millane polttomoottori kävis ihan peruspotkulautaan käykö jonkinmoinen RC lentokoneen -moottori
polttomoottiri potkulautaan
9
1598
Vastaukset
Kun kerran itsesi haluat tappaa, niin eiköhän moottorisahan tai mopon moottori tarjoaisi siihen hommaan paremmin vääntöä...
- potkula
no jos nyt ei liikaa vääntöä laiteta niin kävisikö sitten tilalle joku 500-800w sähkömoottori.
- ja nysväät
halvasta akkuporakonesta.
- potkula
itse olen miettiny tota akkuporakoneen moottoria mutta jaksaako se oikeesti liikutta potkulautaa
kun on n.40-50kg köriläs kyydissä
- Lipo Yes
moottoreita ne nimenomaa niihin ovat laittaneet. Uusimmissa akkuporissa käytetään uusia lipo (Lithium Polymer) -akkuja, joilla menee kauas ja lujaa.
- potkula
kiitos paljon vastanneille tämä oli paljon avuksi
- skeittiin.
Edullinen ja toimiva olisi nurmikkotrimmerin 2-tahtimoottori, ulkomitoiltaan pieni ja kierroalue sopiva.
Jos saat jotenkin mukaan sen keskipakokytkimen (hyi mikä sana, nyt fyysikot suuttui!), niin käynnistys ja liikkeellelähtö on helpompaa. Nykymoottorisahojen moottorit eivät sovellu, kiertävät liian kovaa ja voimaa on vasta huippukierroksilla, vaatisi jonkinlaisen variaattorivälityksen. tuli kokeiltua useitakin mikroautossa.- potkula
jeps nyt on tulossa netanttilasta potkulauta hintaa n.30e
ja suunnittelin että ostaisin biltemasta pari 12v akkua ja akkuporakoneen joku 2 nopeuksinen
oliko 350 ja 950kpm siinä .
että toimisiko tollaset vermeet? - minä vaan
potkula kirjoitti:
jeps nyt on tulossa netanttilasta potkulauta hintaa n.30e
ja suunnittelin että ostaisin biltemasta pari 12v akkua ja akkuporakoneen joku 2 nopeuksinen
oliko 350 ja 950kpm siinä .
että toimisiko tollaset vermeet?aikoinani nuoruudessa moottorisahan moottorista. takarenkaan mikroautosta josta myös rattaat ja vaijerit...
hullu vekotin....vauhtia oli niin paljon kuin kuski uskalsi... parhaiten mitattuna 50km/h. siihen loppui kuskin hermot. jarruna oli vain ja ainoastaan se potkulaudassa alunperin oleva polkupyörän jarrupalat jotka puristivat potkulaudan muoviseen etu vanteeseen. kone vaan leikkas kiinni toisena päivänä. ehkä hyvä niin niin ei kukaan kuollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708