Olisinhan

<3

mä sut halunnut :/

30

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultahani

      vielä korjata virhees, jos mun hani oot... :)

    • frfdfg

      etpäs... silloin et olisi tehnyt niin

      • ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

        mä sit hani tein??


      • rohkeasti
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ kirjoitti:

        mä sit hani tein??

        kertonut kuinka paljon minusta välität.. vaikka kyllä sen sanomatta tiedänkin.. et vain halunnut satuttaa vaan suojella meitä.. :)


    • .....

      et halunnut ?

      • ....(ei ap)

        Halusin.Ja oon vieläkin yhtä lääpäällään suhun,niinkuin aina ennenkin.


    • ykyjtyuyy

      haluu enää?
      jos haluut niin toki come and get me!

    • <3

      Näin susta untakin... siis ihan kivaa sellaista.

      • nähnyt

        monesti unta sinusta..


      • haluaa*
        nähnyt kirjoitti:

        monesti unta sinusta..

        kenet?


      • Joskus unelias

        Mäki näen kivoja unia aina silloin tällöin eräästä naisesta. Tosin unet on unia. Toivon hänet vielä joskus tapaavani, vaikka edes vahingossa. Sattumaltahan me kohdattiinkin, silloin syksyllä. Nähtiin toisemme ja alettiin heti jutteleen. Sinä yönä oli mukava käpötellä nukkuun. Tietäisimpä vaan miksi juuri hän tän tunteen aiheuttaa. No en tunteitani peitellyt ja olin avoin, ehkä innostuin liikaa. Mokasin.

        Kun sä viel painaisit pääs mua vasten ja käpertyisit kainaloon, oltais vaan ehkä hiljaa puheltais. On hienoa tietää että oot olemassa siellä, just sunlaisena. KAIPAAN SUA! (tiedät kyllä senkin)


      • muttei
        haluaa* kirjoitti:

        kenet?

        siitä mitään tulisi hänen mielestään..


      • täällä <3
        Joskus unelias kirjoitti:

        Mäki näen kivoja unia aina silloin tällöin eräästä naisesta. Tosin unet on unia. Toivon hänet vielä joskus tapaavani, vaikka edes vahingossa. Sattumaltahan me kohdattiinkin, silloin syksyllä. Nähtiin toisemme ja alettiin heti jutteleen. Sinä yönä oli mukava käpötellä nukkuun. Tietäisimpä vaan miksi juuri hän tän tunteen aiheuttaa. No en tunteitani peitellyt ja olin avoin, ehkä innostuin liikaa. Mokasin.

        Kun sä viel painaisit pääs mua vasten ja käpertyisit kainaloon, oltais vaan ehkä hiljaa puheltais. On hienoa tietää että oot olemassa siellä, just sunlaisena. KAIPAAN SUA! (tiedät kyllä senkin)

        unelmoidaan ja unta nähdään.. Se et kuitenkaan ole sinä.. olisitpa, muttet ole.. Sillä me emme ole hänen kanssaan edes tavanneet, vain netin välityksellä jutelleet.. En tiedä käykö hän täällä.. Häntä kuitenkin lämmöllä ajattelen.. :)


      • riittää,
        täällä <3 kirjoitti:

        unelmoidaan ja unta nähdään.. Se et kuitenkaan ole sinä.. olisitpa, muttet ole.. Sillä me emme ole hänen kanssaan edes tavanneet, vain netin välityksellä jutelleet.. En tiedä käykö hän täällä.. Häntä kuitenkin lämmöllä ajattelen.. :)

        Uneksin minäkin,yhdestä miehestä vain.Syksyllä nähtiin,tavattiin sattumalta.
        Tanssittiin ja taidettiin jutellakkin.Oli hyvä ja turvallinen olla lähellään vaiken yleensä miehiin luotakaan.Vallan ihmeellistä että joku tietty aikaan saa tällaisen tunteen,ihmisiä ja tuttavuuksia kuitenkin niin paljon on,mutta vain yksi natsaa näin.
        Nähtäväsi jää mitä aika tuo tai vie .
        Mukavaa kevätaikaa!!


      • Nyt unelias
        riittää, kirjoitti:

        Uneksin minäkin,yhdestä miehestä vain.Syksyllä nähtiin,tavattiin sattumalta.
        Tanssittiin ja taidettiin jutellakkin.Oli hyvä ja turvallinen olla lähellään vaiken yleensä miehiin luotakaan.Vallan ihmeellistä että joku tietty aikaan saa tällaisen tunteen,ihmisiä ja tuttavuuksia kuitenkin niin paljon on,mutta vain yksi natsaa näin.
        Nähtäväsi jää mitä aika tuo tai vie .
        Mukavaa kevätaikaa!!

        tanssittiin muuten kans, vaikka mä en oo ees kovin hyvä tanssiin, hän on.

        Tänään tuolla työmaalla huomasin yhtäkkiä haaveilevani hänestä. Ympärillä oli kesäinen suomen luonto iltahämyssä, hänellä hiukset kosteina uimisesta saunomisesta. Oltiin turvassa, oli aikaa, oltiin kahestaan lähekkäin, toisiamme varten. Yö lähesty, puhuttiin jo kuiskien. Kaikki oli oikein, sain vihdoin pitää susta huolta.

        Tää on kyl väärin unelmoida tänne,mut... Ehkä mun pitäs vaan nukkuu enemmän.
        Niin ja huomenna aikasin töihin. No tääl ainaki lämmin.
        Unia ja
        Jännää kevättä!


      • suhtkohtpirtee:)
        Nyt unelias kirjoitti:

        tanssittiin muuten kans, vaikka mä en oo ees kovin hyvä tanssiin, hän on.

        Tänään tuolla työmaalla huomasin yhtäkkiä haaveilevani hänestä. Ympärillä oli kesäinen suomen luonto iltahämyssä, hänellä hiukset kosteina uimisesta saunomisesta. Oltiin turvassa, oli aikaa, oltiin kahestaan lähekkäin, toisiamme varten. Yö lähesty, puhuttiin jo kuiskien. Kaikki oli oikein, sain vihdoin pitää susta huolta.

        Tää on kyl väärin unelmoida tänne,mut... Ehkä mun pitäs vaan nukkuu enemmän.
        Niin ja huomenna aikasin töihin. No tääl ainaki lämmin.
        Unia ja
        Jännää kevättä!

        Ei ole unelmointi väärin ,täälläkään.
        Ihaniapas unelmasi ovat,kesä ja kärpäset ja itkat,
        ..kuuluvat kesään kuin saunareisut ja uiminen ynnä muu .
        Mukavat jatkot sulle :)


    • :/

      ei saa sitä mitä haluaa.

      • :(

        saakaan ei, mutta yrititkö edes tarpeeksi? se on vain asenteestasi kiinni....


      • kerroppa se
        :( kirjoitti:

        saakaan ei, mutta yrititkö edes tarpeeksi? se on vain asenteestasi kiinni....

        mun olisi pitänyt tehdä sun mielestäsi sitten? Mun mielestä ei ole kyse mun asenteesta vaan sun korvien.....no jääköön kirjoittamatta............


    • lause

      täältä.

      • nähkö!

        Kaunista kevättä vaikka ette saisikaan ja onko se pakko saadakkaan....??


      • s.v.s
        nähkö! kirjoitti:

        Kaunista kevättä vaikka ette saisikaan ja onko se pakko saadakkaan....??

        Joskus on pakko! Mutta keneltä,siinäpä kysymys?


      • s.a.s
        s.v.s kirjoitti:

        Joskus on pakko! Mutta keneltä,siinäpä kysymys?

        No onhan ilotalot miehille,liekkö kuinka yleistä että naisille olisi palveluja,laadukasta tarjolla?


      • s.v.s
        s.a.s kirjoitti:

        No onhan ilotalot miehille,liekkö kuinka yleistä että naisille olisi palveluja,laadukasta tarjolla?

        No nyt ymmärsit väärin, aivan väärin....jos ei halua sellaisia palveluja. Pitäisi olla lujaa juovuksissa että pystyisi enää sellaiseen...on tuo ehkäisykin sellainen että se vaatii vakikumppanin....


      • s.v.s
        s.v.s kirjoitti:

        No nyt ymmärsit väärin, aivan väärin....jos ei halua sellaisia palveluja. Pitäisi olla lujaa juovuksissa että pystyisi enää sellaiseen...on tuo ehkäisykin sellainen että se vaatii vakikumppanin....

        Siis tämä ei tarkoittanut sinua vaan jotain muuta ihan vierasta....!! Äly hoi!


    • Tässäkö kaikki

      mitä teit asian eteen ? Lyön aika ison veikan että ko. ihmiselle et ole hiiskahtanutkaan haluistasi !
      Katos kun tänne kirjoittelu noin ja puhuminen tuon ihmisen kanssa ovat kaksi täysin eri asiaa.

    • .....

      mutta et ole etsimäni..

      • ....

        Millanen tyyppi sulta on sitte on hukkaan päässy?


      • se.....
        .... kirjoitti:

        Millanen tyyppi sulta on sitte on hukkaan päässy?

        Tietysti pitkä ja komee mies,läänin veijari kuka sen ties!!
        karkas kele,ei jäänyt ansaan eikä kyllä paulaankaan!!


    • pienen pieni

      Mulle sanoit ettet jaksa enää muuttaa elämääsi. Olen edelleen saatavilla, kai tiedätkin sen vaikken sitä aina voi näyttää. Olet mulle rakas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe