näin se vain on, vaikka ikävältä kuulostaa. *pitelee särkevää niskaansa*
(sävel: kaiken takana on nainen..)
Kaiken takana on aivot ....
jotka ikävästi käskyttää,
joita mina en voi vaentaa
Hei nyt mä sulta kysyn näin....
Miten kesytät kivun? Popsimalla kourallisen särkylääkkeitä ? Kuumalla? Kylmällä? Itesuggestiolla?
Hypnoosilla?
Kipu on korvien välissä
16
291
Vastaukset
Tervetuloa kerhoon. Apuna tuskakohtaukseen on toiminut toistaiseks mobilaatti ja särkylääkkeet, ja sauvakävely on kans niskoille hiton hyväks. Joskus otin sellasia hierontasettejä, muutama kerta pienellä aikaa, ja sillon pysyi kivut poissa kuukausien ajan, jopa vuosia. Lenkkeilyn aiheuttamaan polvikipuun on auttanut parhaiten kylmä, tai voihan se olla että sen on parantanut tumma olutkin Ü. Onko sulla kulumaa niskassa vai jonkinlainen asentovirhe?
http://www.youtube.com/watch?v=40SIj0dfGpsvois tietty vielä kokeilla !!
En tiedä mikä siellä niskassa mättää, oon menossa kaularangan tietokonekuvaukseen jospa sieltä syypää selviäisi. Hierominen pahentaa :(
Mutta kappaleesta päätellen vaivaa löytyy muiltakin :)
mun työnki puolesta jumittaa ja mä hoidan sitä kävelylenkeillä ja pienillä venytyksillä.Hyvin on auttanut..:)
Tietysti jos oikeen pahaks pääsee,nii sit nappaan muutaman pillerin..Mielellään en niitä ota,ku massu ei dikkaa niitä..tuntuu jotenkin ikävältä, ja jos niitä särkylääkkeitten tuoteselostuksia lukee vähänkin tarkemmin, niin kyllä miettii viis kertaa otanko vai jätänkö. Sivuvaikutuksina kun voi olla vaikka hengenlähtö :/
TaikisN kirjoitti:
tuntuu jotenkin ikävältä, ja jos niitä särkylääkkeitten tuoteselostuksia lukee vähänkin tarkemmin, niin kyllä miettii viis kertaa otanko vai jätänkö. Sivuvaikutuksina kun voi olla vaikka hengenlähtö :/
otin 1000mg tabletin,ku ei meinannu millään helpottaa..:( Nyt on kuitenki hyvä olla..:))
- vasso-Q
Kaikilla noilla mainitsemillasi konsteilla yrittänyt olen, joskus onnistuen joskus en. Välillä vaan jouduin kivun kärsimään ja onnekseni se joskus loppuu. Miellä onnekkailla. Joillain ei koskaan.
Syy miksi tämän aloituksen nappasin on se, että tällä hetkellä kärsin tai tarkemmin ottaen jopa hieman nautin lihaskivuista, jotka olen ihan itte ansainnut. Lauantaina vedin 8 tuntisen ja tänään vain 5 tuntisen päivän steppi-aerobickiä repiessäni tapettia seinistä. Tikkaille, liisterivettä seinään, tikkailta alas. Vartin päästä sama homma lasta kädessä ja tapetinreunaan kiinni. Ja sitten toistetaan *tissien* korkeudelta sama uudelleen. Ja uudelleen tikkaille jne ja uudelleen alas jne. Olipa nykyisen kolotukseni syy mikä tahansa, tämä tuntemani kipu on ns. tervettä kipua ja välillä pahenee hävitäkseen, kun jaksaa lihaksiaan vaivata. En tosin jaksa :D
Mutta kuten sanottua, särkyä elämääni on muutamien vuosien ajan kuulunut. Kenenkään en soisi kipua tuntevan joten sinullekin sanon, että ei kaiken takana ole aivot vaan suunnitteluvirhe. Joku suunnitteli ihmisen pikkasen pieleen ja elämä pitäisikin elää vanhuudesta nuoruuteen. Ja tämän kirjoittaessani tuli mieleeni, että elokuva siitä aiheesta on tehty. Pitääkin hankkia tuo leffa, että näkee miten amerikkalainen käsikirjoittaja on käsitellyt asiaa.onkaan kuulla että kyse onkin suunnitteluvirheestä :)
Ja melekin hengästyin kun luin tapetinirroittelujumpastasi, sen lisäksi että olet saanut lihasjumppaa, sessiosi on myös vahvistanut tasapainoasi. Se on erittäin tärkeää etenkin näillä liukkailla keleillä. !!täälläkin. Sillä erotuksella että sain jännetupintulehduksen sumutinpullon käytöstä. Viimeiset kolme viikkoa on vapaa-aika tullut vietettyä irrotellessa, ens lauantaina pääsee vissiin vihdoin tekemään uutta pintaa :)
- vasso-Q
BonnieBonBon kirjoitti:
täälläkin. Sillä erotuksella että sain jännetupintulehduksen sumutinpullon käytöstä. Viimeiset kolme viikkoa on vapaa-aika tullut vietettyä irrotellessa, ens lauantaina pääsee vissiin vihdoin tekemään uutta pintaa :)
Sain ohjeet käyttää laihaa liisterivettä pelkän veden sijasta ja toimii! Veteen kannattaa sekoittaa mitä tahansa ainetta, mikä rikkoo veden pintajännityksen eli hidastaa kuivumista. Suihkepulloa käytin vain pikkupalasten irrotaamiseen. Osa tapetista lähti hyvin ja osa erittäin huonosti ja juuri kun opin systeemin tuli homma valmiiksi. Vannonut olen, että tapettia ei seiniini enää milloinkaan laiteta. Nyt on helppo hymyillä, kun kaikki nurkatkin ovat vihdoin valmiit ja seinät kitatut. Perjantaina tulee kattomaalari ja sitten homma alkaa edetä. Oivoi. Parikymmentä vuotta sitten ei tuntunut näin rankalta. Ovatkohan tapetit vuosien mittaan juuttuneet tiukemmin kiinni? Suunnitteluvirhe niissäkin.
vasso-Q kirjoitti:
Sain ohjeet käyttää laihaa liisterivettä pelkän veden sijasta ja toimii! Veteen kannattaa sekoittaa mitä tahansa ainetta, mikä rikkoo veden pintajännityksen eli hidastaa kuivumista. Suihkepulloa käytin vain pikkupalasten irrotaamiseen. Osa tapetista lähti hyvin ja osa erittäin huonosti ja juuri kun opin systeemin tuli homma valmiiksi. Vannonut olen, että tapettia ei seiniini enää milloinkaan laiteta. Nyt on helppo hymyillä, kun kaikki nurkatkin ovat vihdoin valmiit ja seinät kitatut. Perjantaina tulee kattomaalari ja sitten homma alkaa edetä. Oivoi. Parikymmentä vuotta sitten ei tuntunut näin rankalta. Ovatkohan tapetit vuosien mittaan juuttuneet tiukemmin kiinni? Suunnitteluvirhe niissäkin.
täällä on ollu oikee "ammatti" tapiseeraaja, varmaan on kiinnipitämässä liisteriä ja erikeepperiä 50/50
käsikauppapillereistä tehoaa parhaiten bura-caps. Hieronta on usein hyvästä, kuin myös Voltaren ja Icepower, Zonea unohtamatta ;) Parhaiten kuitenkin tehoaa semmonen rentoutushoito, semmoinen missä menee ihan rennoksi ;)
Vai sulla tuollaiset keinot kivuntorjuntaan :))
Harmittavaa etten pysty käyttämään ollenkaan ibuprofeiinivalmisteita, nuo parasetamolipohjaiset jotka sopivat meikäläiselle eivät tahdo toimia, ja paljon käytettyinä saattavat vielä maksan poksauttaa :((
Venyttelystä saan jonkinverran hyötyä.
- Masse Setä
Pitäisikin enemmän tehdä analistisesti root by youth-keksinnön mukaista elämän filosofiaa.
Toki keksintö on ihan uusi, mutta yhdistyksen perustaminen on tavallaan ainoastaan rahasta kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823