Miehet mustasukkaisia

Leksa

tällä palstalla?
Uusi kolli, aloittaa murkasta?
Luulette vaan.

91

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran Sinä niin sanot.
      Minä en kyllä ole huomannut.
      Aika vähän täällä näyttää miehiä yleensä olevan.
      En kyllä tiedä, minkä vuoksi minunkaan pitäs Sulle mustasukkanen olla.
      Senkö vuoksi, että olet mies.
      Tuon kirjoituksen vuoksi. Olen kyllä nähnyt parempiakin.
      Siitä vaan tervetuloa keskelle lattiaa. Minä yrittelen pysyä nurkassa, täällä on paljon rauhallisempaa.

• Leksa

pyyhkiä puheeni aamulla.
        Ei ollut tilaa palstalla.
        Kai

• Leksa kirjoitti:

pyyhkiä puheeni aamulla.
        Ei ollut tilaa palstalla.
        Kai

En ole täällä aamulla ollut, enkä tiedä mitä aloituksia olet tehnyt.
        En kyllä usko siihenkään, että ainakaan kovin moni palstan miehistä viitsii lähteä poistattamaan muiden miesten aloituksia mustasukkaisuudesta.
        En silti kaikista mene niin takuuseen, onhan se tapa päteä, sekin.
        Muuta nyt en tiedä, kun en ole nähnyt kirjoituksiasi, muuta kun tämän.

• HTZA
        k-kotton kirjoitti:

En ole täällä aamulla ollut, enkä tiedä mitä aloituksia olet tehnyt.
        En kyllä usko siihenkään, että ainakaan kovin moni palstan miehistä viitsii lähteä poistattamaan muiden miesten aloituksia mustasukkaisuudesta.
        En silti kaikista mene niin takuuseen, onhan se tapa päteä, sekin.
        Muuta nyt en tiedä, kun en ole nähnyt kirjoituksiasi, muuta kun tämän.

enkä usko muidenkaan miesten poistattavan mitään.
        Naisemme, tietenkin, ovat syntyjään kiukkuisia, jospa niistä joku, vanhempi...
        Tiäts? Paikallinen Karaoke-baari, täynnä hurmaavia harmaa-ohimoisia.
        Siellä kun pinna palaa niin palstalla on hyvä purkaa paineita?
        :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

enkä usko muidenkaan miesten poistattavan mitään.
        Naisemme, tietenkin, ovat syntyjään kiukkuisia, jospa niistä joku, vanhempi...
        Tiäts? Paikallinen Karaoke-baari, täynnä hurmaavia harmaa-ohimoisia.
        Siellä kun pinna palaa niin palstalla on hyvä purkaa paineita?
        H.

Mitäpä tuolla päätään vaivaamaan, mitä lie kirjottanut.
        Pannaan vaan ne poistot naisten piikkiin, niillä kun on se toinen murrosikä. Ja muutenkin naiset alkaa viiskymppisinä olla semmosia maailmanparantajia.. Mikä on vaan hyvä asia.

• Sol57
        k-kotton kirjoitti:

Mitäpä tuolla päätään vaivaamaan, mitä lie kirjottanut.
        Pannaan vaan ne poistot naisten piikkiin, niillä kun on se toinen murrosikä. Ja muutenkin naiset alkaa viiskymppisinä olla semmosia maailmanparantajia.. Mikä on vaan hyvä asia.

Höh;))) olen 13 vuotiaasta lähtien parannellut maailmaa...Ei mikään uusi murros-ikä vaihe suinkaan...elinikäinen trauma pikemmin....

tsau:Friidu

• Sol57 kirjoitti:

Höh;))) olen 13 vuotiaasta lähtien parannellut maailmaa...Ei mikään uusi murros-ikä vaihe suinkaan...elinikäinen trauma pikemmin....

Pahenee vaan iän myötä, se maailmanparannus. Mutta sehän on vaan hyvä asia:).

• Sol57
        k-kotton kirjoitti:

Pahenee vaan iän myötä, se maailmanparannus. Mutta sehän on vaan hyvä asia:).

:)) nooh...enpä nyt tiedä....vaikuttaa enemmänkin ikuiselta lapsenomaiselta suhtaumiselta aina vaa..maailmaan....

• HTZA

Tietysti me ollaan, minä ainakin.
      Näpit irti "minun tytöistäni"!

Ja, tuota, mustasukkaisuus ja sen ajatteleminen on aina, henkisesti heikon, itseluottamuksenpuutteessa elävän ongelma.

• saa minua näpeillä koskettaa , nätisti ja vain hartialinjan yläpuolelta ;))

• Leksa
        Anceli kirjoitti:

saa minua näpeillä koskettaa , nätisti ja vain hartialinjan yläpuolelta ;))

yritä saada minua poistetuksi.
        Kissimirri.

