan samaa mieltä. Heti ekana kaikille tyttölapsille burghat päälle, myös suomenkielen puhuminen tulisi kieltää lastentarhoissa! Ja joulujuhlat kiellettävä (jos ei jostain syystä jo ole kielletty), ja sianliha kielto ehdottomasti. Moskeija joka taajaamaan, kyllä. Näillä päästäisiin jo alkuun, saisi suomirasisti tuntumaa muihin kulttuureihin.

• Jussuf
        Abdullah Guli Mullah kirjoitti:

Ollaan samaa mieltä. Heti ekana kaikille tyttölapsille burghat päälle, myös suomenkielen puhuminen tulisi kieltää lastentarhoissa! Ja joulujuhlat kiellettävä (jos ei jostain syystä jo ole kielletty), ja sianliha kielto ehdottomasti. Moskeija joka taajaamaan, kyllä. Näillä päästäisiin jo alkuun, saisi suomirasisti tuntumaa muihin kulttuureihin.

Kerranki järkevä kommenta natsien palstalla.

• .
        Jussuf kirjoitti:

Kerranki järkevä kommenta natsien palstalla.

Natsi-korttia tunnutaan käytettävän nykyään kaikissa asioissa joissa suomalaiset yrittävät pitää oman kansansa, kulttuurinsa ja oikeustajunsa puolta?

Toivottavasti kansallismielisyys vain nousee sitä mukaa kun natsi-termillä leimataan kansalaisoikeuksien puolustajia.

• maksa vaan kiltisti
        . kirjoitti:

Natsi-korttia tunnutaan käytettävän nykyään kaikissa asioissa joissa suomalaiset yrittävät pitää oman kansansa, kulttuurinsa ja oikeustajunsa puolta?

Toivottavasti kansallismielisyys vain nousee sitä mukaa kun natsi-termillä leimataan kansalaisoikeuksien puolustajia.

Mamut saavat ilmeisesti haukkua vapaasti suomalaisia natseiksi ja rasisteiksi mutta suomalainen ei saisi ilmaista mielipidettään mamuista. Mistä tää kertoo? Eduskunta on suuressa tyhmyydessään laatinut vuosikaudet lakeja, joiden tarkoitus on turvata erilaisten vähemmistöjen asema. Tämä linja on kääntynyt enemmistön haitaksi ja antanut vähemmistöille valtaa yli heidän todellisen määränsä. Kantasuomalaisten velvollisuudeksi on tullut vain kiltisti kustantaa tää kusetus. Nyt alkaa kuitenkin vihdoin näyttää siltä, että kansan mitta tulee täyteen ja linjan on pakko muuttua.

• 2+5
        maksa vaan kiltisti kirjoitti:

Mamut saavat ilmeisesti haukkua vapaasti suomalaisia natseiksi ja rasisteiksi mutta suomalainen ei saisi ilmaista mielipidettään mamuista. Mistä tää kertoo? Eduskunta on suuressa tyhmyydessään laatinut vuosikaudet lakeja, joiden tarkoitus on turvata erilaisten vähemmistöjen asema. Tämä linja on kääntynyt enemmistön haitaksi ja antanut vähemmistöille valtaa yli heidän todellisen määränsä. Kantasuomalaisten velvollisuudeksi on tullut vain kiltisti kustantaa tää kusetus. Nyt alkaa kuitenkin vihdoin näyttää siltä, että kansan mitta tulee täyteen ja linjan on pakko muuttua.

Kukaan ei kiellä oikeaa keskustelua maahanmuutosta mutta sinustaKAAN ei näytä siihen olevan.

• ihan tosi on
        . kirjoitti:

... niin miten voisi olla tosisuomalainen?

• suomalaiset

Kohta vaihtuu valtauskonto.

• Vapaus uskontojen pa

vaikutus yhteiskuntaan saadaan minimoitua, jolloin nämä uudet "pedofiiliuskonnot" eivät saa määräämisvaltaa suomalaisessa yhteiskunnassa. Siis kirkko eroon valtiosta, uskontojen tukeminen verorahoilla seis, ja kaikki uskonnon"opetus" eli pakkosyöttö pois kouluista.

• Thors

Maahanmuuttoministeri Astrid Thors, oikeusministeri Tuija Brax ja tasa-arvoministeri Stefan Wallin ovat tietoisia tapahtumista suomalaisissa päiväkodeissa.

Siis Thors salliin suomalais tyttöjen syrjinnän?! Asialle pitää tehdä jotain!

Pitäiskö sille jonkun selostaa ruottiksi että alkaisi tajuta????????????????????

• nukkumaan

Ei jaksa enää. Hyviä öitä!

• Antimamutinko

-http://bambuser.com/channel/Fucusa/broadcast/616116

Pakolaisten ja maahanmuuttajien siirtely ja hyysääminen on eliitin konsti kierrättää veronmaksajien rahoja, yhteisestä kassasta omiin taskuihinsa.

Pää taitaa kuitenkin tulla vetävän käteen, kuten on tullut jo Malmössä, ja eliitin harrastaman hyysäyksen lasku lankeaa samoille veronmaksajille.

• .

"Oikeauskoiset" voisivat painua takaisin sinne ihanana pitämänsä kulttuurin maihin, joista ovat tänne Suomeen paenneet.

Jos pakenee kulttuurin aiheuttamaa kurjuutta niin miksi jatkaa sen harjoittamista sitten vapaudessa?

• kemikaali ali

mamuille voi järjestää ihan omat tarhat turhaa ne suomalaisten tapoja muuttaa.

• Jussuf

... häätämässä karjalaisia takaisin rajan taa heidän kreikkalaiskatolisuutensa takia! Olet tainnut lukea Rytisi tarkkaan.

Kuule: ei Karjalasta pakeneminen mitenkään liittynyt uskonnon harjoittamiseen. Karjalaiset toivat uskonsa mukanaan ja heidän uskonnonharjoituksensa tuskin häiritsee luterilaisia kovin paljoa.

40-luvulta alkanut vaino jatkuu yhä...

• Terrez
        kemikaali ali kirjoitti:

on se että tarvittiin mamu osoittamaan ja muistuttamaan meitä kaikkia itsestään selvästä asiasta. Nainenhan on aina miestä alempiarvoinen ja on tätä jo lapsena. Kuka voi muka rehellisesti väittää iloinneensa tyttären syntymästä yhtä paljon kuin pojan?

• åStrid
        kemikaali ali kirjoitti:

lapsensa kotonaan!

• "luku- ja kirjoitust
        Jussuf kirjoitti:

... häätämässä karjalaisia takaisin rajan taa heidän kreikkalaiskatolisuutensa takia! Olet tainnut lukea Rytisi tarkkaan.

Kuule: ei Karjalasta pakeneminen mitenkään liittynyt uskonnon harjoittamiseen. Karjalaiset toivat uskonsa mukanaan ja heidän uskonnonharjoituksensa tuskin häiritsee luterilaisia kovin paljoa.

oli lehdissä myös muutama vuosi sitten, eikö ollut jotain sen suuntaista, että piti pyyhkiä ehdottomasti ja vain vasemmalla kädellä lastentarhojen hoitajien? Kyllä kivikautiset tavat naurattivat vallan vietävästi! Valitettavasti vain on järjetöntä ja surkeaa, ovat aivan tosissaan esittämässä "korkeakulttuurivaatimuksiaan"?

• anskattoony
        Jussuf kirjoitti:

ennenkuin Jussuf sai käännettyä tämänkin ketjun keskustelun karjalaisiin , nyt vaan odottelemme minkälaisella aasinsillalla hän kääntää keskustelun maanviljelijöihin ja heille maksettaviin tukiaisiin joita hän suuresti kadehtii.

• oikea vs vasen
        "luku- ja kirjoitust kirjoitti:

oli lehdissä myös muutama vuosi sitten, eikö ollut jotain sen suuntaista, että piti pyyhkiä ehdottomasti ja vain vasemmalla kädellä lastentarhojen hoitajien? Kyllä kivikautiset tavat naurattivat vallan vietävästi! Valitettavasti vain on järjetöntä ja surkeaa, ovat aivan tosissaan esittämässä "korkeakulttuurivaatimuksiaan"?

Tämä on määräys ajoilta kun erämaassa elänyt uskonnon perustaja laati säännöt. Sillon ei ollut vettä eikä saippuaa aina saatavilla, eikä vessapaperiakaan. Perse pyyhittiin vasemmalla kädellä ja oikealla kädellä kauhottiin ruokaa yhteisestä saviruukusta.

http://www.indax.com/eating.html

• Jussuf
        anskattoony kirjoitti:

ennenkuin Jussuf sai käännettyä tämänkin ketjun keskustelun karjalaisiin , nyt vaan odottelemme minkälaisella aasinsillalla hän kääntää keskustelun maanviljelijöihin ja heille maksettaviin tukiaisiin joita hän suuresti kadehtii.

... mitään "kääntänyt". Tuossa puhuttiin ihan selvästi karjalaisista, kuten teillä näissä ketjuissa niin monta kertaa muutenkin.

Karjalaisten vaino jatkuu, ja näyttää vain kasvavan vuosi vuodelta.

• tohtori voisi auttaa
        Jussuf kirjoitti:

... mitään "kääntänyt". Tuossa puhuttiin ihan selvästi karjalaisista, kuten teillä näissä ketjuissa niin monta kertaa muutenkin.

Karjalaisten vaino jatkuu, ja näyttää vain kasvavan vuosi vuodelta.

on aivan selvästi pakkoneuroosi karjalaisasioista , sillä tässäkään ketjussa ei kukaan muu ole heistä maininnut kuin sinä itse.

• Jussuf
        tohtori voisi auttaa kirjoitti:

on aivan selvästi pakkoneuroosi karjalaisasioista , sillä tässäkään ketjussa ei kukaan muu ole heistä maininnut kuin sinä itse.

Tuo sana "oikeauskoiset" viittasi jo 40-luvulla karjalaisiin, joita ei haluttu sotkemaan muun maan uskonnollista ilmapiiriä. "Oikeauskoisista", eli ortodokseista puhuttiin silloin paitsi haisevina, tummatukkaisina ja outoa kieltä puhuvina myös laiskoina, suuriperheisinä ja rikollisina.

Ajat eivät siis 40-luvusta ole muuttuneet yhtään, mutta kohde on vain siirretty nyt johonkin muuhun vastaavaan ihmisryhmään.

Siinä sulle pakkoneuroosia.

• ookkonapöljä
        Jussuf kirjoitti:

Tuo sana "oikeauskoiset" viittasi jo 40-luvulla karjalaisiin, joita ei haluttu sotkemaan muun maan uskonnollista ilmapiiriä. "Oikeauskoisista", eli ortodokseista puhuttiin silloin paitsi haisevina, tummatukkaisina ja outoa kieltä puhuvina myös laiskoina, suuriperheisinä ja rikollisina.

Ajat eivät siis 40-luvusta ole muuttuneet yhtään, mutta kohde on vain siirretty nyt johonkin muuhun vastaavaan ihmisryhmään.

Siinä sulle pakkoneuroosia.

ketjussa ei kukaan muu yritä sekoittaa karjalaisia maahantunkeutuviin sosiaalivaroin lusmuileviin loisiin ,kuin sinä Jussuf.

• Jussuf
        ookkonapöljä kirjoitti:

ketjussa ei kukaan muu yritä sekoittaa karjalaisia maahantunkeutuviin sosiaalivaroin lusmuileviin loisiin ,kuin sinä Jussuf.

ettei "oikeauskoinen" -nimikkeellä haukuttu nimenomaan karjalaisia? Niin se historia taas muuttuu ja tärkeät asiat halutaan unohtaa.

Haukkukaa vain karjalaisia, ja ajakaa pois, niin kuin olette tehneet jo kohta 70 vuotta. Siitähän teille tulee hyvä mieli.

• boing boing
        Jussuf kirjoitti:

ettei "oikeauskoinen" -nimikkeellä haukuttu nimenomaan karjalaisia? Niin se historia taas muuttuu ja tärkeät asiat halutaan unohtaa.

Haukkukaa vain karjalaisia, ja ajakaa pois, niin kuin olette tehneet jo kohta 70 vuotta. Siitähän teille tulee hyvä mieli.

mee lepäämään eiks ne jaa teille päivälääkkeet kohta.

• Jussuf
        boing boing kirjoitti:

mee lepäämään eiks ne jaa teille päivälääkkeet kohta.

... suoraan kysymykseen. Et siis tiedä tuosta ajasta jolloin karjalaisia todella pistettiin matalaksi. "Oikeauskoinen" on se termi joka ehkä eniten karjalaisia kiusasi tuolloin.

No, vastaamatta jättämisellä vain myönnät minun olevan oikeassa.

• tapainen

käytös viittaa suoraan siihen että ei ole
      tarkoituskaan integroitua kantaväestöön ja se tapoihin.

• päättäjät vastuuseen

tulee integroitua heihin! Niinhän tämän maan päättäjät ovat sen suunnitelleet!

• Vitun jussufi

Suomalaiset lapsethan voivat piirtää pilakuvia muhametista. Pitääkö suomalaiset häätää päiväkodeista?

• Wh1tey

Kaikilla pitää olla samat oikeudet päiväkodeissa. Ettäs kehtaavat vaatia, että Suomalainen tyttö ei saisi nukkua Ismailin yläpuolella. Jos Suomalainen hoito, Suomalaisilla metodeilla ei kelpaa, bye bye vaan.

• Pallit on

" Yhdysvallat on huolissaan muslimien kohtelusta Euroopassa. Yhdysvaltain ulkoministeriön mukaan muslimiväestön syrjintä on lisääntymässä vanhalla mantereella.

Erityistä huolta on viime aikoina aiheuttanut Sveitsissä hyväksytty kielto moskeijoiden minareettien rakentamisesta. Myös naisten päähuivien käytön rajoittaminen Ranskassa, Saksassa ja Hollannissa on lisännyt huolta Washingtonissa, todetaan ulkoministeriön ihmisoikeuksia koskevassa vuosiraportissa."

Kyllä meidän on ryhdistäydyttävä tässä asiassa ja mieluummin käännyttävä itsekin muslimeiksi, niin kahinat ainakin vähenevät.
      Ehkäpä muutaman sadan vuoden päästä meidätkin hyväksytään edes jollain tavalla muslimien parissa, ettei sentään henki ole vaarassa?
      Vääräuskoiset voisivat leikkauttaa itsensä eunukeiksi, niin tilanne paranisi entisestään.
      Haareminvartijoiksi meitä tuskin huolitaan, mutta voisimme ehkä viihdyttää herrakansaa laulamalla.

• jyry 2

eikä ole ainoa tapaus myös omassa kotikaupungissa on käynyt vähän samalla tavalla.Ei niinku mene jakeluun että meidän pitää ruveta toimimaan islamin mukaan.On meinaan sitte painokelvotonta mitä ajattelen ja tekisi mieli tehdä tällä hetkellä.

• RIPARIN KÄYNYT

että PAKANAT ON PAKANOITA ja sillä siisti ,THYI

• kansa suomen
        RIPARIN KÄYNYT kirjoitti:

VITSI NOI MAMUT KEHTAA. ENSIN PÄÄSEVÄT TÄNNE VERONMAKSAJIEN ELÄTIKSI JA SITTEN VAATIVAT ERITYISKOHTELUA JOKA ON VIELÄ SUOMEN TASA-ARVOLAIN VASTAISTA.

• الله أكبر
        RIPARIN KÄYNYT kirjoitti:

Sinulla ei ole oikeutta arvostella oikeauskoista!
        Päästäsi voidaan luvata palkkio tai ainakin joudut vankilaan kute Seppo Lehto moneksi vuodeksi!
        Suomessa ei enää ole uskonnonvapaus, vaan Islamia on kumarrettava.
        Jeesuksesta ja Jumalasta saat tehdä pilkkaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta Islamin halventamisesta et selviä välttämättä edes hengissä.
        Jos saat fatvan, niin kukaan ei siihen puutu, suojelijoista puhumattakaan, ellet ole superjulkkis. No, Lehto pantiin suojaan vankilaan...

• d0geatd0g

Saanko ulkoiluttaa koiraani samalla jalkakäytävällä, missä muhisten lapset kulkee?

• näin on vaan niin

Karkotus virastaan päiväkodin pelkureille ja islam-mielistelijöille sekä karkotus sille äijälle, joka vaati pojalleen erityiskulttuurinsa kohtelua.

Islam pois suomesta ihan kokonaisudessaan. Sitä ei pidä lukea uskonnonvapauden kategoriaan, sillä se näyttää olevan vihan uskonto muita kohtaan. Mitä enemmän islamilaisia, sitä enemmän ongelmia.

• Profeetta Muhis

Onko Islam vakava sairaus, kuten syöpä? Mikä olisi paras läke siihen?

• Tosi on

Lennolla. Suomi on Suomi ja se siksi jää.

• Tosi on
        Profeetta Muhis kirjoitti:

Onko Islam vakava sairaus, kuten syöpä? Mikä olisi paras läke siihen?

Se on ihan selvä.

• kaula katkaistaan

tämä kirjoitus on hyvä osoitus siitä mikä on muslimin arvostus tyttöjä kohtaan ja erityisesti eri uskontoon kuuluvaa kohtaan.

Miettikääs miten meidän suomalaisten tyttöjen ja naisten käy, jos musut pääsisivät valtaan?

"Isä vaatii uskontoonsa ja kulttuuriinsa vedoten, että suomalaistytöt on eristettävä oikeauskoisista pojista."

Nämä vitun oikeauskoiset tulevat tänne vaatimaan uskontoonsa ja kulttuuriinsa vedoten, että
      kantaväestön edustajia eristetään heidän jälkeläisistään.

MIKSI NOIN SUUREEN RIISTOON EI ASTRIDIT ,BRAXIT JA TASA-ARVOPUPUPÖKSY EIVÄT PUUTU?????

• Jussuf

He eivät puutu "riistoon", koska tuollaista ei tapahdu. Koko juttu on valhetta.

• Tosi on

EI puutu. Suomalaisilla on oma oikeus omiin tapoihin omassa maassamme ilman, että siihen on mitään sanomista tänne tulevilla "Elintasopakolaisilla" tai muilla "Sosiaaliuhuijareilla".

• rtt-
        Jussuf kirjoitti:

He eivät puutu "riistoon", koska tuollaista ei tapahdu. Koko juttu on valhetta.

eräässä päiväkodissa Tampereella taannoin vaativat muslimit,että naispuoliset päiväkotihoitajat eivät saisi käyttää T-paitoja koska se jättää käsivarret paljaaksi.

Ja tällainenhan ei sovi aivopestylle muslimille.

M;uslimit asukoot islamilaisissa maissaan.

• Jussuf
        rtt- kirjoitti:

eräässä päiväkodissa Tampereella taannoin vaativat muslimit,että naispuoliset päiväkotihoitajat eivät saisi käyttää T-paitoja koska se jättää käsivarret paljaaksi.

Ja tällainenhan ei sovi aivopestylle muslimille.

M;uslimit asukoot islamilaisissa maissaan.

Jos kerran olet muslimi, miksi vouhkaat tuosta asiasta.

Mitä teet Suomessa muslimina?

• Jussuf

Miksi kutsut minua punkiksi? Punkki on eläin joka tuskin tänne kirjoittaisi... Tämä taitaa mennä taas sille hörhöosastolle, joka tuskin kaipaa edes kommentteja.

En puhunut (tietääkseni) kenenkään seksuaalielämästä josta sinulla näyttää olevan paljon enemmän (tirkistlely)tietoa, mutta valheen tunnistan sen nähdessäni.

TYHMYYTTÄ on uskoa kaikki jota netistä sattuu lukaisemaan.

• Jussuf
        Tosi on kirjoitti:

EI puutu. Suomalaisilla on oma oikeus omiin tapoihin omassa maassamme ilman, että siihen on mitään sanomista tänne tulevilla "Elintasopakolaisilla" tai muilla "Sosiaaliuhuijareilla".

... Suomesta on muuttanut ulkomaille monta ihmistä jotka ovat pitäneet omat tapansa. Mm. puhuneet omaa kieltään perheen kesken!

Senkö siis olet kieltämässä?

• Jussuf

... tavalla tämä sitä asiaa auttaisi?

Et taida olla täysi-ikäinen ja sen vuoksi voisit ensin muutaman vuoden seurata mitä maailmassa tapahtuu, ennen kuin kirjoittelet asiattomia. Tiedätkö: maailmaa on myös Suomen ulkopuolella! Uskomantonta mutta totta!

• tietää kaikki
        Jussuf kirjoitti:

Et taida olla täysi-ikäinen ja sen vuoksi voisit ensin muutaman vuoden seurata mitä maailmassa tapahtuu, ennen kuin kirjoittelet asiattomia. Tiedätkö: maailmaa on myös Suomen ulkopuolella! Uskomantonta mutta totta!

asiat, kysykää siltä vaikka, miksi Suomi on olemassa?

• jyräys 3
        Jussuf kirjoitti:

ei kai allahia ole olemassakaan joutuvat raukat tulemaan tänne vääräuskosten maahan kädestä syömään

• Muhammed

vaan suomalaiset penskat! Minkä takia he eivät voi muuttaa uskontoaan, miksi aina muslimien pitää taipua?!!

• Tosi on

Että te olette nyt SUOMESSA. Ja siellä eletään SUOMEN lakien ja tapojen mukaan. Jos se EI kelpaa täältä
        VOI lähteä ihan vapaasti POIS.

• Jussuf
        Tosi on kirjoitti:

Että te olette nyt SUOMESSA. Ja siellä eletään SUOMEN lakien ja tapojen mukaan. Jos se EI kelpaa täältä

... itse muuta jos on noin paha olo siitä mitä täällä tapahtuu?

• Tosi on
        Jussuf kirjoitti:

... itse muuta jos on noin paha olo siitä mitä täällä tapahtuu?

SIKSI etten ole syntynynyt muuallekko kuin SUOMEEN. Mene sinä Jusssuffi ja pian täältä SUOMESTA Pois. Me emme tarvitse tuommoisia Jussuffeja täällä Suomessa.

• kuuskuuskuuskuus

Juffus, Muhis is a GAY and stupid

• Pohojan akka
        Tosi on kirjoitti:

SIKSI etten ole syntynynyt muuallekko kuin SUOMEEN. Mene sinä Jusssuffi ja pian täältä SUOMESTA Pois. Me emme tarvitse tuommoisia Jussuffeja täällä Suomessa.

Kyllä me tarvitsemme.

• Muhammed
        Tosi on kirjoitti:

vaan muslimit elää muslimien tavalla, meillä pitää olla oikeus omaan kulttuuriimme!!!

• Pohjolan Isäntä
        Pohojan akka kirjoitti:

Kyllä me tarvitsemme.

Mihin me muhamettilaisia tarvitaan ?!

• Jussuf
        Pohjolan Isäntä kirjoitti:

Mihin me muhamettilaisia tarvitaan ?!

...arvelet minun olevan muslimi? Oletko muuten itse? Vai oletko niitä laestodialaisia?

• Pohjolan Isäntä
        Jussuf kirjoitti:

...arvelet minun olevan muslimi? Oletko muuten itse? Vai oletko niitä laestodialaisia?

olla totta että Jussuf on musliimi , vieläpä pahimmasta päästä ?!
        Itse en ole kylläkään lestadiolainen enkä usko paljon muuhunkaa yliluonnolliseen.
        Olenhan suomalainen ja Pohjolanisäntä !

• 2+6
        Pohjolan Isäntä kirjoitti:

olla totta että Jussuf on musliimi , vieläpä pahimmasta päästä ?!
        Itse en ole kylläkään lestadiolainen enkä usko paljon muuhunkaa yliluonnolliseen.
        Olenhan suomalainen ja Pohjolanisäntä !

Ja taas on "Pohjolan isännällä" lääkkeet jäänyt ottamatta.

• TÖIHIN KANS,

PERKELE.

• teen työtä

parasta aikaa, nimittäin käsityötä.

• Tosi on

EI kotona löhöilyä.

• yhtäkään lakia läpi

jos Kokoomus ei tukisi sitä.

• RAJAT KIINNI HETI!

RAJAT KIINNI JA HETI. SUOMEN KANSAN JA KULTTUURIN TUHOAMINEN PYSÄYTETTÄVÄ.

• Tosi on
        RAJAT KIINNI HETI! kirjoitti:

Suomen on pysyttävä Suomena....

• Tosi on

SUOMEN on pysyttävä SUOMALAISENA.

• Jussuf

... ahtaajien lakko on hyvä askel tuohon suuntaan. Kun vain vielä saadaan suljetuksi kaikki lentokentät ja pysäytetyksi reittilaivat, onkin jo aika suuri osa tuosta rajojen sulkemisesta saavutettu.

Ruotsin ja Suomen välillä oleva maaraja tahtoo kyllä vuotaa, mutta eiköhän sekin saada suljetuksi.

Vientiteollisuutta on ajettu alas jo toista viikkoa, joten kyllä tämä tästä.

Tutkijavaihto yliopistoissa on helppo lopettaa, mutta suomalaisten matkailuinto aiheuttaa ongelmia, kun näyttää siltä että esim Turkin matkoja on ostettu enemmän kuin viime vuosina.

No, matkailu seis. Ja ulkomainen hapatus pois Suomesta. Ruvetaan taas kuuntelemaan kantelen soittoa, kun se on niin kotoista.

• 16+2

Tämän ketjun aloittaja taitaa olla perinteinen suomalaiskansallinen Satu-setä. Satu-setä, kuten nimikin kertoo, on "mies" jonka seksuaali-identiteetti on vääristynyt niin että hän kuvittelee nimensä olevan Satu ja sitä harhaluuloa pönkittääkseen hänen on luotava mitä mielikuvituksellisimpia ajatusleikkejä siitä miten häntä tai hänen perhettään vainotaan. Vainoajat ovat yleensä pieniä lapsia kuten tässäkin tapauksessa. Kehottaisin Satu-setää ottamaan selvää hoitomahdollisuuksista ennen kuin hän etenee Jaana-sedäksi.

• puhdas99

Haulatko sinä, että lapsesi on samassa päiväkodissa mamulasten kanssa? Itse en halua. Lapseni on yksityisessä päiväkodissa ja siellä ei ole yhtään mamua. Harmi niille, joilla ei ole varaa yksityiseen.

• 20+18
        puhdas99 kirjoitti:

Haulatko sinä, että lapsesi on samassa päiväkodissa mamulasten kanssa? Itse en halua. Lapseni on yksityisessä päiväkodissa ja siellä ei ole yhtään mamua. Harmi niille, joilla ei ole varaa yksityiseen.

Lapset ovat lapsia, ei niitä pelätä tarvi.

• Potensissa
        20+18 kirjoitti:

Lapset ovat lapsia, ei niitä pelätä tarvi.

Jokainen musliimi, pienikin, on potentiaali

• e1chmann
        Potensissa kirjoitti:

Jokainen musliimi, pienikin, on potentiaali

Pienikin myönnytys voisi olla tuhoisa.

• 12+2
        e1chmann kirjoitti:

Pienikin myönnytys voisi olla tuhoisa.

Kyllä suomalainen mies on sitten rohkea! Päiväkotilapset pelottavat heitä niin että polvet tutisee mutta uskalletaanpa netissä haukkua! Se on sitä talvisodan henkeä!

• j

ollut orja kotonaan jollei venäjän alla niin ruotsin nykyään eu alla.

• vaipyhäyksinkertaisu

En missään nimessä hyväksy tuota! Islaminuskoiset saavat hoitaa itse lapsensa...pois päiväkodeista tuollaiset! Ihmettelen miksi suomalaiset ovat niin hölmöjä, että omassa maassaan antavat islamilaisten itseään komenella?!

Nyt suomalaiset olekaamme siis suomalaisia omassa maassamme! Islaminuskoiset pitää velvoittaa käymään kirkossa ja heidän pitää olla halukkaita tutustumaan sen maan uskontoomme ja kulttuuriin johon ovat päättäneet asettua asumaan!
      Maassa maan tavalla tai maasta pois!

Huomatkaa suomalaiset, että jos me menemme islaminuskoisiin maihin, siellä ei vastaavanlaista käytöstä meiltä noteerata mitenkään! Sitäpaitsi kristittyjä vainotaan kuolemaan asti nykyään islamilaisissa maissa! Islam on suurta pimeyttä, sitä pitää Suomeen päästää, ylläolevasta saittekin jo esimakua mitä Islam on ! Se on täyttä TYPERYYTTÄ JA VÄKIVALTAA!

• hate them

Jos suutelisin vaimoani arabimaassa keskellä katua, joutuisimme vankilaan ja päämme katkaistaisiin. Että silleen.

• rrth trhs

Tiedätkö mitä kaltaisillesi pedofiileille tehdään? Kerro täällä nimesi niin saat tietää.

• tappouskonto

aivan samaa mieltä kanssasi. Ihmettelen näiden astridien järjenjuoksua kun ovat kansan valitsemia edustajia ja toimivat rasistisesti oman maan väestöä kohtaan. Jos heillä on tieto noin törkeästä
        tapauksesta, miksi sen sallitaan tapahtuvan. Missä on suomalaisten selkäranka pitää puoliaan omassa maassa, omasta kulttuurista ja uskonnosta.

Islam on tappouskonto muille uskonnon harjoittajille tai ateisteille, miksi sallimme sen täällä ja väistymme syrjään antaen tilaa näille mussuttajille?

• vyöryy
        tappouskonto kirjoitti:

aivan samaa mieltä kanssasi. Ihmettelen näiden astridien järjenjuoksua kun ovat kansan valitsemia edustajia ja toimivat rasistisesti oman maan väestöä kohtaan. Jos heillä on tieto noin törkeästä
        tapauksesta, miksi sen sallitaan tapahtuvan. Missä on suomalaisten selkäranka pitää puoliaan omassa maassa, omasta kulttuurista ja uskonnosta.

Islam on tappouskonto muille uskonnon harjoittajille tai ateisteille, miksi sallimme sen täällä ja väistymme syrjään antaen tilaa näille mussuttajille?

vastustamattomasti joka puolelle.

• 1+15
        rrth trhs kirjoitti:

Tiedätkö mitä kaltaisillesi pedofiileille tehdään? Kerro täällä nimesi niin saat tietää.

Ylläpito on poistanut viestin mihin edellinen viittaa. Kun poistatte vietin niin poistakaa myös siitä polveutuneet, kiitos.

• vitsa väännettävä

Naapurin 4v tyttö sanoi että he laulavat päiväkodissa mamu blue kappaletta.

Ou mamu, ou mamu mamu blue ou mamu blue, ou mamu mamuuu

• E1chmann

Kun lapsenne menee päiväkotiin huomenna.

• Matti Haap.

Itse olette ongelmat ottaneet!

• Oma kansa ensin

Ei enää yhtään valtion velkarahoilla maahantuotua vaaliääntä Suomeen. Ensin omalla kantaväestölle kunnollinen perusturva ja toimeentulo.

Maassa on pari miljoonaa köyhää ja suurtyöttömyys, lukuja vähätellään medioissa, kaupallisessa omistuksessa kun käytännössä ovat kaikki. Eikä millään voida perustella tätä Suomen kansan ja kulttuurin totaalista tuhoamista, joka nyt on tapahtumassa.

• lisää mamuja
        Oma kansa ensin kirjoitti:

Ei enää yhtään valtion velkarahoilla maahantuotua vaaliääntä Suomeen. Ensin omalla kantaväestölle kunnollinen perusturva ja toimeentulo.

Maassa on pari miljoonaa köyhää ja suurtyöttömyys, lukuja vähätellään medioissa, kaupallisessa omistuksessa kun käytännössä ovat kaikki. Eikä millään voida perustella tätä Suomen kansan ja kulttuurin totaalista tuhoamista, joka nyt on tapahtumassa.

Politikot hyötyy mamuista. Kuka fiksu vaan snaijaa minun lisäksi kuinka? Siitä ei Suomalaisella keskipalkkaisella ole hajuakaan.

• mitä tehdä?
        lisää mamuja kirjoitti:

Politikot hyötyy mamuista. Kuka fiksu vaan snaijaa minun lisäksi kuinka? Siitä ei Suomalaisella keskipalkkaisella ole hajuakaan.

Mamu lapset kiusaavat Suomalaisia lapsia päiväkodeissa ja hoitajat ovat kädettömiä.

• se alkaa
        mitä tehdä? kirjoitti:

Mamu lapset kiusaavat Suomalaisia lapsia päiväkodeissa ja hoitajat ovat kädettömiä.

nuorena kun oppii niin vanhana jo osaa.

• Suomalainen menee

Pimpulandiaan ja kertoo siellä johtajalle, että ei halua lapsensa joutuvan alligaattorille syötetyksi. Pimpulandian lastenkodin johtaja pyytää anteeksi mutta selittää että näin on tapana tehdä ja lapsia heitetään sattumanvaraisesti alligaattoreiden suuhun Isä-Jumalaa lepyttämään, ja jos tämä ei kelpaa niin muuttaa takaisin suomeen tai tottuu maan tapoihin ja valtauskontoon. Tietenkään Suomalainen ei voi hyväksyä tätä ja hänet tapetaan lastenkodin porteille lapsineen koska Pimpulandiasta ei karata.

Jokainen suomalainen ymmärtää Suomalaisen ratkaisun ja jokainen Pimpulandialainen Pimpulandialaisen tavan ja jokainen Muslimi ymmärtää Muslimien tavat mutta kukaan näistä ei tunnu ymmärtävän tai hyväksyvän toistensa tapoja ja on aika turha ruveta muita säätämään maan tavoille jos nämä uskovat omiin tapoihinsa kuten siihen että alligaattorialtaaseen ei heitetä suomalaisia lapsia, tai että muslimilapset eivät saa nukkua vääräuskoisten kanssa koska he todellakin uskovat että se on väärin. Tietenkin jos suomalainen isä on välillä vittuuntunut lapseensa niin hän voi poikkeuksellisesti toivoa lapsensa heittämistä surman suuhun mutta ei pääsääntöisesti kuten Pimpulalandit joille lapsen joutuminen satunnaiseksi uhriksi Isä-Maalle on kunnia asia.

• Ismael Anali

Mu lapsi ei tykkä päiväkoti ruoka. Me haluta islamilainen menu kaikille. Johtojatar luvata että kyllä kaydä se.

• Martti Mahtero
        Ismael Anali kirjoitti:

Mu lapsi ei tykkä päiväkoti ruoka. Me haluta islamilainen menu kaikille. Johtojatar luvata että kyllä kaydä se.

Hei Anali. Ei lapsesi ole pakko syödä Suomalaista ruokaa jos ei halua.

• Keittäjä 59 vee

Suomalainen ruoka on maailman puhtainta. Olisi hyvä kaikkien opetella sitä syömään.

• ei ymmärrä,.,.,

suomessa viedään päiväkotiin kun äidit lusmuaa kotona ja koko suku samoin

• Jussuf

... se maistuu niin pahalta? Onko siinä saippuaa?

• Ismael Anali
        Jussuf kirjoitti:

... se maistuu niin pahalta? Onko siinä saippuaa?

Jotaki paha siinä olla, ku Ahmed ei sitä syödä. Ei sika ruoka, ei sika Suomalaine tyttö vieri.

• terveellistäkin
        Ismael Anali kirjoitti:

Jotaki paha siinä olla, ku Ahmed ei sitä syödä. Ei sika ruoka, ei sika Suomalaine tyttö vieri.

Kyllä ruoka Suomalaisissa päiväkodeissa on niin hyvää, että pitäisi kelvata kaikille.

• ihan tosi on
        terveellistäkin kirjoitti:

Kyllä ruoka Suomalaisissa päiväkodeissa on niin hyvää, että pitäisi kelvata kaikille.

, jotta lapset uskonnollista ja/tai elämänkatsomukselista näkemystä tulee kunnioittaa.

Päiväkoti ja kouluhenkilökunta pitää kouluttaa vetämään sitä rajaa.

Ruokailu on sellainen asia jota kunnioitetaan eli ei tarjota sianlihaa muslimeille eikä juutalaisille eikä liharuokaa kasvissyöjille.

Olipas tässä kerran sellainenkin juttu, että adventistityöntekijä ei halunnut tulla töihin lauantaisin ja vetosi uskontoon. Hävisi juttunsa oikeudessa.

• ihan tosi on

... etä suostutaan kaikkeen tyhmään... Sitä voi sano oikeaoppiselle isukille, jotta voitte hankkia ihan oman lastenhoitajan, että päiväkotiin ei ole pakko tulla. Eräs tuttavani on töissä päiväkodissa, jossa on melkein puolet maahanmuuttajataustaisia, ja kyllä siellä pidetään kovaa järjestystä.

Mutta niin nuo suomalaisvanhemmatkin käyvät vaatimassa mm. kouluissa yhtä sun toista.

Jani-Petteriltä ei saa vaatia liikaa, ja kyllä pitäisi 10 tulla kun on koulussakin ollut, vaikkei kokeessa osaa mitään ja ei jaksa meidän tyttö tulla aamulla kouluun ja väkivaltainen kullanuppu on kiltti poika vanhempien mielestä ja vika on koulussa, joidenkin vanhempien mielestä koulun tehtävä on kasvattaa heidän lapsensa jne. jne.

Kyse on osaamisesta ja siitä onko kanttia pitää kiinni periaatteista.

• Jussuf

Epäilen kyllä tuon tapauksen todenperäisyyttä. Niissä päiväkodeissa joista minulla on kokemusta ei tuollainen olisi ollut edes mahdollista.

• damitttaa
        Jussuf kirjoitti:

Epäilen kyllä tuon tapauksen todenperäisyyttä. Niissä päiväkodeissa joista minulla on kokemusta ei tuollainen olisi ollut edes mahdollista.

Totta tuo on, mutta suomalaiset on niin tyhmiä että ne ei tajua.
        Mamut osaa oikeasti pitää puoliaan.
        Saatta nähä sitte ku ne lisääntyy ja ottaa enemmistön jossaki kunnassa

• ahmin sikaa
        damitttaa kirjoitti:

Vain idiootti on syömättä sianlihaa jonkun helvetin uskonnon vuoksi. Saa olla syömättä sikaa muuten vaan, jos ei tykkää, mutta että jonkin sairaan uskonnon vuoksi. Ei käy.

• ihan tosi on
        damitttaa kirjoitti:

Miksi kunnat ja valtio eivät kouluta opettajia, päiväkotihenkilökuntaa, terveysalan ihmisiä ja sosiaalityöntekijöitä oikeaan monikulttuuriseen asenteeseen, mikä ei tarkoita mitä maitoilua.

Suomen laista ja esimerkiksi tasa-arvoperiaatteista pidetään kiinni.

Aina voi vaatia kaikenlaista. Niinhän ne idiootit suomalaiset vanhemmat ovat koulultakin vaatimassa ties mitä etuisuuksia heidän pikku mussukoilleen, joilta ei saa vaati mitään.

Minua huolestuttaa paljon enemmän se, että kouluissa annetaan periksei tälle idiotismille, joka johtaa sivistystason romahtamiseen, kun koulussa pitää olla kivaa eikä mitään saa vaatia. BB- pöllöt ja missit eivät enää edes tiedä koska Suomi on itsenäistynyt. Ja tämä on ihan suomalaisten itsensä järjestämää.
        Monien maahanmuuttajien mukaan suomalainen koululaitos on ihan lepsu.

• kaikille hyvää
        ihan tosi on kirjoitti:

Miksi kunnat ja valtio eivät kouluta opettajia, päiväkotihenkilökuntaa, terveysalan ihmisiä ja sosiaalityöntekijöitä oikeaan monikulttuuriseen asenteeseen, mikä ei tarkoita mitä maitoilua.

Suomen laista ja esimerkiksi tasa-arvoperiaatteista pidetään kiinni.

Aina voi vaatia kaikenlaista. Niinhän ne idiootit suomalaiset vanhemmat ovat koulultakin vaatimassa ties mitä etuisuuksia heidän pikku mussukoilleen, joilta ei saa vaati mitään.

Minua huolestuttaa paljon enemmän se, että kouluissa annetaan periksei tälle idiotismille, joka johtaa sivistystason romahtamiseen, kun koulussa pitää olla kivaa eikä mitään saa vaatia. BB- pöllöt ja missit eivät enää edes tiedä koska Suomi on itsenäistynyt. Ja tämä on ihan suomalaisten itsensä järjestämää.
        Monien maahanmuuttajien mukaan suomalainen koululaitos on ihan lepsu.

ottaa vanhanaikaiset kuviot käyttöön: Vanhempien ja opettajien kunnioittaminen ja käytös sitä myöten. Mutta sitten pitää vanhempien ja opettajien itse olla kunnoituksen arvoisia ja käyttäytyä esimerkillisesti.

• Kunniallinen1
        kaikille hyvää kirjoitti:

ottaa vanhanaikaiset kuviot käyttöön: Vanhempien ja opettajien kunnioittaminen ja käytös sitä myöten. Mutta sitten pitää vanhempien ja opettajien itse olla kunnoituksen arvoisia ja käyttäytyä esimerkillisesti.

Vapaus on tärkeää. Ihmistä pitää kunnoittaa vain, jos hän ansaitsee sen. Ei iän tai aseman mukaan.

• Sellainen lastenne

tulevaisuus tulee olemaan, että tyttärenne tai lapsenlapsenne saatetaan jo kivittää rangaistukseksi raiskatuksi joutumisesta. Ja kenen on syy, että näin näin näyttää käyvän?

Juuri teidän itsenne, jotka annatte suomen maat ja mannut islamin haltuun.

• ihan tosi on

... ihan skeidaa tämä islaminpelkoisen "Selainen lastenne"...

Ei mitään järkeä koko jutusta...

• Jussuf

... usein on että noista viesteistä ilmoittaessa on vaikea saada syytöstä aikaan. Syynä on kirjoittajien heikko suomenkielen taito, luultavasti huonosta koulutuksesta ja nuoresta iästä (tai molemmista!) johtuen. Esimerkiksi noissa kahdessa viestissä on niin paljon puuttuvia kirjaimia ja muita virheitä, lyhyydestään huolimatta, että viestit eivät sinänsä tarkoita mitään, vaikka tarkoitus loukata on tietysti selvä.

• Ilmoitin

Ilmoitin asiattomasta viestistä

• narrari

Ylläpidolle turhaa spämmiä. Ei neerereitä ole olemassakaan. Yhdessä lasten kirjassa neererit olivat pelottavia matoja,joita ihmiset pelkäsivät. Taruolentoja siis. Heh, urpo meni lankaan.

• ihan tosi on
        narrari kirjoitti:

Ylläpidolle turhaa spämmiä. Ei neerereitä ole olemassakaan. Yhdessä lasten kirjassa neererit olivat pelottavia matoja,joita ihmiset pelkäsivät. Taruolentoja siis. Heh, urpo meni lankaan.

kirjoitusvirhe muuta tekstin viestiä...

• kovin kriittinen

jo ihan mahdottomaksi tuo maahanmuuttajien passaaminen, tässä kyllä silmät aukeavat kun lukee näitä uutisia. Vielä vähänaikaa sitten suhtauduin maahanmuutoon ihan hyväksyen ja ajattelin sen olevan hyväksi suomelle, mutta nyttemmin minusta on tullut kovin empivä, jopa maahanmuuttokriittinen suhteessa ulkomaalaisiin varsinkin eräästä nimeltä mainitsemattomasta maanosasta tulevia kohtaan. En ole pitänyt itseäni koskaan rasistina, enkä pidä vieläkään mutta joku roti maahanmuuttopolitiikkaan on saatava.

• Jussuf

Jostain syystä kerrot tuota samaa juttua uudestaan ja uudestaan ("ennen olin niin suvaitseva ja nyttemmin olen maahanmuuttokriittinen"). Hauska vitsi kerran kerrottuna, mutta kun sitä toistaa jatkuvasti, se menettää teränsä.

Olet se sama rasisti kuin ennenkin, eikä minkäänlaista parantumista ole näköpiirissä.

• äittäää
        Jussuf kirjoitti:

Jostain syystä kerrot tuota samaa juttua uudestaan ja uudestaan ("ennen olin niin suvaitseva ja nyttemmin olen maahanmuuttokriittinen"). Hauska vitsi kerran kerrottuna, mutta kun sitä toistaa jatkuvasti, se menettää teränsä.

Olet se sama rasisti kuin ennenkin, eikä minkäänlaista parantumista ole näköpiirissä.

Pahaa ustaa ken pelkäisi,pelkäisi, pelkäisi, pahaa ustaa ken pelkäisi, hah hah hah hah haaaaa...

• kovin kriittinen
        Jussuf kirjoitti:

vihreiden äänestäjä, nyt tulevissa vaaleissa tulen äänestämään Halla-ahoa joka ei myöskään ole rasisti kuten en minäkään, vaan maahanmuuttokriittinen : D

• Jussuf
        kovin kriittinen kirjoitti:

vihreiden äänestäjä, nyt tulevissa vaaleissa tulen äänestämään Halla-ahoa joka ei myöskään ole rasisti kuten en minäkään, vaan maahanmuuttokriittinen : D

... miksi stiiknafuuliaksi, on se edelleen rasismia. Maahanmuuttokriittisyys on allah-aholaisten paniikinomaisesti hokema sana joka siis tarkoittaa samaa kuin rasismi. Tarkoituksena saada aikaan monokulttuuri, arjalaisyhteiskunta jossa kaikenlainen erilaisuus on kiellettyä.

• 22+9
        Jussuf kirjoitti:

joku toistaa itseään , niin se on kylläkin JUSSUF joka lähes joka ketjuun on ujuttamassa karjalaisten evakuointia , maataloustukiaisia , sotalapsien ruotsiin muuttoa jne , jne, jne.

• 1han tosi on
        Jussuf kirjoitti:

... miksi stiiknafuuliaksi, on se edelleen rasismia. Maahanmuuttokriittisyys on allah-aholaisten paniikinomaisesti hokema sana joka siis tarkoittaa samaa kuin rasismi. Tarkoituksena saada aikaan monokulttuuri, arjalaisyhteiskunta jossa kaikenlainen erilaisuus on kiellettyä.

Kauheaa tekstiä

• kovin kriittinen
        Jussuf kirjoitti:

maahanmuuttokriittisyydeksi enkä rasismiksi, mitä se ei olekkaan. Sinä Jussuf vaikutat rasistilta fasistilta ja sadistilta..Hyi olkoon.

• ihan tosi on
        22+9 kirjoitti:

joku toistaa itseään , niin se on kylläkin JUSSUF joka lähes joka ketjuun on ujuttamassa karjalaisten evakuointia , maataloustukiaisia , sotalapsien ruotsiin muuttoa jne , jne, jne.

... vaikka voissa paistaisi...

• Jussuf
        22+9 kirjoitti:

... tehän haluaisitte kieltää niistä keskustelemisen. En muuten ole maininnut mitään sotalapsien Ruotsiin muutosta. Voisitko täsmentää?

• 1han tosi on
        ihan tosi on kirjoitti:

... vaikka voissa paistaisi...

vaikka kitaraa soittaisi

• joitakin islam
        Jussuf kirjoitti:

maita joissa yhteiskunta elää rauhassa.

• ihan tosi on
        joitakin islam kirjoitti:

maita joissa yhteiskunta elää rauhassa.

Marokko, Egypti, Tunisia, Malesia, Indonesia jne.

Mikäs oli se maa jossa 10 vuotta sitten katoliset kristityt ja protestanttikristityt tappoivat toisiaan?

• ihan tosi on
        1han tosi on kirjoitti:

vaikka kitaraa soittaisi

... vaikka pääsisi BB-taloon nakuilemaan tai kirjoittelemaan suoli24.fi -sivustolle.

• hyvin olit
        ihan tosi on kirjoitti:

Marokko, Egypti, Tunisia, Malesia, Indonesia jne.

Mikäs oli se maa jossa 10 vuotta sitten katoliset kristityt ja protestanttikristityt tappoivat toisiaan?

löytänyt maita joissa on ns jatkuva terrori
        pelko päällä, joihinkin jopa ulkoministeriö
        on kehoittanut olemaan hetkellisesti matkustamasta.

• ...vallan?

"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme!"
      Maahanmuuton puolustaja ilmoittaa suoraan tavoitteen:

Alistamme suomalaiset valtamme alle!

Siirtolaisväestö on otettava mukaan päätöksentekoon ja yhteiskunnan ytimeen, vaatii monikulttuurisuusasiantuntija Umayya Abu-Hanna.

"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme", hän sanoo – vaikka epäilee, ettei Suomen älymystö ole siihen valmis.

"Epämääräistä kipuilua on hyvä hoitaa mahdollisemman pian, ja siihen me siirtolaiset olemme parhaat asiantuntijat."

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raati Maahanmuutosta saa puhua vapaasti/1135249899451

http://kalergisuunnitelma.blogspot.com/2010/01/vallan-rahan-ja-tilan-uudelleen.html

2010: "Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

1992: "Pakolaiset ovat Suomessa vain koska heidän kotimaassaan on sota. Kun olot siellä rauhoittuvat, he palaavat takaisin. Joka muuta väittää, on rasisti!"

Muistakaa niin ettei teitä petetä.

• ihan tosi on

..vallan? Opettele suomen kieltä ensin. Meinaan ymmärtämään.

• tässä lisää

valtaa on itselleen hamuamassa.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2065
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      27
      1963
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1376
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe