tarvitse "kunniansa" palautusta. Muissa maissa Hitlerin kannattajat hirtetiin. Vain Suomessa imettiin niiden kyrpää. Kertoo Suomen fasismista jotain.
Hitlerin kannattajat eivät
11
143
Vastaukset
- TekoNatsi
sitä, että kokoomuslaiset ovat suurelta osalta fasistien ja pirturokarien jälkeläisiä?
Kokoomukset teot kyllä puhuvat puolestaan. - apua tarpeeseen
En ole Hitlerin kannattaja, mutta pitää muistaa, että ilman Saksan apua, emme tässä kirjoittelisi. Monet veteraanit ovat haastatteluissa kertonneet, kuinka Saksa oli pelastuksemme.
Pitää tunnustaa tosiasiat ja ottaa huomioon myös toinen vaihtoehto. Miten olisi meille käynyt, ellei olisi ollut Hitleriä ja hänen hyväntahtoisuuttaan Suomea kohtaan.
En todellakaan ole Hitlerin kannattaja enkä hyväksy hänen hirmutekojaan, mutta tosiasiat on myönnettävä.- tulee olemaan
julistus kirjoitti:
noissa palautus keskuteluissa. Suomen-Juutalaisten näkökanta. Kun lukee tuon Adolfin julistuksen niin siinä saattaa hallitus astua niin sanotusti "miinaan", koska vapautus saattaa merkitä sitä että Suomi kumoo samalla natsien hirmuteot. Mitäpä minä niitä pohtimaan, annetaan viisaiden päättää, astuakko va eikö astua, miinaan.
- natonatonato
...oltaisiinko oltu sodassa ollenkaan mukana jos meillä olisi olleet toiset päättäjät puikoissa ennen sodan alkua. Eihän Ruotsikaan joutunut sotaan kun olivat viisaampia silloin, eivät veljeilleet natsien kanssa silloin.
Ihan oli omien sotahullujen päättäjiemme vika ja saivat ansioistaan sotasyyllisten tuomiot.
Samanlaisia sotahulluja löytyy kokoomuksesta tänäkin päivänä pilvin pimein. - sikermä
natonatonato kirjoitti:
...oltaisiinko oltu sodassa ollenkaan mukana jos meillä olisi olleet toiset päättäjät puikoissa ennen sodan alkua. Eihän Ruotsikaan joutunut sotaan kun olivat viisaampia silloin, eivät veljeilleet natsien kanssa silloin.
Ihan oli omien sotahullujen päättäjiemme vika ja saivat ansioistaan sotasyyllisten tuomiot.
Samanlaisia sotahulluja löytyy kokoomuksesta tänäkin päivänä pilvin pimein. - kyä kyä nii o
23. elokuuta 1939 solmittiin Saksan ja Neuvostoliiton välillä hyökkäämättömyys sopimus jonka salaisessa lisäpöytäkirjassa sovittiin etupiirijaosta. Suomi, Viro, Latvia, Liettua, Puola ja Romania olivat jaon kohteina.
Siis, Saksa oli sopinut , että Suomi kuuluu Neuvostoliitolle.
Kuitenkin Suomi oli innolla mukana valloitusretkellä kohti Uralia Natsi-Saksan rinnalla.
Eli, Kokoomuslaisten idolli Hitler oli kusettanut Suomen Natsi mieliset hölmöt mukaan sotaan jonka loppu tulos oli jokaisen selväjärkisen tiedossa: turpaan tulee.
Väitän, että järkevällä ulkopolitiikalla Suomi olisi välttynyt joutumasta sotaan (1941-45). Suomelle olisi jopa voitu palauttaa entiset rajat.
Rähmällään olo mihin ilmansuuntaan tahansa on Suomen kannalta virhe. - Ihmisoikeusrikos
kyä kyä nii o kirjoitti:
23. elokuuta 1939 solmittiin Saksan ja Neuvostoliiton välillä hyökkäämättömyys sopimus jonka salaisessa lisäpöytäkirjassa sovittiin etupiirijaosta. Suomi, Viro, Latvia, Liettua, Puola ja Romania olivat jaon kohteina.
Siis, Saksa oli sopinut , että Suomi kuuluu Neuvostoliitolle.
Kuitenkin Suomi oli innolla mukana valloitusretkellä kohti Uralia Natsi-Saksan rinnalla.
Eli, Kokoomuslaisten idolli Hitler oli kusettanut Suomen Natsi mieliset hölmöt mukaan sotaan jonka loppu tulos oli jokaisen selväjärkisen tiedossa: turpaan tulee.
Väitän, että järkevällä ulkopolitiikalla Suomi olisi välttynyt joutumasta sotaan (1941-45). Suomelle olisi jopa voitu palauttaa entiset rajat.
Rähmällään olo mihin ilmansuuntaan tahansa on Suomen kannalta virhe.politiikalla? Suomen porvarit olivat valmiit natsiliittolaisensa pyyntöihin. Lähettihän Suomi juutalaisia ja venäläisiä sotavankeja Saksan keskitysleireihin.
Minun on vieläkin mahdotonta hyväksyä siviilien lähettäminen keskitysleireihin - muuna kuin ihmisoikeusrikoksena. - näin on
Ihmisoikeusrikos kirjoitti:
politiikalla? Suomen porvarit olivat valmiit natsiliittolaisensa pyyntöihin. Lähettihän Suomi juutalaisia ja venäläisiä sotavankeja Saksan keskitysleireihin.
Minun on vieläkin mahdotonta hyväksyä siviilien lähettäminen keskitysleireihin - muuna kuin ihmisoikeusrikoksena.Suomella ei ollut Talvisodan jälkeen järkevää politiikka vaan uskottiin Saksan lupauksiin menetettyjen alueiden palauttamisesta plus "koroista".
Ylipäällikkö Mannerheimin Heinäkuussa 1941 antamassa päiväkäskyssä mainittiin Vienasta ja Aunuksesta eli Suomella oli tarkoitus valloittaa lisää maata Vienanmerelle ja Ääniselle asti.
Suomi osallistui hyökkäyssotaan yhdessä Natsi-Saksan kanssa ja samalla osallistui rikolliseen toimintaan luovuttamalla Juutalaisia ja sotavankeja Natsien keskitysleireille.
Kuinka joku voi olla niin idiootti , että pitää Hitleriä Suomen auttajana?
- fafafa
Mene takaisin moskeijaan.
- kunnonkundi
Kyl Aatu oli hyvä pomo , Euroopassa alkoi todellinen kehitys hänen aikana , Joten hänen muistoaan
pitää nöyrästi kunnioittaa , Samanlainen voimahahmo oli Hussein jonka huomassa kaikenlaiset
kyläpääliköt voivat ohjata sukuaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701