Ollaan puhuttu poikaystäväni kanssa jo alustavasti, missä haluttaisiin asua ja elää tulevaisuudessa. Poikaystävä haluaisi asua Helsingissä tai jossain sen lähettyvillä. Minä taas jossain Lapissa. Inari ois ihan unelma
Halutaan asua tulevaisuudessa täysin eri puolella Suomea
3
158
Vastaukset
Vaatii varmaan vähän kompromissia molemmilta. Ootko Lapista kotoisin vai miks sinne? Ymmärrän että' sun poikaystävä ei ehkä haluu muuttaa niin kauas ihan uudelle paikkakunnalle mistä ei tunne ketään. Haluutko sä asua maalla ja poikaystävä kaupungissa? Koittakaa miettiä jotain muita vaihtoehtoja, mitkä tyydyttää molempia. Esim. jonku ison kaupungin lähettyvillä, jonku muun kun helsingin jos sä et tykkää pääkaupunkiseudusta. Turha tosta on sen enempää musta stressata, yleensä johonkin asetutaan asumaan sattumien kautta eikä niinkään valita asuinpaikkaa. Elämä, työt ja opiskelut vaan johtaa teidät jonnekin. Hyvä tietty kuitenkin puhua molempien haaveista, mutta mun mielestä tälläsissä asioissa pitää pystyä joustamaan, niinku parisuhteessa monessa muussakin asiassa. Ei Inari ja Helsinki varmaan ole niitä ainoita paikkoja Suomessa missä toinen teistä viihtyisi. Olkaa avoimemmin mielin!:)
- ruusuiset unelmat?
Asukaa Hesassa, kun siellä nyt sattuu olemaan yleensäkkin enemmän elämää ja töitä nuorille!
Viettäkää sit vapaa-aikaa siellä pohjoisessa enempi!
Se on kuule romantiikka kaukana siellä pohjoisessa itikoiden ja työttömyyden parissa pitemmällä tähtäimellä!
Itse vietän kesät pohjoisessa ja kiire on takaisin sivistyksen pariin kaamoksen alettua viimeistään!!
- fdf,öäsf,äödsf,öä
toinen tahtoo asua maaseudulla ja toinen kaupungissa. tuohan on helposti ratkaistavissa, hankkii vain asunnon läheltä kaupunkia jossa hyvät kulkuyhteydet, mutta silti rauhallista, esim naapurit jonkun matkan päässä, luonto jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886