Saat nyt lähtöpassit minun sydämestäni ! Sinne muuttaa kohta toinen. Oma on tappiosi. Menetit paljon !
Sinä puupää T
10
634
Vastaukset
- mulle sit käy,
olisin niin halunnut siellä olla ja asua.. Taidan jäädä aika yksin, mut jäähän mulle sentään muisto (haaveet) tästä kaikesta, tosin aika katkera sellainen.. Olisin niin halunnut rakastaa. Mutta kahtahan sinne sydämeesi ei kerralla sovi, enkä haluaisi kenenkään kanssa sitä jakaakaan, ja valinta on tietysti sinun. Mutta jos minut sieltä pois suljet, niin muistathan minua silti edes joskus... ja jos näin käy, niin totta, paljon menetin.. oikeestaan kaiken.
- ap
toimit niinkuin toimit...? En jaksanut enää sinun jahkailua, pähkäilyäsi ja sitä kun annoit ymmärtää toisena päivänä, että olen sinulle erittäin tärkeä...ja toisena päivänä et halunnut noteerata. Lämpöä ja iloa oli ihan viime aikoina valtavasti välillämme ! Mutta sitten käänsitkin yhtäkkiä selkäsi minulle. Ajoit minut lopulta loppuun henkisesti. Miksi niin menettelit, en tiedä, mutta kukaan nainen ei sellaista jaksa. Halusitko ehkä alitajuisesti juuri minulle, "sielunkumppanillesi" joitain vanhoja naisjuttujasi "kostaa". Niin kai se minun on sitten asiat ymmärrettävä. Olet puupää ! Paljon menetit, niinkuin minäkin.
- nyt samasta
ap kirjoitti:
toimit niinkuin toimit...? En jaksanut enää sinun jahkailua, pähkäilyäsi ja sitä kun annoit ymmärtää toisena päivänä, että olen sinulle erittäin tärkeä...ja toisena päivänä et halunnut noteerata. Lämpöä ja iloa oli ihan viime aikoina valtavasti välillämme ! Mutta sitten käänsitkin yhtäkkiä selkäsi minulle. Ajoit minut lopulta loppuun henkisesti. Miksi niin menettelit, en tiedä, mutta kukaan nainen ei sellaista jaksa. Halusitko ehkä alitajuisesti juuri minulle, "sielunkumppanillesi" joitain vanhoja naisjuttujasi "kostaa". Niin kai se minun on sitten asiat ymmärrettävä. Olet puupää ! Paljon menetit, niinkuin minäkin.
tilanteesta, mutta omassa tapauksessani kaikkea ei ehkä pysty edes sanoin selittämään, ja kaikki perustu tosiaan ehkä sit liikaankin välittämiseen. Olisin vaan tarvinnut enemmän rohkaisua häneltä, en vaan yksin pystyny viemaan asiaa pidemmälle, taisin viedä ehkä vähän liiankin pitkälle. Mutta kannatti yrittää, hienointa siitä olis voinu tulla, mitä mulle koskaan tulee olemaan :(
En mä selkääni kääntäny.. mielestäni itse jäin vähän tyhjän päälle, vastauksia vaille. Ja onneks ei itsellä ole edes mitään vanhoja naisjuttuja, ei ei, menneisyyden suhteen ihan puhtaat jauhot pussissa ;)
Siinä olet kyllä oikeassa, melkoinen puupää olen. Itse välitän hänestä niin paljon, etten voisi kuvitella edes ketään muuta, en edes vaikka tilanne on nyt mikä on. Paljon menetin, sinusta en olisi niinkään varma.
- eräs puu
en koskaan saanut mahdollisuutta ja nyt jo sydämeesi on muuttamassa toinen. Nielen tappioni. Harmittaa, varmaankin menetin paljon.
- ap
"nyt jo sydämeeni on muuttamassa toine..? Kulepas puupää T, Odotin ja toivoin monta vuotta ! Aikaa siis olisi ollut meillä molemmilla jotain tärkeää rakentaakin.
- eräs puu
ap kirjoitti:
"nyt jo sydämeeni on muuttamassa toine..? Kulepas puupää T, Odotin ja toivoin monta vuotta ! Aikaa siis olisi ollut meillä molemmilla jotain tärkeää rakentaakin.
sinä sen aloituksessasi sanoit, että annat minulle lähtöpassit sydämestäsi ja sinne muuttaa pian toinen. Ehkä odotit ja toivoit monta vuotta, mutta en ole tiennyt siitä mitään. Olen tiennyt sinun kiinnostuksestasi vasta reilut puoli vuotta ja sen ajan olen myös minä odottanut ja toivonut. Minulta tämä aika on mennyt lähinnä odottamiseen, sillä olin siinä uskossa, että yksityiselämässäsi on jotain järjesteltävää ja kesken. Käsitin, että pyysit minua odottamaan. Nytkö ne asiat on selvät ja joku täysin uusi on muuttamassa sydämeesi?
- ap
eräs puu kirjoitti:
sinä sen aloituksessasi sanoit, että annat minulle lähtöpassit sydämestäsi ja sinne muuttaa pian toinen. Ehkä odotit ja toivoit monta vuotta, mutta en ole tiennyt siitä mitään. Olen tiennyt sinun kiinnostuksestasi vasta reilut puoli vuotta ja sen ajan olen myös minä odottanut ja toivonut. Minulta tämä aika on mennyt lähinnä odottamiseen, sillä olin siinä uskossa, että yksityiselämässäsi on jotain järjesteltävää ja kesken. Käsitin, että pyysit minua odottamaan. Nytkö ne asiat on selvät ja joku täysin uusi on muuttamassa sydämeesi?
Nyt on varmasti kyseessä eri tapaukset. Toivon sinulle sydämestäni, että välit työkaveriisi korjaantuisivat siihen suuntaan, että voisitte lopulta ihanasti toisenne kohdata. Itsellä oli tuo toive vuosia ! Välillämme oli molemminpuolisesti kyllä jotain uskomattoman syvää ja tärkeää, mutta mitään selkeyttä ei siihen koskaan tullut. Tuo mies tiesi, että pidän hänestä valtavasti, mutta antoi minun olla "siinä tilassa". Semmoista siis ei kukaan kestä loputtomiin. Varmasti meillä oli väärinkäsityksiäkin, mutta en niitä jaksa enää nostaa esiin. Minun kohdallani kohtaamisemme ei ole juuri enää mahdollista...ellei sitten ihan ihmettä tapahdu. Sitä en kuitenkaan voi enää jäädä odottamaan vaan jatkan elämää, jossain taustalla kannan sisäistä tuskaa mukanani. Mutta elämä jatkuu sittenkin...
- Yks T vaan
Minä vaan kysyn?On kyllä niin katkeraa tekstiä, etten haluaisi olla sen housuissa kelle olet tekstisi omistanut:)
- ap
mitenkään tarkoittanut tässä ap.nä tekstiäni katkeran sävyiseksi. Ehkä vain toin asiat esille aika koruttomasti. Korjaan siis: Minun asenteeni on tänä päivänä: tuskan, surun ja pulppuilevan ilon jälkeen tunnen vain lämmintä, pehmeää ja haikeaa hyväksymistä siihen tilanteeseen mikä nyt on. Haluan vaan elää ja jatkaa elämää nämäkin kokemukset eläneenä. Eteenpäin on katsottava. Siis kaikkea hyvää hänellekin elämässään. Kyyneleet eivät ole kaukana.
- joskus käy näin..
Se toinen. Lopahti vain kiinnostus, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965