Lapuan sponzorit

pohojalaane..

25

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Taas Ilkas WHooSH WCn mainostamista, onko toimittaja SeppoH tosiaankin WCn vetonarus.....

      • Mukana ollaan

        ...Heinonen vain yksinkertaisesti julkaisi konstailemattomasti Pauli Tampparin haastattelun, kuten hyvältä toimittajalta edellytetäänkin. Harvinaista herkkua.

        Tuossa haastattelussa tuli selville myös WISH WinCapita Oy:n yksinkertaisen rehellinen toimintamalli, josta ei saa huijausta kirvelläkään.
        Asiakkaat siis sijoittavat omalle valuutta-alustalleen, jolloin heidän varoihinsa on oikeus puuttua vain heillä itsellään ja jos valuuttakauppa tuottaa voittoa, niin ainoastaan siitä voitosta WISH WinCapita Oy perii provikat, siis ei muuten. Asiakkaalla on myös milloin tahansa mahdollisuus nostaa välittömästi vaikka kaikki rahansa pois.

        Täytyy siis olla melkoinen fakiiri, joka vääntää tuosta uudesta yrityksestä huijauksen, siis ei käytännössä mitään mahdollisuuksia.
        Ajatelkaa myöskin, että hallitus on lyönyt itsensä peliin omilla kasvoillaan, niin kyllä täytyy luottaa vahvasti uuden autopilotin toimivuuteen, sillä ilman sen toimivuutta konkurssi iskee hyvin nopeasti, koska tulot tulevat ainoastaan jäsenten saamista voitoista. Mielenkiintoiseksi menee.


      • pohojalaane...
        Mukana ollaan kirjoitti:

        ...Heinonen vain yksinkertaisesti julkaisi konstailemattomasti Pauli Tampparin haastattelun, kuten hyvältä toimittajalta edellytetäänkin. Harvinaista herkkua.

        Tuossa haastattelussa tuli selville myös WISH WinCapita Oy:n yksinkertaisen rehellinen toimintamalli, josta ei saa huijausta kirvelläkään.
        Asiakkaat siis sijoittavat omalle valuutta-alustalleen, jolloin heidän varoihinsa on oikeus puuttua vain heillä itsellään ja jos valuuttakauppa tuottaa voittoa, niin ainoastaan siitä voitosta WISH WinCapita Oy perii provikat, siis ei muuten. Asiakkaalla on myös milloin tahansa mahdollisuus nostaa välittömästi vaikka kaikki rahansa pois.

        Täytyy siis olla melkoinen fakiiri, joka vääntää tuosta uudesta yrityksestä huijauksen, siis ei käytännössä mitään mahdollisuuksia.
        Ajatelkaa myöskin, että hallitus on lyönyt itsensä peliin omilla kasvoillaan, niin kyllä täytyy luottaa vahvasti uuden autopilotin toimivuuteen, sillä ilman sen toimivuutta konkurssi iskee hyvin nopeasti, koska tulot tulevat ainoastaan jäsenten saamista voitoista. Mielenkiintoiseksi menee.

        Pitää sitten muistaa notta tämä "rehellinen" WHooSh WC 2.0 ei tee uhtään rehellisemmäksi ponzia nimeltään WinCapita 1.0


      • Mielipide/tuomio
        pohojalaane... kirjoitti:

        Pitää sitten muistaa notta tämä "rehellinen" WHooSh WC 2.0 ei tee uhtään rehellisemmäksi ponzia nimeltään WinCapita 1.0

        >Pitää sitten muistaa notta tämä "rehellinen" WHooSh WC 2.0 ei tee uhtään rehellisemmäksi ponzia nimeltään WinCapita 1.0

        Jokaiselle täysijärkiselle on sanomattakin selvää, että eri yritykset eivät tietenkään todista toistensa syyttömyydestä, mutta selvää on myöskin se, että Wincapita clubi ei ole tuomittu ponziksi ja minä ja monet muut jäsenet olemme sitä mieltä, ettei tulla tuomitsemaankaan. Mutta saat toki pitää oman mielipiteesi.


      • pohojalaane...
        Mielipide/tuomio kirjoitti:

        >Pitää sitten muistaa notta tämä "rehellinen" WHooSh WC 2.0 ei tee uhtään rehellisemmäksi ponzia nimeltään WinCapita 1.0

        Jokaiselle täysijärkiselle on sanomattakin selvää, että eri yritykset eivät tietenkään todista toistensa syyttömyydestä, mutta selvää on myöskin se, että Wincapita clubi ei ole tuomittu ponziksi ja minä ja monet muut jäsenet olemme sitä mieltä, ettei tulla tuomitsemaankaan. Mutta saat toki pitää oman mielipiteesi.

        päästä WC on tuomittu ponziksi, jos nyt yleensä tälläistä puljua itseään voidaan tuomitakkaan, ehkä lähinnä vetäjät saa tuomion, niin sinä kuin Kaaliskin...onnea vaan valitsemallasi "valuuttanero" alalla


      • Wincapita rules
        pohojalaane... kirjoitti:

        päästä WC on tuomittu ponziksi, jos nyt yleensä tälläistä puljua itseään voidaan tuomitakkaan, ehkä lähinnä vetäjät saa tuomion, niin sinä kuin Kaaliskin...onnea vaan valitsemallasi "valuuttanero" alalla

        Yksi asia missä varmasti olet väärässä on arviosi, että minut tullaan tuomitsemaan ei pidä paikkaansa, mikäli on uskominen minua kuulustelleeseen poliisiin, niin mitään tuomioita ei tule.

        Toiseksi noihin aina uusiin tuomionjulistuksiin alkaa pikkuhiljaa kyllästyä, sillä onhan näitä ollut ensin ennen joulua 2008----->vuoden lopussa 2009 --->ja nyt näillä lumilla-------> ja sitten sinun 3kk kuluttua jne. jne. jne.

        On se ihme kun on niin hyvät todisteet olemassa ja tunnustukset annettu, mutta ei edes esitutkintaa saada poikki? Varmaa maailmanennätystä rustaavat selvän asian tuhunuamisesta. Tunnen myötähäpeää noin saamattomasta työstä. Saa hävetä koko Suomen puolesta!


      • arvioisi perustat
        Wincapita rules kirjoitti:

        Yksi asia missä varmasti olet väärässä on arviosi, että minut tullaan tuomitsemaan ei pidä paikkaansa, mikäli on uskominen minua kuulustelleeseen poliisiin, niin mitään tuomioita ei tule.

        Toiseksi noihin aina uusiin tuomionjulistuksiin alkaa pikkuhiljaa kyllästyä, sillä onhan näitä ollut ensin ennen joulua 2008----->vuoden lopussa 2009 --->ja nyt näillä lumilla-------> ja sitten sinun 3kk kuluttua jne. jne. jne.

        On se ihme kun on niin hyvät todisteet olemassa ja tunnustukset annettu, mutta ei edes esitutkintaa saada poikki? Varmaa maailmanennätystä rustaavat selvän asian tuhunuamisesta. Tunnen myötähäpeää noin saamattomasta työstä. Saa hävetä koko Suomen puolesta!

        Kuinka nopeasti sinun mielestäsi pitäisi 10 000 henkilön ja 100 000 000 euron keissi tutkia? Etenkin kun 3/4 ei pyri auttamaan poliisia millään tavalla? Vasta kun näemme arviosi sopivasta tutkintanopeudesta on järkevää jatkaa keskustelua siitä onko tutkinta ollut hidasta vai ei.


      • siinä sulle nopeutta
        arvioisi perustat kirjoitti:

        Kuinka nopeasti sinun mielestäsi pitäisi 10 000 henkilön ja 100 000 000 euron keissi tutkia? Etenkin kun 3/4 ei pyri auttamaan poliisia millään tavalla? Vasta kun näemme arviosi sopivasta tutkintanopeudesta on järkevää jatkaa keskustelua siitä onko tutkinta ollut hidasta vai ei.

        "Kuinka nopeasti sinun mielestäsi pitäisi 10 000 henkilön ja 100 000 000 euron keissi tutkia? Etenkin kun 3/4 ei pyri auttamaan poliisia millään tavalla? Vasta kun näemme arviosi sopivasta tutkintanopeudesta on järkevää jatkaa keskustelua siitä onko tutkinta ollut hidasta vai ei."