• Yks "tyttöz"

ne "tyttösi" että Leksa tietää pitää näppinsä erossa niistä!;D

• Leksa

pitää päästä ongelmastasi.
        Suosittelen

• HTZA
        Yks "tyttöz" kirjoitti:

ne "tyttösi" että Leksa tietää pitää näppinsä erossa niistä!;D

yksi, joka peruutti kun kutsuin hänet ystäväkseni.
        Muut voin, kai laskea mukaan?
        Älä yritä, jos luettelisin kaikki ja unohtaisin yhden, joutuisin vakaviin vaikeuksiin.
        H.

• Yks "tytttöz"
        HTZA kirjoitti:

Älä yritä, jos luettelisin kaikki ja unohtaisin yhden, joutuisin vakaviin vaikeuksiin.
        H.

ajattelin kokeilla että muistaisitkos mua mainita...

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

H.

kun et kustannakkaan.

• Sol57
        Anjaniina kirjoitti:

kun et kustannakkaan.

;)))Tsot...tsot...Ethän voi tietää Hatsasta mitä kustantaa ja kenelle tai ei?:))))siis oikeesti..

• Sol57

;)))HTZA:llaki täys työ pysyä kaikkien "tytöttensä" perässä.Ja samalla kuin pitää ymmärtää mitä he tarkoittavat ehkä... Hän sentään ikänsä puolesta tämän palstan arvovaltaisin mies..Mikä tulee huomioida. Eräänlaisena viisautena ja elämänkokemuksena.Täälläkö on hurmaa toinenkin lirkku-lärkky....Arvoisa Pj:ta Teo. Yhtään UUTTA hurmaa lärkytintä tänne palstalle ei nyt mitenkään sovi...siis tästäkin tietysti ollaan monta mieltä..;)))

• hairioilmoitus

Se on jutellut toisen sihteerin kanssa sulta lupaa kysymättä. Ja se ko. sihteeri on MINUN henkilökohtainen sihteerini niin....minusta jokaisen pitäisi puhtaaksikirjoittaa paperinsa OMALLA sihteerillään. *niih*

• Sol57
        hairioilmoitus kirjoitti:

Se on jutellut toisen sihteerin kanssa sulta lupaa kysymättä. Ja se ko. sihteeri on MINUN henkilökohtainen sihteerini niin....minusta jokaisen pitäisi puhtaaksikirjoittaa paperinsa OMALLA sihteerillään. *niih*

;))) Eikä ole tuhma....vaan aina yhtä charmikas ja hurmaava...Tottakai Arvoisa Pj:ta saa sihteerin puolesta vaikka kuinka lirkutella ja lärkytellä ja teettää myös puhtaaksikirjoitusjuttujaan muilla. Teon oma henkilökohtainen sihteerihän voi itse silloin myös vapaasti lirkutella ja lärkytellä...ja lakata vaikka kyntensä uudestaan;))) Kun Arvoisa Pj:ta ei siinä innokkaasti ja innovatiivisesti ja turhan päiten pyöri sihteerin ympärillä koko ajan....häiritsemässä. Sihteerin tärkeitä ajatuksia.....

• hairioilmoitus
        Sol57 kirjoitti:

;))) Eikä ole tuhma....vaan aina yhtä charmikas ja hurmaava...Tottakai Arvoisa Pj:ta saa sihteerin puolesta vaikka kuinka lirkutella ja lärkytellä ja teettää myös puhtaaksikirjoitusjuttujaan muilla. Teon oma henkilökohtainen sihteerihän voi itse silloin myös vapaasti lirkutella ja lärkytellä...ja lakata vaikka kyntensä uudestaan;))) Kun Arvoisa Pj:ta ei siinä innokkaasti ja innovatiivisesti ja turhan päiten pyöri sihteerin ympärillä koko ajan....häiritsemässä. Sihteerin tärkeitä ajatuksia.....

Onko Teo kotoisin Kuopiosta?. Sitten voin kertoa enemmänkin sihteeritarinaa. Jos ei ole niin eräs nimi, jonka su-että etunimen voin kertoa..J....L.......
        JOS Teo olet Kuopiosta niin asia on täysin selvä. Tiedän nimesi ja osoitteesi.

MINUN SIHTEERIÄNI ei savolaiset vokottele.

• Sol57
        hairioilmoitus kirjoitti:

Onko Teo kotoisin Kuopiosta?. Sitten voin kertoa enemmänkin sihteeritarinaa. Jos ei ole niin eräs nimi, jonka su-että etunimen voin kertoa..J....L.......
        JOS Teo olet Kuopiosta niin asia on täysin selvä. Tiedän nimesi ja osoitteesi.

MINUN SIHTEERIÄNI ei savolaiset vokottele.

Ei Teo ole kotoisin Kuopiosta vaan Stadista...kerran tuossa juteltiin...mutta, missä kaikissa paikoissa asunut en tiedlä;))) Pitäisi kysyä tuota asiaa tarkemmin sinun Teolta itseltään;)))

• GloriaJoy
      • Sol57

No, eikä kyllä puutu. Hatsa on huoh..on herrasmies...samoinkuin herrasmiestaitoja myös Arvoisalla Pj:lla ja monella muullakin;))) Mutta jos, tarkoitat siis sellaista aah...todella vanhanaikasta herrasmiestä...niih;)) samaa mieltä;)))

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

No, eikä kyllä puutu. Hatsa on huoh..on herrasmies...samoinkuin herrasmiestaitoja myös Arvoisalla Pj:lla ja monella muullakin;))) Mutta jos, tarkoitat siis sellaista aah...todella vanhanaikasta herrasmiestä...niih;)) samaa mieltä;)))

laittamaan uuden kuvan galleriaan. Sellaisen missä tukka on nätisti, vahalla, laitettu.
        Smokki päälle ja viikset, kunnolla, muotoiltu.
        Älkää nyt kastelko itseänne, vielä. Minun täytyy tilata aika valokuvaamosta ensin.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

laittamaan uuden kuvan galleriaan. Sellaisen missä tukka on nätisti, vahalla, laitettu.
        Älkää nyt kastelko itseänne, vielä. Minun täytyy tilata aika valokuvaamosta ensin.

;))HTZA sinä hurmuri...ei tarvitse... Lähinnä tuossa ajatellin itse sitä vanhan ajan herrasmiestyyliä siinä käytöksessä myös....tiedäthän borsa pois päästä....kun nainen tulee kadulla vastaan...ja muuta ihanaa...kyllä sä tsennaat Hatsa...ja tämän tyyppisiä juttuja...

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

;))HTZA sinä hurmuri...ei tarvitse... Lähinnä tuossa ajatellin itse sitä vanhan ajan herrasmiestyyliä siinä käytöksessä myös....tiedäthän borsa pois päästä....kun nainen tulee kadulla vastaan...ja muuta ihanaa...kyllä sä tsennaat Hatsa...ja tämän tyyppisiä juttuja...

vavan käteesi, Vanhan Kaupungin koskella, laitan madot.
        Ja otan kalat irti. Ja suutelen pitsihansikkaan peittämää, hentoa käteäsi.

• tympiintynyt
        Sol57 kirjoitti:

Mitähän herrasmiestä siinäkin on?
        Hokee vaan kuinka häntä matkitaan ja kopioidaan täällä.
        Ei innosta tätä naista tollainen äijä.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

vavan käteesi, Vanhan Kaupungin koskella, laitan madot.
        Ja otan kalat irti. Ja suutelen pitsihansikkaan peittämää, hentoa käteäsi.

Lupaat vaa....sitäpaitsi Friidulla on kyllä aidot pitsihansikkaat oikeesti....siis jossain sellaiset kesähansikkaat. en tiedä onko enää tallessa;)))..Sain kerran lahjaksi;)))) Eräältä vanhemmalta rouvalta...joka todella oli sitä mieltä...että, naiset käyttävät kesällä pitsihansikkoita....ihana tapaus oli tämä rouva...sellainen todella fiini rouva;)))

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

kun annoit sen linkin joskus et luopuisin kalasääksistä niin tarkoititko silloin näitä:

http://www.radiokala.net/kartta/

kun se linkki hukkaantu edesmenneen koneeni myötä.

• HTZA
        GloriaJoy kirjoitti:

kun annoit sen linkin joskus et luopuisin kalasääksistä niin tarkoititko silloin näitä:

http://www.radiokala.net/kartta/

kun se linkki hukkaantu edesmenneen koneeni myötä.

Tuo on minun lempielukkasaittini.
        H.

• HTZA
        tympiintynyt kirjoitti:

Mitähän herrasmiestä siinäkin on?
        Hokee vaan kuinka häntä matkitaan ja kopioidaan täällä.
        Ei innosta tätä naista tollainen äijä.

yritän parantaa juoksuani, kesän mittaan.

• Levittelet valheellisia huhuja tällä palstalla. Me essolaiset olemme kaikki wanhanaikaisia herrasmiehiä, ja minä heidän edusmiehenään tuon säännöllisesti terveisiä palstan simpsakoille neitosille. Kyllä tässä on ihan riittävästi tyrkyllä oltu niin täällä kuin Esson baarissakin.

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

Tuo on minun lempielukkasaittini.
        H.

palauttaa lähettimen siitä maksetaan tilille 20 euroa. Jos päästää kalan takasin niin se on jo eläinrääkkäystä. Uh

• GloriaJoy
        Yleismies kirjoitti:

Levittelet valheellisia huhuja tällä palstalla. Me essolaiset olemme kaikki wanhanaikaisia herrasmiehiä, ja minä heidän edusmiehenään tuon säännöllisesti terveisiä palstan simpsakoille neitosille. Kyllä tässä on ihan riittävästi tyrkyllä oltu niin täällä kuin Esson baarissakin.

mutta pelastaisitteko oman henkenne uhalla rinsessan joutumasta elävältä poltetuksi ? Toisekseen po. herrastyyppi on vain yhden naisen lumoissa, muuten vain viileän-haaleanlämpimän yleiskohtelias.

• Kissamainen nainen

Niin puuttuukin kenties Leksa onkin tullut paikkamaan sitä puutetta.
        Hih, jos nyt on mies, kävi vaan mielessä mullakin jossain viestissä.

• HTZA
        GloriaJoy kirjoitti:

palauttaa lähettimen siitä maksetaan tilille 20 euroa. Jos päästää kalan takasin niin se on jo eläinrääkkäystä. Uh

ei aina ole saaliinsaaminen.
        Arviolta 65 prosenttia käyttää väkäsetöntä koukkua jotta kala ei vahingoitu ja se on helppo laskea takaisin veteen.
        Tutkimusten mukaan, kun pyydetty kala pidetään, kuvauksen jälkeen, vedessä ja liikutellaan sitä, jotta happipitoinen vesi sen elvyttää, ei siitä kärsi. Kaikki tämä siis märin käsin, jotta limakalvo ei vahingoitu.Saattaa olla hellempi metodi kun tarttua lintua koivista ja laittaa rengas jalkaan, sen jälkeen kun siiven valtimosta on otettu verinäyte. Tai jonkun ison eläimen tainnuttaminen nuolella.

• Leksa
        Kissamainen nainen kirjoitti:

Niin puuttuukin kenties Leksa onkin tullut paikkamaan sitä puutetta.
        Hih, jos nyt on mies, kävi vaan mielessä mullakin jossain viestissä.

miehisyyteni kutsuun.
        Minne lähtee lentolippu?

• Kissamainen nainen
        Leksa kirjoitti:

miehisyyteni kutsuun.
        Minne lähtee lentolippu?

Tais tulla kiirus ettei noi kaikki mimmit änkee sun luo ennen mua.
        Mennään vaikka sipis supi, jooko. Ei kerrota sitä kenellekään, eihän :)

• GloriaJoy kirjoitti:

mutta pelastaisitteko oman henkenne uhalla rinsessan joutumasta elävältä poltetuksi ? Toisekseen po. herrastyyppi on vain yhden naisen lumoissa, muuten vain viileän-haaleanlämpimän yleiskohtelias.

Me essolaiset olemme niin uhrautuvia ja urhoollisia miehiä, että pelastaisimme kyllä prinsessan joutumasta lohikäärmeen saaliiksi. Einari Essonenkin arvostaa tällaista jaloa ja ritarillista käyttäytymistä, ja siksi hän myykin meille joskus keskaria alennuksella.

Kun olemme Essolla seuranneet Seksi-Sulon menestyksellistä ilolintujen bongausta, niin olemme tulleet siihen tulokseen, että kaikki voimat kannattaa keskittää vain yhden kohteen bongaamiseen. Me muut katselemme liian tasapuolisesti kaikkia baarissa olevia ilolintuja ja hunajapupuja, ja siksi me emme pääsekään niin usein saatolle "bongaamaan" kuin Sulo.

• :((

että varastit hiekkalaatikolla mun lapion. äitiii..................

• Leksa

hiekkalaatikolla leiki.
        Ota sinne joku palstan mies.

• :))
        Leksa kirjoitti:

hiekkalaatikolla leiki.
        Ota sinne joku palstan mies.

ota. Mulla on jo.
        Yleisesti vain :)

• Anjaniina

eikös se olis aika hyvä paikka aloittaa ;))))

• Kissamainen nainen

Jos se on sitä kollin murinaa joka tulee syvältä kurkusta, varsinkin näin maaliskuussa kun jotkut raukat menee taas nuolemaan tassujaan ja haavojaan jäätyään kakkosiksi.
        Niinku vähän tälläkin palstalla :)

• Anjaniina

Jos se on sitä kollin murinaa joka tulee syvältä kurkusta, varsinkin näin maaliskuussa kun jotkut raukat menee taas nuolemaan tassujaan ja haavojaan jäätyään kakkosiksi.
        Niinku vähän tälläkin palstalla :)

palstalla joku jäänyt kakkoseksi?
        Tuntuu kuin kaikki pitäis tätä treffipaikkana, minusta ne on Suomi24:llä tuolla ihan erikseen..

• Kissamainen n
        Anjaniina kirjoitti:

Tuntuu kuin kaikki pitäis tätä treffipaikkana, minusta ne on Suomi24:llä tuolla ihan erikseen..

Ehkä se on vaam sitä virtuaali-lirttailua, eikä parin hakua. mene ja tiedä

• Sol57
        Anjaniina kirjoitti:

;))) Anjaniina leikki...leikkinä ja sanaleikki lienee sallittua...;))) Turha miettiä ihmisten motiivien tarvetta muutenkaan liian syvällisesti...Kun täällä ihmiset myös saattavat oikeesti tutustua...toisiinsa näinkin. Tai jopa tätä kautta....

• Anjaniina
        Kissamainen n kirjoitti:

Ehkä se on vaam sitä virtuaali-lirttailua, eikä parin hakua. mene ja tiedä

kissanaisella ;)) kevättä rinnassa, visertää kuin pikkulintu ;))))

• Anjaniina
        Sol57 kirjoitti:

;))) Anjaniina leikki...leikkinä ja sanaleikki lienee sallittua...;))) Turha miettiä ihmisten motiivien tarvetta muutenkaan liian syvällisesti...Kun täällä ihmiset myös saattavat oikeesti tutustua...toisiinsa näinkin. Tai jopa tätä kautta....

sopii, ihmiset tutustukoot jos haluavat.
        Minua henkilökohtaisesti kiusaa, kun muutamat äijät käyttäytyy kuin omistasivat kaikki palstan naiset.
        Sovinismia on hetkittäin ilmassa vahvasti, samoin elttaantuneita feromoneja...

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

Minua henkilökohtaisesti kiusaa, kun muutamat äijät käyttäytyy kuin omistasivat kaikki palstan naiset.

AIka törkimys on, mutta eiköhän sellaisen ajavat naiset nopeasti pois?

Toisaalta, sovinisti on ihan mies, ei miehenpuoli.
        Amatsoninainen sopii miehenpuolikkaalle.
        Suloinen, pikkuheitukka, sopii taas MIEHELLE.

Ajatellaanpas, mies antaa kielensä pyöriä naisen niskavilloissa, amatsoni siinä sanoo että alä lääpi.
        Miehen nainen taas kikattaa suloisesti ja puristaa, ainakin kaulasta.
        Ja Miehen nainen ei osta tukevia rintaliivejä vaan röpelöisiä pitsiunelmia.

• Kissamainen nainen
        Anjaniina kirjoitti:

kissanaisella ;)) kevättä rinnassa, visertää kuin pikkulintu ;))))

Kurnauuu miuuuuu tviit tviit tsirp ;))
        Kertoiko paljon :)

• Sol57
        Anjaniina kirjoitti:

:))) nooh...ei välttämättä sellaista sovinismia...nyt ehkä kuitenkaan... Tapa ilmaista itseään kullakin erilainen...se onkin minusta myös ihana juttu...Kovin sanasta sanaan kun en itse lue...vaan yritän sen fiiliksen ja ehkä myös sisäisen tunnelman sieltä tekstistä löytää;)) millä toinen kirjoittaa...Onhan se niinkin, että nämä vähän menee tulkintajutuksi....Aina sitä mieltä kun olen että, tämä kirjoittelu näin...kun ei voi antaa muuta kun sen pinnallisen ehkä kuvan...Enemmän kun uskon puhuttuun kieleen ja siihen kehonkielen ilmaisuun...Harva täällä nyt niin loistokas kirjoittaja on...Mutta, itse kyllä Hatsasta ja Teosta pidän....samoin kuin k/k...ja monella toisellakin on sitä kirjallista lahjakkuutta ilmaista itseään. todella hyvin...ja tämä nyt ei tarkoita etteikö täällä olisi myös hyvin lahjakkaita naisia keskustelijoita....myös sinun tavastasi ilmaista asioita ja mielipiteitä...pidän kovasti:))

tsau:Friidu.

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

Ajatellaanpas, mies antaa kielensä pyöriä naisen niskavilloissa, amatsoni siinä sanoo että alä lääpi.

aika nopeasti.
        Sellaisesta miehestä kun ei riitä hupia kovin pitkaan, sit kaikki on jo nähty ;)

Ihme fantasioita sulla.

• Kissamainen nainen
        Sol57 kirjoitti:

Mikäs sua nyt pännii kun niin kärkevästi taas vatailet sinne ja tänne. Sehän oli mulle esitetty se kysymys.

• Anjaniina

Kurnauuu miuuuuu tviit tviit tsirp ;))
        Kertoiko paljon :)

Vastaanko niinkuin se kopiokone, joka pystyi määrittelemään sairaudet?
        Pelkästä näytteestä ;))))
        Sanoisin että tuo sanojen välinen väli kertoo levottomasta olotilasta.
        Viimeinen p taas näyttää siltä kuin sinua hiukan jo väsyttäisi..
        Eikä aamun lehti taaskaan ollut ajoissa ja kaupasta oli soijakastike loppu.
        Mutta älä huolehdi, huominenon hieno päivä ja lehtikin tulee ajallaan.Lisäksi sukulaiset soittelevat sinulle ja anoppikin muistaa.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

ja nyt kyllä...tukevat rintaliivit....Friidu loukkaantuu syvästi...nyt. Tukevat rintaliivit kun pakko ostaa....hitsi soikoon. Onhan niissä toki pitsiä;))))
        Ja tähän asti AINA olen kyllä ollut miehen nainen.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

aika nopeasti.
        Sellaisesta miehestä kun ei riitä hupia kovin pitkaan, sit kaikki on jo nähty ;)

Ihme fantasioita sulla.

yli kaksi vuotta kun täällä lirkuttelen, sinullekin.
        Tietäen luonteeni, olen ollut ihmeissäni että minä saan vastauksiakin, vieläkin.
        Ja kyllä, olet yksi fantasioistani.
        Kevät on tulossa ja kynnet pitää teroittaa.

Iloisin kevätterveisin:
        H.

• Sol57

Mikäs sua nyt pännii kun niin kärkevästi taas vatailet sinne ja tänne. Sehän oli mulle esitetty se kysymys.

saahan täällä vastailla kaikki? ihan vapaasti? ja osallistua vapaasti. Ja kärkevästikin saa vastata...tai vähemmän kärkevästi?

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

yli kaksi vuotta kun täällä lirkuttelen, sinullekin.
        Tietäen luonteeni, olen ollut ihmeissäni että minä saan vastauksiakin, vieläkin.
        Ja kyllä, olet yksi fantasioistani.
        Kevät on tulossa ja kynnet pitää teroittaa.

Iloisin kevätterveisin:
        H.

älä mulle ala...lirttaan.
        Mä olen nyt miehille äkänen ja sillä selvä.
        Menikö perille....

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

ja nyt kyllä...tukevat rintaliivit....Friidu loukkaantuu syvästi...nyt. Tukevat rintaliivit kun pakko ostaa....hitsi soikoon. Onhan niissä toki pitsiä;))))
        Ja tähän asti AINA olen kyllä ollut miehen nainen.

naisen isolla ännällä?
        Tukevat rintaliivit eivät ole, oikealle miehelle, vakava este.
        Nekin voivat olla läpinäkyvät ja punaisen pitsin reunustamat.
        Kunhan liiveille on myötäsyntyinen oikeutus.

• Kissamainen nainen
        Anjaniina kirjoitti:

Vastaanko niinkuin se kopiokone, joka pystyi määrittelemään sairaudet?
        Pelkästä näytteestä ;))))
        Sanoisin että tuo sanojen välinen väli kertoo levottomasta olotilasta.
        Viimeinen p taas näyttää siltä kuin sinua hiukan jo väsyttäisi..
        Eikä aamun lehti taaskaan ollut ajoissa ja kaupasta oli soijakastike loppu.
        Mutta älä huolehdi, huominenon hieno päivä ja lehtikin tulee ajallaan.Lisäksi sukulaiset soittelevat sinulle ja anoppikin muistaa.

Levoton olo, yes.
        Hiukka väsyttääkin, two points.
        Kaikki muu meni pieleen. Torsataina vasta tulee lehti, jos tulee. Silloin tulee aina se ilmaisjakelu.
        Anoppi oli haudassa jo enenkuin opin hänen poikansa tuntemaan josta nyt olen erossa.
        Ja sukulaiset ei vaivaa onneksi muulloinkaan.
        Mutta hyvää päivää huomisesta odottelen kuitenkin.

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

älä mulle ala...lirttaan.
        Mä olen nyt miehille äkänen ja sillä selvä.
        Menikö perille....

että purat kiukkusi minuun.
        Taidan olla ainut mies palstalla joka, sen kaiken, ansaitsee.
        Vatsanpohjaa kutittaa, joten eiköhän kaikki mennyt perille.

H.

• Anjaniina

Levoton olo, yes.
        Hiukka väsyttääkin, two points.
        Kaikki muu meni pieleen. Torsataina vasta tulee lehti, jos tulee. Silloin tulee aina se ilmaisjakelu.
        Anoppi oli haudassa jo enenkuin opin hänen poikansa tuntemaan josta nyt olen erossa.
        Ja sukulaiset ei vaivaa onneksi muulloinkaan.
        Mutta hyvää päivää huomisesta odottelen kuitenkin.

anoppis ottaa tuon puoleisesta puhelun.
        Soneran uus 4 g tekniikka.
        Ja postipoika tuo vahingossa sulle naapurinkin lehden?
        Lohduttiko?

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

saahan täällä vastailla kaikki? ihan vapaasti? ja osallistua vapaasti. Ja kärkevästikin saa vastata...tai vähemmän kärkevästi?

hellästi ja rakastavasti.

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

että purat kiukkusi minuun.
        Taidan olla ainut mies palstalla joka, sen kaiken, ansaitsee.
        Vatsanpohjaa kutittaa, joten eiköhän kaikki mennyt perille.

H.

:)))))))))) mutiaisia...eikä taatusti minulta saatuja.
        Mutta ansaitsepa hyvinkin, hiukan enemmänkin...ympäri korvias..
        Mut turha yrittää, mä olen Leksan nainen, olen siitä jo muotokuvankin piirtänyt mielessäni..

• kissanainen mainen
        Anjaniina kirjoitti:

anoppis ottaa tuon puoleisesta puhelun.
        Soneran uus 4 g tekniikka.
        Ja postipoika tuo vahingossa sulle naapurinkin lehden?
        Lohduttiko?

Joo toi oli ihan hyvä, jään odottamaan huomista mielenkiinnolla :)

• Yks "tyttöz"
        HTZA kirjoitti:

naisen isolla ännällä?
        Tukevat rintaliivit eivät ole, oikealle miehelle, vakava este.
        Nekin voivat olla läpinäkyvät ja punaisen pitsin reunustamat.
        Kunhan liiveille on myötäsyntyinen oikeutus.

puhuu sulle aina niistä rintaliiveistään? Mulla on niin kiinteät rinnat ettei välttämättä mitään liivejä tarvittais ollenkaan vaikkei mitkään pienet olekaan. Siis ei mitkään olan yli heitettävät löysät polakat...;DDD

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

Mut turha yrittää, mä olen Leksan nainen, olen siitä jo muotokuvankin piirtänyt mielessäni..

Leksa saa rauhallisen naisen, kunhan pääsee eroon mustasukkaisuudesta.
        Saatat joutua selittämään kenelle purat pahan mielesi.
        Viime aikoina on käyty keskustelua siitä että "sopiva" kiukuttelu, rakkaiden kesken, vahvistaa liittoa.
        Jää nähtäväksi, mikä liitto vahvistuu.
        H.

• Anjaniina kirjoitti:

mua Leksa kutsui kissimirriksi, hah :))

• HTZA
        Yks "tyttöz" kirjoitti:

puhuu sulle aina niistä rintaliiveistään? Mulla on niin kiinteät rinnat ettei välttämättä mitään liivejä tarvittais ollenkaan vaikkei mitkään pienet olekaan. Siis ei mitkään olan yli heitettävät löysät polakat...;DDD

Kiinittäneet miesten huomion rintoihin. Ihan syntymästä saakka. Me jouduttiin niistä syömäänkin, jos muistat, tai siis, jos sinulla on sellaiset ryhdikkäät, niin ehkä et ole meitä syöttänyt, sillee oikeesti.

Minä ainakin keskityn aina rintoihin, ja Friidu on nainen, kyllä hän tietää mistä pitää nykäistä, en asiaan ole tutustunut, mutta kertomansa mukaan niitä on, tarpeeksi, isoillekin liiveille.

Ja kouran kokoinenkin rinta on kiihdyttävä. Voi niitä teiniaikoja, ei aina ollut kourallistakaan.
        Mutta, lantiaton ja tissitön tyttökin sai aikaan masennuksen, sen aikaisten farkkujen vyönsolki oli hitaasti avattava.
        Masentavin lause oli, siihenkin aikaan: Ei se mitään.

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

selvästikin vain vahinko...

• kissamainen nainen
        Anceli kirjoitti:

Ja mulle lupas ostaa lentolipun, en vaan oo viälä päättänyt minne, ni en ole vastannutkaan.

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

Leksa saa rauhallisen naisen, kunhan pääsee eroon mustasukkaisuudesta.
        Saatat joutua selittämään kenelle purat pahan mielesi.
        Viime aikoina on käyty keskustelua siitä että "sopiva" kiukuttelu, rakkaiden kesken, vahvistaa liittoa.
        Jää nähtäväksi, mikä liitto vahvistuu.
        H.

en ussko että tää on treffipalsta.
        Mutta..... Leksasta unelmoin..
        Sillä on vahvat kädet ja tiukat silmät...
        Toisessa suupielessä pieni kuoppa joka syvenee kun se on huvittunut.
        huoh...

• Anjaniina
        kissamainen nainen kirjoitti:

Ja mulle lupas ostaa lentolipun, en vaan oo viälä päättänyt minne, ni en ole vastannutkaan.

Timbuktuun?
        Menkää koppelot etsiin omat miehenne, heti ripustaudutte mun ainoaan mieheen...
        Kattokaakin ettette karkota koko miestä, kun ei ole hetkeen näkyny...

• HTZA
        Anjaniina kirjoitti:

en ussko että tää on treffipalsta.
        Mutta..... Leksasta unelmoin..
        Sillä on vahvat kädet ja tiukat silmät...
        Toisessa suupielessä pieni kuoppa joka syvenee kun se on huvittunut.
        huoh...

tulee pilvien takaa esiin saattaa suupielesi alkaa nykimään, ja purskahdat nauruun?

• Anjaniina
        HTZA kirjoitti:

tulee pilvien takaa esiin saattaa suupielesi alkaa nykimään, ja purskahdat nauruun?

en missään nimessä.Väännän naaman entistä kireämpään kurttuun ja paljastan hampaat...

• kissamainen nainen kirjoitti:

otapa se lippu johonkin oikein kauas, niin me Leksan kanssa sillä aikaa vähän kuherrellaan ;))

• Anjaniina kirjoitti:

selvästikin vain vahinko...

etkä sinä voi siitä mitään tietää ;)
        Hän on mun.......lökäpöksyinen..... ;)))

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

etkä sinä voi siitä mitään tietää ;)
        Hän on mun.......lökäpöksyinen..... ;)))

Leksallaon yheksän pisteen kiintee paba.
        Sellanen, käteensopiva.
        MUN käteen sopiva.
        Senkin haahka

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

otapa se lippu johonkin oikein kauas, niin me Leksan kanssa sillä aikaa vähän kuherrellaan ;))

tässä on jono, että sinne päähän vaan...ottakaa jonotusnumeronne..

• Anjaniina kirjoitti:

tässä on jono, että sinne päähän vaan...ottakaa jonotusnumeronne..

numero 1, etkös huomaa, kuka lupasi ekana antaa Leksan koittaa näpeillään ;))
        Mee nyt kauemmas siitä, kyllä sunkin vuoro tulee, ens vuonna.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

hellästi ja rakastavasti.

;))) siis HTZA, unelmien suuri salaisuus ja ainutkertain uni....Sehän on itsestään selvyys...

• Sol57
        Yks "tyttöz" kirjoitti:

:)))yli heitettävät löysät polakat? Nyt kyllä pomppas..

Siis ylipainavat kyllä...öhö...mutta se eri asia.

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

numero 1, etkös huomaa, kuka lupasi ekana antaa Leksan koittaa näpeillään ;))
        Mee nyt kauemmas siitä, kyllä sunkin vuoro tulee, ens vuonna.

kahta nollaa siinä ykkösen perässä.
        Näppäilijät joutuu hännille.
        Vartiiiijaaat, täällä etuillaan...

• Anjaniina kirjoitti:

kahta nollaa siinä ykkösen perässä.
        Näppäilijät joutuu hännille.
        Vartiiiijaaat, täällä etuillaan...

karkotit Leksankin, siitä ole kuulunut hiiskaustakaan moneen tuntiin.
        Ei ne ole nollia, vaan innostuksesta tippuneita hikipisaroita =))

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

karkotit Leksankin, siitä ole kuulunut hiiskaustakaan moneen tuntiin.
        Ei ne ole nollia, vaan innostuksesta tippuneita hikipisaroita =))

unohdin että sulla on se ikävä perspiraatio-ongelma.
        Joko ne sai korjattua sen hajurauhasen sun kaulassa, mistä tuli se ikävä haju?
        Onneks nykypäivänä saadaan kaikenlaista korjattua sairaalassa..
        Mites se parrankasvu-ongelma, nyykyisinhän saa hormoonihoidonkin jos on liian miesmäiset hormoonit itsellä.
        Olen niin tavattoman onnellisnen puolestas..

• Anjaniina kirjoitti:

unohdin että sulla on se ikävä perspiraatio-ongelma.
        Joko ne sai korjattua sen hajurauhasen sun kaulassa, mistä tuli se ikävä haju?
        Onneks nykypäivänä saadaan kaikenlaista korjattua sairaalassa..
        Mites se parrankasvu-ongelma, nyykyisinhän saa hormoonihoidonkin jos on liian miesmäiset hormoonit itsellä.
        Olen niin tavattoman onnellisnen puolestas..

kateellinen ja katkera, kun jäit toiseksi, taas jälleen kerran ;))

• Anjaniina
        Anceli kirjoitti:

kateellinen ja katkera, kun jäit toiseksi, taas jälleen kerran ;))

Leksa lähtikin ostamaan ilmanraikastinta?
        *viheltelee viattomana ja pitelee nenäänsä*

• Anjaniina kirjoitti:

Leksa lähtikin ostamaan ilmanraikastinta?
        *viheltelee viattomana ja pitelee nenäänsä*

se meni mulle hakemaan ;)))

• Yks "tyttöz"
        HTZA kirjoitti:

Kiinittäneet miesten huomion rintoihin. Ihan syntymästä saakka. Me jouduttiin niistä syömäänkin, jos muistat, tai siis, jos sinulla on sellaiset ryhdikkäät, niin ehkä et ole meitä syöttänyt, sillee oikeesti.

Minä ainakin keskityn aina rintoihin, ja Friidu on nainen, kyllä hän tietää mistä pitää nykäistä, en asiaan ole tutustunut, mutta kertomansa mukaan niitä on, tarpeeksi, isoillekin liiveille.

Ja kouran kokoinenkin rinta on kiihdyttävä. Voi niitä teiniaikoja, ei aina ollut kourallistakaan.
        Mutta, lantiaton ja tissitön tyttökin sai aikaan masennuksen, sen aikaisten farkkujen vyönsolki oli hitaasti avattava.
        Masentavin lause oli, siihenkin aikaan: Ei se mitään.

oikeesti imettänyt aikanaan kaksikin vauvaa. Mä en tiedä kuinka iso koura sulla on että täytäiskö mun rintani sun miehisen kourasi. Mun kouraani ei kaikki mahdu, puolet jää ulkopuolelle ja edelleen totean että kiinteät on;DDDDDDD
        Mainos kuin Valion Maitotytöltä....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2470
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe