näiden palstojen viesteistä? Arvaatko kirjoittaijan?
Oletko tunnistanut
41
1484
Vastaukset
- o..ne
ole.
- ...oon....
kyllä....
- avasitko
...oon.... kirjoitti:
kyllä....
sen kirjoittajan? Keneksi häntä luulet?
- itseni..
...oon.... kirjoitti:
kyllä....
ja taidanpa tietää kirjoittajankin :)
..tunteita löytyy täältäkin eräälle etsijälle :)
..nimen käyttäminen auttoi selventämään, että ns. oikeilla jäljillä ollaan :) - kysyä täytyy
itseni.. kirjoitti:
ja taidanpa tietää kirjoittajankin :)
..tunteita löytyy täältäkin eräälle etsijälle :)
..nimen käyttäminen auttoi selventämään, että ns. oikeilla jäljillä ollaan :)No, jos olet kirjoittajan tunnistanut ja sinullakin on vielä jäljellä tunteita häntä kohtaan,,niin mitä sitten olet tehnyt tilanteenne eteen? Vai oletko tehnyt mitään ?
- etananvauhtia..
kysyä täytyy kirjoitti:
No, jos olet kirjoittajan tunnistanut ja sinullakin on vielä jäljellä tunteita häntä kohtaan,,niin mitä sitten olet tehnyt tilanteenne eteen? Vai oletko tehnyt mitään ?
mutta hiljaa hyvä tulee ;).. vai mitä nappisilmä?
Eiköhän ensi kesään mennessä jo valmistakin tule ;)
..on tässä vuosia piiriteltykin ihan oikeassakin elämässä. - dajsriwjdwejf
etananvauhtia.. kirjoitti:
mutta hiljaa hyvä tulee ;).. vai mitä nappisilmä?
Eiköhän ensi kesään mennessä jo valmistakin tule ;)
..on tässä vuosia piiriteltykin ihan oikeassakin elämässä.niin..........niin se etenee etananvauhtia:D..............mut mä olisin valmis jo nopeampaankin etenemisvauhtiin. Kerro minkä nimistä nappisilmää kaipaat??
t.joku täällä jotain kaivannut nappisilmämies - Kerrohan
dajsriwjdwejf kirjoitti:
niin..........niin se etenee etananvauhtia:D..............mut mä olisin valmis jo nopeampaankin etenemisvauhtiin. Kerro minkä nimistä nappisilmää kaipaat??
t.joku täällä jotain kaivannut nappisilmämiesnappisilmämies minkä nimistä naista sinä kaipaat? Tai mistä päin?
- nqjwvbl S-
Kerrohan kirjoitti:
nappisilmämies minkä nimistä naista sinä kaipaat? Tai mistä päin?
Sandrahan se on....... blondi Helsingistä.
- nappisilmän
dajsriwjdwejf kirjoitti:
niin..........niin se etenee etananvauhtia:D..............mut mä olisin valmis jo nopeampaankin etenemisvauhtiin. Kerro minkä nimistä nappisilmää kaipaat??
t.joku täällä jotain kaivannut nappisilmämiesnimi on edelleen arvoitus..
mutta nappisilmä tietää mun nimen..
sit pistäisin minäkin jo tähän hommaan pupu-vaihteen päälle ;) - arvoitus,
nappisilmän kirjoitti:
nimi on edelleen arvoitus..
mutta nappisilmä tietää mun nimen..
sit pistäisin minäkin jo tähän hommaan pupu-vaihteen päälle ;)mutta entäpä paikkakunta? Missä päin niitä katseita on vaihdettu?
- poikin
arvoitus, kirjoitti:
mutta entäpä paikkakunta? Missä päin niitä katseita on vaihdettu?
uuttamaata ;)
- ainakin
poikin kirjoitti:
uuttamaata ;)
osoite oli sitten oikea ;)
- niin pitikin..
ainakin kirjoitti:
osoite oli sitten oikea ;)
vielä, kun lähemmäs pääsis..;)
laita sä kuntien alkukirjaimet.. - pääsisit
niin pitikin.. kirjoitti:
vielä, kun lähemmäs pääsis..;)
laita sä kuntien alkukirjaimet..jos vain tulisit...oikeasti ;)
Laita sinä ne kirjaimet. - yllytä ;)
pääsisit kirjoitti:
jos vain tulisit...oikeasti ;)
Laita sinä ne kirjaimet.j, t ja m ainakin..
- sitten
yllytä ;) kirjoitti:
j, t ja m ainakin..
jo tulla sieltä ;)
- ei taida olla
sitten kirjoitti:
jo tulla sieltä ;)
pitkäkään matka mun luota..menikö oikein?
- taida...
ei taida olla kirjoitti:
pitkäkään matka mun luota..menikö oikein?
kertoa tämän enempää täällä... Ota yhteyttä minuun.
- kun en tiedä
taida... kirjoitti:
sitä nimeäsi.. sä tiedät mun, niin soita hyvä mies ;)..
en mä pure..koira hoitaa sen homman ;D - nappisilmämies
Kerrohan kirjoitti:
nappisilmämies minkä nimistä naista sinä kaipaat? Tai mistä päin?
voin kertoa,et olen länsirannikolta..........menikö vikaan??
- voisithan
kun en tiedä kirjoitti:
sitä nimeäsi.. sä tiedät mun, niin soita hyvä mies ;)..
en mä pure..koira hoitaa sen homman ;Dsä hetkeksi malttaa pysähtyä ;)
- yhteyttä minuun
taida... kirjoitti:
..niin selviää tämä arvoitus :)
Tietääkseni tiedät mun nimen..tai olen ainakin siinä luulossa..
eli laita viestiä [email protected] - tietää.
avasitko kirjoitti:
sen kirjoittajan? Keneksi häntä luulet?
Kuka täällä kirjoittelee itselleen näitä viestejä ja vastaileekin itselleen. sinähän se oot palstahörhelö narsisti Tee.
- ,khbjuh
olen.. tai toivon niin että erään kirjoittajan viestit oisivat minulle.. Sen verran olen vinkkejä heittäny että ihme jos ei ole hän keneksi luulen.. vaikkakaan en ole suoraa vastausta saanut. eikä hän ole viimeiseen vastannu, eli ehkä vaan turhaan haaveilen :)
- gbfgbfgb
aika neuroottista kuvitella, että se ihastuksen kohde todellakin lukisi näitä viestejä.
Viestiketjulla, johon ei ole vastattu on ehkä 50-200 lukukertaa eli lukijaa.
Viestiketjulla, johon on tullut vastauksia esim 3 kpl, saattaa olla 150-300 lukukertaa, mutta silloin pitää ottaa huomioon, että nopeimmat ovat lukeneet ketjun moneen kertaan eli jokaisen vastauksen jälkeen aina uudelleen, eli todellisia lukijoita onkin vain 50-100.
Se on 1 tai 2 ihmistä jokaista 100 000 kansalaista kohden suhteutettuna Suomen väkilukuun. Eli mahdollisuutesi, että juuri ihastuksesi kohde lukee viestin, on luokkaa pisara valtameressä.
Toisin sanoen, jos et saa sitä sanotuksi elävässä elämässä, on mieletöntä toiveajatteluag, että viesti menisi perille tätä kautta.- sivusta.
Tiesitkö muuten että ihan tuntematon ihminen on ottanut yhteyttä minuun puhelimitse viestin perusteella, jonka löysi näiltä sivuilta. Enpä usko olevani ainoa.
- cwrtg
sivusta. kirjoitti:
Tiesitkö muuten että ihan tuntematon ihminen on ottanut yhteyttä minuun puhelimitse viestin perusteella, jonka löysi näiltä sivuilta. Enpä usko olevani ainoa.
mahoton sentään. Olet sie aekamoenen julukkis.
- Nolous
sivusta. kirjoitti:
Kuvittelin neuroottisuudessani että täällä oli ihastukseni viestejä. Otin yhteyttä oikeasti IRL ja pieleen meni, nolasin itseni täysin. Että silleen...
- vahvaperoona
sivusta. kirjoitti:
ole ainoa ja se toinen tunnusti, mutta sinä et. Tämä olisi hyvä tietää muidenkin. Ja tämän toisen kanssa sovin, että en puhu, mutta enpä malttanut olla pitämättä suutani kiinni, ja kerroin siitä eräälle..
Ja toiseksi, jos tämä ei vihdoinkin lopu tämä paskan ja provoilujen kirjoittelu näiltä sivuilta, niin odotan vielä jonkin aikaa...ja sitten...asia on jo vetämässä huippusellaisella, ja myös kaikki kopiot niistä jutuista. Sitä on vaikea selvittää, mutta jos tarve vaatii, niin selviää. Unohdin jo koko jutun, mutta paskan kirjoittelu vaan jatkuu ja jatkuu..
Jos sä haluat sen viestin pitää itselläsi ja luulotella, että se tarkoittaa sitä, mitä luulet, niin senkun luulottelet, eipä mua pahemmin se vaivaa, koska se oli pikku tsoukki juttu ja hammasta purren sen kirjoitin, mitä pyysin sitten anteeksi, jos muistat. Muuta anteeksi pyydettävää minulla ei ole, mutta onko sinulla/hänellä ? Ja se ahdistelu.. tiedät mitä tarkoitan..vieläkin traumat siitä. näin jälkeenpäin ajateltuna se asia olisi pitänyt tuoda siellä julki, mutta päätin sen ottaa omiin käsiini, joka ikävä kyllä se epäonnistui.
Ja siitä tiesin, että sinä olet itse pääpiru.. siis siitä ahdistelusta.Mua vaan harmittaa, kun en vienyt silloin jo sitä eteenpäin, mutta minua kiellettiin menemästä poliisin puheille ja liittoon se syy oli silloin hieman epäselvä, miksi en saanut niin tehdä ?? Pistettiin pakko-lomille, vaikka halusin tulla töihin, ehkä tiesin liikaa talon asioista:/epämääräisistä..
Täällä on helppo tunnistaa itsensä, jos niin hyvät tuntomerkit laitetaan kuten sinä teit n. kuukauden ajan niin täytyy olla aika tyhmä, joka ei itseänsä tunnista. Oli hiustenväriä,ammattia, lasteni nimiä, sisarusteni nimiä,jopa sukunimeeni viittaavia juttuja pari kappaletta,isästäni vihjeitä ym. ja kaikki oli ihan samalla kuukaudella.
Ja kun olen seurannut näitä nyt ja paljon,paljon aikaisempia juttuja, niin ei missään ole kenestäkään laitettu niin paljon vihjeitä saman ajan sisälle.
Kun asiaa käsiteltiin ns. suljetuin ovin, niin et uskaltanut edes silmiin katsoa,vaan pää painuksissa katselit varpaitasi, mutta ei katsonut kyllä pomokaan, vaikka asiasta mainitsin muidenkin kuullen siellä, haluan, että katsotaan silmiin, kun jutellaan muistatko??
Ja nyt toivon, että nämä paska provoilut, jota joku siellä päässä harrastaa, jos ei ne lopu, niin vedän asian uudelleen esiin, mutta toivon että niin ei tarvitse tehdä, koska siitä tulisi aika pitkä prosessi, ja aikaa vievä ja vaivaakin, mutta olen sinnikäs luonne jos tarve vaatii. Ja onneksi erittäin, erittäin vahva persoona.
Ja nyt minä jätän teidät rauhassa puimaan tänne omia juttujanne, minulla on omat juttuni, ja sellaisen henkilön kanssa, joka on maininnut käyvänsä joksus täällä ja minä sitten silloin tällöin käyn laittamassa jotain kommenttia tänne Hox! silloin tällöin, en todellakaan asu täällä.. nukun yöt kun on hoidettavana pari työkeikkaa ja sattuu olemaan muutakin puuhaa ihan riittämiin.
Ja tämä viesti ei ole täällä sen vuoksi, että liittyisi aiheeseen, vaan eri syistä! Jä tähän viestiketjuun en tule vastaamaan mitään en edes tule lukemaan tätä joten nyt häivyn.
Ja nyt tuli kiire töihin son moro!
- A(n)
Tällä palstalla on monta A(n) henkilöä ja mikään ei ole kohdistunut minuun.
- Wooooot :)
Tunnistan kyllä A(n) , eikä siitä ole epäilyksiä.
- A(n)
Wooooot :) kirjoitti:
Tunnistan kyllä A(n) , eikä siitä ole epäilyksiä.
Ainakaan minulle ei ole suunnattu mitään viestiä täällä. Enkä minä olen aloittanut yhtään aloitusta.
- Joskus..
..mutta aika harvoin.. siis näitä omia provoja, jos meinasit? Ei tahdo aina muistaa mitä tulee kirjoiteltua ;P
- ^^^^^^^^^^^^^^
HUOMATTU>Kaikki paska täällä on sulta.
- ai, siis
^^^^^^^^^^^^^^ kirjoitti:
HUOMATTU>Kaikki paska täällä on sulta.
keneltä?
- piste.
ai, siis kirjoitti:
keneltä?
itseltäs.
- ...................
aikoja sitten jo ja niitä on viljelty tänne joka puolelle. se joka sitä harrastaa, niin kantsis miettiä ajan varausta tohtorille !
- vaan.
Miksi luulet, että ne kaikki ovat sinulle?
- ersdtgvbjklnlm
täältä ei kenenkään kannata "tunnistaa" itseään ja mennä sitten nolaamaan itsensä live-elämässä. Tänne taitaa kirjoitella vain uuninpankolla makoilevat työttömät uneksijat.
- niihin työttömiin?
minä en.. ja uneksin silti työpaikkaromanssi -osastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876