Voiskohan joku viisas esim destialta kertoa mikä jippo on kun lähdet Jyväskylässa Vaajakosken absilta Kuopiontietä kohti Kuopiota ajeleen niin 50 tietyömaan rajoitus ulottuu lähes pitkälle sillalle saakka. Kuopiosta päin tuleville 50 rajoitus alkaa hiukka ennen absia. Kuopioon päin menevät köröttelevät kilometrin-pari viittäkymppiä ja vastaantulijat posottelevat kasikymppiä. Tai näin se ainakin pitäisi noin suurinpiirtein jos rajoituksia noudatetaan. Hassuinta siinä onkin kun Kuopioonpäin menevät voittopuolisesti eivät posottelekkaan sitä viittäkymppiä vaan jotain viidenkympin ja ysikympin väliltä. Itte sen paikan muutaman kerran viikossa Kuopioon päin ajaneena olen pannut merkille että jos laitat vakkariin 55 (ei pitäs tulla hankaluuksia poliisin kanssa) niin harvoja ovat ne autoilijat joilla ei hermot petä ohi lähde ajeleen. Joku destian herra muutama viikko sitten julkisuudessa vannoi ja vakuutti että kaikki tietyömaiden nopeusrajoitukset ovat TARKKAAN HARKITTUJA. Mulle ei kyllä ole auennut tuo "tarkka harkinta" auennut ainakaan tuolla pätkällä.
Pistää jurppimaan kun kaikenmaailman nysvärit ja rekkamiehet pyyhkii ohi surutta kun lainkuuliainen yrität olla mutta ovat sitten tientukkona kun pitäs oikeesti alkaa ajamaan kun satasen rajoitus alkaa .
Vaajakoski Tietyömaa 50km/h
12
387
Vastaukset
- nojooooo
Muutamaa kirjoitusvirhettä ja monologiaa lukuunottamatta ihan jämäkkää tekstiä.
Kyl se siitä, ota iisisti. - Aina sataa....
huomioon tuulen suunnan !
Destian mielestä Kuopion suuntaan meneville tuulee AINA "väärästä suunnasta", se on sitä destian MÖLLI logiikkaa.
Missäs se destian taukotupa on siellä.......häiriintyykö kortin peluu ? - !!!!!!!!!!!!!!
taas näitä jotka ei ajaa muuta kun pisteestä A pisteeseen B joka päivä! Jos vähän ajatte Saksassa niin tuo tietyömaa 50-60km/h voi jatkua 20-30km.
Liikennemerkkien paikat kun nyt ei joka päivä ole viisasta vaihtaa koska tulee vain ylimääräsiä kustannuksia.
Ja minne kaikilla nyt on sitten niin kiire?- mee hoitoon
oletko tosiaan noin idiootti vai muuten vain typerys?
- ?????????
mee hoitoon kirjoitti:
oletko tosiaan noin idiootti vai muuten vain typerys?
Olen sinun veljesi!
- näitä sattuu
sinne destialle älä tänne. Tuskin työnjohtajat lukevat näitä juttuja täällä. Kyseessä varmaan inhimillinen virhe.
- jk
destian työnjohtajat lue näitä palstoja tai joku muu destialainen? Luethan sinäkin.
- Sohvatiikeri
jk kirjoitti:
destian työnjohtajat lue näitä palstoja tai joku muu destialainen? Luethan sinäkin.
Taitaa olla Niska-Nyyssösen ja Sorasetin työmaa. Kai.
Niin ettei Destialla ole mitään tekemistä asian kanssa.
Destian taukotupa on jossain Lusin ja Hartolan välillä. Sinne vaan purkamaan mieltä. Niin ja Hännilänsalmen sillalla on yksi Destian taukotupa.
No tietysti, ihan oikeasti kuuluisi otta yhteyttä Liikenneviraston Tienkäyttäjän Linjaan,
0200-2100. Soittakaa sinne ja haukkukaa Destia. Tulee parempi mieli. - Tarjouslaskija
jk kirjoitti:
Kuten Sohvatiikeri jo huomauttikin, Vaajakoskella urakoivat ihan muut firmat kuin Destia. Asiasta lisätietoa sivulla http://www.tiehallinto.fi/servlet/page?_pageid=70&_dad=julia&_schema=PORTAL30&menu=12441&_pageid=71&kieli=fi&linkki=27124&julkai...
Urakoitsijan nimi on yleensä työmaalle tultaessa tienvarressa isossa taulussa. Sieltä sen voi lukea, jos on lukutaitoa. Muuten olen sitä mieltä, että työyhteenliittymien nimet osoittavat harvinaisen vähän luovuutta. Ainoa silmään sattunut poikkeus on ollut Kallan siltoja urakoiva Kalsium. - orvaskesi
Tarjouslaskija kirjoitti:
Kuten Sohvatiikeri jo huomauttikin, Vaajakoskella urakoivat ihan muut firmat kuin Destia. Asiasta lisätietoa sivulla http://www.tiehallinto.fi/servlet/page?_pageid=70&_dad=julia&_schema=PORTAL30&menu=12441&_pageid=71&kieli=fi&linkki=27124&julkai...
Urakoitsijan nimi on yleensä työmaalle tultaessa tienvarressa isossa taulussa. Sieltä sen voi lukea, jos on lukutaitoa. Muuten olen sitä mieltä, että työyhteenliittymien nimet osoittavat harvinaisen vähän luovuutta. Ainoa silmään sattunut poikkeus on ollut Kallan siltoja urakoiva Kalsium.nimimerkki "näitä sattuu". Sinne destialle mitä kannata kirjoitella tai soitella! Täältä sen parhaan vastauksen saat. Älä toista kertaa ala neuvoon minne kantsii kirjoitelle ja minne ei. Täällä vastauksia sinkoilee tuutintäydeltä ja nopeella toimitusajalla.
- muutama kilometri
Hämeelinnan motaarilla körötellään etelään tullessa 80:n vauhtia Klaukkalan risteyksestä lähtien, liki 10 kilometriä ennen Kehä 3:n liittymätyömaata. Toiseen suuntaan poistutaan kesällä 120 lasissa. Työmaa kestää vuosia, mutta eipä tähänkään ole saatu aikaiseksi vaihtuvan nopeuden merkkejä. Samalla tavalla körötellään arkiruuhkassa ja pyhäyönä. Porukassa tai ypöyksin.
- Sohvatiikeri
Minkä firman työmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698