Musiikin jumputus yöllä...

pinnapalaa!

Muutimme n. 3 viikkoa sitten uuteen asuntoon ja heti ensimmäisenä yönä saimme kuunnella naapurin bileitä. Ja näin on käynyt joka viikonloppu muuttomme jälkeen! En tiedä tarkalleen koska musiikki loppuu, koska yleensä vedän vain korvatulpat korviin ja YRITÄN nukkua. Mutta se alkaa yleensä siinä 20-paikkeilla, juuri kun pitäisi 1vuotias laittaa nukkumaan! Ujona ihmisenä en oikein uskalla käydä valittamassakaan ovella, varsinkin kun naapurissa asuu mustalaisia ja yläkertalaisetkin voivat heihin kuulua. Ei minulla mitään mustalaisia vastaan ole, mutta pelottaa puukkojutut. Mitä pitäisi tehdä? En ole varma loppuuko musiikki kuitenkin ennen 22, mutta voiko siitä tehdä valituksen isännöitsijälle jos se on häiritsevää, vaikka musiikki loppuisikin 22-maissa?

47

6565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinnapalaa!

      Vielä lisäys: Tänäkin iltana siis musiikki pauhaa täysillä ja nyt en mennyt nukkumaan vaan kuuntelin jatkuuko se 22 jälkeen ja kyllä vain jatkuu. Tässä 2,5h olen kuunnellut jo ja kävin rapussakin tässä välissä ja musiikki siis kuuluu saman kerroksen asunnosta. Valitus isännöitsijälle? Poliisit?

      • SarSar

        Meneppä suoraan isännöitsijän puheille, soita tai lähetä hänelle valituskirje häiriköistä.
        Poliisille soittaisin vasta jos meno yltyy aivan hullunmyllyksi (kolistelua,paikkojen hajoitusta,huutamista...)


      • Häriköt poistoon

        Ekaks poliisi paikalle, pyydät kopion heidän raportistaan, ilmoitat isännöitsijälle ja annat raportin hänelle, hyvä, jos saat vielä nimilistan naapureilta kerättyä, sitten isännöitsijä pistää vauhdikkaaseen tahtiin 3 kpl varoituksia naapureille, ja sitten heidät häädetään. Tämän kaavan mukaan homma toimii.


      • naapuri-
        Häriköt poistoon kirjoitti:

        Ekaks poliisi paikalle, pyydät kopion heidän raportistaan, ilmoitat isännöitsijälle ja annat raportin hänelle, hyvä, jos saat vielä nimilistan naapureilta kerättyä, sitten isännöitsijä pistää vauhdikkaaseen tahtiin 3 kpl varoituksia naapureille, ja sitten heidät häädetään. Tämän kaavan mukaan homma toimii.

        Voi kauhea jos viikonloppuna kuuluu musiikkia, joillakin on elämää.


      • feikki pieru

        loppuuko vai ei, niin miten lie, taidat sitten kuitenkin saada nukuttua siitä jumputuksesta huolimatta, eli mistä sinä valitat? Nukkuuko se sun yksvuotiaaskin tulpat korvissa?


      • 124578963
        Häriköt poistoon kirjoitti:

        Ekaks poliisi paikalle, pyydät kopion heidän raportistaan, ilmoitat isännöitsijälle ja annat raportin hänelle, hyvä, jos saat vielä nimilistan naapureilta kerättyä, sitten isännöitsijä pistää vauhdikkaaseen tahtiin 3 kpl varoituksia naapureille, ja sitten heidät häädetään. Tämän kaavan mukaan homma toimii.

        muka raportin, luulis että vain isäntä.

        Mitähän tässä talossa pitäs tehdä? Taitaa olla valikoitunut jotain tuberkuloosinkantajia ja muuten vain yskiviä, alakerran äijä ääntelee kuin pahin tuberkkelitapaus, hirveetä räästämistä ja mökkälöintiä, rupeaa jo itseäkin oksettaan, sen lisäksi tyypin ja muijansa jokaviikonloppuiset ryyppäysmökellykset, mennään kapakkiin, palataan siinä kahden maissa ja mekkalointi jatkuu - ja lähes aina niil on joku sota, tavarat lentelee, alaoven lasi säpäleiks, ovet paukkuu, nyrkkii hakataan oveen, ja musiikki soi, heh, joko ne on hiton hyvissä väleissä huoltofirman kanssa tai sitte soittivat itte sen lasinvaihtajan, sunnuntai-aamuna kuudelta tuli jo vaihtaan! että silleen, eipä kukaan muu tainnu ees huomata että meni ovi säpäleiks.

        No sitten on joku toinen yskivä ystävä, ja se se vasta onkin. Se menee parevekkeelleen ja ATSIIIIII, ATSIIII, jumankauta koko kylä kaikuu, tänään klo 5.52 - no, piti herättää kaikki, se on vähän niin kuin maatalon kukko - kaikki ylös nyt. Ja muuten se on siellä röhimässä yhtä kovalla äänellä, se on siis täysin eläimellistä ääntelyä mitä se pitää.

        Ja naapurin akka ravaa ovessa vähän välii, siis omassaan, mä en tajuu, eikä tarvikaan tajuta, mutta kai sillä on joku ongelma, tunnin välein tai useemmin se painelee pihalle ja kävelee ympyrän, palaa takas ja taas kohta uusiks. Ja samanlainen lähikapakassa istuva sekin. Juu.

        Että tällanen ihan täysin sairas paikka.

        Juu, on vielä niin korvessa, että ei taida poliisiikaan kiinnostaa jos jostain yöllisistä bileistä (niin muuten kyseessä ei siis ole mikään parikymppinen pari, vaan äijä on jo täysin harmaa hiuksiltaan ja muijakaan mikään parikymppinen ole, että silleen: Juopot ei ikinä kasva aikuisiks - vai soittaaks jotkut nelikymppiset jotain helvetin leevi et leavingsii yökaudet/yökauden?), vaikka nyt kyllä kadun etten toissayönä yrittänyt edes saada poliisia paikalle. Täysin idiootteja koko porukka! Mun mielestä saisvat vaikka tappaa toisensa.... Rauhoittuis vähäks aikaa! Hulluja, tiedä mistä lie vankilasta päässeet, tai ainakin vaikuttais siltä, että latvalahjoja ja umpihulluja, juoppohulluja ainakin: "Mä tapan!", "Ethän sä osaa edes koirastas huolta pitää!", "Etkä nai!", "Riippakulli!", "Minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkarihousuun, Minä lähden Pohjois-Karjalaan, juon kaljaa auringonnousuun!"

        Tappaisvat toisensa!
        No, tappais vaan.


      • 124578963
        124578963 kirjoitti:

        muka raportin, luulis että vain isäntä.

        Mitähän tässä talossa pitäs tehdä? Taitaa olla valikoitunut jotain tuberkuloosinkantajia ja muuten vain yskiviä, alakerran äijä ääntelee kuin pahin tuberkkelitapaus, hirveetä räästämistä ja mökkälöintiä, rupeaa jo itseäkin oksettaan, sen lisäksi tyypin ja muijansa jokaviikonloppuiset ryyppäysmökellykset, mennään kapakkiin, palataan siinä kahden maissa ja mekkalointi jatkuu - ja lähes aina niil on joku sota, tavarat lentelee, alaoven lasi säpäleiks, ovet paukkuu, nyrkkii hakataan oveen, ja musiikki soi, heh, joko ne on hiton hyvissä väleissä huoltofirman kanssa tai sitte soittivat itte sen lasinvaihtajan, sunnuntai-aamuna kuudelta tuli jo vaihtaan! että silleen, eipä kukaan muu tainnu ees huomata että meni ovi säpäleiks.

        No sitten on joku toinen yskivä ystävä, ja se se vasta onkin. Se menee parevekkeelleen ja ATSIIIIII, ATSIIII, jumankauta koko kylä kaikuu, tänään klo 5.52 - no, piti herättää kaikki, se on vähän niin kuin maatalon kukko - kaikki ylös nyt. Ja muuten se on siellä röhimässä yhtä kovalla äänellä, se on siis täysin eläimellistä ääntelyä mitä se pitää.

        Ja naapurin akka ravaa ovessa vähän välii, siis omassaan, mä en tajuu, eikä tarvikaan tajuta, mutta kai sillä on joku ongelma, tunnin välein tai useemmin se painelee pihalle ja kävelee ympyrän, palaa takas ja taas kohta uusiks. Ja samanlainen lähikapakassa istuva sekin. Juu.

        Että tällanen ihan täysin sairas paikka.

        Juu, on vielä niin korvessa, että ei taida poliisiikaan kiinnostaa jos jostain yöllisistä bileistä (niin muuten kyseessä ei siis ole mikään parikymppinen pari, vaan äijä on jo täysin harmaa hiuksiltaan ja muijakaan mikään parikymppinen ole, että silleen: Juopot ei ikinä kasva aikuisiks - vai soittaaks jotkut nelikymppiset jotain helvetin leevi et leavingsii yökaudet/yökauden?), vaikka nyt kyllä kadun etten toissayönä yrittänyt edes saada poliisia paikalle. Täysin idiootteja koko porukka! Mun mielestä saisvat vaikka tappaa toisensa.... Rauhoittuis vähäks aikaa! Hulluja, tiedä mistä lie vankilasta päässeet, tai ainakin vaikuttais siltä, että latvalahjoja ja umpihulluja, juoppohulluja ainakin: "Mä tapan!", "Ethän sä osaa edes koirastas huolta pitää!", "Etkä nai!", "Riippakulli!", "Minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkarihousuun, Minä lähden Pohjois-Karjalaan, juon kaljaa auringonnousuun!"

        Tappaisvat toisensa!
        No, tappais vaan.

        pyys lasitusliikkeen paikalle, niin nehän on vaan KUNNON JUOPPOJA JA HUOLEHTIVAT ASIOISTAAN VAIKKA HÄIRITSEVÄTKIN KAIKKIA MUITA JOITA EI JUOPOTTELU KIINNOSTA! Kunnon juoppo on eri asia kuin spurgu tai sosiaalipummi. VERONMAKSAJIA AINA TARVITAAN, EI NE SAA TAPPAA TOISIAAN JA OIKEUDET NE ON NIILLÄKIN, SOSIAALIPUMMEILLA EI OO OIKEUKSIA!


      • ajattelematonta
        naapuri- kirjoitti:

        Voi kauhea jos viikonloppuna kuuluu musiikkia, joillakin on elämää.

        ja joillakin pieniä lapsia jotka pitäisi saada nukkumaan!!!


      • pinnapalaa!
        feikki pieru kirjoitti:

        loppuuko vai ei, niin miten lie, taidat sitten kuitenkin saada nukuttua siitä jumputuksesta huolimatta, eli mistä sinä valitat? Nukkuuko se sun yksvuotiaaskin tulpat korvissa?

        huomaa painotus: YRITÄN nukkua
        yksivuotias heräilee yöllä ja itse kuulen musiikin korvatulpista huolimatta kun se niin kovaa on, että pyörin n. 1-2h sängyssä ennenkun saan itseni totaalisen väsähtäneeksi
        viime lauantaina kun tämän viestin kirjoitin, musiikin jumputus alkoi siis 20.00 ja vielä 01.00 kun YRITIN mennä nukkumaan, pauhasi se vieläkin
        niin että jaksaitsitko itse kuunnella JOKA lauantai musiikin jumputusta yli 5h putkeen ja kaupanpäälle vielä lapsen itkua? mietippä sitä :)


      • naapuri-
        pinnapalaa! kirjoitti:

        huomaa painotus: YRITÄN nukkua
        yksivuotias heräilee yöllä ja itse kuulen musiikin korvatulpista huolimatta kun se niin kovaa on, että pyörin n. 1-2h sängyssä ennenkun saan itseni totaalisen väsähtäneeksi
        viime lauantaina kun tämän viestin kirjoitin, musiikin jumputus alkoi siis 20.00 ja vielä 01.00 kun YRITIN mennä nukkumaan, pauhasi se vieläkin
        niin että jaksaitsitko itse kuunnella JOKA lauantai musiikin jumputusta yli 5h putkeen ja kaupanpäälle vielä lapsen itkua? mietippä sitä :)

        Viikonloppuisin antaisin anteeksi pienen musiikin jumputuksen tai no ei nyt ihan niin kovaa että ikkunat tärisee mutta pieni musiikki ei luulisi viikonloppuna haittaavan, eri asia jo viikolla alkaisi kuulumaan.
        Kyllä ne lapsetkin tahtoo loikkia ja kopistella aika kovaa kerrostaloissa mutta en hermostu pienestä itse.


      • tosiasia...
        ajattelematonta kirjoitti:

        ja joillakin pieniä lapsia jotka pitäisi saada nukkumaan!!!

        Nukkua ehtii haudassakin!


      • Ei korvatulppia enää
        pinnapalaa! kirjoitti:

        huomaa painotus: YRITÄN nukkua
        yksivuotias heräilee yöllä ja itse kuulen musiikin korvatulpista huolimatta kun se niin kovaa on, että pyörin n. 1-2h sängyssä ennenkun saan itseni totaalisen väsähtäneeksi
        viime lauantaina kun tämän viestin kirjoitin, musiikin jumputus alkoi siis 20.00 ja vielä 01.00 kun YRITIN mennä nukkumaan, pauhasi se vieläkin
        niin että jaksaitsitko itse kuunnella JOKA lauantai musiikin jumputusta yli 5h putkeen ja kaupanpäälle vielä lapsen itkua? mietippä sitä :)

        Meillä oli sama ongelma , mutta isännöitsijän kolme varoitusta ja asunnon omistajan käynti hiljensivät talon kokonaan . Oli samanlainen jumputtaja ja juhlijoita . Rähisemällä ei mitään voita , asiallinen puhe ja sitten em .jatko . Päivälläkään ei saa jatkuvasti kohtuuttomasti metelöidä kukaan . Elementtitaloihin omakotitaloista tulleet eivät edes tiedä , kuinka hyvin kaikki kuuluu , meteli ei ole tahallista aina .


      • Niin ja sitten
        ajattelematonta kirjoitti:

        ja joillakin pieniä lapsia jotka pitäisi saada nukkumaan!!!

        kun se oma kakara juoksee ympäri kämppää, huutaa ja pomppii niin se on normaalia elämisen ääntä, eikö vain? Mutta muualta ei saa kuulua mitään...


      • pinnapalaa!
        Niin ja sitten kirjoitti:

        kun se oma kakara juoksee ympäri kämppää, huutaa ja pomppii niin se on normaalia elämisen ääntä, eikö vain? Mutta muualta ei saa kuulua mitään...

        No mutta se ei ole tahallisesti aiheutuettua ja sille ei voi mitään joten siitä ei voisi naapurit valitusta antaa. Ja alakertalaisia pomppiminen yms ei häiritse, sillä asumme ykkösessä ja allamme ei asu ketään :)


      • Miten niin
        pinnapalaa! kirjoitti:

        No mutta se ei ole tahallisesti aiheutuettua ja sille ei voi mitään joten siitä ei voisi naapurit valitusta antaa. Ja alakertalaisia pomppiminen yms ei häiritse, sillä asumme ykkösessä ja allamme ei asu ketään :)

        ei voi? Uskomatonta! Oma napa, jälleen kerran.


      • pinnapalaa!
        Miten niin kirjoitti:

        ei voi? Uskomatonta! Oma napa, jälleen kerran.

        no kerro miten voit hiljentää yksi vuotiaan? toki yritän parhaani ettei meluaisi mutta enempää en voi tehdä, mutta parhaani teen naapurisovun säilyttämiseksi
        musiikin jumputtaminen on sitten asia erikseen, se on oma valinta ja sitä ei ole pakko jumputtaa yöllä 5 tuntia putkeen


      • Jonkun naapuri
        pinnapalaa! kirjoitti:

        no kerro miten voit hiljentää yksi vuotiaan? toki yritän parhaani ettei meluaisi mutta enempää en voi tehdä, mutta parhaani teen naapurisovun säilyttämiseksi
        musiikin jumputtaminen on sitten asia erikseen, se on oma valinta ja sitä ei ole pakko jumputtaa yöllä 5 tuntia putkeen

        Joo, samaa mieltä, vaikka asunkin yksin ja alakerrassani asuu raivostuttava lapsiperhe. Lapsen äänet ovat normaaleja, niitä ei kauheasti voi hiljentää, mutta musiikin jumputus (jota meillä kuuluu pääasiassa tuolta lapsiperheestä, kumma kyllä) ei ole tarpeellista, ja jos sitä haluaa kovalla kuunnella, niin on sellaisia maagisia laitteita kuin kuulokkeet. Joten musiikin soitto niin kovalla että se häiritsee naapureita on tarpeetonta ja omaan napaan tuijottelua, kun koko ongelma olisi niin helposti ratkaistavissa.


      • Luuri käteen
        pinnapalaa! kirjoitti:

        huomaa painotus: YRITÄN nukkua
        yksivuotias heräilee yöllä ja itse kuulen musiikin korvatulpista huolimatta kun se niin kovaa on, että pyörin n. 1-2h sängyssä ennenkun saan itseni totaalisen väsähtäneeksi
        viime lauantaina kun tämän viestin kirjoitin, musiikin jumputus alkoi siis 20.00 ja vielä 01.00 kun YRITIN mennä nukkumaan, pauhasi se vieläkin
        niin että jaksaitsitko itse kuunnella JOKA lauantai musiikin jumputusta yli 5h putkeen ja kaupanpäälle vielä lapsen itkua? mietippä sitä :)

        Soita seuraavan kerran rohkeasti poliisit. Kaverille soitettiin kerran poliisit pelkästä puheensorinasta vkl-yönä, vaikka muuten ovat hiljasenpuoleista sorttia eivätkä koskaan pidä mitään bileitä, kuten jotkut muut saman talon asukkaat. Poliisit oli kyllä hieman ihmeissään, kun saapuivat paikalle...


      • Ehkäpä se
        pinnapalaa! kirjoitti:

        no kerro miten voit hiljentää yksi vuotiaan? toki yritän parhaani ettei meluaisi mutta enempää en voi tehdä, mutta parhaani teen naapurisovun säilyttämiseksi
        musiikin jumputtaminen on sitten asia erikseen, se on oma valinta ja sitä ei ole pakko jumputtaa yöllä 5 tuntia putkeen

        naapuri on kyllästynyt lapsesi huutoon ja haluaa musiikilla tuon äänen peittää. Vaan eihän tuo ole mahdollista, kukapa ei haluaisi kuunnella lasten huutoa...


      • naapurin molo
        pinnapalaa! kirjoitti:

        No mutta se ei ole tahallisesti aiheutuettua ja sille ei voi mitään joten siitä ei voisi naapurit valitusta antaa. Ja alakertalaisia pomppiminen yms ei häiritse, sillä asumme ykkösessä ja allamme ei asu ketään :)

        No mutta joka kerta kun radio on auki, sieltä vain kuuluu musiikkia, en voi tehdä mitään.


      • Normaalikuuloinen
        tosiasia... kirjoitti:

        Nukkua ehtii haudassakin!

        Voi olla, että häirikkö sinne hautaan pääseekin keskimääräistä nopeammin.


      • nyty
        naapurin molo kirjoitti:

        No mutta joka kerta kun radio on auki, sieltä vain kuuluu musiikkia, en voi tehdä mitään.

        Ei mistään radiosta lähde sellaista jytkettä, mikä kuuluu vielä läpi naapurin korvatulpistakin.


      • kokemusta on
        nyty kirjoitti:

        Ei mistään radiosta lähde sellaista jytkettä, mikä kuuluu vielä läpi naapurin korvatulpistakin.

        Kyllä lähtee naapurin musiikkilaitteesta sen verran ääntä ettei korvatulpat auta ja on kokeiltu erilaisia tulppia.


      • T. Ere
        nyty kirjoitti:

        Ei mistään radiosta lähde sellaista jytkettä, mikä kuuluu vielä läpi naapurin korvatulpistakin.

        Totta. Häirikön on ihan turha väittää, että joku pikkuradio siinä vaan ollut pöydällä hengellistä radiokanavaa soittamassa.

        Usein nuo tyypit tosin eivät edes ymmärrä, miten pitkälle basso kantautuu.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        nyty kirjoitti:

        Ei mistään radiosta lähde sellaista jytkettä, mikä kuuluu vielä läpi naapurin korvatulpistakin.

        Vai tuon sortin ajattelija olet. Tai ehkä oletkin melkein kuuro? Korvatulpat peittävät erittäin vähän mitään muita kuin ihmiselle tärkeimpiä kuulon taajuuksia, korkeimpia tietenkin parhaiten. Bassotaajuuksiin korvatulpilla, tai ylipäätään millään käytännöllisellä, ei ole mitään vaikutusta. Ehkä voit eristää seinät kymmenellä metrillä valasta ja saatat hiukan hiljentää bassojumputusta, mutta kokonaan et silläkään. Et ilmeisesti ymmärrä aallonpituuksia ollenkaan?


      • Fuck you ok
        Miten niin kirjoitti:

        ei voi? Uskomatonta! Oma napa, jälleen kerran.

        Haista ny vittu, et selvästikään oo kokenu oikeeta yöllistä metelöintiä ku ei sympatiaa heru... Turha tulla tänne vittuilee jos ei oo kokemista pälli. Ei pahalla. Ei hyvälläkään.


    • kahveri

      Hyvin yleinen ongelma kaupungin vuokra-taloissa. Ainakin Helsingin kaupungin araviin ovat etusijalla: asunnottomat, häätöuhan saaneet, erilaiset erityissosiaalitoimiston asiakkaat. Siksi on enemmänkin ihme ellei ongelmia esiinny. Siihen kun vielä lisää omituista tapakulttuuria edustavat pakolaiset niin meteli korvia huumaava. Mutta sitä en ymmärrä miksi isä huutaa pienelle pojalleen POIKAPILLU haalari päälle ja nukkumaan. Kova ovien hakkaamista aina kun kulkee huoneiston ovesta. Jostain pullopatteristakin siellä huudellaan. Mikä oli sosiaalitantan numero jonne tälläisestä voi ilmoittaa?

      • Hyi millainen isä

    • 3+10

      Ite soitin häiriköivälle naapurille poliisit ja sieltä lähti yks niiden matkaan kun kävi uhkailemaan poliisia. Sitten ilmoitin isännöitsijälle, että nyt on pinna täynnä. Häiriköijän osoite ja nimi isännöitsijälle, päivä ja kellonaika milloin soitin poliisin. Se ilmeisesti riitti tiedoiksi ja isännöitsijä hankki raportin poliisin käynnistä. Nimittäin pian sen jälkeen naapuri rauhoittui. Taisi saada isännöitsijältä kirjallisen varoituksen.

    • NaapuriÅ

      Kuvitellaanpa TyyppiX. Ihminen, joka meluaa milloin haluaa, käyttää subbareita kerrostalossa, soittaa pianoa kerrostalossa ja yleensä tekee mitä haluaa, milloin haluaa.

      Eräänä päivänä TyypiX päättää ryhdistäytyä. Hän

      - hommaa ammatin
      - tapaa nätin tytön
      - he saavat lapsen
      - he hommaavat hienon asunnon

      Muuton jälkeen illalla TyyppiX alkaa nukuttaa lasta. Mutta voi: naapurista kuuluu melu, josta voisi päätellä maailmanlopun olevan lähellä. TyyppiX menee soittamaan NaapurinX:n ovikelloa.

      Oven avaa TyyppiX:n näköiskappale nuoruusvuosilta. Kun TyyppiX valittaa melusta, NaapuriX luo häneen virnistyksen, sanoo "Hanki elämä", ja sulkee oven.
      TyyppiX seisoo tyrmistyneenä ja ajattelee: "Juuri kun kuvittelin hankkineeni elämän".

      • nimbytd

        Kaikki häiriöt pitää kirjata ylös ja mieluummin useampi naapuri ja lista isännöitsijälle !

        Ei tarvita kolmea varoitusta - yksikin riittää ja häirikkö kusipää lentää romppeinensa pihalle alta aikayksikön !

        Nimimerkki - näin kävi häirikkönaapurille tässä taannoin !


      • sinun naapuri
        nimbytd kirjoitti:

        Kaikki häiriöt pitää kirjata ylös ja mieluummin useampi naapuri ja lista isännöitsijälle !

        Ei tarvita kolmea varoitusta - yksikin riittää ja häirikkö kusipää lentää romppeinensa pihalle alta aikayksikön !

        Nimimerkki - näin kävi häirikkönaapurille tässä taannoin !

        Mutta jos valehdellaan ja liioitellaan ja itse möykätään ja silti tehdään ilmoitus naapurista niin ei ole oikein.


    • ei ratkaisua

      ainut mahis lienee äänestää ensi vaaleissa sitä, joka lupaa kriminalisoida kännipaskanuorison bile-elämöinnin ja antaa virkavallalle valtuudet pamputtaa loisbilettäjäpohjasakan teho-osastokuntoon!

      • vaan..

        No huh.. Kuulostaa aika radikaalilta ajatukselta.


      • Limi

        Entäs kun ongelmana ei ole nuoriso?


      • n 23

        Eiköhän sitä ongelmaa löydy yhtälailla seinähulluista keski-ikäisistä, jotka haluavat, että maailma pyörii heidän pillinsä mukaan, samaten kuin ikälopuista kyttääjistä, jotka vanhuuden katkeroittamina haluavat levittää muihinkin pahaa oloaan. Turha siinä on mitään tiettyä ikäryhmää häiriköinnistä alleviivata.

        Ja sinullekin sanon: Sitä saa mitä tilaa!!


    • ujona ihmisenä

      Miten olisi kirje postiluukusta?

    • pinpalaa

      Mistä päin suomea tämä, kuullostaa ihan omalta naapuriltani ? :)

    • väsynytTeihin..

      Minulla kuuluu sillon tällön melua seinän takaa,ja koirat räksyttää yläkerrassa. En kuitenkaan anna asian häiritä minua,koska itsekkin saatan viikonloppuisin soittaa musiikkia kovaa ja myöhään,joskus arkisin pakosta laittamaan yöllä pesukoneen päälle. Sopu on jatkunut hyvin näin,en lähde valittamaan muista kun tiedän että omat tekemiseni saattavat käydä välillä hermoille.

      Tää sun jumputtajasi on saattanut myös herätä sinun lasukaisesi huutoon klo:4 aamulla,ja mikään ei ole vittumaisempaa ainakaan omasta mielestä kuin vauvan loputon parku. Hän ei ole kuitenkaan tullut sinulle asiasta kommentoimaan? Joten annahhan sinäkin olla. Tuollanen äänen "paikantelu" rappukäytävissä täyttää kyllä kyylähihhulinaapurin tunnusmerkit...

    • raivostuttaa!!

      Vieläkö teillä on musiikki ongelmia?
      Itse olin melkoisessa musiikki helvetissä muutamien naapurien takia eikä siinä muu auta kuin itse muuttaa pois.
      Valituksia tein kyllä turpaan saamisen uhalla.
      Kyselin itse silloin tarkennusta missä menee häiriköinti raja ja vastaus oli,että musiikkia EI SAA kuunnella mihinkään vuorokauden aikaan niin kovalla,että se häiritsee naapureita eli jos päivällä kuuluu korvatulppien läpi se valituksen aihe eikä musiikin huudatus ole pakollista elämisen ääntä ja toiseksi se on jo kotirauhan rikkomista.Sellainen ihmisen joka ei ole musiikki häiriköintiä kokenut tai itse kuuntelee kovalla musiikkia ei voi tajuta miltä se tuntuu kuunnella vuorokaudesta toiseen naapurin P.... musiikkia ja se kuuluu niin selvästi viereiseen asuntoon ja vielä paremmin ala-ja yläpuolella.Ja kun ne kuulokkeet on kuitenkin jo keksitty..

    • rtwertwert

      Kyllä jumalauta ihmisten pitäisi tajuta millä tasolla musiikkia voi kuunnella ilman että naapurit häiriintyy. Mielestäni subbarit voisi kieltää kerrostaloissa. No ei siinä mitään jos joskus kuuntelee päivällä, mutta jos jumputus on jatkuvaa niin eihän sitä jaksa kukaan kuunnella.

      Sitten nämä juoppoporukat jotka tulee tiistaiaamuna kello 5 ja musat täysille ja sitten huudetaan musiikin yli että kuullaan puhetta. Tällaista oli edellisessä asunnossa ja oli pakko muuttaa itse pois.

      Nykyisin asun paremmassa talossa, joka on vähän kalliimpi, mutta kyllä hiljaisuudesta ja rauhasta on valmis vähän ekstraa maksamaan. Tämäkin riippuu aika paljon isännöitsijän / taloyhtiön hallituksen suhtautumisesta metelöintiin.

    • rakas naapuri

      Kaksi häirikköä ulos, toiset tappeli yöt ja toinen huudatti stereoita yöt (myös arkiöinä, kun eivät töissä käyneet), ilmoitin joka kerta isännöitsijälle ja soitin poliisit. Sitten kun ei poliisia päästetty sisään, lupasin muotoilla naamat uusiksi, niin loppui se meteli ja kohta saivat häädönkin kummatkin.

    • 10+5=15

      soito isännöitsijälle.
      hän ei paljasta sinun nimeäsi.
      jos et halua.
      minä en pelkää mustalaisia.
      soita poliisit jos musiikkia soi kello 10 jälkeen.
      voit tehdä nimettömän ilmoituksen.
      moi

      • NIMETÖN

        EN MÄ LIION MANNEJA PELKÄÄ TURPAAN VAAN NIITÄ MUTIAISIA


    • antaa palaa vaan

      Älä nyt vaan isännöitsijältä kysy.

    • AnnoyedTeen

      Täällä samantapaisia ongelmia, naapurin pihassa jytäävä bassovahvistin on kuin helvetistä karannut mölytoosa, josta on kärsitty jo yli vuosi, sanomiset eivät mene kyseisten nuorten jakeluun ja mietin, missä vaiheessa voisi alkaa poliisille soittelemaan?? Asiasta on siis tosiaan ollut puhetta myös vanhempien kanssa ja ihan selvennyksenä, asun omakotitalossa jytähelvettiä vastapäätä.... Joudunkovankilaan jos paskon jonakin kauniina kesäyönä niiden vahvistimen?? :D

    • Feijan hifi

      Soittaako aloittajan naapurin vain Anneli Saria ja Hortto Kaaloa? Sitten on kaikki toivo mennyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      661
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe