3000 ylipalkattua varastomiestä ja trukkikuskia pistää hanskat tiskiin niin Suomi kärsii? Vitun perseestä sanon minä. Käy vielä niin että liian suuren palkan takia ahtaajia korvataan ulkomaalaisella halvemmalla työvoimalla. Turha siinä on sitten itkeä kun virolainen Basil tulee 1980e kkpalkalla ahtaamaan puolestasi.
Mikä on ahtaaja? Ahtaaja = Aivan liian suurta palkkaa saava, pelkkä rasvainen varastomies jonka ammattitaito kulminoituu trukin ajamiseen ja tavaroiden keruuseen.
Tommonen rasvakinnas sitten pistää Suomen satamat stoppiin ja kyykyttää kaikkia. Surutta vaan pitäs korvata halvemmalla ulkomaisella työvoimalla. Mitä helvettiä joku rasvari tekee 50k vuosipalkalla? Kysymys kuuluu että missä vaiheessa työnantajaosapuoli on suostunut moiseen ökypalkkaan. Itse en maksaisi edes 2000e/kk trukkimiehelle.
Toivotaan, että ahtaajien (varastomiesten) vaatimukset on niin kohtuuttomia että koko systeemi kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Lomautuksia, irtisanomisia jne.
Helvetin ahtaajat
11
536
Vastaukset
- hyvä ahtaajat!!
Tunnut tietävän ahtaajien toimenkuvan kun noin vähättelet. Noh, ne on aina siitä hyvää palkkaa saaneet ja neuvotelleet hyvät sopparit. Turhaan olet kateellinen vitun persaukeinen!
- RiderOfTheStorm
Heh, mun palkka on ihan kohdallaan. Kateutta ei ole nimeksikään. Mulla on siistimpi liikkuva sisätyö ku rasvarilla ja vuosiansio ei kovin paljoa jää jälkeen. Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa. Häikäilemättä käyttävät hyväkseen omaa asemaansa suomen vientiteollisuudessa. Toivotaan että homma kaatuu mahdottomuuteen.
- Merliner
RiderOfTheStorm kirjoitti:
Heh, mun palkka on ihan kohdallaan. Kateutta ei ole nimeksikään. Mulla on siistimpi liikkuva sisätyö ku rasvarilla ja vuosiansio ei kovin paljoa jää jälkeen. Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa. Häikäilemättä käyttävät hyväkseen omaa asemaansa suomen vientiteollisuudessa. Toivotaan että homma kaatuu mahdottomuuteen.
..toivon, että sinä kaadut omaan räkäiseen kateuteesi. Tee sinä vain hikisessä konttorissa töitä hiiriranteella, kun tosiduunarit painavat tuolla ulkona vauhdilla töitä. Minä ainakin tuen ahtaajia.
Terveisin 23v varastomies, kkpalkka 2700eur. - veeärrä
Merliner kirjoitti:
..toivon, että sinä kaadut omaan räkäiseen kateuteesi. Tee sinä vain hikisessä konttorissa töitä hiiriranteella, kun tosiduunarit painavat tuolla ulkona vauhdilla töitä. Minä ainakin tuen ahtaajia.
Terveisin 23v varastomies, kkpalkka 2700eur.tollanen vitun RiderOfTheStorm imurikauppiashan se on kateellinen, kun ei itse päässyt miesten töihin:) Minä olen ahtaajien puolella..
- Koneahtaaja
"Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa."
Sinulta ei kysytä. Muut tekee mitä osaa, me mitä halutaan. - RiderOfTheStorm
veeärrä kirjoitti:
tollanen vitun RiderOfTheStorm imurikauppiashan se on kateellinen, kun ei itse päässyt miesten töihin:) Minä olen ahtaajien puolella..
Oon konduktööri itseasiassa ja kuunapäivänä en vaihtaisi pukua paskaiseen ahnaajan haalariin vaikka tulis 70k vuodessa. Multa ei heru ahnaajille sympatioita tippakaan. Ei ihme että siellä niiden lakkovalvojaisissa naureskeltiin ja ryypiskeltiin. Mikäs siinä ollessa ku tilipussi lihoo vähän lisää entisestään.
Ette näytä ymmärtävän mikä on kateuden ja halveksunnan ero. - RiderOfTheStorm
Koneahtaaja kirjoitti:
"Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa."
Sinulta ei kysytä. Muut tekee mitä osaa, me mitä halutaan.Joo ei kysytäkkään, ihan itekkö tajusit? Haluatko mitalin oivalluksestasi?
- Koneahtaaja
Oon konduktööri itseasiassa ja kuunapäivänä en vaihtaisi pukua paskaiseen ahnaajan haalariin vaikka tulis 70k vuodessa. Multa ei heru ahnaajille sympatioita tippakaan. Ei ihme että siellä niiden lakkovalvojaisissa naureskeltiin ja ryypiskeltiin. Mikäs siinä ollessa ku tilipussi lihoo vähän lisää entisestään.
Ette näytä ymmärtävän mikä on kateuden ja halveksunnan ero.Juu, ei niistä töistä ja palkasta niin väliä, kunhan puku on.
- Koneahtaaja
Joo ei kysytäkkään, ihan itekkö tajusit? Haluatko mitalin oivalluksestasi?
En tarvi, on niin kova palkka.
- AHMED AHNE !!
Et hutanut silloin kun hoitsut vetivät tän maan lamaa syvemmälle verovaroin tehottomalle joukolle aivan älyttömät korotus vaatimukset ?
Naaparin akka vetää 40000€ vuosiansioo sairaanhoitajana ja kehuskelee ku pelailee sisäsiistissä sisähommassa facebookin pelejä työaikana iltaisin ja öisin on hyvin aikaa kuulemma..
VEROVAROIN !!
Ettei vaan olis oma eukko hoitsu ja silloin ollaan niin hys hys..
Minusta on hyvä et myös teollisuus/vientialoille saadaan jotain turvaa... Näillä kunnan/valtion ihmisillä on nämä sossu virat mmitä ne enää tarvii nostetaan vaan veroprosenttii !!- Janis petke
Pitäisi keskittyä oleelliseen... eli näihin verovarojen käyttäjiin joilla ei ole mitään vastuuta älyttömistä menoista.. veroja vaan nostetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772548On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492546Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732412Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl331915Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251234Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965