Menen nyt sänkyyn muka nukkumaan, mutta oikeasti vaan susta haaveilemaan. En muista milloin olisin viimeksi halunnut tällä tavalla ottaa aikaa yksinomaan haaveiluun. Varmaan joskus yläasteella (ja siitä on kauan!). Tuntuu hassulta, oot mielessäin. :)
uneksimaan...
20
885
Vastaukset
- laittaisinko nimeni?
Haaveillaan rakas toisistamme. Vielä tulee päivä, kun ei haaveet muuttuvat todeksi. Toivottavasti olet silloin valmis. ;)
- hehheheeeee
haaveet ei muutu vai muuttuvat??
epäselvä viesti - laittaisinko nimeni?
hehheheeeee kirjoitti:
haaveet ei muutu vai muuttuvat??
epäselvä viestiEräs nainen pistää pään sekaisin niin ei aina ajatus kulje...tekstistäkin tulee mitä sattuu.
- ässä*
laittaisinko nimeni? kirjoitti:
Eräs nainen pistää pään sekaisin niin ei aina ajatus kulje...tekstistäkin tulee mitä sattuu.
Kohtalotovereita riittää, minulla on mielessä J-mies jota en mielestä saa..en millään..
- tilanne...
ässä* kirjoitti:
Kohtalotovereita riittää, minulla on mielessä J-mies jota en mielestä saa..en millään..
mulla mielessä T-mies jota en saa mielestä...en millään...
- laittaisinko nimeni?
ässä* kirjoitti:
Niin siis olen itsekin nainen.
- S
Niin siis olen itsekin nainen.
se laittaisinko nimeni haaveilee..? Mullakin mielessä nainen koko ajan, haaveet on ihania, toivottavasti joskus tulisivat todeksi..
- täällä-
Eräs nainen pistää pään sekaisin niin ei aina ajatus kulje...tekstistäkin tulee mitä sattuu.
eräs ihana nainen mielessäin.. liikaa.. aina.. niin jotain suloista. :)
- sooo crazy
täällä- kirjoitti:
eräs ihana nainen mielessäin.. liikaa.. aina.. niin jotain suloista. :)
Naiset on niin ihania ja miehetkin...jotkut. ;)
ässä* kirjoitti:
totta samat ajatukset:)
- meandi^
sooo crazy kirjoitti:
Naiset on niin ihania ja miehetkin...jotkut. ;)
hei, jos tämä on sinulta, rakas, niin minä menen nyt nukkumaan ja ajattelen sinua siihen saakka kun nukahdan! Ajattelen sinua oikeastaan kaiken aikaa sun ei tarvitse ahdistua siitä, en tee enää mitään , joka aiheuttaisi sinulle ahdistusta.
ajattelen sinua, kaikea sinussa, sinua jälleen kerran ja taas sinua. En osaa tarkemmin määritellä, koska en oikeastaan tunne sinua kovion hyvin. Mutta toivon , että et koskaan muuttuisi ja pysyisit aina tuollaisena kuin olet!
niin, niin hullua kuin tämä onkin, mutta olen täynnä sinua, sinua sinua, taidan ihan olla rakastunut sinuun ja mielikuvaan sinusta. Mutta sinulle helpotukseksi, kyllä mä tiedän, että miten paljon me eroamme toisistamme, että mä vain iloittelen Suomi24:llä oikeat tunteeni, enkä vain "kylmästi kuten tiedät". Ja silleen! - tämä T-mies
tilanne... kirjoitti:
mulla mielessä T-mies jota en saa mielestä...en millään...
tietää, että ajattelet häntä...?
- meandi^
meandi^ kirjoitti:
hei, jos tämä on sinulta, rakas, niin minä menen nyt nukkumaan ja ajattelen sinua siihen saakka kun nukahdan! Ajattelen sinua oikeastaan kaiken aikaa sun ei tarvitse ahdistua siitä, en tee enää mitään , joka aiheuttaisi sinulle ahdistusta.
ajattelen sinua, kaikea sinussa, sinua jälleen kerran ja taas sinua. En osaa tarkemmin määritellä, koska en oikeastaan tunne sinua kovion hyvin. Mutta toivon , että et koskaan muuttuisi ja pysyisit aina tuollaisena kuin olet!
niin, niin hullua kuin tämä onkin, mutta olen täynnä sinua, sinua sinua, taidan ihan olla rakastunut sinuun ja mielikuvaan sinusta. Mutta sinulle helpotukseksi, kyllä mä tiedän, että miten paljon me eroamme toisistamme, että mä vain iloittelen Suomi24:llä oikeat tunteeni, enkä vain "kylmästi kuten tiedät". Ja silleen!Oho, korjataan virheet, ja niitähän tuli!
Eli: KAIKKEA sinussa, KOVIN hyvin, ja ILMOITTELEN suomi24:llä!
Näin! Yksi tahra pyyhitty pois....... - voih hanimuru..
meandi^ kirjoitti:
niin, niin hullua kuin tämä onkin, mutta olen täynnä sinua, sinua sinua, taidan ihan olla rakastunut sinuun ja mielikuvaan sinusta. Mutta sinulle helpotukseksi, kyllä mä tiedän, että miten paljon me eroamme toisistamme, että mä vain iloittelen Suomi24:llä oikeat tunteeni, enkä vain "kylmästi kuten tiedät". Ja silleen!Tää kuulosti niin tutulta ja niin tähän viimepäivien tapahtumiin sopivalta.. Voi ei.. Ei voi olla totta..?? Ootko se sää..?? Tuskin sanoisit, et se oot sää, mutta tiedän mää mitä tunnet.. tunnen sen.. en vaan saa sua mielestäni kanssa ja halkeen onnesta ja hymyilen vaan tyhmänä.. ^^ Jos se oót sää, niin nähdään, niin tiedetään tulisko siitä mitään.. ei ehkä ollakkaan niin erilaisia, mitä ajattelet.. :)
- voih hanimuru...
voih hanimuru.. kirjoitti:
Tää kuulosti niin tutulta ja niin tähän viimepäivien tapahtumiin sopivalta.. Voi ei.. Ei voi olla totta..?? Ootko se sää..?? Tuskin sanoisit, et se oot sää, mutta tiedän mää mitä tunnet.. tunnen sen.. en vaan saa sua mielestäni kanssa ja halkeen onnesta ja hymyilen vaan tyhmänä.. ^^ Jos se oót sää, niin nähdään, niin tiedetään tulisko siitä mitään.. ei ehkä ollakkaan niin erilaisia, mitä ajattelet.. :)
ps. en ollu alkuperänen kirjottaja
- meandi^
voih hanimuru... kirjoitti:
ps. en ollu alkuperänen kirjottaja
joo, kultarakas, ihana, täydellinen muru mussukkain, ehket oo hän, ku kirjoitustyyli on mitä oudoin, mutta nyt sammuu valot ja alan haaveilemaan sinusta/hänestä- Ja jos oo länsisuomesta, niin et ole minun rakas! Mää, ja sää, ...ajattelin vain ...
Mutta hyvää yötä ja kauniita unia. Ja voi että kun haluaisin nyt mennä hänen viereen nukkumaan. Se olisi niin hyvä paikka nukahtaa! - voih hanimuru....
meandi^ kirjoitti:
joo, kultarakas, ihana, täydellinen muru mussukkain, ehket oo hän, ku kirjoitustyyli on mitä oudoin, mutta nyt sammuu valot ja alan haaveilemaan sinusta/hänestä- Ja jos oo länsisuomesta, niin et ole minun rakas! Mää, ja sää, ...ajattelin vain ...
Mutta hyvää yötä ja kauniita unia. Ja voi että kun haluaisin nyt mennä hänen viereen nukkumaan. Se olisi niin hyvä paikka nukahtaa!länsisuomesta.. Oon sun RAKAS.. tuu tänne, TUUU.. en kestä..!!!!
Hyvää yötä, nuku hyvin ja tiedä, että mää en luovuta, enkä luovu susta.. ^^ - nih.
tämä T-mies kirjoitti:
tietää, että ajattelet häntä...?
ON TEE ÄMMÄ joka täällä yksin horisee.
- M
Et ilmeisesti ihastu kovinkaan helposti?
- 170000
en oo ap, mutta vastaan tähän että en ihastu helposti! ja nyt...uuuh.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192166Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä251945Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698