Oli sitten lääkäri eikä häirikkö

boxi

Häpeästä punaisena otin sitten tänään yhteyttä lääkäriliiton puheenjohtajaan Heikki Pälveen ja kerroin, että minua syytetään ihan julkisesti nyt huijariksi. Yhden tsätin vuoksi!
Asia selvisi. Mattilakin sai tiedon. Eipä sitä pahemmin ole kommentoinut!
Olen nyt Lääkäriliiton pomon mukaan se lääkäri, jota olen väittänytkin. Pitäisi ruveta riittämään.
Harvoin on näin Winner-olo, kun saa Mattilan suun kiinni. Ja kaikkien muiden ilkkujien.
1)Ei kannata ilkkua, jos ei ole asiastaan varma.
2) Lääkäriä on tosi vaikea teeskennellä.
3) Olisi mukavamminkin voitu aikaa viettää
Pälve tuumasi, että voisin ihan ilman muuta jatkaa palstalla, mutta olen väsynyt ja tympääntynyt.
Tämän nyt vain kerron niille,jotka uskoivat aivan oikein minusta. Tämä on vain teille!
Kiitos teille. Kiitos ystävällisistä sanoista. Olitte tosi fiksuja! Tulette pärjäämään elämässänne. En huijannut teistä ketään. Teitä ei vedetty mitenkään huulesta. Haluan, että saatte sen tietää. Kevään jatkoa!

116

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

oxepam menossa tänään?

• :D

olevan läskipersetrollilla lääkitys pahasti pielessä.

• maailmaa nähnyt

olet Upea ja REHELLINEN IHMINEN ja liian pudas rakki-kattilan kusitolpaksi.

Tämä mattila on häpeäksi jokaiselle terveyden eteen tekevälle ammattilaiselle.

Kiitos BOXI ja toivottavasti saamme edelleen nauttia sinun lämminhenkisistä kirjoituksistasi täällä , jotka kaiken muun hyvän lisäksi pitävät sisällään OIKEAA TIETOA !

pyyteetön ihailijasi: elämäntapaintiaani !

• Lacvilla liberi

voisit työntää toteemipaalun perseeseesi.

• naura-Janne
        Lacvilla liberi kirjoitti:

voisit työntää toteemipaalun perseeseesi.

JO EHTINYT TYÖNTÄÄ Hei lacvilla liberiaali ! jos mulla olisi tuon näköinen perse kun sulla naama , en edes yöllä ilkeäisi käydä paskalla.

BOXI on terästä..pellet tulee perästä.

• vain boxi eiku skäri itse. Ei sitä kovin usein kuule että valelääkäri on rehellinen ihminen.

Muista ettet hoida isääsi. :D

• 22+6

ihminen ISOLLA I:llä

22+6 kirjoitti:

IDIOOTTI

• Lacvilla liberi
        :D kirjoitti:

IDIOOTTI

olen kanssasi samaa mieltä. Boxi on harhainen idiootti.

• Lacvilla liberi

Mattila myös :))))

• danieska-

nuppiin? Tollo

• Dtäää

samaa mieltä, boxi olikin lääkri.

• ++++++
        22+6 kirjoitti:

on huijari isolla H:lla.

• SWIIDEN TV
        ++++++ kirjoitti:

on huijari isolla H:lla.

päästä suonta ((((((((((((((((( HA HAA ))))))))))))))))))))

• Puppua vaan
        SWIIDEN TV kirjoitti:

päästä suonta ((((((((((((((((( HA HAA ))))))))))))))))))))

saa Boxilta apua siihen?

• 22+6 kirjoitti:

ISOLLA V:llä

• däääm

Hienoa Boxi :)

Tiesin että Sinuun voi luottaa. Toisin kuin joihinkin kattilaan ja hurri-homoon, jotka pitäisi paistaa voissa ja kermassa ja syöttää nälkäisille apinoille (maistuisiko sittenkään).

• Lacvilla liberi

hiljaa ;))) Nyt pokaa vituttaa.

• he hee naurattaa

on bannattu Ruotsin sivustoilla ja kukkoilee nyt täällä, mattilaa taas ei v oissapaistettu vaimo laske koneelle kun pitää jonkun kuoria illaksi perunat ja leikata valmiiksi ranskanleipäsiivut.

• oikea vhh:lainen
        he hee naurattaa kirjoitti:

on bannattu Ruotsin sivustoilla ja kukkoilee nyt täällä, mattilaa taas ei v oissapaistettu vaimo laske koneelle kun pitää jonkun kuoria illaksi perunat ja leikata valmiiksi ranskanleipäsiivut.

parasta mitä tälle palstalle on koskaan tapahtunut:

• lääkintäesimies
        oikea vhh:lainen kirjoitti:

parasta mitä tälle palstalle on koskaan tapahtunut:

ilkeääkö rakki-mattila vielä tulla tänne ?

Todella hävettävää / tuomittavaa käytöstä ent. ilmoitusmyyjältä.

• kj.mattila

Et sinä minusta eroon pääse vaikka olen poissa pari kolme tuntia. Vaihtele vaan nimimerkkejäsi, kyllä sinut niiden takaa tunnetaan.

• atomiVHH
        kj.mattila kirjoitti:

Et sinä minusta eroon pääse vaikka olen poissa pari kolme tuntia. Vaihtele vaan nimimerkkejäsi, kyllä sinut niiden takaa tunnetaan.

mattilan pallinaamasta pääsee eroon hyvin hyvin helposti ettenkö sanoisi joustavasti.Piimää kaatamalla leiliin mattila naama räjähtää atomeiksi-

• kun uskoo

sinua? No, monella lääkärillähän on jumalakompleksi. Katsotaan seuraavatko opetuslapset.

• muistutus kattila

pitää olla keulilla AINA .

• muistutus kattila kirjoitti:

pitää olla keulilla AINA .

on keulilla aina muistutuksena ettei kannata netissä leikkiä lääkärileikkejä. Jo sinä pidät ketjun keulilla niin minä lupaan joka päivä kirjoittaa muistosanoja skärilääkärille.

• kansa ei tapani
        kj.mattila kirjoitti:

on keulilla aina muistutuksena ettei kannata netissä leikkiä lääkärileikkejä. Jo sinä pidät ketjun keulilla niin minä lupaan joka päivä kirjoittaa muistosanoja skärilääkärille.

Pidetään ketjua yllä että kansa tietää kuinka naama pullistuu piimäleiliksi kun noudattaa heikkilän myrkkydietti-vhh:ta

• Hyvä hyvää1

...rähänokkainen suunsoittaja. Ja tyyliin kuuluu että jos rekkaat itsesi niin se äijä ei herjaamista lopeta eikä vainoamista.

Jokainen vähääkään älyä omaava huomaa kyllä että olet lääkäri. Sen tietää Mattilakin mutta kun et seuraa häntä laput silmillä niin se vituttaa. Sinun on jatkettava tällä paltalla, ehdossomasti.

Olet piikki Mattilan läskissä ja sitä isompi piikki mitä enemmän hän herjaa ja soittaa poskeaan. Niinhän kävi christer sundqvistillekin, kun oli eri mieltä kuin Mattila.

Ne jotka kirjoittavat vaihtuvilla nimimerkeillä: jatkakaa sitä. Näin Mattila ei pääse teihin henkilökohtaisesti kiinni.

• aina vaihtuu nikki

JA ANNAMME MATTILALLE KYYTIÄ täältä ----------- jossa on vain fiksuja ihmisiä---ei rakkikoiria !

• On se hyvä että olet häpeästä punainen, niin vakavasta asiasta on kysymys. Valelääkärinä esiintyminen julkisessa tiedotusvälineessä saakin aiheuttaa kasvojen punotusta. Tarkistin juuri kotiin tullessani sähköpostini ja minulle ei mitään tähän liittyvää tiedonantoa ole tullut. Turha jatkaa valehtelua että olisit saanut virallisen vahvistuksen siitä että olet lääkäri. Palstalla kukaan ei asiasta voi olla varma.

1. olen esittänyt vaatimuksen että esität riittävät todisteet että oplet lääkäri.
      2 Lääkäriä on helppo teeskennellä, varsinkin netissä. Joillekin se onnistuu jopa terveyskeskuksissa.
      3. Olisit miettinut mitä kirjoitat palstalle niin aikaa olisi mukavamminkin viettää.

Tuota ei usko kukaan että Pälven mielestä voisit ilman muuta jatkaa palstalla. Onhan minulla hänen vastauksensa kun lähetin muutamia näytteitä "nettilääkärin" kirjoituksista tussattuine läpysköineen ja pois leikattuine nimineen lääkärikortista.

Hyvää jatkoa ja "onnistumisia" seuraavan nettipersoonan kanssa. Kalastajan muija saaressa ja nettilääkäri ovat menneet poskelleen.

• elämäntapaintiaani X

rakkikoira(((((((((((((((((((((((((((((((((( hyi ))))))))))))))))))))))))))))) HÄPEÄ TOLLO !

• Hirnski hirnski

esiintynyt vaikkapa ravintotutkijana niin sekös sitten olisi herättänyt luottamusta? Heh heh.

Boxissa sinua vituttaa se että hän pystyy loistavasti siihen mihin sinä et lainkaan: perustelemaan sanomansa ja olemaan uskottava.

Perustelut on tietysti helppo uskoa kun tietää jotain asiasta eikä esittele sellaisia hullunkurisia elintoimintoja kuin sinä teet, kaikenlaisia sokerinpolttovaiheita ja "vuoroin kuluttaa, vuoroin varastoi rasvaa"-mekanismeja." Ainoa lääketieteellinen ihme on se, miten noin yksinkertaisena kuin sinä pystyy edes elämään.

• Hirnski hirnski kirjoitti:

esiintynyt vaikkapa ravintotutkijana niin sekös sitten olisi herättänyt luottamusta? Heh heh.

Boxissa sinua vituttaa se että hän pystyy loistavasti siihen mihin sinä et lainkaan: perustelemaan sanomansa ja olemaan uskottava.

Perustelut on tietysti helppo uskoa kun tietää jotain asiasta eikä esittele sellaisia hullunkurisia elintoimintoja kuin sinä teet, kaikenlaisia sokerinpolttovaiheita ja "vuoroin kuluttaa, vuoroin varastoi rasvaa"-mekanismeja." Ainoa lääketieteellinen ihme on se, miten noin yksinkertaisena kuin sinä pystyy edes elämään.

kun kuuntelee oikeita lääkäreitä eikä mitään puoskari-boxeja. Hyvää tietoa saa esimerkiksi Antti Heikkilän kirjoista joissa kansantajuisesti selvitetään miten elimistö toimii silloin kun se polttaa sokeria ja miten se toimii silloiun kun se polttaa rasvaa. Asiat on varsin yksinkertaisia kun niihin tutustuu asiantuntijoiden opastamana.

Totta kai minua vituttaa että joku skäri, ikuinen palstahärikkö yrittää kaikin keinoin häiritä VHH-ruokavalion etenemistä mutta hänen sairautensa on edennyt jo niin pitkälle että hän sortuu mielikuvitusmaailmassaan niin pitkälle että ryhtyy leikkimään lääkäriä ja kuvittelee vielä että tottakai kaikki uskovat jos hän sanoo olevansa oikea lääkäri.

Taas tuli vedettyä matto palstahäirikön jalkojen alta kun hän rupesi kukkoilemaan. Edellisellä kerralla hän jäi kiinni siitä kun lähetti omalla nimellään sähköpostia Antti Heikkilälle ja mustamaalasi minua. Heikkilä nopeasti huomasi ettei sähköposti ole terrveeltä ihmiseltä peräisin.

• inkkarit kanootissa
        elämäntapaintiaani X kirjoitti:

rakkikoira(((((((((((((((((((((((((((((((((( hyi ))))))))))))))))))))))))))))) HÄPEÄ TOLLO !

Huoh...elämäntapana trollailu, sinänsä intiaani, joo...

• christer_sundqvist
        kj.mattila kirjoitti:

kun kuuntelee oikeita lääkäreitä eikä mitään puoskari-boxeja. Hyvää tietoa saa esimerkiksi Antti Heikkilän kirjoista joissa kansantajuisesti selvitetään miten elimistö toimii silloin kun se polttaa sokeria ja miten se toimii silloiun kun se polttaa rasvaa. Asiat on varsin yksinkertaisia kun niihin tutustuu asiantuntijoiden opastamana.

Totta kai minua vituttaa että joku skäri, ikuinen palstahärikkö yrittää kaikin keinoin häiritä VHH-ruokavalion etenemistä mutta hänen sairautensa on edennyt jo niin pitkälle että hän sortuu mielikuvitusmaailmassaan niin pitkälle että ryhtyy leikkimään lääkäriä ja kuvittelee vielä että tottakai kaikki uskovat jos hän sanoo olevansa oikea lääkäri.

Taas tuli vedettyä matto palstahäirikön jalkojen alta kun hän rupesi kukkoilemaan. Edellisellä kerralla hän jäi kiinni siitä kun lähetti omalla nimellään sähköpostia Antti Heikkilälle ja mustamaalasi minua. Heikkilä nopeasti huomasi ettei sähköposti ole terrveeltä ihmiseltä peräisin.

Tervehdys!

En oikein mielelläni vieraile tällä Kari J Mattilan pelleilypalstalla, mutta nyt on näköjään käynyt niin, että minunkin tuntema "boxi" -lääkäri on joutunut pahaan kiipeliin. Puolustan häntä tällä kirjoituksellani. Säilyttäkää järjen ääni tällä palstalla. "Boxi" on oikea lääkäri ja hänellä oli ihan aito halu auttaa ihmisiä tällä palstalla.

Kari J Mattila, lopeta heti tuo lapsellinen "boxi" -nimimerkillä esiintyvän oikean lääkärin vaino.

Jos oikein yrität, niin pystyt sivistyneeseen kommentointiin.

Voit aloittaa pyytämällä "boxilta" anteeksi. Saattaa minullakin olla jotakin sanottavaa sinun toiminnastasi, mutta en pyydä sinulta muuta kuin sen, että jättäisit blogitekstini rauhaan! Sinussa tapahtuu sellainen käänteinen Midas -ilmiö. Aito terveystieto (kulta) muuttuu paskaksi sinun käsittelyssäsi.

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist
        ravintovalmentaja, terveystoimittaja, biologi, FT
        http://sundqvist.blogspot.com/

• kar-ppi
        christer_sundqvist kirjoitti:

Tervehdys!

En oikein mielelläni vieraile tällä Kari J Mattilan pelleilypalstalla, mutta nyt on näköjään käynyt niin, että minunkin tuntema "boxi" -lääkäri on joutunut pahaan kiipeliin. Puolustan häntä tällä kirjoituksellani. Säilyttäkää järjen ääni tällä palstalla. "Boxi" on oikea lääkäri ja hänellä oli ihan aito halu auttaa ihmisiä tällä palstalla.

Kari J Mattila, lopeta heti tuo lapsellinen "boxi" -nimimerkillä esiintyvän oikean lääkärin vaino.

Voit aloittaa pyytämällä "boxilta" anteeksi. Saattaa minullakin olla jotakin sanottavaa sinun toiminnastasi, mutta en pyydä sinulta muuta kuin sen, että jättäisit blogitekstini rauhaan! Sinussa tapahtuu sellainen käänteinen Midas -ilmiö. Aito terveystieto (kulta) muuttuu paskaksi sinun käsittelyssäsi.

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

olkoon boxi nyt sitten vaikka arkkipiispa, mutta näin palstan lukijana jää hänen jutuistaan sellainen vaikutelma ettei kaikki "muumit oo ihan laaksossa". Ja jos sallit, niin samanlaisen vaikutelman saa sinustakin.

Titteleitä sulla näyttää kyllä riittävän ihan kiitettävästi, pitäskös sut ottaa sit nyt jotenkin vakavammin , vai?

Annanpa ohjeen, suksi kuuseen.

• christer_sundqvist kirjoitti:

Tervehdys!

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää. Olen edelleen sitä mieltä että jos henkilö kertoo olevansa lääkäri ja jakelee neuvojaan palstalla muille kirjoittajille niin hänellä on velvollisuus ilmoittaa missä on mahdollista todeta että hän todella on lääkäri varsinkin kun jotkut hänen kirjoituksensa ovat suoraan sanoen sekavia eikä osoita lääkäriltä odotettavaa harkintakykyä.

Olen kirjoittanut asiasta Lääkäriliiton toiminnanjohtaja Heikki Pälveelle, joka vastaa liitossa lääkärin etiikasta. Liitin sähköpostiviestiini muutamia näytteitä nettilääkärin kirjoituksista. Pälve vastasi luettuaan viestini että mielestäni tässä haisee aito valelääkäri tänne Helsinkiin asti. Hän myös lisäsi että Liitolla on kyllä mainitsemistasi asioista ohjeita, joita jäsenten tulee noudattaa. Kun on ilmeistä, että kyseessä on ei-lääkäri, joka näin julkisesti toimii, niin ainoa järkevä yhteydenottotaho on tuon sivuston ylläpitäjä, joka on siitä vastuussa.

Ongelmat myös ovat johtuneet siitä että Boxi nimenomaan on pyrkinyt kannanotoillaan hyökkäämään aitoja VHH:laisia vastaan esittäen mielipiteitä jotka yrittävät murentaa vähähiilihydraattisuuden etenemistä tässä maassa mutta niin näyttää olevan muullakin. Omat koirat ovat valmiit puremaan ja Suomen suosituimman blogin pitäjä ei suvaitse toisia samanlaisia VHH:laisia. Tunnettuahan on, että olet kovasti ollut mustasukkainen Antti Heikkilälle ja olet halunnut raivata pois tieltäsi kaikki muut samaa "aatetta" kannattavat julkisuudessa esiintyvät henkilöt. Ilmeisesti haluat olla numero 1 Suomessa kun VHH on voittamassa useilla rintamilla taistelun ravitsemuksen tulevaisuuden suunnasta.

Minä en edelleenkään ota ohjeita ja käskyjä keneltäkään, en sinulta enkä muiltakaan. Kommentoin oman harkintani mukaan mitä milloinkin haluan. Jos blogisi antaa aihetta niin otan kantaa ja nykyisin se kannanotto on ollut pelkästään positiivista koska käännettyäsi takkisi VHH:n suhteen olet kiitettävällä tavalla perehtynyt ihmisravintoon ja sen vaikutuksiin. Tohtorinväitöksesihän käsitteli lähinnä minkin ruokaa joten on hyvä vaan että olet jaksanut perehtyä ihmistenklin ruokiin.

Silti en voi olla ihmettelemättä että mikä uhka minä olen sinulle? Olet varmasti suositusteni pohjalta saanut runsaasti uusia kävijöitä sivuillesi ja silti olet puukottamassa selkään, mutta niinhän teet Heikkilällekin.

• pyytää...

Tervehdys!

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

"...en pyydä sinulta muuta kuin sen, että jättäisit blogitekstini rauhaan!"

Tuo on minusta lapsellinen pyyntö. Ne blogitekstisi sattuvat olemaan internetissä. Siellä ne ovat kaikkien luettavissa ja lainattavissa. Lainattavissa etenkin silloin kun mainitsee lähteen. Kuten tällä palstalla yleensä tehdään.

Jos haluat, ettei kukaan voi lainata blogisi tekstejä, sinun kannattaa tallentaa ne visusti omalle tietokoneellesi. Tosin silloin niitä ei kukaan pääse lukemaankaan, mutta elämä on täynnä valintoja, luulisi noin viisaan miehen tuon tietävän...

• :DDD

Tervehdys!

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

Alkaa nää palaset loksahteleen kohdalleen. Vai Sundqvist se onkin tämä säätötieteiden tohtori :DDDD

• prof. tuhero
        kar-ppi kirjoitti:

olkoon boxi nyt sitten vaikka arkkipiispa, mutta näin palstan lukijana jää hänen jutuistaan sellainen vaikutelma ettei kaikki "muumit oo ihan laaksossa". Ja jos sallit, niin samanlaisen vaikutelman saa sinustakin.

Titteleitä sulla näyttää kyllä riittävän ihan kiitettävästi, pitäskös sut ottaa sit nyt jotenkin vakavammin , vai?

Annanpa ohjeen, suksi kuuseen.

näyttääpi unohtuneen. Entinen sikiö.

• 3 lapsen äiti
        kj.mattila kirjoitti:

Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää. Olen edelleen sitä mieltä että jos henkilö kertoo olevansa lääkäri ja jakelee neuvojaan palstalla muille kirjoittajille niin hänellä on velvollisuus ilmoittaa missä on mahdollista todeta että hän todella on lääkäri varsinkin kun jotkut hänen kirjoituksensa ovat suoraan sanoen sekavia eikä osoita lääkäriltä odotettavaa harkintakykyä.

Olen kirjoittanut asiasta Lääkäriliiton toiminnanjohtaja Heikki Pälveelle, joka vastaa liitossa lääkärin etiikasta. Liitin sähköpostiviestiini muutamia näytteitä nettilääkärin kirjoituksista. Pälve vastasi luettuaan viestini että mielestäni tässä haisee aito valelääkäri tänne Helsinkiin asti. Hän myös lisäsi että Liitolla on kyllä mainitsemistasi asioista ohjeita, joita jäsenten tulee noudattaa. Kun on ilmeistä, että kyseessä on ei-lääkäri, joka näin julkisesti toimii, niin ainoa järkevä yhteydenottotaho on tuon sivuston ylläpitäjä, joka on siitä vastuussa.

Ongelmat myös ovat johtuneet siitä että Boxi nimenomaan on pyrkinyt kannanotoillaan hyökkäämään aitoja VHH:laisia vastaan esittäen mielipiteitä jotka yrittävät murentaa vähähiilihydraattisuuden etenemistä tässä maassa mutta niin näyttää olevan muullakin. Omat koirat ovat valmiit puremaan ja Suomen suosituimman blogin pitäjä ei suvaitse toisia samanlaisia VHH:laisia. Tunnettuahan on, että olet kovasti ollut mustasukkainen Antti Heikkilälle ja olet halunnut raivata pois tieltäsi kaikki muut samaa "aatetta" kannattavat julkisuudessa esiintyvät henkilöt. Ilmeisesti haluat olla numero 1 Suomessa kun VHH on voittamassa useilla rintamilla taistelun ravitsemuksen tulevaisuuden suunnasta.

Minä en edelleenkään ota ohjeita ja käskyjä keneltäkään, en sinulta enkä muiltakaan. Kommentoin oman harkintani mukaan mitä milloinkin haluan. Jos blogisi antaa aihetta niin otan kantaa ja nykyisin se kannanotto on ollut pelkästään positiivista koska käännettyäsi takkisi VHH:n suhteen olet kiitettävällä tavalla perehtynyt ihmisravintoon ja sen vaikutuksiin. Tohtorinväitöksesihän käsitteli lähinnä minkin ruokaa joten on hyvä vaan että olet jaksanut perehtyä ihmistenklin ruokiin.

Silti en voi olla ihmettelemättä että mikä uhka minä olen sinulle? Olet varmasti suositusteni pohjalta saanut runsaasti uusia kävijöitä sivuillesi ja silti olet puukottamassa selkään, mutta niinhän teet Heikkilällekin.

onpas tää mennyt hullun myllyksi! Ei kai tuo nyt voi olla oikea sundqvist? Ihan oikeesti? Jos on niin usko meni häneen ainakin totaalisesti!

• 3 lapsen äiti kirjoitti:

onpas tää mennyt hullun myllyksi! Ei kai tuo nyt voi olla oikea sundqvist? Ihan oikeesti? Jos on niin usko meni häneen ainakin totaalisesti!

Valitettavasti. Samalla hän kyllä paljastaa että hänellä on sormet pelissä tapaus boxin suhteen enemmän kuin mitä antaa ymmärtää. Ettei vain boxi olisi tämän minkkisunkun sivupersoona ja nyt hän puolustaa omaa mielikuvitusmaailmaansa. Oli niin tai näin niin hän on asettunut boxikirjoittajan puolelle joka selvästi valehtelee palstalla. Boxihan eilen ilmoitti että hän on selvittänyt asian lääkäriliiton kanssa, hän on oikea lääkäri ja Mattilalle siitä on lähetetty tieto. Mitään tällaista tietoa ei kuitenkaan minulle mistään osoitteesta ei ole tullut. Sundqvist kirjoitti aikansa palstalla omalla nimellään mutta yht´äkkiä sitten lopetti. Samoihin aikoihin aloitti boxi.

• 3 lapsen äiti
        kj.mattila kirjoitti:

Valitettavasti. Samalla hän kyllä paljastaa että hänellä on sormet pelissä tapaus boxin suhteen enemmän kuin mitä antaa ymmärtää. Ettei vain boxi olisi tämän minkkisunkun sivupersoona ja nyt hän puolustaa omaa mielikuvitusmaailmaansa. Oli niin tai näin niin hän on asettunut boxikirjoittajan puolelle joka selvästi valehtelee palstalla. Boxihan eilen ilmoitti että hän on selvittänyt asian lääkäriliiton kanssa, hän on oikea lääkäri ja Mattilalle siitä on lähetetty tieto. Mitään tällaista tietoa ei kuitenkaan minulle mistään osoitteesta ei ole tullut. Sundqvist kirjoitti aikansa palstalla omalla nimellään mutta yht´äkkiä sitten lopetti. Samoihin aikoihin aloitti boxi.

Väkisinkin tulee sellainen olo, että taitaa tämä boxi olla tosiaan valelääkäri ja samanaikaisesti myös sundqvist!

Tämäpä mielenkiintoista!

Tervehdys!

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

Terveisiä!
        Joo, Mattila otti lääkäriliiton pomoon Heikki Pälveen yhteyttä! Voitko kuvitella. No, jouduin sitten ottamaan Pälveen yhteyttä. Mattila sai sitten viestin Pälveltä, mikä olen, mutta sitä ei tietty ole missään näkynyt!
        Ihan sama jo. Mattila on vainoharhainen ja ilkeä.
        Tässä tuli hänelle kuitenkin onneksi sen luokan mahalasku ilkeilyissään, että saan ihan perverssiä tyydytystä siitä kaiken sen ilkeilyn jälkeen. Mutta minä kyllä otan ja lähden tältä palstalta nyt. Ei minulla ole mitään hätää nyt, kun Lääkäriliiton pomo on varmistanut, mikä olen ja vielä Mattilalle sen lähettänyt. Kirjoittelimme Heikki Pälveen kanssa keskenämme, mutta se on luottamuksellista. Voin sanoa, että miellyttävä keskustelu oli. Olimme eri mieltä siitä, kannattaako jatkaa. Minusta ei! Hänkin lupasi pitää nimeni eräiden tahojen saavuttamattomissa.
        Olen seurannut toimintaasi ja olen sitä mieltä, että voisit ottaa sen ykkösVHH:gurun paikan. Sinun kanssasi olisi mukavampi keskustella kuin eräiden muiden. Anna mennä, CS! Pistä roiskumaan äläkä pelkää komeaa väittelyä! You can do it!
        Olen taas yliopistosairaalassa. Ilmoittelen itsestäni Sinulle taas, kun työ hellittää vähän! Edellinen sähköposti 2009 oli keskussairaalaan, olen taas siinä ensimmäisessä eli yliopistosairaalassa. Ilmoittelen tarkemmin, mutta se vanha toimii.
        Kaikkea hyvää. Tsemppiä!! Pidetään yhteyttä. Sovitaan, että keskustellaan luottamuksellisesti jatkossakin ja vaihdetaan ideoita!
        (Uskomatonta, että Mattila vielä meuhkaa! Menisi omaan keskusteluunsa, jossa minua parjasi.Jess! Jess! Kun tarpeksi ilkeä on, tuon saa!Siis harvoin olen vahingoniloinen. Nyt ei ole mitään estoja!)

• christer_sundqvist
        3 lapsen äiti kirjoitti:

Väkisinkin tulee sellainen olo, että taitaa tämä boxi olla tosiaan valelääkäri ja samanaikaisesti myös sundqvist!

Tämäpä mielenkiintoista!

Oli virhe kirjoittaa riviäkään tälle palstalle. Voitte lukea nettipalstojen tilanteesta tarkemmin juuri ilmestyneestä kirjastani "Sietämätön leveys".

Kokeilen kirjani avulla ihan uutta lähestymistapaa terveystiedottamiseen. Kirjoitin painonhallinnan kiemuroista romaanin. Kirjan kustantajaa ja minua kiinnostaisi valtavasti kuulla ensikommenttinne. Pistäkää tähän kommentteja sitten kun ehditte lukea kirjan. Kirvelevä kritiikki on yhtä arvokasta kuin ylväs ylistys.

http://sundqvist.blogspot.com/2010/02/nyt-sita-saa-nyt-sita-saa-sita.html

Oli virhe kirjoittaa riviäkään tälle palstalle. Voitte lukea nettipalstojen tilanteesta tarkemmin juuri ilmestyneestä kirjastani "Sietämätön leveys".

Kokeilen kirjani avulla ihan uutta lähestymistapaa terveystiedottamiseen. Kirjoitin painonhallinnan kiemuroista romaanin. Kirjan kustantajaa ja minua kiinnostaisi valtavasti kuulla ensikommenttinne. Pistäkää tähän kommentteja sitten kun ehditte lukea kirjan. Kirvelevä kritiikki on yhtä arvokasta kuin ylväs ylistys.

palstalla siitä että kun mainitsen nimen Antti Heikkilä ja kerron hänen kirjoistaan niin syyllistyn mainostamiseen joka on palstalla kielletty. Monia tällaisia viestejä on vaadittu poistettavaksi ja monia on poistettu. Saas nähdä miten VHH:n vastustajat, palstahäiriköt ja trollit tähän suhtautuvat kun kirjailija itse mainostaa omaa kirjaansa että nyt sitä saa.

• christer_sundqvist
        boxi kirjoitti:

Terveisiä!
        Joo, Mattila otti lääkäriliiton pomoon Heikki Pälveen yhteyttä! Voitko kuvitella. No, jouduin sitten ottamaan Pälveen yhteyttä. Mattila sai sitten viestin Pälveltä, mikä olen, mutta sitä ei tietty ole missään näkynyt!
        Tässä tuli hänelle kuitenkin onneksi sen luokan mahalasku ilkeilyissään, että saan ihan perverssiä tyydytystä siitä kaiken sen ilkeilyn jälkeen. Mutta minä kyllä otan ja lähden tältä palstalta nyt. Ei minulla ole mitään hätää nyt, kun Lääkäriliiton pomo on varmistanut, mikä olen ja vielä Mattilalle sen lähettänyt. Kirjoittelimme Heikki Pälveen kanssa keskenämme, mutta se on luottamuksellista. Voin sanoa, että miellyttävä keskustelu oli. Olimme eri mieltä siitä, kannattaako jatkaa. Minusta ei! Hänkin lupasi pitää nimeni eräiden tahojen saavuttamattomissa.
        Olen seurannut toimintaasi ja olen sitä mieltä, että voisit ottaa sen ykkösVHH:gurun paikan. Sinun kanssasi olisi mukavampi keskustella kuin eräiden muiden. Anna mennä, CS! Pistä roiskumaan äläkä pelkää komeaa väittelyä! You can do it!
        Olen taas yliopistosairaalassa. Ilmoittelen itsestäni Sinulle taas, kun työ hellittää vähän! Edellinen sähköposti 2009 oli keskussairaalaan, olen taas siinä ensimmäisessä eli yliopistosairaalassa. Ilmoittelen tarkemmin, mutta se vanha toimii.
        Kaikkea hyvää. Tsemppiä!! Pidetään yhteyttä. Sovitaan, että keskustellaan luottamuksellisesti jatkossakin ja vaihdetaan ideoita!
        (Uskomatonta, että Mattila vielä meuhkaa! Menisi omaan keskusteluunsa, jossa minua parjasi.Jess! Jess! Kun tarpeksi ilkeä on, tuon saa!Siis harvoin olen vahingoniloinen. Nyt ei ole mitään estoja!)

Eikö olekin vekkuli palsta, boxi!

Palstalaiset!
        Sovitaanko, että käyttäydytään tästä lähtien reilusti ja yhdessä puhutaan palstan aiheesta?

Suosittelen lukemaan pääjohtaja Pekka Puskan vieraskirjoituksen terveysblogissani:

http://sundqvist.blogspot.com/2010/03/kirjoittajavieras-pekka-puska.html

Tai dosentti Matti Tolosen vieraskirjoitus:

http://sundqvist.blogspot.com/2010/02/kirjoittajavieras-matti-tolonen.html

Myös Olli Posti on kirjoittanut terveysblogissani:

http://sundqvist.blogspot.com/2010/03/kirjoittajavieras-olli-posti.html

Kevään mittaan on tulossa lisää todella jänniä vieraskirjoituksia.

Terveisin,

christer
        http://sundqvist.blogspot.com/2010/01/veteraaniurheilijan-blogi-rankattu.html

• boxi kirjoitti:

Terveisiä!

ja mitään viestiä ei ole tullut Heikki Pälveltä eikä muiltakaan joten voit lopettaa valehtelun ja poistu valehtelijan kaapu päälläsi palstalta. Mielikuvituksesi on ihailtavaa ja ilmeisesti lääkärileikki jatkuu mutta nyt vain omissa oloissasi siellä mielikuvitussairaalassa. Voitkin ihailla niitä tussattuja lääkärikortin läpysköitä joista henkilötiedot on saksittu irti, joita minulle tarjosit todisteeksi että lääkäri olet.

Eikö olekin vekkuli palsta, boxi!

Palstalaiset!
        Sovitaanko, että käyttäydytään tästä lähtien reilusti ja yhdessä puhutaan palstan aiheesta?

Suosittelen lukemaan pääjohtaja Pekka Puskan vieraskirjoituksen terveysblogissani:

http://sundqvist.blogspot.com/2010/03/kirjoittajavieras-pekka-puska.html

Tai dosentti Matti Tolosen vieraskirjoitus:

http://sundqvist.blogspot.com/2010/02/kirjoittajavieras-matti-tolonen.html

Myös Olli Posti on kirjoittanut terveysblogissani:

http://sundqvist.blogspot.com/2010/03/kirjoittajavieras-olli-posti.html

Kevään mittaan on tulossa lisää todella jänniä vieraskirjoituksia.

Terveisin,

christer
        http://sundqvist.blogspot.com/2010/01/veteraaniurheilijan-blogi-rankattu.html

Puhutaan palstan aiheesta ja jos esiinnymme nimimerkillä niin sitten ei korosteta joka viestissä ammattiasemaa vaan jos halutaan olla nimimerkin takana niin ollaan visusti hiljaa omasta ammatista, koulutuksesta jne. Jos taas halutaan kirjoittaa lääkärinä tai tohtorina niin tehtäköön se omalla nimellä.

Toinen asia on se, että olisi toivottavaa, etteivät VHH:laiset Sundqvist etunenässä ryhtyisi ensimmäiseksi puukottamaan toista VHH:laista. Onhan palstalla kaikenkarvaisia rasvakyrppiä ja isokyrppiä nimimerkkeinä, niin jos vittuilunhalua on niin kohdistakaa se vihollisiin, ei omiin porukoihin.

• sydeemi

Tämmöisten lääkärileikkiesi vuoksi asettuu muukin antamasi info uuteen valoon. Näyttääpä jälleen kerran tulleen todistetuksi se että tarkoitus pyhittää keinot, ja että tieteen tekijöillä on useimmiten motiivina jokin aivan muu kuin totuuden selvittäminen. Sinuna häpeisin. Nou Respect.

• kuitenkaan !
        boxi kirjoitti:

Terveisiä!

Älä Sinä mihinkään lähde. Sehän on Mattilan tarkoituskin, ettei täällä saisi kirjoitella kukaan asiasta tietävä (vaan hän saisi saarnata omaa uskontoaan). Suorastaan vaadimme Sinun panostasi !

Tämä oli vain yksi episodi, missä todettiin Mattilan vainoharhaisuus (ja vainoaminen ylipäätään), mutta nyt voit jatkaa asiasta !

• kj.mattila kirjoitti:

ja mitään viestiä ei ole tullut Heikki Pälveltä eikä muiltakaan joten voit lopettaa valehtelun ja poistu valehtelijan kaapu päälläsi palstalta. Mielikuvituksesi on ihailtavaa ja ilmeisesti lääkärileikki jatkuu mutta nyt vain omissa oloissasi siellä mielikuvitussairaalassa. Voitkin ihailla niitä tussattuja lääkärikortin läpysköitä joista henkilötiedot on saksittu irti, joita minulle tarjosit todisteeksi että lääkäri olet.

Hänellä oli eilen kiire, mutta pitäisi kyllä tulla! Jos ei tule, lähetä rohkeasti kysely vaan. Kokemustahan jo on ja Pälve tietää jo parempaa tietoa! Anna nyt sitten mennä Mattila rohkeasti!! Älä siinä jänishousustele!

• boxi kirjoitti:

Hänellä oli eilen kiire, mutta pitäisi kyllä tulla! Jos ei tule, lähetä rohkeasti kysely vaan. Kokemustahan jo on ja Pälve tietää jo parempaa tietoa! Anna nyt sitten mennä Mattila rohkeasti!! Älä siinä jänishousustele!

Jos sinä ilmoitat että postia on tulossa niin sitä sitten on tai jos tapasi mukaan taas valehtelet niin ei sitä koskaan tulekaan. Ei ole minun asiani juosta pillisi mukaan. Minä olen kirjeeni kirjoittanut Pälvelle ja vastauksen saanut. Jos Pälve katsoo aiheelliseksi täydentää tai korjata jotain kirjoituksestaan niin hän sen tekee, tai sitten ei.

• .....
        3 lapsen äiti kirjoitti:

Boxqvistin sekoilut olis kyl hyvä saattaa tiedoksi kaikilla karppipalstoilla

• 19
        kj.mattila kirjoitti:

Jos sinä ilmoitat että postia on tulossa niin sitä sitten on tai jos tapasi mukaan taas valehtelet niin ei sitä koskaan tulekaan. Ei ole minun asiani juosta pillisi mukaan. Minä olen kirjeeni kirjoittanut Pälvelle ja vastauksen saanut. Jos Pälve katsoo aiheelliseksi täydentää tai korjata jotain kirjoituksestaan niin hän sen tekee, tai sitten ei.

Jospa sinulle on lähetetty kirjattu kirje asiasta.

Voi älä mene mihinkään!! Kirjoittele joskus, älä vaikka sitten lue niitä toopeja vastauksia! Please kirjoittele tähän pimeään pussiin joskus jotain!

• viet multa kaiken
        boxi kirjoitti:

Voi älä mene mihinkään!! Kirjoittele joskus, älä vaikka sitten lue niitä toopeja vastauksia! Please kirjoittele tähän pimeään pussiin joskus jotain!

Kaupalliset intressit vievät muualle...

• boxi kirjoitti:

Terveisiä!

"Mutta minä kyllä otan ja lähden tältä palstalta nyt." lupasi nettivalelääkäri ja hän on taas täällä tänään jakamassa perunansyöntiohjeita.

• Naurajasi Milla
        kj.mattila kirjoitti:

"Mutta minä kyllä otan ja lähden tältä palstalta nyt." lupasi nettivalelääkäri ja hän on taas täällä tänään jakamassa perunansyöntiohjeita.

lapsivedenkeitin-KATTILAN palsta.

täällä voi olla oikeitakin lääkäreitä eikä vain teikäläisiä Hennalan JPS:N jodipinnareita ja kalkkitaplettien jakajia.

Pätkä ( 156 cm )-työläinen mattila olet surkea rääväsuu.

• yök564564

oli virhe, sillä nyt jäit kiinni boxvist. Ettäs kehtaatkin kirjotella tänne lääkärinä! kirjotustyylisi on täysin sama kuin boxilla! Sivujasi ehkä jossain kohtaa luen vielä, mutta kirjojasi en ostaisi ikinä, en tuollaselta puoskarilta!

• Aiva uskomatonta

Tervehdys!

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

"Kari J Mattila, lopeta heti tuo lapsellinen "boxi" -nimimerkillä esiintyvän oikean lääkärin vaino. "

Tämä viesti selvittää sinusta kaiken! :D

"boxi" -nimimerkillä esiintyvän oikean lääkärin vaino"

Että oikein OIKEAN lääkärin vaino :D

"Voit aloittaa pyytämällä "boxilta" anteeksi. "

Eli siis sinulta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Saattaa minullakin olla jotakin sanottavaa sinun toiminnastasi, mutta en pyydä sinulta muuta kuin sen, että jättäisit blogitekstini rauhaan! "

Tuollaisessa asemassa työskentelevän ihmisen TÄYTYY käsittää se tosi asia, että tekstejäsi kopioidaan ja niitä joko kehutaan tai kritisöidään! Se on turha pidellä mitään blogeja, jollei siihen todellisuudessa kykene!

"Sinussa tapahtuu sellainen käänteinen Midas -ilmiö. Aito terveystieto (kulta) muuttuu paskaksi sinun käsittelyssäsi."

Median alaisuudessa työskentelevä, luennoitsija, jonka sivuilla arvostettu Pekka Puskakin pakinoi, häneltä viimeiseksi odottaisi tälläistä tekstiä!

• Aiva uskomatonta kirjoitti:

"Kari J Mattila, lopeta heti tuo lapsellinen "boxi" -nimimerkillä esiintyvän oikean lääkärin vaino. "

Tämä viesti selvittää sinusta kaiken! :D

"boxi" -nimimerkillä esiintyvän oikean lääkärin vaino"

Että oikein OIKEAN lääkärin vaino :D

"Voit aloittaa pyytämällä "boxilta" anteeksi. "

Eli siis sinulta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Saattaa minullakin olla jotakin sanottavaa sinun toiminnastasi, mutta en pyydä sinulta muuta kuin sen, että jättäisit blogitekstini rauhaan! "

Tuollaisessa asemassa työskentelevän ihmisen TÄYTYY käsittää se tosi asia, että tekstejäsi kopioidaan ja niitä joko kehutaan tai kritisöidään! Se on turha pidellä mitään blogeja, jollei siihen todellisuudessa kykene!

"Sinussa tapahtuu sellainen käänteinen Midas -ilmiö. Aito terveystieto (kulta) muuttuu paskaksi sinun käsittelyssäsi."

Median alaisuudessa työskentelevä, luennoitsija, jonka sivuilla arvostettu Pekka Puskakin pakinoi, häneltä viimeiseksi odottaisi tälläistä tekstiä!

että tuli tehtyä virhe kun kirjoitti tälle palstalle. Ehkä oppi jotakin. Edelleenkään en voi käsittää että VHH:laiseksi itseään kutsuva sunkku, ensimmäisenä käy toisten VHH:laisten kimppuun ja puukottaa. Sunkun viha tai paremminkin kateus, Heikkilää kohtaan on ollut tunnettua jo kauan. Kun hän kuuli että kuulun Heikkilän ystäväpiiriin niin nyt saan minäkin sunkun vihat päälleni. Hän avoimesti kirjoittaa blogissaan jostain lehtimies Mattilasta ja ilmoittaa että Mattila pitäisi saada pois Suomi24 VHH-palstalta. Mutta siihen ei minkkisunkun voimat riitä ja se häntä tietysti risoo.

• poiuytrewq
        kj.mattila kirjoitti:

että tuli tehtyä virhe kun kirjoitti tälle palstalle. Ehkä oppi jotakin. Edelleenkään en voi käsittää että VHH:laiseksi itseään kutsuva sunkku, ensimmäisenä käy toisten VHH:laisten kimppuun ja puukottaa. Sunkun viha tai paremminkin kateus, Heikkilää kohtaan on ollut tunnettua jo kauan. Kun hän kuuli että kuulun Heikkilän ystäväpiiriin niin nyt saan minäkin sunkun vihat päälleni. Hän avoimesti kirjoittaa blogissaan jostain lehtimies Mattilasta ja ilmoittaa että Mattila pitäisi saada pois Suomi24 VHH-palstalta. Mutta siihen ei minkkisunkun voimat riitä ja se häntä tietysti risoo.

Ei ole mikään salaisuus, että Heikkilä on kerännyt kyseenalaista mainetta täydellisellä kyvyttömyydellään tehdä yhteistyötä muiden kanssa. Tohtori Sundqvist on ihan toisen luokan kaveri. Hän tekee jatkuvasti yhteistyötä muiden tutkijoiden, asiantuntijoiden ja tavallisten ihmisten kanssa.

En ymmärrä mistä olet saanut päähäsi noin voimakkaita aggressioita Sundqvistia kohtaan! Suoranaisia valheita päästät suustasi ja näppäimistöstäsi. Hyi h**tti millainen törkimys!

Tutustus Sundqvistiin. Käy hänen kanssaan keskustelua. Mieti. Kerrankin.

• Oikea Veijo
        poiuytrewq kirjoitti:

Ei ole mikään salaisuus, että Heikkilä on kerännyt kyseenalaista mainetta täydellisellä kyvyttömyydellään tehdä yhteistyötä muiden kanssa. Tohtori Sundqvist on ihan toisen luokan kaveri. Hän tekee jatkuvasti yhteistyötä muiden tutkijoiden, asiantuntijoiden ja tavallisten ihmisten kanssa.

En ymmärrä mistä olet saanut päähäsi noin voimakkaita aggressioita Sundqvistia kohtaan! Suoranaisia valheita päästät suustasi ja näppäimistöstäsi. Hyi h**tti millainen törkimys!

lainen yli 7 vuotta ja haukun sinut mattila lyttyyn joka KERTA KUN NIMESI TÄÄLLÄ VILAHTAA---------- Teen kaikkeni että sinut leimataan Suomen ykkös vhh-PELLEKSI ja joka kerta saat minulta kapuloita näpillesi---- hyi miten kuvottava patukka oletkaan.

• poiuytrewq kirjoitti:

Sundqvistin kanssa sähköpostitse monta kertaa ja olen vieraillut hänen luennoillaan. Siinä yhteydessä oli tilaisuus keskustella lähen tunnin ajan ja aivan asiallisesti. En voi sille mitään jos Sundqvist on halunnut lähteä vittuilun tielle. Johtuneeko siitä että kun hän sai tietää että olen Heikkilän ystäviä niin ääni kellossa muuttui. Minulla ei ole ollut mitään agressioita Sundqvistia kohtaan. On ollut päinvastoin vain hyvä että hän älysi kääntää takkinsa ja tulla samaan VHH-rintamaan mieden kanssa mutta näköjään ruokahalu kasvaa syödessä ja nyt hän haluaa koko valtakunnan VHH-guruksi ja haluaa näin raivata muut tieltään. Olisikohan jonkin asteinen Napoleon-kompleksi menossa.

Mitä tulee tohtori Sundqvistiin niin hänhän on suorittanut tohtorin väitöskirjansa minkkien ravinnosta, mutta eihän se estä etteikö vapaa-aikanaan voisi tutkia myös ihmisten ravintoa, niinhän minäkin teen.

• yks toinen kp
        kj.mattila kirjoitti:

Sundqvistin kanssa sähköpostitse monta kertaa ja olen vieraillut hänen luennoillaan. Siinä yhteydessä oli tilaisuus keskustella lähen tunnin ajan ja aivan asiallisesti. En voi sille mitään jos Sundqvist on halunnut lähteä vittuilun tielle. Johtuneeko siitä että kun hän sai tietää että olen Heikkilän ystäviä niin ääni kellossa muuttui. Minulla ei ole ollut mitään agressioita Sundqvistia kohtaan. On ollut päinvastoin vain hyvä että hän älysi kääntää takkinsa ja tulla samaan VHH-rintamaan mieden kanssa mutta näköjään ruokahalu kasvaa syödessä ja nyt hän haluaa koko valtakunnan VHH-guruksi ja haluaa näin raivata muut tieltään. Olisikohan jonkin asteinen Napoleon-kompleksi menossa.

Mitä tulee tohtori Sundqvistiin niin hänhän on suorittanut tohtorin väitöskirjansa minkkien ravinnosta, mutta eihän se estä etteikö vapaa-aikanaan voisi tutkia myös ihmisten ravintoa, niinhän minäkin teen.

oli pakko ottaa kiinni

Mattila:
        " Mitä tulee tohtori Sundqvistiin niin hänhän on suorittanut tohtorin väitöskirjansa minkkien ravinnosta, mutta eihän se estä etteikö vapaa-aikanaan voisi tutkia myös ihmisten ravintoa, niinhän minäkin teen. "

Muuten niinhän se Heikkläkin taitaa oman ortopedi ja traumatologian koulutuksen jäljiltä tutkia ihmisten ravintoa vapaa-aikanan. Tästä jos vetäisi ilkeän johtopäätöksen niin Heikkläkään ei varmaan... ? Mutta enpä viitsi tehdä.

• PRO-Mattila ulos
        kj.mattila kirjoitti:

kenekään kaveri kunhan siipeilet narsistisissä höyryissäsi kuin luopio kukkapenkissä.

Noin sairas narsisti auraa tietä väkijoukossa kuin TVHL: lumilingo Kittilän lakauksilla pyry-yön jäljiltä.

• vgbhnjmk
        PRO-Mattila ulos kirjoitti:

kenekään kaveri kunhan siipeilet narsistisissä höyryissäsi kuin luopio kukkapenkissä.

Noin sairas narsisti auraa tietä väkijoukossa kuin TVHL: lumilingo Kittilän lakauksilla pyry-yön jäljiltä.

mietipä tätä: sunkun ravintoblogissa on samaan aikaan tällä hetkellä kolme vieraskirjoitusta. vieraat haluavat kirjoittaa ajatuksiaan sunkun blogiin koska se on niin suosittu ja koska siellä sallitaan avoin keskustelu. vieraat ovat seuraavat:

1) arvostettu tohtori Matti Tolonen
        2) kiistelty lääkäri Antti Heikkilä (jostain syystä tuo kirjoitus on poistettu!!!)
        3) superfood tietäjä Olli Posti
        4) professori Pekka Puska

ei tuollaiseen asemaan päästä ihan helpolla. sunkulla on niin kova maine ravitsemuspiireissä, että hän pystyy tähän. mattila ei pysty muuhun kuin haukkumiseen. jos sunkku on sinulle jotain pahaa sanonut se johtuu sinun asenteestasi ja saat siitä syyttää vain itseäsi. viimeisen päälle korrektilla tohtori Sundqvistilla on varmaan pinna palanut sinun kanssasi. pidä toki väärä asenteesi ja tukehdu itseriittoisuuteeso, mattila. mikä estää, mutta teille muille lukijoille halusin kertoa tämän todenmukaisemman tilanne katsauksen.

• oikea vhh:lainen 8v
        vgbhnjmk kirjoitti:

mietipä tätä: sunkun ravintoblogissa on samaan aikaan tällä hetkellä kolme vieraskirjoitusta. vieraat haluavat kirjoittaa ajatuksiaan sunkun blogiin koska se on niin suosittu ja koska siellä sallitaan avoin keskustelu. vieraat ovat seuraavat:

1) arvostettu tohtori Matti Tolonen
        2) kiistelty lääkäri Antti Heikkilä (jostain syystä tuo kirjoitus on poistettu!!!)
        3) superfood tietäjä Olli Posti
        4) professori Pekka Puska

ei tuollaiseen asemaan päästä ihan helpolla. sunkulla on niin kova maine ravitsemuspiireissä, että hän pystyy tähän. mattila ei pysty muuhun kuin haukkumiseen. jos sunkku on sinulle jotain pahaa sanonut se johtuu sinun asenteestasi ja saat siitä syyttää vain itseäsi. viimeisen päälle korrektilla tohtori Sundqvistilla on varmaan pinna palanut sinun kanssasi. pidä toki väärä asenteesi ja tukehdu itseriittoisuuteeso, mattila. mikä estää, mutta teille muille lukijoille halusin kertoa tämän todenmukaisemman tilanne katsauksen.

pikkupoikana pidettävä amisviiksi jolle lapsuuden vuorovaikutusverkosto repesi palttinapöksyn lailla jo pojan ollessa 3v-

• yks toinen kp kirjoitti:

oli pakko ottaa kiinni

Mattila:
        " Mitä tulee tohtori Sundqvistiin niin hänhän on suorittanut tohtorin väitöskirjansa minkkien ravinnosta, mutta eihän se estä etteikö vapaa-aikanaan voisi tutkia myös ihmisten ravintoa, niinhän minäkin teen. "

Muuten niinhän se Heikkläkin taitaa oman ortopedi ja traumatologian koulutuksen jäljiltä tutkia ihmisten ravintoa vapaa-aikanan. Tästä jos vetäisi ilkeän johtopäätöksen niin Heikkläkään ei varmaan... ? Mutta enpä viitsi tehdä.

Sinut tuntien niin suusta pääsee sammakoita. Onhan se tosiasia että lääkäreiden, niin Heikkilän kuin muidenkin, koulutukseen ei ravitsemus kuulunut joten ainoa vaihtoehto on täydentää tietoja muilla tavoin. Samoin on Sundqvistin laita. Jos on pitkään tutkinut minkkien ruokaa ja tehnyt siitä väitöskirjan niin ainoa vaihtoehto on täydentää tietämystään ihmisravinnon vaikutuksista opiskelemalla itsenäisesti lisää. Samalla tavoin minä, jolla on kaupallinen koulutus, olen itsenäisesti opiskellut jo yli viiden vuoden ajan ravitsemus ja terveysasioita.

• yks toinen kp
        kj.mattila kirjoitti:

Sinut tuntien niin suusta pääsee sammakoita. Onhan se tosiasia että lääkäreiden, niin Heikkilän kuin muidenkin, koulutukseen ei ravitsemus kuulunut joten ainoa vaihtoehto on täydentää tietoja muilla tavoin. Samoin on Sundqvistin laita. Jos on pitkään tutkinut minkkien ruokaa ja tehnyt siitä väitöskirjan niin ainoa vaihtoehto on täydentää tietämystään ihmisravinnon vaikutuksista opiskelemalla itsenäisesti lisää. Samalla tavoin minä, jolla on kaupallinen koulutus, olen itsenäisesti opiskellut jo yli viiden vuoden ajan ravitsemus ja terveysasioita.

eli siis heikkilä ei ole yhtään suurempi asiantuntija koulutuksen suhteen kuin sundqwit tai sinäkään. Mikäli ymmärsin oikein.

eli siis heikkilä ei ole yhtään suurempi asiantuntija koulutuksen suhteen kuin sundqwit tai sinäkään. Mikäli ymmärsin oikein.

niin ymmärsit oikein. Samalla voidaan todeta että Puskat, Uusitalot ja muut margariiniprofessorit ovat koulutuksen suhteen aivan pihalla ravintoasioista. Mutta onhan sekin koulutusta jos itsenäisesti tutkii ja lukee paljon asiaan liittyvää materiaalia. Silläkin tavoin voi kouluttaa itsensä asiantuntijaksi.

• sevillan tarhuri
        kj.mattila kirjoitti:

niin ymmärsit oikein. Samalla voidaan todeta että Puskat, Uusitalot ja muut margariiniprofessorit ovat koulutuksen suhteen aivan pihalla ravintoasioista. Mutta onhan sekin koulutusta jos itsenäisesti tutkii ja lukee paljon asiaan liittyvää materiaalia. Silläkin tavoin voi kouluttaa itsensä asiantuntijaksi.

jopa Mattilaa pääsemään eroon punkero-kehostaan ja samaalla mahdollistaa alkavan kaljun paranemiseen.

Käänny Mattila nöyrästi auttajasi puoleen niin saat avun ja voit hyvin.

• yks toinen kp
        kj.mattila kirjoitti:

tässä ole kyseessä sunqvist vs heikkilä. Eli kummallakin on sama ravitsemustieto pohjalla.

Sinä haukut CS:n tietämyksen -> samallahan sinä haukut Heikkilänkin tietämyksen. Vastaavalla koulutuspohjalla. Muuten minakin taidan olla edellisten ja sinun kanssasi samalla kuolutuspohjalla ?

Mahdammeko olla samanlaisia asiantuntijoita AH:n ja CS:n kanssa ?

• yks toinen kp

Tervehdys!

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

chriter sundqvist on myös tämän niin sanotun skärih....a-akan ilmentymä. Hänhän puolustaa, että boxi on lääkäri.

Mikset muuten Mattila väitä myös, että christer kuuluu tähän sinun harhaiseen kuvitelmaasi, tai no siitä saattaisi tulla tietenkin ongelmia sinulle.

chriter sundqvist on myös tämän niin sanotun skärih....a-akan ilmentymä. Hänhän puolustaa, että boxi on lääkäri.

Mikset muuten Mattila väitä myös, että christer kuuluu tähän sinun harhaiseen kuvitelmaasi, tai no siitä saattaisi tulla tietenkin ongelmia sinulle.

CS tosiaan tietää nimeni. Kännyn numerokin on.

• 6+3

häirikkö, bloginpitäjä, trolli ja ravintopelle! Kukapa olis uskonut...

• oikea VEIJO swe

omassa pikku leikkikenttä elämässään---------------- NO SAMANSA PITÄÄ -----------------

mattila on kuin KUSI HOUSUSSA------------ kaikki sen näkevät,mutta vain itse se voi tuntea KUINKA SE LÄMMITTÄÄ.......

• UPEA TULEVAISUUS
        oikea VEIJO swe kirjoitti:

omassa pikku leikkikenttä elämässään---------------- NO SAMANSA PITÄÄ -----------------

mattila on kuin KUSI HOUSUSSA------------ kaikki sen näkevät,mutta vain itse se voi tuntea KUINKA SE LÄMMITTÄÄ.......

jotka torppaa KAIKKI mattilan ja " hurrimassapostaajaveijon " kirjoitukset ainakin tällä ko sivulla hamaan loppuun asti.

• UPEA TULEVAISUUS kirjoitti:

jotka torppaa KAIKKI mattilan ja " hurrimassapostaajaveijon " kirjoitukset ainakin tällä ko sivulla hamaan loppuun asti.

eikä siihen pysty edes upea tulevaisuus sillä se on meidän VHH:laisten käsissä. Älä puhu monikossa ja oikeista ihmisistä. Nimimerkit on nimimerkkejä mutta minä kirjoitan omalla nimelläni. Pystyt vain räksyttämään kuin rakkikoira joka juoksee auton perässä. Jos sitten joskus saa auton kiinni niin ei tiedä mitä sille tekisi.

• kivaa kevättä((((((
        kj.mattila kirjoitti:

eikä siihen pysty edes upea tulevaisuus sillä se on meidän VHH:laisten käsissä. Älä puhu monikossa ja oikeista ihmisistä. Nimimerkit on nimimerkkejä mutta minä kirjoitan omalla nimelläni. Pystyt vain räksyttämään kuin rakkikoira joka juoksee auton perässä. Jos sitten joskus saa auton kiinni niin ei tiedä mitä sille tekisi.

kun kiinni saadaan (((((((((((((((((((((((((((((((((((((( kimppa-kivaa )))))))))))))))))))))))))))))))))).

terveisi : joukko ikeita ihmisiä ja maltillisia vhh:laisia naisia ja riskiä miehiä

• varmasti...
        kivaa kevättä(((((( kirjoitti:

kun kiinni saadaan (((((((((((((((((((((((((((((((((((((( kimppa-kivaa )))))))))))))))))))))))))))))))))).

terveisi : joukko ikeita ihmisiä ja maltillisia vhh:laisia naisia ja riskiä miehiä

Oletko todella noin sekaisin päästäsi?

• arvaa kuka ?
        kj.mattila kirjoitti:

kirjoittaa täällä omalla nimellä ja kuvalla !

TOLLOMPAA JA NARSISTISEMPAA TAPAA EN TUNNE !

Ole hyvä kassan kautta !

• Inkkari-------------

ANNA mattila tollojen räkyttää,,,,näyttävät sillä vain muurahais-statuksensa, ja Eniron avustaman tolloutensa..

Me alanmme huiput soudamme tarvittaessa vastatuuleenkin oman elämämme merellä !

• Boxin seurailija

Älä Boxi pelleile. Ei kukaan lääkäri ota eikä tarvitse ottaa ensimmäisenä yhteyttä helvetti itse lääkäriliiton johtoon, tällaisissa palstaselkkausasioissa. Se paljastaa sut valehtelijaksi.
      Jos meikäläistä epäillään, en ota oman alani korkeimpaan johtoon yhteyttä, vaan todistan sen vaikka sähköpostilla esim. Mattilalle, siinä ei tarvita mun erikoisalan liiton johtoa.

Ylireagoit ja se paljastaa sut huijariksi

• ja hitot

MItä hemmettiä Mattilalle kuuluu, kuka kukin on?

Antaa paapan räksyttää, pysyypähän pois pahateosta.

• Lääkärit usein tuntevat toisensa. Heikki Pälve oli pari kurssia minua ylempänä samassa yliopistossa lääkiksessä. Sattui vielä aikanaan nukuttamaan minut -anestesiologi kun on-.
        Tunnen kaverin. Fiksu mies. Tunnen vaimonkin. Fiksu nainen.
        Tunnen Lääkäriliiton johdon henkilökohtaisesti. Otan yhteyttä aina kun asiaa on. Mikä ongelma? Mitä minä sille voin, että lääkärit aika usein tuntevat toisensa. Tässä tapauksessa kyllä aika lailla sattumalta. En tunne muita lääkäriliiton johtohenkilöitä.
        Sinne valvontakin on ilmeisesti yhteyttä ottanut ja asian kannaltani oikein varmistanut.
        Minä en käryä mistään valelääkärinä, kun en sellainen ole. Eipä pahemmin pelota!

• boxi kirjoitti:

Lääkärit usein tuntevat toisensa. Heikki Pälve oli pari kurssia minua ylempänä samassa yliopistossa lääkiksessä. Sattui vielä aikanaan nukuttamaan minut -anestesiologi kun on-.
        Tunnen kaverin. Fiksu mies. Tunnen vaimonkin. Fiksu nainen.
        Tunnen Lääkäriliiton johdon henkilökohtaisesti. Otan yhteyttä aina kun asiaa on. Mikä ongelma? Mitä minä sille voin, että lääkärit aika usein tuntevat toisensa. Tässä tapauksessa kyllä aika lailla sattumalta. En tunne muita lääkäriliiton johtohenkilöitä.
        Sinne valvontakin on ilmeisesti yhteyttä ottanut ja asian kannaltani oikein varmistanut.
        Minä en käryä mistään valelääkärinä, kun en sellainen ole. Eipä pahemmin pelota!

vai elätkö todella niin vahvasti mielikuvitusmaailmassasi että uskot kaiken tuon roskan. Valelääkäri sopii vain antamaan luulosairaille lumelääkkeitä.

• arvaa kuka ?
        kj.mattila kirjoitti:

vai elätkö todella niin vahvasti mielikuvitusmaailmassasi että uskot kaiken tuon roskan. Valelääkäri sopii vain antamaan luulosairaille lumelääkkeitä.

nimissä ottaa s elvää kuka ja mikä on MAITOTILALLA " kuuluisuutta " hankinnut mattila poikiaan ?

Alan selvittämään papparaisen taustoja ja katsotaan minne tiedonpolku vie...................?

• arvaa kuka ? kirjoitti:

nimissä ottaa s elvää kuka ja mikä on MAITOTILALLA " kuuluisuutta " hankinnut mattila poikiaan ?

Alan selvittämään papparaisen taustoja ja katsotaan minne tiedonpolku vie...................?

Minulla ei ole luurankoja kaapissa ja kun kirjoitan omalla nimelläni niin puhun aina totta mitä kirjoitan. En leiki mitään lääkärileikkeja palstalla ja luo uusia nettipersoonia. Olen aina oma itseni.

• sepän sälliXXXL
        kj.mattila kirjoitti:

Minulla ei ole luurankoja kaapissa ja kun kirjoitan omalla nimelläni niin puhun aina totta mitä kirjoitan. En leiki mitään lääkärileikkeja palstalla ja luo uusia nettipersoonia. Olen aina oma itseni.

liimautunut takakamarikarikamari ei ole luotettava yhteistyökumppani!

• yks toinen kp
        kj.mattila kirjoitti:

mattila elää omassa harrhautuneessa maailmassa. Tai sitten on dementia iskenyt. Ohessa n.puoli vuotta vanha kirjoitus. On muuten tässä samassa ketjussa n.10.3.2010 kohdilla.

Tai ehkä tässäkin tapauksessa toimii vanha knno puhelinmarkkinointikikka. Kun toistetaan väitettä tarpeeksi montaa kertaa nii kyllähän asiasta tuöee tosi. Kun hoetaan tarpeeksi kauan niin kyllä valashan on kala.

Tervehdys!

Parhain terveisin,

Christer Sundqvist

• YrjöJurri

Viesti on sisällöltään täyttä puppua. Kun vertaa "Boxin" eri aikoina kirjoittamia viestejä, ne ovat kun eri-ihmisen kirjoittamia. Joko ne kirjoittaa eri ihminen tai ne kuvaavat persoonallisuushäiriöisen ihmisen kulloistakin henkistä tilaa.

*2) Lääkäriä on tosi vaikea teeskennellä *
      Olen jo pelkästään tuo yhden tapauksen vuoksi täysin eri mieltä.

Tästä valelääkäri oppi taitonsa
      http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/01/14/tasta-valelaakari-oppi-taitonsa/2010525/135

Rutiininomaista ja helppoa
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091512352361_uu.shtml

Epäpäteviä lääkäreitä paljastuu muutama vuosittain
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011210915863_uu.shtml

*Häpeästä punaisena otin sitten tänään yhteyttä lääkäriliiton puheenjohtajaan Heikki Pälveen ja kerroin, että minua syytetään ihan julkisesti nyt huijariksi*

Pälve hoitaa alan ammattiyhdistyksen asioita, hänellä ei mitään tekemistä sen kanssa oletko lääkäri vai ei.
      Lääkäreiden rekisteritiedot tarkistetaan aina Valvirasta eikä Heikki Pälveeltä.
      http://www.valvira.fi/luvat/ammattioikeudet

• Pälve on siis henkilökohtainen tuttu. On sillä väliä. Häpesin suunnattomasti, että häneen otetaan yhteyttä minun tsättäilyni takia. Olisiko ylpeä pitänyt olla???
        Pälve ei tarvitse minun kohdallani mitään Valviraa. Olen tuntenut hänet vuodesta 1977, kun lääkikseen menin.
        En ole Sundqvist. Hänelle vain ilmoitin, kuka olen. Valvontakin sen tietää.

• Osa on kirjoitettu kotona, osa kahvitauolla. En ole käsittääkseni aina samanlainen.
        Olen keskussairaalassa lääkärinä töissä sisätaudeilla. Ensi vuonna näytän siirtyvän yliopistosairaalaan. En ole nähtävästi ihan sairas noin psyykkisesti. Ei lääkitystä.

• boxi kirjoitti:

Osa on kirjoitettu kotona, osa kahvitauolla. En ole käsittääkseni aina samanlainen.
        Olen keskussairaalassa lääkärinä töissä sisätaudeilla. Ensi vuonna näytän siirtyvän yliopistosairaalaan. En ole nähtävästi ihan sairas noin psyykkisesti. Ei lääkitystä.

"lääkäriboxi". Älä esiinny palstalla lääkärinä ja älä ainakaan anna ohjeita netissä boxilääkärinä sillä joku voi jopa uskoa että olet. Potilaalla pitäisi olla aina mahdollisuus saada tietoja terveydenhuollon ammattilaisista ja sinusta ei saa koska terveydenhuolloon ammattirekisterissä ei ole ketään boxilääkäriä. Lopeta pelleily palstalla. Jos et pysty olemaan oikea lääkäri niin älä jakele neuvoja lääkärinä vaan osallistu keskusteluun yksityishenkilönä äläkä sepitä tarinoita keskussairaaloista, sisätautiosastoista ja kandeista ym.

• YrjöJurri
        boxi kirjoitti:

Pälve on siis henkilökohtainen tuttu. On sillä väliä. Häpesin suunnattomasti, että häneen otetaan yhteyttä minun tsättäilyni takia. Olisiko ylpeä pitänyt olla???
        Pälve ei tarvitse minun kohdallani mitään Valviraa. Olen tuntenut hänet vuodesta 1977, kun lääkikseen menin.
        En ole Sundqvist. Hänelle vain ilmoitin, kuka olen. Valvontakin sen tietää.

Niin on minunkin. Toki minun tuttuni Juhan edesmennyt isä Kauko Pälve joka oli koulumme rehtori. Kauko oli hyvä puhuja, aktiivi monella alueella, hyvin persoonallinen mies, joten poika on tullut isäänsä.

• Balleriina Lutuunen
        kj.mattila kirjoitti:

"lääkäriboxi". Älä esiinny palstalla lääkärinä ja älä ainakaan anna ohjeita netissä boxilääkärinä sillä joku voi jopa uskoa että olet. Potilaalla pitäisi olla aina mahdollisuus saada tietoja terveydenhuollon ammattilaisista ja sinusta ei saa koska terveydenhuolloon ammattirekisterissä ei ole ketään boxilääkäriä. Lopeta pelleily palstalla. Jos et pysty olemaan oikea lääkäri niin älä jakele neuvoja lääkärinä vaan osallistu keskusteluun yksityishenkilönä äläkä sepitä tarinoita keskussairaaloista, sisätautiosastoista ja kandeista ym.

ei ole tehnyt mitään väärää "diagnoosia" palstalla. Ohjeet mitkä on antanut, menee jokaisen hyvin kouluttaneiden lääkärien ohjeittein mukaan. Ei siis ole yllättävää.
        Pitäisi Heikkilänkin mennä välillä lukemaan lääketiedettä, eikä katkeroituneena mollaa faktaa.

• inkkari ..007
        Balleriina Lutuunen kirjoitti:

ei ole tehnyt mitään väärää "diagnoosia" palstalla. Ohjeet mitkä on antanut, menee jokaisen hyvin kouluttaneiden lääkärien ohjeittein mukaan. Ei siis ole yllättävää.
        Pitäisi Heikkilänkin mennä välillä lukemaan lääketiedettä, eikä katkeroituneena mollaa faktaa.

LÄÄKÄRI............... mattila / veijo akseli on taas rasvanäppisiä telakkahitsareita jotka hitsaa omia avesta kakkujaan MTV 3:n ravintoterapeutin antamien tarkkojen mittojen mukaan HE HO HOOO,

• YrjöJurri kirjoitti:

Niin on minunkin. Toki minun tuttuni Juhan edesmennyt isä Kauko Pälve joka oli koulumme rehtori. Kauko oli hyvä puhuja, aktiivi monella alueella, hyvin persoonallinen mies, joten poika on tullut isäänsä.

Lääkäriliittoa johtaa Heikki Pälve. Juhasta en tiedä mitään. Jos kerran on tuttua porukkaa, paas kysyen, muistaako vielä Mattilan, joka käräytti "valelääkärin"? Voi muistaakin. Katso nyt ensin, että on oikea Pälve.

• Balleriina Lutuunen
        boxi kirjoitti:

Lääkäriliittoa johtaa Heikki Pälve. Juhasta en tiedä mitään. Jos kerran on tuttua porukkaa, paas kysyen, muistaako vielä Mattilan, joka käräytti "valelääkärin"? Voi muistaakin. Katso nyt ensin, että on oikea Pälve.

on loistotyyppi, olen kuullut lintujen visertävän.

• Balleriina Lutuunen kirjoitti:

on loistotyyppi, olen kuullut lintujen visertävän.

Aivan laatumies kaikin puolin! Ihan loistotyyppi. Lääkärinäkin hyvä (anestesiologian erikoislääkäri). Tuntee kyllä valtavan määrän lääkäreitä sosiaalisena tyyppinä. Itse tunnen jo opiskeluajoilta.

• boxi kirjoitti:

Aivan laatumies kaikin puolin! Ihan loistotyyppi. Lääkärinäkin hyvä (anestesiologian erikoislääkäri). Tuntee kyllä valtavan määrän lääkäreitä sosiaalisena tyyppinä. Itse tunnen jo opiskeluajoilta.

Oli kanssani samaa mieltä että palstalla kirjoittava boxi on valelääkäri. Annoin hänelle pari esimerkkikopiota kirjoituksista mitä olemee palstalla nähneet.

• Balleriina Lutuunen
        kj.mattila kirjoitti:

Oli kanssani samaa mieltä että palstalla kirjoittava boxi on valelääkäri. Annoin hänelle pari esimerkkikopiota kirjoituksista mitä olemee palstalla nähneet.

valelääkäriksi aivan liian hyvä!

• YrjöJurri
        boxi kirjoitti:

Sorry, kyllä tarkoitin Heikkiä. Heikillä on sisko jota sanottiin biisin nimellä, "rehtorin luiseva Salli". Sisko oli pitkä nainen, tullut myös isäänsä Kaukoon, naiselle ehkä oli hieman paha periä isänsä komea klyyvari.
        Kaukolla oli hyviä hieman sovinistisia tokaisuja: "miksi miehet kuolevat aikaisemmin kun naiset - herkät koneistot turmeltuvat aikaisemmin" . Tämä tuli siitä kun isä Pälve oli sotaveteraani ja valitteli kuinka saman ikäluokan miehiä kaatui vielä sodankin jälkeen kun heinää.

• YrjöJurri kirjoitti:

Sorry, kyllä tarkoitin Heikkiä. Heikillä on sisko jota sanottiin biisin nimellä, "rehtorin luiseva Salli". Sisko oli pitkä nainen, tullut myös isäänsä Kaukoon, naiselle ehkä oli hieman paha periä isänsä komea klyyvari.
        Kaukolla oli hyviä hieman sovinistisia tokaisuja: "miksi miehet kuolevat aikaisemmin kun naiset - herkät koneistot turmeltuvat aikaisemmin" . Tämä tuli siitä kun isä Pälve oli sotaveteraani ja valitteli kuinka saman ikäluokan miehiä kaatui vielä sodankin jälkeen kun heinää.

No, niin, nyt päästiin asiaan!
        Ny kun olet ilmoittanut, että olen henkisesti sairas, voitkin sitten kysyä siltä tuntemaltasi Heikiltä, muistaako vielä, miten herra Mattila onnistui käräyttämään sen "valelääkärin", joka otti vielä Heikkiinkin yhteyttä myöhemmin. Kerro vielä, että olet onnistunut kyllä myös osaltasi lyttäämään tämän huijarin ja kertomaan, että on korvien välistä ihan sairas.
        Eli paas kysyen, oliko se Boxi oikea lääkäri! Sillä siitä pääset.

• Balleriina Lutuunen
        boxi kirjoitti:

No, niin, nyt päästiin asiaan!
        Ny kun olet ilmoittanut, että olen henkisesti sairas, voitkin sitten kysyä siltä tuntemaltasi Heikiltä, muistaako vielä, miten herra Mattila onnistui käräyttämään sen "valelääkärin", joka otti vielä Heikkiinkin yhteyttä myöhemmin. Kerro vielä, että olet onnistunut kyllä myös osaltasi lyttäämään tämän huijarin ja kertomaan, että on korvien välistä ihan sairas.
        Eli paas kysyen, oliko se Boxi oikea lääkäri! Sillä siitä pääset.

on muut henkilöt niitä! VHH:lla näköjään harva persoona on täysillä matkas. Glukoosi tappaa aivotyöskentelyn. Ei maksa valmista tarpeeksi sokeria. Sitä on saatava ulkoisesti ravinnosta.

• Eino Lopperi
        YrjöJurri kirjoitti:

Itse tunnen Kauko Pälveen hyvin, hän oli VAK rehtori ja erinomainen valistaja ,
        viisas ja kaukokatseinen mies. Tein ns.ammattityönä Kaukon huvilalle sähkötyöt.
        Ja muistan hyvin Kaukon tytön, hyvin pitkä ja Heikin myös, joskin Heikki oli aika nuori
        tuolloin, olihan vuosi 1964.
        Tässä voin todeta sen, että kyseinen ammattikoulu Kaukon johdolla kaikkine opettajineen oli paras koulu, jota koskaan olen käynyt. Tuon jälkeen opiskelin ensin
        insinööriksi ja sen jälkeen DI- insinööriksi, joten on taustaa, jonka perusteella teen
        mielipiteeni. Tuosta koulusta saamani leima otsassani on number one.

• Eino Lopperi kirjoitti:

Itse tunnen Kauko Pälveen hyvin, hän oli VAK rehtori ja erinomainen valistaja ,
        viisas ja kaukokatseinen mies. Tein ns.ammattityönä Kaukon huvilalle sähkötyöt.
        Ja muistan hyvin Kaukon tytön, hyvin pitkä ja Heikin myös, joskin Heikki oli aika nuori
        tuolloin, olihan vuosi 1964.
        Tässä voin todeta sen, että kyseinen ammattikoulu Kaukon johdolla kaikkine opettajineen oli paras koulu, jota koskaan olen käynyt. Tuon jälkeen opiskelin ensin
        insinööriksi ja sen jälkeen DI- insinööriksi, joten on taustaa, jonka perusteella teen
        mielipiteeni. Tuosta koulusta saamani leima otsassani on number one.

Mitä ihmettä tämä ketju täällä vielä roikkuu. Olen jo aikaa sitten "siirtynyt yliopistosairaalaan". Itse asiassa tuli klohjattua kahdessa niistä Suomen yliopistosairaaloista. Olen jo valmis sisätautien erikoislääkäri, töissä sekä yhdessä yliopistossa että yhdessä keskussairaalassa ( 55%/ 45%). Hoidan pääasiassa poliklinikalla diabeetikkoja.
        Lääkäriä on vaikea teeskennellä. Tuli aikanaan, kun tällä palstalla olin käräytettyä jotain viisi valelääkäriä ja yhden kandidaatin, joka esiintyi lääkärinä, mutta ei vielä sitä ollut. Tällä palstalla ei muistaakseni ollut minun lisäkseni muita, mutta muualla olen tavannut muutaman taatusti aidon. Helposti tarkistettavissa. Kyllä rekkakuskikin tietää keskustelemalla, onko joku rekkaa ihan oikeasti ajanut, kun kyselee sisäpiirin tietoa.
        Kesää kaikille. VHH ei enää kauheasti kiinnosta, joskaan en sitä millään lailla vastustakaan. Potilaat eivät ole siitä kiinnostuneita. Osan pitäisi olla kiinnostunut jostain light- versiosta. Hoidan niin sairaita diabeetikkoja, että konstit ovat turhan vähissä.

• joku vaan
        boxi kirjoitti:

Mitä ihmettä tämä ketju täällä vielä roikkuu. Olen jo aikaa sitten "siirtynyt yliopistosairaalaan". Itse asiassa tuli klohjattua kahdessa niistä Suomen yliopistosairaaloista. Olen jo valmis sisätautien erikoislääkäri, töissä sekä yhdessä yliopistossa että yhdessä keskussairaalassa ( 55%/ 45%). Hoidan pääasiassa poliklinikalla diabeetikkoja.
        Lääkäriä on vaikea teeskennellä. Tuli aikanaan, kun tällä palstalla olin käräytettyä jotain viisi valelääkäriä ja yhden kandidaatin, joka esiintyi lääkärinä, mutta ei vielä sitä ollut. Tällä palstalla ei muistaakseni ollut minun lisäkseni muita, mutta muualla olen tavannut muutaman taatusti aidon. Helposti tarkistettavissa. Kyllä rekkakuskikin tietää keskustelemalla, onko joku rekkaa ihan oikeasti ajanut, kun kyselee sisäpiirin tietoa.
        Kesää kaikille. VHH ei enää kauheasti kiinnosta, joskaan en sitä millään lailla vastustakaan. Potilaat eivät ole siitä kiinnostuneita. Osan pitäisi olla kiinnostunut jostain light- versiosta. Hoidan niin sairaita diabeetikkoja, että konstit ovat turhan vähissä.

Onnea vaan uuteen elämään.

VHH on vähän niin kuin menneen talven juttuja ylipäätänsäkin ja tuntuu että diabeetikoillakin on yltiöpäisin into siihen mennyt. Syynä todennäköisesti se, että piireissä on yhä enemmän juttuja tyyliin "VHH ei toiminut minulla".

VHH toimii kyllä siinä missä muutkin dieetit jos pystyy sen avulla vähentämään energian saantiaan.

• joku vaan kirjoitti:

Onnea vaan uuteen elämään.

VHH on vähän niin kuin menneen talven juttuja ylipäätänsäkin ja tuntuu että diabeetikoillakin on yltiöpäisin into siihen mennyt. Syynä todennäköisesti se, että piireissä on yhä enemmän juttuja tyyliin "VHH ei toiminut minulla".

VHH toimii kyllä siinä missä muutkin dieetit jos pystyy sen avulla vähentämään energian saantiaan.

Terveisiä joku vaalle. Poistan tämän viestiketjun parin päivän kuluttua, on menneen talven lumia. Aika aikaansa kutakin. Oli vähän henkireikä raskaan työn välissä.
        Kesää!

• 12376
        boxi kirjoitti:

Terveisiä joku vaalle. Poistan tämän viestiketjun parin päivän kuluttua, on menneen talven lumia. Aika aikaansa kutakin. Oli vähän henkireikä raskaan työn välissä.
        Kesää!

Kiitos täältäkin Boxi ja joku vaan!

• 12376 kirjoitti:

Kiitos täältäkin Boxi ja joku vaan!

Terveisiä sinullekin! Inkkarille myös!
        Olennaista lienee, että leivintuotteissa on paljon energiaa. Sopii vaikka kirjevaaálla mitata. Päälle vielä kaikennäköistä kivaa, niin ruisleipäkin heiluu 300 Kcal kieppeillä! Ullan pakarin puolikas ruisleipäpyörylä painaa 140g ja siinä on saman tien 175Kcal vaikka ei mitään päälle pistäisikään.
        Tämän ja perunat ja riisit ja sokerit kun heivaa, niin johan putoaa kalorimäärä. Siinä se suuri salaisuus. Glykeemisellä indeksillä lienee merkitystä kylläisyydessä ja veren sokerin hallinnassa. VHH oli mielenkiintoinen vaihe. Jokainen tiukka VHH-lainen alkaa jossain vaiheessa "lisätä varovaisesti hiilareita" koska pää menee muuten ihan hulluksi.
        Yksi hoitaja töissä oli ihan helisemässä, kun paksu puolisonsa vaati, että hänenkin täytyy olla VHH:lla. Silmät vain seisoivat päässä.
        Juu, yritän poistaa tämän parissa päivässä. Ikivanha. Bless!

• Inkkari ite

Hyvä Boxi........... mattilan häirikköpoika ottaa eri foorumeissa banneja säännöllisesti ; joka kertoo kyllä kaiken takakamari-karin fokuksesta ! khihihihikhihihihi

• Terveisiä inkkarille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2186
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      28
      1980
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1386
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1326
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      741
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      723
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      708
    Aihe