        OTT Uotikin ihmetteli, että miten paljon suuremman ja monimutkaisemman asian pääkäsittely saatiin niin nopeasti selvitettyä kun meidän kotoisen Wincapitan tapauksesta ei tunnu tuleva lasta ei paskaa?
        Taitaa jo olla kuusi kuukautta tuostakin Uotin mietiskelystä aikaa.

        Surkuteltavaa touhua kertakaikkiaan, mutta työtähän se (tai palkkaa) tietää poliiseille näin laman aikana.

        Muuten nuo 10 000-jäsentä eivät estä mitenkään pääkäsittelyn toteuttamista(kuten ei Madoffinkaan tapauksessa) ja medän asioitahan voidaan jauhaa sen jälkeen vaikka maailman tappiin asti. Että äläpäs sählää joutavia.


      • pohojalaane...
        Wincapita rules kirjoitti:

        Yksi asia missä varmasti olet väärässä on arviosi, että minut tullaan tuomitsemaan ei pidä paikkaansa, mikäli on uskominen minua kuulustelleeseen poliisiin, niin mitään tuomioita ei tule.

        Toiseksi noihin aina uusiin tuomionjulistuksiin alkaa pikkuhiljaa kyllästyä, sillä onhan näitä ollut ensin ennen joulua 2008----->vuoden lopussa 2009 --->ja nyt näillä lumilla-------> ja sitten sinun 3kk kuluttua jne. jne. jne.

        On se ihme kun on niin hyvät todisteet olemassa ja tunnustukset annettu, mutta ei edes esitutkintaa saada poikki? Varmaa maailmanennätystä rustaavat selvän asian tuhunuamisesta. Tunnen myötähäpeää noin saamattomasta työstä. Saa hävetä koko Suomen puolesta!

        Jos olet WCstä nostanut yli sijoittamasi summan "valuuttavoittoja" ne tuomitaan menetetyiksi, jos oletkin vain pelkkä tunkki eli "valuuttavoittojen"maksajana näille sponzorinketkuille, pääset ehkä sakoilla ja maineenmenetyksellä.....varoja et tule saamaan takaisin, kyllä tämä niin kalliiksi on valtiolle tullut


      • vastaamatta...
        siinä sulle nopeutta kirjoitti:

        "Kuinka nopeasti sinun mielestäsi pitäisi 10 000 henkilön ja 100 000 000 euron keissi tutkia? Etenkin kun 3/4 ei pyri auttamaan poliisia millään tavalla? Vasta kun näemme arviosi sopivasta tutkintanopeudesta on järkevää jatkaa keskustelua siitä onko tutkinta ollut hidasta vai ei."

        OTT Uotikin ihmetteli, että miten paljon suuremman ja monimutkaisemman asian pääkäsittely saatiin niin nopeasti selvitettyä kun meidän kotoisen Wincapitan tapauksesta ei tunnu tuleva lasta ei paskaa?
        Taitaa jo olla kuusi kuukautta tuostakin Uotin mietiskelystä aikaa.

        Surkuteltavaa touhua kertakaikkiaan, mutta työtähän se (tai palkkaa) tietää poliiseille näin laman aikana.

        Muuten nuo 10 000-jäsentä eivät estä mitenkään pääkäsittelyn toteuttamista(kuten ei Madoffinkaan tapauksessa) ja medän asioitahan voidaan jauhaa sen jälkeen vaikka maailman tappiin asti. Että äläpäs sählää joutavia.

        Et kuitenkaan välittänyt vastata kysymykseen?

        Uotihan kehui, että Winkkari-tutkinta etenee ripeästi.


      • Velllihousu
        Mukana ollaan kirjoitti:

        ...Heinonen vain yksinkertaisesti julkaisi konstailemattomasti Pauli Tampparin haastattelun, kuten hyvältä toimittajalta edellytetäänkin. Harvinaista herkkua.

        Tuossa haastattelussa tuli selville myös WISH WinCapita Oy:n yksinkertaisen rehellinen toimintamalli, josta ei saa huijausta kirvelläkään.
        Asiakkaat siis sijoittavat omalle valuutta-alustalleen, jolloin heidän varoihinsa on oikeus puuttua vain heillä itsellään ja jos valuuttakauppa tuottaa voittoa, niin ainoastaan siitä voitosta WISH WinCapita Oy perii provikat, siis ei muuten. Asiakkaalla on myös milloin tahansa mahdollisuus nostaa välittömästi vaikka kaikki rahansa pois.

        Täytyy siis olla melkoinen fakiiri, joka vääntää tuosta uudesta yrityksestä huijauksen, siis ei käytännössä mitään mahdollisuuksia.
        Ajatelkaa myöskin, että hallitus on lyönyt itsensä peliin omilla kasvoillaan, niin kyllä täytyy luottaa vahvasti uuden autopilotin toimivuuteen, sillä ilman sen toimivuutta konkurssi iskee hyvin nopeasti, koska tulot tulevat ainoastaan jäsenten saamista voitoista. Mielenkiintoiseksi menee.

        Ponzi huijaus on esitetty varsin kattavasti allaolevassa linkissä.
        Uusihuusista löytyvät ponzin tunnusmerkit. Kirjallisesti ei luvata mitään, mutta levitellään huhua 10 % viikkotutotoista.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus


      • Velllihousu
        Wincapita rules kirjoitti:

        Yksi asia missä varmasti olet väärässä on arviosi, että minut tullaan tuomitsemaan ei pidä paikkaansa, mikäli on uskominen minua kuulustelleeseen poliisiin, niin mitään tuomioita ei tule.

        Toiseksi noihin aina uusiin tuomionjulistuksiin alkaa pikkuhiljaa kyllästyä, sillä onhan näitä ollut ensin ennen joulua 2008----->vuoden lopussa 2009 --->ja nyt näillä lumilla-------> ja sitten sinun 3kk kuluttua jne. jne. jne.

        On se ihme kun on niin hyvät todisteet olemassa ja tunnustukset annettu, mutta ei edes esitutkintaa saada poikki? Varmaa maailmanennätystä rustaavat selvän asian tuhunuamisesta. Tunnen myötähäpeää noin saamattomasta työstä. Saa hävetä koko Suomen puolesta!

        Ei poliisit jaa tuomioita, vaan ensin käräjäoikeus jne...Voit olla aivan varma, että vouti vie oikeat huussivoitot, virtuaalivoitot saat pitää.


      • missä bänni

        uralin, etkö sinä luvannut bannia spämmäjille? mitä viivyttelet tuon ylimielisen huijarin kohdalla?


      • aikonissa
        arvioisi perustat kirjoitti:

        Kuinka nopeasti sinun mielestäsi pitäisi 10 000 henkilön ja 100 000 000 euron keissi tutkia? Etenkin kun 3/4 ei pyri auttamaan poliisia millään tavalla? Vasta kun näemme arviosi sopivasta tutkintanopeudesta on järkevää jatkaa keskustelua siitä onko tutkinta ollut hidasta vai ei.

        Kuinka nopeasti sinun mielestäsi pitäisi 10 000 henkilön ja 100 000 000 euron keissi tutkia?

        EOK:lta meni vajaa kaksi kuukautta ?


      • Lapuan Tunkki
        pohojalaane... kirjoitti:

        päästä WC on tuomittu ponziksi, jos nyt yleensä tälläistä puljua itseään voidaan tuomitakkaan, ehkä lähinnä vetäjät saa tuomion, niin sinä kuin Kaaliskin...onnea vaan valitsemallasi "valuuttanero" alalla

        julistettu. Voittajalle iso Kossu. Kysymys; montako kuukautta uusi puucee pyörii vanhan tuomioiden julistuksen jälkeen.

        [email protected]


      • pohojalaane....

    • Lapuan nostopalvelu

      Jo kaipaatte kirjeenvaihtotoveria tai maksullista tukea, niin meili on tässä. Foto olisi kiva yllätys.

      [email protected]
      - Laillistetut media, psykologi- ja tunkkauspalvelut

      Ps. Suolenpätkille 25 % alennus psykologipalveluista ja wannabe-toimittajille 50 % alennus Wincapita-aiheisista valmiiksi kopioiduista ja oikoluetuista pääkirjoituksista.

      • verkostokusettaja.

        tarjoaa kusettajille LINNA1 perserasvaa sekä pers aukisuuteen 20v ulosoton kestäviä PIPS1 tulppia.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe