Hei!
Olen ollut viimeiset 8kk au pairina aivan ihanalle perheelle, mutta joudun valitettavasti palaamaan suomeen yliopistojen paasykokeisiin. Siispa, host perheeni hakee uutta au pairia!
Perheeseen kuuluu Theo, toukokuussa 7 vuotta tayttava tokaluokkalainen, seka aiti Alex. Theo on hyvin energinen poika, joten reippautta seka karsivallisyytta kaivataan! Tyotunteja viikossa on 25-30, joten vapaa aikaa jaa reippaasti! Vastineeksi tyostasi saat 70 puntaa taskurahaa. Kaytossasi on myos oma auto, joten ajokortti on valttamaton.
Perhe asuu Wokingissa, josta on vain 30min junamatka lontooseen. Kaupungista loytyy college, jossa voi halutessaan kayda kielikursseilla(joka tosin pitaa maksaa itse), mutta muutakin ajan vietetta kylla loytyy!
Olisi toivottavaa etta olisit halukas sitoutumaan au pairiksi noin vuoden ajaksi.
Yhteyden otot vain alla olevaan maili osoitteeseen, ja englanniksi tietysti!
Jos jotain kysyttavaa suoraan minulle, niin voit laittaa viestia tanne, kayn vahin valia kurkkailemassa!
Alex
[email protected]
Haetaan au pairia Englantiin!
Nanaki>>
4
847
Vastaukset
- tgf
Mistä kuukaudesta eteenpäin tarvetta olisi?
- Nanaki>>
Oi anteeksi, jai tosiaan pois.
Eli siis paras aloitus ajankohta olisi huhtikuun puolivali!
- Nananki
Nostelempas tätä täältä kakkos sivus uumenista hieman ylemmäs :)
- mfraer
tarvitaanko vielä aupairia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi362033Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä171902Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731287
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?53751Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 49671