Olen elänyt avoliitossa viisi vuotta kunnes tuli ero ja löysin uuden miehen.
Ongelmani on se, että nykyinen mieheni on hyvin kokematon, mutta rakastan häntä silti todella paljon.
Yksi TODELLA iso probleema on se, että jotenki minua kuvottaa seksi hänen kanssaan vaikka en pysty päivääkään olla ajattelematta seksiä ja ilman sitä en pysty elämään, eikä sillä että hän on kokematon se ei rasita mutta jokin on hyvin paljon pielessä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta ja osaisi neuvoa jotakin?
Toinen ongelma on se, että toisinaan olen niin rakastunut, että mietin tyyliin yhteistä kotia ja häitä ja blaa blaa juttuja, mutta toisena hetkenä mietinki jo voiko tämä olla onnellinen suhde kun ei seksi toimi?
ongelmia itsensä kanssa!
4
371
Vastaukset
- tajuta
Millä tavalla seksi kuvottaa? Onko mies vastenmieleisen näköinen mielestäsi? Vaikee tajuta että rakastat miestä mutta kuitenkin hän kuvottaa. Vai onko niin että haluat niin kovasti olla rakastunut ja olla yhdessä (edes jonkun) miehen kanssa, että mielesi uskoo sinun olevan rakastunut mutta kuvottava seksi paljastaa ettei niin olekaan?
- ;;;;;;;;;;;
Hurjan vaikea vastata tuohon kysymykseen mitään, kun et kerro tarkemmin. Se että kerrot pelkästään rakastavasi miestäsi ei kerro mitään. Millainen teidän välinen suhteenne on? Olette suht nuori pari, vuosien myötähän oppii tuntemaan toisen paremmin. Nyt sinun olisi vain hyväksyttävä hänet sellaisena kun hän on rakastajana ja henkilönä yleensä.
- Akvaariorakkautta ?
Tämä kuulostaa samanlaiselta 'probleemalta' kuin joskus kuulemani, että oli "rakastunut ja masentunut samaan aikaan". Ei pelitä ! Rakastunut kulkee niin pää pilvissä ja vaalenapunaisessa harsossa, että masennusksia ja huonoa seksiä ei 'näe'. Tarkoittaa siis; 'rakkauvesta' ei tapauksessasi ole kyse.
- vaihda
teille molemmille ja vaihda ukkoa. Jos seksi on tärkeää miten uskot pystyväsi eläämään miehen kanssa jonka seksi kuvottaa? Tuskinpa tuo kuvotus muutuu hurmioksi ajan kanssa. Ei se ole onellinen sude eikä siksi muutu, miti sitä hetkeä kun kiukuspäissäsi sanot ukollesi että seksi kanssasi kuvottaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k533682On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602208Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561012Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879