Kaunis Kati hyvin läheltä Tikkurilasta... Olit Pub Hertasissa eilen perjantaina 13.3. Juteltiin ja sain puhelinnumerosi, ja minä tumpula hukkasin sen! Löydänkö vielä sinut, kun niin kovasti jäin kaipaamaan...?
Kati, joka on ammatiltaan terveydenhoitaja, vaaleat kiharat hiukset, asuu Tikkurilassa. Auttakaa!! En anna itselleni koskaan anteeksi että hukkasin puhelinnumeron, jäin kaipaamaan niiiin kovasti...
Ei ole vieläkään löytynyt, eikö kukaan tosiaan tunnista? Sen verran sekaisin menin tapaamisesta jo, että kyseessä oli siis perjantai 12.3 eikä mikään 13.3, vaikka mulle se tähän paremmin sopisikin!
Tunteeko kukaan...?
Kati, joka on ammatiltaan terveydenhoitaja, vaaleat kiharat hiukset, asuu Tikkurilassa. Auttakaa!! En anna itselleni koskaan anteeksi että hukkasin puhelinnumeron, jäin kaipaamaan niiiin kovasti...mieti mies mieti
missä se on hoitajana etsi sieltä..............
missä päin Tikkurilaa asuu suunilleen sitten numero tiedusteluun puhelu ja löytyykö Kati iän perusteella tai löytyykö sukunimeä jne..Apua edelleen...
Ei ole vieläkään löytynyt, eikö kukaan tosiaan tunnista? Sen verran sekaisin menin tapaamisesta jo, että kyseessä oli siis perjantai 12.3 eikä mikään 13.3, vaikka mulle se tähän paremmin sopisikin!