Minulla on selvästi kevättä rinnassa ja haluisin löytää itselleni miehen.
Olen nettideiteissä kirjoitellut mukavan oloisen miehen kanssa. Nyt päätin rohkaistua ja tiedustelin häneltä, jos voisimme tavata ensi viikolla.
Ei kai nainen ole liian malttamaton, jos alkaa puhumaan tapaamisesta? Mikä olisi sopivaa tekemistä ensi tapaamiselle? Millaset on hyvät vaatteet ensitapaamiselle?
EHDOTIN MIEHEKLLE TAPAAMISTA
6
640
Vastaukset
- preussiasiantuntija
Hyvä vaan jos nainen haluaa tavata, ei ollenkaan malttamattoman oloista. Sellaiset naiset ovat ärsyttäviä, jotka jumittuvat nettiin. Kiinnostus pitää näyttää =)
- Helppoa sanoa kyllä
Suosittelen vaikka kahvilla käyntiä. Ei se malttamatonta ole.
Ihan peruspukeutuminen on ekoille treffeille parasta.
Parasta tehdä kaikesta mahdollisimman helppoa, paineetonta ja mukavaa jne. sekä itselle että toiselle.
Kysy ihmeessä treffeille. Ei senkään jälkeen tarvitse kiirehtiä mihinkään. - bluebelll
Mulla ihan sama tilanne eli ihastuin netissä. Tapaamisestakin on ollut puhetta, mutta välimatka on pitkä. En halua olla liian päällekäyvä, mutta haluaisin todellakin nähdä hänet. Miten saisin hänet kotikaupunkiini olematta liian tyrkky?
- nora88
Mulla tilanne on sentää sellainen että, asutaan samalla paikkakunnalla. Eli on hieman eri ehdottaa tapaamista, kun voi vaan ehdotta kahvilassa käyntiä tai jotain muuta. Tapaamiseen kun tarvii varata vain muutama tunti, joten molemmille sopiva ajankohta voi olla helpompi löytää.
- ljgjhjhj
nora88 kirjoitti:
Mulla tilanne on sentää sellainen että, asutaan samalla paikkakunnalla. Eli on hieman eri ehdottaa tapaamista, kun voi vaan ehdotta kahvilassa käyntiä tai jotain muuta. Tapaamiseen kun tarvii varata vain muutama tunti, joten molemmille sopiva ajankohta voi olla helpompi löytää.
No äläpäs sitten enää odottele :) Jos treffeille kutsuminen vaikuttaa sinusta liian hätäiseltä, niin sinun ei tarvitse tehdä tapaamisesta niin suurta numeroa - sen ei tarvitse olla VIRALLISET ENSIMMÄISET TREFFIT KOLMELLA HUUTOMERKILLÄ!!!, vaan voit ehdottaa tapaamista tuosta vain tyyliin, "Hei, mitä jos juteltaisiin ihan kasvotusten tässä joku päivä? Käyn usein kahvilassa se-ja-se, satutko itse ikinä sinne?" tms.
- ........
Ensinnäkin:
a) Mies voi saapua paikalle verkkareissa ja villapaidassa, joten monen tunnin meikkaamista ja viimeisen päälle pukeutumisen voi unohtaa. Toisaalta mies voi olla fiksukin ja hyvin pukeutunut.
b) Mies voi olla todellinen pettymys! Vaikka olisit nähnyt valokuvan niin silti voi tulla olo että haluaa paeta paikalta
c) Kannattaa sopia treffit tosiaan yleiselle paikalla ja olla varovainen ensitapaamisissa. Mahdolliset luonneviat tai esim. väkivaltainen käyttäytyminen eivät näy päälle päin eivätkä aina tule ilmi ensimmäisessä tai toisessa tapamisessa.
d) Tuntuu että miehet käyttäytyvät eri tavalla nettideitin kanssa kuin esim. tuttavapiiristä olevan deitin kanssa. Kunnioitus on jotain muuta ja välit voidaan laittaa lyhyen suhteen jälkeen kokonaan poikki ilman syytä ja mitään ilmoittamatta. Täten suhteen alussa ei kannata kertoa kovinkan paljon henkilökohtaisia asioita.
e) Sinkuksi itseään kutsuva mies saattaa olla varattu ja kannattaa ottaa selvää mitä mies etsii seksisuhdetta, seikkailua, seurustelusuhdetta. Etsittekö samaa?
f) Monella miehillä on lapsia ja avioerotaustalla siis nuorellakin, joten nämä kannattaa varmistaa asia, jos ei hyväksy niitä.
g) Tarkista miehen uskonnolliset taustat jos niillä on merkitystä. Vastaan saattaa tulla niin ateisteja, helluntailaisia, adverttikirkkoon kuuluvia, jehovia, evankelis-luterilaisia jne..
h) Ja kaiken lisäksi vaikka tapaisit täysin kriiteereitäsi vastaavan miehen niin välttämättä että ihastukaan häneen.
Eli lyhyesti sanottuna vastassa voi olla ihan millainen mies tahansa. Mutta kannattaa pukeutua suht. normaalisti. Ei yliampuvasti, mutta ei liian rennosti.
Kannatta tavata nettideitti aika nopeasti, jos kuitenkin mies ei olekkaan sitä mitä luulet. Myöhemmin kaduttaa jos olet kertonut koko elämänkertasi ventovieraalle ihmiselle.
Itse löydän seuraa melkein helpommin muualta kuin netistä. Varmaa aika paljon riippuu aloitteista, kriiteereistä, missä asuu ja kuinka hyvin osaa ja viitsii kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879