Tapasin netissä muutama kuukausi sitten mukavan pojan ja nyt on juteltu enemmänkin Facebookin kautta. Kumpikin on selvästi kiinnostunut toisesta ja selvää ihastusta on ilmassa, mutta tilanne tuntuu junnaavan paikoillaan. Asumme eri kaupungeissa ja välimatka on aika iso, joten emme ole vielä tavanneet. Tuntuu, että tunteeni kasvavat kokoajan, mutta en halua olla liian päällekäyvä. Hänessä on kaikki miten unelmien mieheltäni haluaisin! Mitä siis tekisin? Odotanko enää hänen aloitettaan vai otanko itse härkää sarvista? Epätietoisuus rasittaa!
Ihastuin netissä...mitä teen?
6
825
Vastaukset
- cgd
Luota tunteisiisi, kuuntele mitä niillä on sanottavaa.
Varovaisuus valtia ensimmmäisellä tapaamisella.
Facebookissakin voi olla huijareita.
Kyllä olis hyvä tavata, pelkkä tekstailu ei kerro mitään toisesta, synkkaako oikeasti, matchääkö kemiat, näyttääkö mukavalta, onko kehonkieli oikea, onko rento meno, toimiiko small talk, vastaako chattailyst, valokuvista saatu mielikuva liveä, elättekö samoissa maailmoissa?
Mut ei tarvi ehottaa suoraan sinne tulosta varta vasten katsomaan häntä ettei tule pettymyksiä tai suuria odotuksia molemmin puolin, jos keksit jonkun muunkin syyn mennä sinne kaverin kanssa, niin on muutakin tekemistä ja ehkä yhteistäkin ajanviettoa syntyy luonnollisemmin. Pääset tutustumaan miten kaveri oikeasti elää, minkälaisessa maailmankuvassa, elämänmeno, kaveriporukka yms. Ei tässä tarvi ruveta syynäämään, mutta peilata omia tunteitasi vain.
Turvallisempaa jos ulkomaille meno pelottaa on ehdottaa/vihjata että tulis käymään kotikaupungissasi, jos tiedät että häntä kiinnostais jokin tietty tapahtuma...kumpi tapa sitten antaa teille enemmän mahdollisuuksia tutusta rennommin, luonnollisemmin.
Muutama kuukausi ei kerro vielä mitään syvistä tunteistanne jos etsit/etsitte läpi elämän kestävää rakkautta. Rakkaus ellei ole vain ihastusta kestää monta kuukautta lisää, aikaa oppia toisenne tuntemaan.
Epätietoisuus ei vie kuitenkaan eteenpäin. Jos haluat selvittää tunteitasi/ tunteitanne, voit odottaa vielä tai tehdä aloitteen, mutta se ei silti sido teitä kumpaakaan. Hän ei sinua jätä jos jaksat pitää yhteyttä ja osoitat aitoa kiintymystä ja on molemminpuolista. Chattaily ei voita kuitenkaan läheisyyttä. Chattailyllä voit selkiyttää itseäsi, tunteitasi, ajatuksiasi, sitoutumisastetta elämäntilanteesesi. Tapaamisella varmistaa onko mies oikea jos elämäntilanteenne tukevat kestävää yhdessäelämistä. Tavata vois ens alkuun vaikka webcamillä skype yms.
Yhtä arvokasta kuin olla yhdessä, on pystyä luomaan oikea kontakti toiseen myös etäisyyksien päässä, vaikka ihastuksesi/rakkautesi jäisi etäiseksi. Riippuu mitä tunnet koet sisälläsi, mitä haluat. Kuuntele sisintäsi, kysy miksi epätietoisuus rasittaa. Onko se menetyksen pelkoa? Jotain muuta? Yleisesti ottaen voisi sanoa, jos tuntee rasittuvansa jostain syystä tai jollain tavalla, ei toinen osapuoli silloin vastaa tunteitasi. Mutta tilanne voi olla molemminpuolista ja se on hyvä purkaa esim. aloitteella.
Joitain hyvä pointteja:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8922950- cgd
löytyy yahoon sivuilta, kantsii lukea :–)
esimerkiksi
Dating 101: Is He Mr. Right?
http://dating.personals.yahoo.com/singles/datingtips/88959/dating-101-is-he-mr-right
- facebook_käyttäjä
Mulla on sama tilanne kuin ensimmäisen viestin kirjoittajalla mutta en oo kans saanut mitään aikaan sen suhteen, no pitää yrittää paremmin ko alkaa pian kesäloma!
- näkyviin jo sieltä
Ootte luoneet sen sopivan mielikuvan itse toisistanne. Tää netti antaa siihen oivan mahdollisuuden. Et saa äänensävyjä ym siihen mukaan, vaan toinen voi itse kuvitella mieleisensä äänen ja kemian. Monta kertaa kokeneena sanon edelleen, että soittakaa toisillenne jo. Kännykät on keksitty sitä varten. Uskomaton on se vauhti millä ne ihannekuvat joskus sortuvat. Kemioiden toimivuus on niin vahva juttu, että koneen takaa sitä ei millään voi varmaksi sanoa. IKINÄ. Eli äkkiä livetapaaminen jonnekin soiton jälkeen, ettei haaskaa aikaa ja energiaa johonkin pelleen yms. Ja nehän ei yleensä tuukaan mihinkään, juuri siks. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa....!!!!!
- Vedenalaista
täälä kans samankaltainen tilanne päällä. ensin tavattiin (siis netissä) .. ja kirjoteltiin PALJON. tuntu että kolahtaa.... sitte, jostain syyystä en tiiä mistä johtu mut siihen tuli piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tauko, ettei oltu missään yhteyksissä... sitten yhtäkkiä, nyt taas, ollaan oltu tosi paljon yhteyksissä, puhuttu näkemisestä ja muutenkin puhuttu toisillemme niin "isoja" asioita ja hellyydenosoituksia ja sydämiä ja suudelmia ja kaikkia lähetelty ja... huh... sitten siinä kävi niin että. jouduin myöntämään itelleni että. oon ihastunu netissä .. :O
apuva. noooh, nyt sitten taas hiukan ollu sellasta hiljasempaa aikaa, mutta mulla ainakin jotenki ihan kauhea "eroahdistus" päällä ja siis IKÄVÄ !! ihan kummallista...... :/ ja.. meillä on aika paljon välimatkaa niin näkeminen ei onnistui noin vain... toisaalta on kans alkanu jotenki pelottaa että mitäs jos se ei haluukaan mua yhtä lujaa ku mä haluun sen... ääääh... ei haluis menettää tätä !
kiduttavaa.... jos jollain on jotain viksua sanomista tälläseen niin sanokaa mikä tässä ois järkevää ja miten tässä pitäis edetä ja... miten sais noi tollaset pelot heitettyy mielestään ja vaan uskaltaa heittäytyä.... vaik tietää että voi sattua, silti tahtois yrittää.....- facebook_käyttäjä
Mistäs päin kyseiset ihmiset ovat ketkä täällä ovat kirjoitelleet ja minkäs ikäisiä! Jos vaikka sattuis kohdalle! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864