eli mulla on sellanen sym orbit 50, sain sen viime keväänä. Nyt se on ollut koko talven ulkona lumen keskellä. Siinä on nyt sellanen vika kun sen käynnistää se sammuu heti kun pistää vähän kaasua, ja sit eks sen taka renkaan pitäis alkaa myös pyörii ku sitä kaasua vähän laittaa, mutta se ei ala edspyörimään. Siinä oli jo se vika ennen talvea että se sammuu kun sitä on käyttäny aika kauan putkeen esim liikennevaloissa sammuu aina jos olen ajanut pitkän matkan, ellei kokoajan pistä vähän kaasua.
Sitten siinä skootterissa halkes varmaan pakkasen vaikutuksesta sellanen muovi pala et sen moottorin toisella puolella oleva koneisto ei oo enää kunnolla kiinni vaan se roikkuu tai heiluu sillee velttona.
Nii mietin et tuleeko toi mopo koskaan toimii ja paljon kaikki korjaukset maksaa ja miten mä saan sen kuljetettuu sinne korjaamolle ku se ei lähe liikkeelle???
auttakaa en tiiä mitään skoottereiden korjauksesta
sym
2
323
Vastaukset
- sami_skooteeri
hilavitkuttimen röörissä voipi olla vikaa
- moi vaan
1. Mopoja ei säilytetä lumen keskellä
2. Voi olla jarrulevyt jotenki huonosti, jos ei rengäs pyöri.
3.Jos lämmität mopoa siis annat vaan käydä jonkun minuutin niin entä sitten?
4. Tyhjäkäyntisäätö siis kaasarissa voi yksinkertaisesti olla liian pienellä.
5. Skootteria mulla ei oo ja en oo koskaan semmosta korjannu.
6. Mutta on mulla Suzuki Pv ollu jo jonku vuoden joten kokeile noita ja kysäse sitte isiltä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä211926Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 53691
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688